Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Niciun post gasit dupa efectuarea scanarii
Ultima postare: feb 05 2019 16:57, Inițiat de
BeatricePredescu
, ian 31 2019 18:04
·
0
#1
Publicat: 31 ianuarie 2019 - 18:04
Buna seara,
Am achizitionat un LG smart model 43UK6200PLA, 4K Ultra HD. Astazi, dupa instalarea cablului TV de la Digi, am constatat ca nu imi gaseste niciun program, atat digital, cat si analogic. Am sunat la LG pentru a urma pasii de configurare - din nou, nu a mers. A mai intampinat cineva aceasta problema? Sa fie din cauza provider-ului sau a televizorului? Va multumesc frumos pentru ajutor. Editat de megafanro, 31 ianuarie 2019 - 20:35. |
#9
Publicat: 31 ianuarie 2019 - 18:19
#11
Publicat: 31 ianuarie 2019 - 18:23
Mergi cu singurul tau televizor la un vecin. Roaga-l sa te lase 5 minute sa-i verifici starea de sanatate.
Doar asa vei intelege ca providerul inca nu a activat serviciile contractuale, desi cablul este deja pozat ( instalat) in acasa. Editat de tioopedi, 31 ianuarie 2019 - 18:25. |
#12
Publicat: 31 ianuarie 2019 - 18:27
Mufa cablu si semnal aparent existent.
Am facut sesizare la LG si saptamana viitoare ar trebui sa vina cineva sa verifice tv-ul. Dar da, poate ar trebui sa chem si o echipa Digi. Pana una alta, am deschis acest topic in speranta ca, poate, cineva s-a confruntat cu problema asta. Fișiere atașate |
#13
Publicat: 31 ianuarie 2019 - 18:42
mufa aia de cine e capsata? de cei de la rds? cheama-i si si-le sa si-o bage undeva , pt mufa aia exista cleste specializat de sertizat , nu patentul cum au facut ei
tu ai semnal in panarama aia pe care scrie FTTh , dar de acolo nu cred ca mai pleaca ceva la cum e mufat cablul inca ceva , ai scanat pe cablu banuiesc , nu pe satelit |
#15
Publicat: 31 ianuarie 2019 - 18:51
Mai cauta prin meniul televizorului.
Nu te grabi, ia la rand fiecare optiune. Desi se pare ca nu ai deloc semnal, ar fi aparut cateva posturi. 98% ai cablul intrerupt sau defect in mufa cablului. Daca locuiesti in bloc din beton, apropie-te cu tv-ul de fereastra, cu o sarma in mufa de antena trebuie sa prinzi ceva, macar pe analogic. Editat de altuser09, 31 ianuarie 2019 - 18:54. |
|
#16
Publicat: 31 ianuarie 2019 - 19:09
adicontakt, on 31 ianuarie 2019 - 18:42, said:
mufa aia de cine e capsata? de cei de la rds? cheama-i si si-le sa si-o bage undeva , pt mufa aia exista cleste specializat de sertizat , nu patentul cum au facut ei tu ai semnal in panarama aia pe care scrie FTTh , dar de acolo nu cred ca mai pleaca ceva la cum e mufat cablul inca ceva , ai scanat pe cablu banuiesc , nu pe satelit Si cand te gandesti ca acel tip de mufa nu se sertizeaza, |
#17
Publicat: 31 ianuarie 2019 - 19:16
Asta e ordinea setarilor pentru acord automat. Daca alegi Romania si nu gaseste nimic, incearca alta tara, Olanda de exemplu si repeta cautarile.
setari..png 42,44K 71 download-uri Alegi la 1 tara- Romania, sau daca nu merge, Olanda la 2 Acord automat La 3 Cablu. Daca ai semnal, trebuia sa gaseasca ceva. Editat de myshyk, 31 ianuarie 2019 - 19:37. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi