Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Design VS Design

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#1
AdiTwism

AdiTwism

    Poți trimite mesaj privat.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,131
  • Înscris: 01.04.2008
Sa comparam design de masini. Poze si discutii. Producatorii se mai inspira unii de la altii si pana la urma s-au facut toate design-urile posibile, e normal sa existe o masina asemanatoare cu alta, nu ai cum sa eviti.

Asta va poate ajuta sa obtineti o masina mai ieftina/economica etc, dar cu un design asemanator cu "masina visurilor". Sau pentru pasionatii de modificari auto, ca sa semene si mai mult.

Nu vorbim de replici sau 99% copie.

Audi R8 Type Second gen 4S (2015) vs Audi TT Mk3 (2014)
[ https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/2018-audi-tt-rs-vs-audi-r8-v10-spyder-drag-race-is-a-desperate-struggle_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

McLaren MP4-12C (2011) vs Sin R1 (2015)
[ https://i.ytimg.com/vi/vKk4uikR2aM/hqdefault.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://s.aolcdn.com/hss/storage/midas/b93b02bb9848a67bdf16a4851819b073/200976732/sinr1.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Mercedes SLR McLaren (2003) vs Mercedes SLK R171 (2004)
[ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/21/Mercedes-Benz_SLR_McLaren_%288615973055%29_%28cropped%29.jpg/1200px-Mercedes-Benz_SLR_McLaren_%288615973055%29_%28cropped%29.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bc/Mercedes-Benz_SLK_R171.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Rolls Royce Wraith (2013) vs Rover 75 Coupe (concept 2004)
[ https://d3lp4xedbqa8a5.cloudfront.net/s3/digital-cougar-assets/motor-media/2826842/rolls-royce-wraith-rear.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://i1.wp.com/www.aronline.co.uk/images/rover75coupe_01.jpg?resize=600%2C343 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Rolls Royce Ghost First gen (2009) vs Chrysler 300 First Gen (2005)
[ https://cf4.s3.souqcdn.com/item/2013/06/05/49/67/46/7/item_XL_4967467_2132740.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/01/2008_Chrysler_300.jpg/1024px-2008_Chrysler_300.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Rolls Royce Ghost Series II (2014) vs Chrysler 300 Second gen LD (2011)
[ https://robbreportedit.files.wordpress.com/2018/03/0_penske-luxury_2018-rolls-royce-ghost.jpg?w=1024 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://c4d709dd302a2586107d-f8305d22c3db1fdd6f8607b49e47a10c.ssl.cf1.rackcdn.com/thumbnails/stock-images/d8490b16299c0a2233b58ce40e051610.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Rolls Royce a copiat cel putin 3 masini pana acum.

Lamborghini Huracan 2014 vs Aixam Mega Track (1992)
[ https://silentautosmodels.com/image/cache/catalog/AUTOart-74606-Lamborghini-Huracan-LP610-4-GRIGIO-Matt-Grey-2014-1-18-diecast-scale-models-637x328.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://images.autotrader.com/scaler/620/420/cms/images/oversteer/2017/02-feb/mega/261804.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Lamborghini Reventon (2008) vs Arrinera Venocara (Concept 2012)
[ https://dmi3w0goirzgw.cloudfront.net/gallery-images/original/243000/300/243339.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://pictures.topspeed.com/IMG/jpg/201109/arrinera-venocara-su-4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Maserati GranTurismo (2007) vs Mazda RX-8 (2003)
[ https://www.maseratiusa.com/mediaObject/sites/international/Models/default/2019/granturismo/granturismo_side/original/granturismo_side.png.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://st.motortrend.com/uploads/sites/10/2015/11/2009-mazda-rx8-grand-touring-coupe-side-view.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Mercedes S-Class Coupe (C217) (2017) vs Renault Laguna III Coupe (2008)
[ https://www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/13C1237_116.jpg?itok=uyYD4MvR - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/71/Renault_Laguna_Coup%C3%A9_Monaco_GP_dCi_150_%28III%29_%E2%80%93_Heckansicht%2C_7._Mai_2011%2C_D%C3%BCsseldorf.jpg/1280px-Renault_Laguna_Coup%C3%A9_Monaco_GP_dCi_150_%28III%29_%E2%80%93_Heckansicht%2C_7._Mai_2011%2C_D%C3%BCsseldorf.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Nu am mai pus G Class vs LandRover Defender vs ARO.

Postati daca mai aveti ceva.

