Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Noua Toyota Corolla
#55
Posted 20 November 2018 - 20:08
TS030, on 20 noiembrie 2018 - 20:02, said:
N-am spus ca un V6 ar fi ceva iesit din comun - doar ca nu ma astept la V6 pe Camry. Ti-am zis, e OK sa zici ca pentru tine masinile din clasa Corolla sunt mici. Este dreptul tau. Insa fata de masinile din aceeasi clasa, nu sunt inghesuite (in special sedanul si breakul, care au spatiu mai mare la picioare in spate). Oare cum ar fi sa judeci Miata dupa abilitatile tot-teren? e de preferinta ca si marime... insa designul nou de la Toyota mi se pare super futurist si imi place la nebunie. la fel si la unele Lexus noi. parca is nave extraterestre. imi place. lol , am gasit una si mai mare decat camry... din pacate se vinde doar in afara europei... asa da fratele meu. asta DA masina. sa mai intru si pe pagina lexus sa incep sa salivez? lol... e de ajuns avalonu asta. Attached FilesEdited by vapeClouds, 20 November 2018 - 20:12. |
#57
Posted 20 November 2018 - 20:39
#58
Posted 20 November 2018 - 20:50
emil_sv, on 20 noiembrie 2018 - 20:39, said:
Ce suparat esti pe Toyota cred ca se refera la faptul ca toyota corrola e un produs facut cu materiale de proasta calitate. mai ales la interior. si are TOTAL dreptate. auris si corrola se vand ca is ieftine. NU ca is cine stie ce masini calumea. interiorul e socant la calitate. insa cei care vor masini ieftine nu au pretentia asta. e si normal. de aia e ieftina. e unul din motivele pt care tot timpul am evitat masinile mici. pt ca is facute la buget. si de obicei is foarte scarboase la calitatea materialelor interioare. camry e altceva cu TOTUL. corrola e un entry level popular ca e ieftin si fiabil. calitate nu prea... plastice ieftine , butoane cu feeling de china , un layout foarte prost. pana si cand inchizi usa la masina are alt sunet. suna a gol si a usor. nu iti da impresia de ceva sanatos si facut bine. asa is toate masinile ieftine. insa de aia toyota are mai multe modele...cine vrea ceva mai ok ia alt model. |
#59
Posted 20 November 2018 - 21:00
Calitatea interiorului se pare ca a fost unul din lucrurile imbunatatite la noile modele. S-ar putea sa fie printre cele mai bune masini din clasa respectiva.
|
#60
Posted 20 November 2018 - 21:03
S-o fi schimbat ceva fata de acum 12 ani de cand eram posesor de Corolla, pe vremea aia cand inchideam usa la masina era un zgomot plin, doar la Audi/Mercedes era asa, nicidecum la lowcost.
Iar spatiu era absolut suficient pentru 185 cat am, mai mult decat in Astra H pe care o am acum. Plasticele cam puteau vara dar n-am avut niciodata probleme gen sa inghete frana de mana iarna sau sa nu pot deschide usile ca au inghetat. Edited by Hansolo, 20 November 2018 - 21:04. |
#61
Posted 20 November 2018 - 21:10
Hansolo, on 20 noiembrie 2018 - 21:03, said:
S-o fi schimbat ceva fata de acum 12 ani de cand eram posesor de Corolla, pe vremea aia cand inchideam usa la masina era un zgomot plin, doar la Audi/Mercedes era asa, nicidecum la lowcost. Iar spatiu era absolut suficient pentru 185 cat am, mai mult decat in Astra H pe care o am acum. Plasticele cam puteau vara dar n-am avut niciodata probleme gen sa inghete frana de mana iarna sau sa nu pot deschide usile ca au inghetat. astra ... sau mai bine spus vauxhall nu e un barometru al calitatii. mai bine e Toyota decat astra. in 100% din cazuri. adica , at cand compari , compari cu ceva mai bun... nu cu o porcarie. scuze.... insa asa cred de astra. |
#62
Posted 20 November 2018 - 21:15
Pai compari masina cu altele care costa asemanator si sunt din aceeasi perioada. Asa si un A-klasse este un jeg de masina comparativ cu un S-klasse. Una dintre masinile din batatura e un Golf 5 si am mers de cateva ori cu Corolla unor prieteni, nivelul de calitate al finisajelor era tot pe acolo. Toyota parca parea mai inchegata, dar Golf-ul arata un pic mai placut inauntru. Dar nici comparatia asta nu e corecta, Golf-ul e GTI si a costat 30k de euro nou, Corolla probabil nu a depasit 20k (cu indulgenta).
Sunt masini corecte cu care sa iti faci treaba, sa mergi din A in B. Pentru majoritatea oamenilor asta e suficient. |
#63
Posted 20 November 2018 - 22:00
Hansolo, on 20 noiembrie 2018 - 21:03, said:
S-o fi schimbat ceva fata de acum 12 ani de cand eram posesor de Corolla, pe vremea aia cand inchideam usa la masina era un zgomot plin, doar la Audi/Mercedes era asa, nicidecum la lowcost. Iar spatiu era absolut suficient pentru 185 cat am, mai mult decat in Astra H pe care o am acum. Plasticele cam puteau vara dar n-am avut niciodata probleme gen sa inghete frana de mana iarna sau sa nu pot deschide usile ca au inghetat. In plus, e posibil ca modelele din State sa fie facute mai ieftin decat cele din Europa si alte parti. Pe de alta parte, toate review-urile pe care le-am vazut despre noul model sunt pozitive. Plastic care pute avem la Logan... adica, atunci cand am ridicat unul am stat cu geamurile deschise ca nu puteam respira. Plasticul din Toyota miroase. E cu totul altceva. Chiar si pielea naturala are miros. Edited by TS030, 20 November 2018 - 22:01. |
#64
Posted 20 November 2018 - 22:06
vapeClouds, on 20 noiembrie 2018 - 21:10, said:
astra ... sau mai bine spus vauxhall nu e un barometru al calitatii. mai bine e Toyota decat astra. in 100% din cazuri. adica , at cand compari , compari cu ceva mai bun... nu cu o porcarie. scuze.... insa asa cred de astra. Cum spunea si figo, sunt diferente si la acelasi producator intre nivelele de echipare (la plastice, tinuta,, etc, nu la marime fireste). Concurenta Corolla a fost mereu Golf, Astra, Megane, etc. Ca te simti mai bine intr-o clasa superioara probabil e adevarat pentru majoritatea, doar ca in Bucuresti sa vad cat de usor ti-ar fi sa gasesti loc de parcare la un Avalon... TS030, on 20 noiembrie 2018 - 22:00, said:
Plasticul din Toyota miroase. E cu totul altceva. Chiar si pielea naturala are miros. Mai spuneau unii ca o fi de la presuri, n-am idee si nu prea cred ca presurile sunt acum pe Astra... Oricum, ai dreptate si cu pielea, mie pielea naturala nu-mi place cum miroase, sa nu mai spun ca daca nu am scaun ventilat mi se pare o alegere proasta. Edited by Hansolo, 20 November 2018 - 22:08. |
|
#65
Posted 20 November 2018 - 22:15
Am luat Auris acum 1 an, nu a mirosit a plastic, doar miros de nou. Este de bine sau rau?
O vecina si.a luat anul asta o Corsa si a stat zilnic cu masina deschisa ca sa iasa mirosul de plastic Poate conteaza si anotimpul in care primesti masina Edited by cata, 20 November 2018 - 22:19. |
#66
Posted 21 November 2018 - 00:29
Hansolo, on 20 noiembrie 2018 - 22:06, said: doar ca in Bucuresti sa vad cat de usor ti-ar fi sa gasesti loc de parcare la un Avalon... Si pe latime e o diferenta de 5-6cm fata de Corolla. |
#67
Posted 21 November 2018 - 00:37
cata, on 20 noiembrie 2018 - 22:15, said:
Am luat Auris acum 1 an, nu a mirosit a plastic, doar miros de nou. Este de bine sau rau? O vecina si.a luat anul asta o Corsa si a stat zilnic cu masina deschisa ca sa iasa mirosul de plastic Poate conteaza si anotimpul in care primesti masina nu. nu conteaza. conteaza calitatea materialului. e ca atunci cand iei cun covor nou de la piata si miroase a petrol VS cand iei un covor facut de mamaie la tara care nu are nici un miros. de departe cel mai urat mirositor plastic in o masina noua care l am experimentat a fost in un renaul Clio. un miros foarte persistent de chimical proaspat. am avut aceiasi experienta si in o dacie Logan (same thing) la un test drive. TS030, on 21 noiembrie 2018 - 00:29, said:
Avalon are doar 5m lungime, Camry 4.9. Mai ceva ca un Land Cruiser. Si pe latime e o diferenta de 5-6cm fata de Corolla. nu cred ca problema e strada. ci banii. corolla costa pana in 20. e gandita exact pt tari cu venit mic sau mic spre mediu , simpla , fiabila , etc... nimeni nu se asteapta sa fie de lux. noi vb de struguri... eu cred ca din masina asta s au inspirat in toata linia Toyota si lexus. super star trek. Attached FilesEdited by vapeClouds, 21 November 2018 - 00:40. |
#68
Posted 21 November 2018 - 08:44
Lasa ca va dau germanii calitate la 100k euro de nu le puteti duce (vezi foto)... Sau BMW seria 3 care in SUA este la fiabilitate sub orice Kia sau Hyundai ( nu mai vorbesc de japoneze care sunt pe primele locuri) si la egaliate cu Ford (https://cars.usnews....ies/reliability)
|
#69
Posted 21 November 2018 - 20:19
vapeClouds, on 20 noiembrie 2018 - 20:08, said:
e de preferinta ca si marime... insa designul nou de la Toyota mi se pare super futurist si imi place la nebunie. la fel si la unele Lexus noi. parca is nave extraterestre. imi place. lol , am gasit una si mai mare decat Camry... din pacate se vinde doar in afara europei... asa da fratele meu. asta DA masina. sa mai intru si pe pagina lexus sa incep sa salivez? lol... e de ajuns avalonu asta. cat am fost eu in sua vara asta , am vazut la avalon , exact acel model si camry-uri plus noul accord care este genial , nu pot sa inteleg de ce nu le aduc aici , ar fi variante mult mai bune fata de ce se vinde pe piata ca si fiabilitate din respectiva clasa , nu mai zic de impala , chiar si Nissan altima |
|
#70
Posted 21 November 2018 - 20:51
#71
Posted 21 November 2018 - 22:54
Victor19R, on 21 noiembrie 2018 - 20:19, said:
cat am fost eu in sua vara asta , am vazut la avalon , exact acel model si camry-uri plus noul accord care este genial , nu pot sa inteleg de ce nu le aduc aici , ar fi variante mult mai bune fata de ce se vinde pe piata ca si fiabilitate din respectiva clasa , nu mai zic de impala , chiar si Nissan altima Din cauza de consum 90% , din cauza ca exista competitori bine stabiliti 10%. Europa este definitia obsesiei consumului redus de combustibil. Suntem natii de rasfatati in ceea ce priveste calitatea insa nu vrem ca o masina sa consume mult. de aia dieselul e asa de popular in europa si in alte parti ale lumii nu. In brazilia spre exemplu , prefera sa mearga cu alcool din porumb decat sa mearga cu diesel. Nu e o varianta populara. nu a prins fantasma mirifica a motorului prin compresie. Masinile americane in general au medie de consum mult mai mare decat europa. marea parte din eurpeni nu vor sa dea banii pe benzina , vor sa dea banii pe altceva... probabil vacante luxoase. si nu ii acuz. insa asta are o repercursiune. in europa gasesti mare parte din masini sa fie niste cutii de chibrite , unele din ele socant de mici (smart). asta e trendul la noi din pacate. Is multe masini care as vrea sa le vad de la americani. Insa si de la japonezi sunt multe care vand doar la ei care mi ar placea extrem de mult. toyota alphard https://toyota.jp/al...eup-h_h-bdt-MVN honda legend https://www.honda.co.jp/LEGEND/ nissan teana https://www3.nissan..../new/teana.html si preferata mea personal din japonia... Nissan Serena Nismo https://www3.nissan....rena/nismo.html Observam pe siteul Toyota ca au vreo 3 variante de corrola lol. cu alte denumiri chiar. presupun ca e foarte populara si la ei ca e mica si au probleme mari cu spatiile in orase. Si mi am adus aminte si de alta masina care nu mai e disponibila in europa insa se vinde in UAE si russia parca... Renault safrane https://en.wikipedia...ult_Samsung_SM5 Edited by vapeClouds, 21 November 2018 - 22:56. |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users