Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tesla Model 3 Performance
Last Updated: Mar 01 2024 14:11, Started by
inuendo0
, Feb 19 2019 10:24
·
0
#505
Posted 22 February 2022 - 10:39
#506
Posted 04 March 2022 - 14:29
inuendo0, pe 18 februarie 2022 - 03:34, a scris:
Model Y Long Range, rosu, interior alb, jante Uberturbine, avem dată aproximativa de ridicare pe 28 februarie in Malaga, la 250km de casă. La o primă vedere, însă foarte atentă, masina este perfectă, alinierea panourilor, vopsea, fit&finish etc. Ma impresionează eficiența, pana acum are un consum mai mic decat al meu Model 3 Performance. O sa mai revin cu detalii. Daca aveti întrebări... Attached FilesEdited by inuendo0, 04 March 2022 - 14:32. |
#509
Posted 04 March 2022 - 17:03
Ce mic pare model 3 pe langa model Y !
Sa le folositi cu placere, si cat mai eficient energetic |
#510
Posted 04 March 2022 - 20:31
#511
Posted 08 March 2022 - 18:43
felicitari si cit mai mult km fara probleme
si sa o uzii |
#512
Posted 02 July 2022 - 18:00
81.000km, consumul de cand e mașina 185wh/km, in urcare de când am schimbat pneurile.
Ieri am luat un cui intr-o roata, am profitat de "ocazie" si am schimbat si rotile de pe fata pe spate, ca deja sunt aproape 15.000 km cu pneurile noi. Când va veni vremea sa le schimb voi lua noile Michelin Pilot EV, acestea pe Model Y sunt foarte eficiente și le simt la fel de aderente ca si Michelin Pilot Sport 4S. In cazul Model Y, o mașină mai mare, mai grea, cu aerodinamica mai proasta, are un consum de 174wh/km in cei 7000km de cand o avem. Eu sunt impresionat cat au putut lucra la eficientă. Maine plecam spre România cu Model Y, al treilea drum SP-RO-SP cu mașină electrică. Am inteles ca superchargerele din Ungaria si România inca sunt gratis. Despre instalatia fotovoltaica: productie totala 4,33 MWH, 2,83MWH exportati, record zilnic de productie 52kwh. In funcție de programul de munca masinile se incarca de la soare cateva ore pe zi, cateva zile pe săptămână. E mare senzatie sa stii ca energia soarelui iti alimenteaza masina fara intermediari, fara costuri, fara sa poluezi. Si surplusul il vinzi la vecini si astfel le reduci si lor amprenta de carbon. Astept cu nerabdare noul Tesla PowerWall 3. Mai vorbim |
#513
Posted 10 July 2022 - 12:03
De marți dimineață suntem prin Brăila.
Față de anul trecut am sesizat că s-au înmulțit punctele de încărcare din oraș. 2 gratis de 2x22kw pe AC și câteva cu plată cu puteri între 22kw și 75kw pe DC. Prețuri nesimțit de mari față de restul Europei. La Superchargerele Tesla de 250kw de prin Italia (cele mai scumpe) am plătit 52centi/kwh. In România plătești cam același preț (2.49 lei/kwh) însă la puteri mult mai mici (50kw). Pe la Superchargerele Tesla am observat că s-au înmulțit numărul de Tesle. Nu a trebuit să așteptăm însă în Szeged Ungaria, din 6 puncte, când am ajuns 4 erau deja ocupate, la imediat a mai venit unu și preț de câteva minute mi-a luat din puterea maximă de încărcare. Încă nu am văzut alte mărci pe la Superchargere. În România am văzut mult mai multe Tesle și mașini electrice în general. Multe Springuri. Chiar și așa încă nu am stat la coadă la încărcare și am încărcat doar gratis. Model Y atrage priviri, am văzut încă unul roșu pe sens opus pe la Deva, nu știu daca era de RO sau străin. Au început livrările in România? Attached FilesEdited by inuendo0, 10 July 2022 - 12:03. |
#514
Posted 10 July 2022 - 12:41
inuendo0, on 10 iulie 2022 - 12:03, said: Model Y atrage priviri, am văzut încă unul roșu pe sens opus pe la Deva, nu știu daca era de RO sau străin. Au început livrările in România? https://forum.softpe...8#entry29174706 |
|
#515
Posted 15 February 2024 - 17:33
Astăzi utilajul a împlinit 5 ani și aproape 105.000km, consumul general este 181 wh/km, în scădere de când am pus ultimele anvelope, Hankook Ventus iON S.
Probleme apărute în ordine cronologică: - un parbriz schimbat pe asigurare din cauza unei pietre - o anvelopă spartă într-o groapă și janta ușor ovalizată, cost vreo 300 euro - eleronul de fibră de carbon de pe portbagaj schimbat pe garanție pentru că se exfolia lacul. Al doilea urmează aceeași cale din câte observ - capacul portului de încărcare schimbat pe garanție pentru că nu se mai alinia perfect la închidere (2-3 mm deviere) - 2 brațe superioare de la suspensia față schimbate pe garanție din cauză că începeau să scârțâie - un difuzor din portiera dreapta față schimbat pe banii mei (195 euro) pentru că făcea sunete ciudate la bass și volum mare. Tesla a considerat că e "în parametri". Va urma unul de pe spate sau subwooferul care dezvoltă aceleași simptome. E drept că abuzez de sistemul audio. - mânerele de la portierele față schimbate pe garanție pentru că se exfolia cromul - 2 brațe inferioare de la suspensia față schimbate din cauza uzurii premature pe care le-am plătit eu (921 euro) pentru că expirase garanția când am detectat uzura - niște greieri în portbagaj de care mă voi ocupa în curând. Alte cheltuieli: 2 seturi de anvelope (vreo 2000 euro), o revizie neobligatorie (155 euro) care a inclus schimbul ștergătoarelor, filtrului de polen, verificarea lichidului de frână și anticongelantului. Starea bateriei: nu am mai încărcat-o de foarte mult timp la 100% însă la 90% arată 410-415 km, deci extrapolând ar fi 450-460 km, deci o degradare de 8% - 10%. Eu cred că nu e rău după 5 ani. Reafirm că o mașină electrică are costuri de exploatare mult mai reduse decât o mașină pe combustie, mai ales dacă ai o instalație fotovoltaică bine dimensionată acasă. În cazul nostru, cu 2 mașini electrice și totul electric în casă, costul pe curent în ultimele 12 luni a fost sub 50 de euro în total. Atașez istoricul facturilor. Deci "benzina" pentru 2 mașini și curentul consumat de casă au costat sub 50 de euro pe an. Incredibil!!! Modelul Y al soției se apropie de 2 ani, a trecut de 40.000 km, consum 166wh/km. A devenit mașina preferată când ieșim la plimbări. Până acum absolut nici o problemă, se vede că Tesla a lucrat mult la calitate și eficiență. Instalația fotovoltaică a împlinit 2 ani. A produs 21.37 Mwh, din care am consumat 6.94 Mwh, restul de 14.44 Mwh au mers în rețea, reducându-ne facturile. Dacă primesc o subvenție (care a fost aprobată), va fi deja amortizată. De când nu am mai dat pe aici Tesla a lansat noul Model 3, mult îmbunătățit față de al meu și care îmi cam face cu ochiul, au început livrările Cybertruck-ului în SUA, Model Y a devenit cea mai vândută mașină din lume în 2023 indiferent de motorizare, standardul de încărcare NACS, produs și dezvoltat de Tesla a fost adoptat de către toți producătorii auto. Deci se pare că Tesla a cam câștigat. Să vedem cum se vor descurca cu Autopilot-ul, bateriile staționare, mașina de 25.000 de dolari și robotul umanoid. Personal cred că va fi cea mai valoroasă companie din lume până în 2027, de aia o să încerc să mai cumpăr acțiuni acum, când prețul pare ținut jos în mod artificial. Strategia asta am funcționat impecabil în cazul meu în anii trecuți. Ps: sper sa vândă Cybertruck-ul și PowerWall 3 și în Europa. Attached FilesEdited by inuendo0, 15 February 2024 - 17:35. |
#516
Posted 20 February 2024 - 16:49
inuendo0, on 15 februarie 2024 - 17:33, said:
De când nu am mai dat pe aici Tesla a lansat noul Model 3, mult îmbunătățit față de al meu și care îmi cam face cu ochiul, au început livrările Cybertruck-ului în SUA, Model Y a devenit cea mai vândută mașină din lume în 2023 indiferent de motorizare, standardul de încărcare NACS, produs și dezvoltat de Tesla a fost adoptat de către toți producătorii auto. Deci se pare că Tesla a cam câștigat. Să vedem cum se vor descurca cu Autopilot-ul, bateriile staționare, mașina de 25.000 de dolari și robotul umanoid. Personal cred că va fi cea mai valoroasă companie din lume până în 2027, de aia o să încerc să mai cumpăr acțiuni acum, când prețul pare ținut jos în mod artificial. Strategia asta am funcționat impecabil în cazul meu în anii trecuți. (parca se zicea ca europenii nu or sa cumpere "premium" american ci doar german) inuendo0, on 15 februarie 2024 - 17:33, said:
standardul de încărcare NACS, produs și dezvoltat de Tesla a fost adoptat de către toți producătorii auto. Deci se pare că Tesla a cam câștigat. connector_comparison.jpg 47.48K 22 downloads Edited by sirronkcuhc, 20 February 2024 - 16:56. |
#517
Posted 01 March 2024 - 14:11
Ohooo, traieste..
Eu te dadeam disparut, am crezut ca ai patit ceva avand in vedere ca ai disparut brusc. Ma bucur ca esti bine. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users