#2
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,882
  • Înscris: 28.11.2006
Mai mult de jumatate sunt masini ale acelerasi marci sau ale unor marci din acelasi grup. Nu e de mirare ca au elemente comune. Ma mir ca n-ai pus vreo 20 de poze cu modele Porsche care arata toate la fel, si toate se "trag" din VW Beetle :P

Dar, ca sa-ti dau intrucatva dreptate, toate masinile noi seamana la partea frontala. Si asta din cauza "grijii pentru pietoni": cam toti producatorii fac boturi mari si inalte, ca sa distribuie energia socului cu pietonul pe o suprafata cat mai mare. Astfel au rezultat niste hidosenii greu de imaginat, si care probabil afecteaza aerodinamica si consumul de combustibil. Dar ce mai conteaza daca avem 2 stele EuroNCAP la impactul cu pietonii :naughty:

#3
AdiTwism

AdiTwism

    Poți trimite mesaj privat.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,131
  • Înscris: 01.04.2008

View Postpufonel, on 20 februarie 2019 - 23:54, said:

Mai mult de jumatate sunt masini ale acelerasi marci sau ale unor marci din acelasi grup. Nu e de mirare ca au elemente comune. Ma mir ca n-ai pus vreo 20 de poze cu modele Porsche care arata toate la fel, si toate se "trag" din VW Beetle Posted Image

Dar, ca sa-ti dau intrucatva dreptate, toate masinile noi seamana la partea frontala. Si asta din cauza "grijii pentru pietoni": cam toti producatorii fac boturi mari si inalte, ca sa distribuie energia socului cu pietonul pe o suprafata cat mai mare. Astfel au rezultat niste hidosenii greu de imaginat, si care probabil afecteaza aerodinamica si consumul de combustibil. Dar ce mai conteaza daca avem 2 stele EuroNCAP la impactul cu pietonii Posted Image

Poate sa fie si aceeasi marca, daca masina reprezinta o alternativa, oamenii ar trebui sa o cunoasca.

M-am axat pe alternative de masini scumpe, masini dorite, cu design specific, "masina visurilor", masini pe care nu le vezi in fiecare zi. Asta ma intereseaza. Că un Peugeot 208 seamana cu un Hyundai i20 nu conteaza, nu e masina visurilor pentru prea multi oameni.

#4
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016

View PostAdiTwism, on 20 februarie 2019 - 23:17, said:

Design VS Design
Sa comparam design de masini.
Poze si discutii.
Producatorii se mai inspira unii de la altii si pana la urma s-au facut toate design-urile posibile, e normal sa existe o masina asemanatoare cu alta, nu ai cum sa eviti.
Attached File  persu-the-rain-drop-car-31151_9.jpg   30.61K   19 downloads
vs
Attached File  Raindrop car.jpg   178.67K   20 downloads

Nici in ziua de azi producatorii de automobile nu pot reface coeficientul aerodinamic de 0,22 cum a reusit inginerul Aurel Perşu cu masina sa, maşina cu formă de picătură de apă (Raindrop car).

#5
AdiTwism

AdiTwism

    Poți trimite mesaj privat.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,131
  • Înscris: 01.04.2008

View Postsuper8, on 21 februarie 2019 - 00:15, said:

Nici in ziua de azi producatorii de automobile nu pot reface coeficientul aerodinamic de 0,22 cum a reusit inginerul Aurel Perşu cu masina sa, maşina cu formă de picătură de apă (Raindrop car).

N-ai cum sa refaci masina lui Persu pentru ca arata hidos, ca un vierme, e prea inalta in fata. Bineinteles ca ne ferim sa o refacem.

Coeficient aerodinamic 0,15 facut ca la carte in 1939. Nici pana in ziua de azi cum ai spus tu.
[ https://i.imgur.com/ghd7NBg.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by AdiTwism, 21 February 2019 - 00:37.


#6
netmail

netmail

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 109
  • Înscris: 16.02.2019
Ha ha ha ha ha ha
Sa inteleg ca in industria auto nu exista drepturi de autor?

#7
AdiTwism

AdiTwism

    Poți trimite mesaj privat.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,131
  • Înscris: 01.04.2008

View Postnetmail, on 21 februarie 2019 - 00:48, said:

Ha ha ha ha ha ha
Sa inteleg ca in industria auto nu exista drepturi de autor?

Nu stiu cu cine vorbesti ca nu ai dat quote si esti nou, nu stii sa folosesti Softpedia.

Pe mine ma intereseaza doar masinile care sunt legale, am scris fara replici, tocmai din cauza drepturilor.

#8
caiuscorneliu

caiuscorneliu

    Lazy Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,396
  • Înscris: 06.02.2008
Păi se mai aseamănă design-ul între modele de la mărci diferite, mai ales că acum sunt sute de modele de la zeci de producători. Așa cum era și cu telefoanele. Tot dreptunghiulare sunt, asta deși erau discuții mereu că cine a copiat pe cine. Asta unu la mână. Doi la mână, într-adevăr se mai și inspira unii de la alții, din lipsă de idei sau pentru a lua de-a gata un design care a avut succes la altul. Iar chinezii, ce să zic? Ăștia nu mai au nicio jenă în a copia aproape integral un design.

#9
keta

keta

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,834
  • Înscris: 31.12.2007
Designul e ca la pitipoance.... sa incante ochiul
Cand se demachiaza vezi restul.....
Daca o iei la bani marunti (desi nu accepta) cu discutii despre ceva vezi ca nu o duce motorul
Daca vei intra in amanunte mai intime vei observa ca nu are specificatiile din cartea tehnica.....Emisia de noxe fiind mult prea mare, datorita unui esapament folosit in mod "sportiv"
Daca esti sadic si continui cercetarea s-ar putea sa ajungi la concluzia ca toate sunt la fel.... papa mult..... cerinte de intretinere mari..... kilometrajul mult subevaluat (nu-ti perimiti una noua, vorbim de SH), nu au fost schimbate "cauciucurile" de mult timp si noroc de nesansa, a picat pe capul tau sa-i faci revizia completa la nu stiu ce clinica....plus ca faceliftul actual nu mai este la moda si trebuie imbunatatit......


Banuiesc ca nu s-au gandit la asa ceva designerii auto.... dar traiesc poate , aceasta experienta pe pielea lor, avand un salariu frumusel si bun de pus la munca.

Edited by keta, 21 February 2019 - 02:16.


#10
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Asta e cam patrata, nu stiu ce coeficient aerodinamic are, cert e ca-mi place.Poate pt ca a mai scapat de impopotonare?

Mda..rechin pe drum, bot de rechin.

Attached Files


Edited by ionutz_joe2009, 21 February 2019 - 02:37.


#11
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,887
  • Înscris: 20.10.2015

View Postsuper8, on 21 februarie 2019 - 00:15, said:

Nici in ziua de azi producatorii de automobile nu pot reface coeficientul aerodinamic de 0,22 cum a reusit inginerul Aurel Perşu cu masina sa, maşina cu formă de picătură de apă (Raindrop car).

Cum sa nu?
Dar nu compara conceptul lui Persu cu o masina de serie

View PostAdiTwism, on 20 februarie 2019 - 23:17, said:

Sa comparam design de masini. Poze si discutii. Producatorii se mai inspira unii de la altii si pana la urma s-au facut toate design-urile posibile, e normal sa existe o masina asemanatoare cu alta, nu ai cum sa eviti.

Nu-mi doresc nici o masina de snobi din cele puse de tine aici
Uite la asta visez doar:

Si e posibil sa fie urmatoarea

Attached Files

  • Attached File  RS.jpg   120.65K   27 downloads


#12
morenno

morenno

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,361
  • Înscris: 11.09.2007
ce-i aia masina de snobi?

#13
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,887
  • Înscris: 20.10.2015

View Postmorenno, on 21 februarie 2019 - 07:17, said:

ce-i aia masina de snobi?

Una de 500+ CP, confortabila si de mers prin oras

#14
morenno

morenno

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,361
  • Înscris: 11.09.2007
ah! ok, acum stiu.

#15
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,112
  • Înscris: 30.04.2007

View PostAdiTwism, on 21 februarie 2019 - 00:30, said:

Coeficient aerodinamic 0,15 facut ca la carte in 1939. Nici pana in ziua de azi cum ai spus tu.

Brevetul a fost obținut în Germania la 19 septembrie 1924, cererea de brevetare fiind adresată la 13 noiembrie 1922.

deci ala din 33 a fost inaintasul prostului nostru din 22 ;) niste plagiatori romanii astia, din veacuri!!

#16
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,394
  • Înscris: 29.11.2001
Nu prea am ce comenta la postul initial, prea multe "greseli".

PS: Comparatia dintre Maserati GranTurismo si Mazda Rx5 e o gluma, nu?! :peacefingers:

#17
vdesigns

vdesigns

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,141
  • Înscris: 14.04.2018

View PostAdiTwism, on 21 februarie 2019 - 00:30, said:

N-ai cum sa refaci masina lui Persu pentru ca arata hidos, ca un vierme, e prea inalta in fata. Bineinteles ca ne ferim sa o refacem.

Coeficient aerodinamic 0,15 facut ca la carte in 1939. Nici pana in ziua de azi cum ai spus tu.
[ https://i.imgur.com/ghd7NBg.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
arata superb

#18
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011

View PostTsunnnami, on 21 februarie 2019 - 05:58, said:

Cum sa nu?
Dar nu compara conceptul lui Persu cu o masina de serie



Nu-mi doresc nici o masina de snobi din cele puse de tine aici
Uite la asta visez doar:

Si e posibil sa fie urmatoarea

Pbl e la motorul pt  avion?

Edited by ionutz_joe2009, 21 February 2019 - 16:40.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate