Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ce urate sunt metrourile Bucuresti cu graffiti pe ele
Ultima postare: nov 17 2018 09:54, Inițiat de
Tsunamii
, nov 13 2018 05:35
·
0
#2
Publicat: 13 noiembrie 2018 - 05:42
Sunt si murdare.
Oricum trenurile IVA si-au trait traiul. Djl, don't @me pls. Avand in vedere tara si fauna, metrourile noi, chiar si prima serie de Bombardier Movia, se prezinta in conditii bune spre foarte bune. S-au isterizat toti ca aoleo cati bani dam pentru intretinere facuta de Alstom, dar 10/10 face toti banii. Uitati-va la RATB/STB daca vreti comparatii realiste de ce fac romanasii lasati de capu lor. Cu metrourile vechi, daca ar avea astia cap, ar face fix asta: https://www.abc.net....dollars/9759268 Quote
A piece of Melbourne's history is up for sale and it can be yours for the bargain price of just $1,000. There are 237 trams enjoying their retirement at the Newport Railway Workshops and 134 of these will be put up for sale. There are some great examples of trams being repurposed for various uses including as cafes and classrooms. Not-for-profit group Hands On Learning has repurposed one tram which is being used at Fitzroy High School. O cafenea / burger diner de hipsteri facut intr-un vagon de metrou vechi...the shit Editat de shefu_de_combinat, 13 noiembrie 2018 - 05:47. |
#4
Publicat: 13 noiembrie 2018 - 06:06
[ https://sectorul4live.ro/wp-content/uploads/2018/06/Centura-Berceni-620x400.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Actualele garnituri de metrou sunt ok... [ https://i.ytimg.com/vi/S62p8KQvZ84/maxresdefault.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Fata de infectele tramvaie de la RATB / STB SA.... |
#10
Publicat: 13 noiembrie 2018 - 08:16
Tsunnnami, on 13 noiembrie 2018 - 05:35, said:
Lipsa de gust, zici ca-s murdare. Mai urate ca tatuajele Editat de andreic, 13 noiembrie 2018 - 08:18. |
|
#13
Publicat: 13 noiembrie 2018 - 08:28
Tsunnnami, on 13 noiembrie 2018 - 05:35, said:
Lipsa de gust, zici ca-s murdare. Mai urate ca tatuajele Cred ca nu le-ai vazut pe alea de la New York.... Urate ca ciuma - trenuri de sclavi. Bombardierele sunt ok, la cat au circulat arata super bine (la fel CAF_urile) .. numai ca le tot colanteaza astia cu reclama la pasta de dinti.. si alte nimicuri. Editat de rosix, 13 noiembrie 2018 - 08:30. |
#15
Publicat: 13 noiembrie 2018 - 08:39
|
#17
Publicat: 13 noiembrie 2018 - 08:53
shefu_de_combinat, on 13 noiembrie 2018 - 05:42, said: Cu metrourile vechi, daca ar avea astia cap, ar face fix asta: https://www.abc.net....dollars/9759268 Quote A piece of Melbourne's history is up for sale and it can be yours for the bargain price of just $1,000. There are 237 trams enjoying their retirement at the Newport Railway Workshops and 134 of these will be put up for sale. There are some great examples of trams being repurposed for various uses including as cafes and classrooms. Not-for-profit group Hands On Learning has repurposed one tram which is being used at Fitzroy High School. O cafenea / burger diner de hipsteri facut intr-un vagon de metrou vechi...the shit In garniturile Bombardier si CAF surzesti de la zgomotul produs in timpul mersului indiferent ca geamurile sunt inchise sau deschise. Asta se datoreaza faptului ca interiorul la Astra IVA Interior_de_vagon_de_metrou_tip_Astra_IVA.jpg 392,43K 30 download-uri este mai mic fata de Bombardier Movia 346 interior_vagon_Bombardier Movia 346.jpg 339,04K 31 download-uri si CAF interior_vagon_CAF.jpg 254,7K 30 download-uri Deci "peretii" vagoanelor Astra IVA sunt mai grosi fata de celelalte, de aici si zgomotul mai mic la interior in timpul mersului. Dar asta pe vremuri caci acum doar cateva garnituri mai deservesc liniile Metrorex ce fac legatura intre gara Bucuresti si metrou. |
#18
Publicat: 13 noiembrie 2018 - 08:55
Prin Bucuresti si pe langa Bucuresti trec o gramada de cai ferate, ca doar gara de N este in oras. Daca erau baieti destepti, copiau de la modelul Viena, si aveau pe langa metrou, si tren rapid care sa te duca fara multe statii in puncte cheie din Bucuresti. Si tot ce trebuiau sa faca e sa cumpere cateva trenuri rapide, cu 1-2 vagoane. Si faceau o gramada de bani.
Culmea ca o cale ferata trece prin cea mai aglomerata zona de birouri si corporatii. Ce sa faci, daca nu e cap. https://www.google.c...194!4d26.031081 Bucuresti e un oras trist, plin de oameni frustrati care au venit sa faca bani din tot felul de colturi ale tarii, betoane fara gust, blocuri inalte, mizerie, mafie. Alimentele cele mai proaste calitativ se gasesc in magazine in Bucuresti, de ce? pt ca aici e cea mai densa zona locuitori pe mp. Daca aveti de ales, nu va mutati in Buc, treceti doar in vizita. Editat de Deenman, 13 noiembrie 2018 - 08:57. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi