Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Ce urate sunt metrourile Bucuresti cu graffiti pe ele

* * - - - 5 votes
  • Please log in to reply
60 replies to this topic

#1
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,887
  • Înscris: 20.10.2015
Lipsa de gust, zici ca-s murdare.
Mai urate ca tatuajele

#2
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007
Sunt si murdare.
Oricum trenurile IVA si-au trait traiul. Djl, don't @me pls.

Avand in vedere tara si fauna, metrourile noi, chiar si prima serie de Bombardier Movia, se prezinta in conditii bune spre foarte bune.
S-au isterizat toti ca aoleo cati bani dam pentru intretinere facuta de Alstom, dar 10/10 face toti banii. Uitati-va la RATB/STB daca vreti comparatii realiste de ce fac romanasii lasati de capu lor.

Cu metrourile vechi, daca ar avea astia cap, ar face fix asta:

https://www.abc.net....dollars/9759268

Quote

A piece of Melbourne's history is up for sale and it can be yours for the bargain price of just $1,000.
There are 237 trams enjoying their retirement at the Newport Railway Workshops and 134 of these will be put up for sale.
There are some great examples of trams being repurposed for various uses including as cafes and classrooms.
Not-for-profit group Hands On Learning has repurposed one tram which is being used at Fitzroy High School.

O cafenea / burger diner de hipsteri facut intr-un vagon de metrou vechi...the shit ;)

Edited by shefu_de_combinat, 13 November 2018 - 05:47.


#3
zzhunt

zzhunt

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,261
  • Înscris: 28.03.2015
Nu înțeleg ceva
Daca e aglomerat, daca e murdar, daca e cu gropi, daca e firea, daca metroul e murdar  de ce vă chinuiți să veniți în București?


De ce.nu vă duceți și în alte orașe? Sunt o grămadă de orașe liniștite, fara aglomerație, fara metrouri urate

#4
xmanyacs77

xmanyacs77

    *Roman Patriot*

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,128
  • Înscris: 10.07.2013
[ https://sectorul4live.ro/wp-content/uploads/2018/06/Centura-Berceni-620x400.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Actualele garnituri de metrou sunt ok...Posted Image

[ https://i.ytimg.com/vi/S62p8KQvZ84/maxresdefault.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Fata de infectele tramvaie de la RATB / STB SA....Posted Image

#5
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,494
  • Înscris: 19.04.2009
Bucurestiul e urat cu totul.

Duar duamna e frumoasa

#6
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016

 Tsunnnami, on 13 noiembrie 2018 - 05:35, said:

Lipsa de gust, zici ca-s murdare.
Mai urate ca tatuajele
Arata ok, problema e ca nu sunt spălate sau curățate. Îmi plac mai mult fata de cele noi :)

#7
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Garniturile sunt cum sunt, dar statiile vechi s-au degradat enorm.

#8
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Nu le-ai vazut pe alea din Roma, inseamna.

#9
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,137
  • Înscris: 22.05.2003
Aparent se poate intotdeauna mai rau, nu-i asa?

#10
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003

 Tsunnnami, on 13 noiembrie 2018 - 05:35, said:

Lipsa de gust, zici ca-s murdare. Mai urate ca tatuajele
Sunt chiar oki cele CAF si Bombardier. Ca nu-si permit sa le bage la spalat prea des e o chestie adevarata... gandeste-te ca aia nu stiu de unde sa ia bani sa termine M5 si sa faca M6... si ca periodic sunt greve pe motive salariale. Iti dai seama ce bine le-ar prinde o investitie sa faca in depou macar 2 linii automatizate de spalat metrouri si eventual sa angajeze o armata de spalatorese la interior cum au japonezii Posted Image Tulai sa mai ramana si la 2 lei calatoria...

Edited by andreic, 13 November 2018 - 08:18.


#11
bobocul

bobocul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,392
  • Înscris: 16.09.2003
Pai aveau linii de spalat automatizate. Poate nu mai functioneaza, dar toate depourile aveau linii in care intra garnitura si era spalata..

#12
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006

 Tsunnnami, on 13 noiembrie 2018 - 05:35, said:

Lipsa de gust, zici ca-s murdare.
Mai urate ca tatuajele
Nici nu se compara cu cele din Timisoara, nu?Posted Image Posted Image

#13
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 Tsunnnami, on 13 noiembrie 2018 - 05:35, said:

Lipsa de gust, zici ca-s murdare.
Mai urate ca tatuajele

Cred ca nu le-ai vazut pe alea de la New York.... Urate ca ciuma - trenuri de sclavi.

Bombardierele sunt ok, la cat au circulat arata super bine (la fel CAF_urile) .. numai ca le tot colanteaza astia cu reclama la pasta de dinti.. si alte nimicuri.

Edited by rosix, 13 November 2018 - 08:30.


#14
vldc

vldc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 455
  • Înscris: 08.03.2004
Intai vedeti vagoanele de metrou din alte capitale europene cu pretentii si apoi vorbim si de ale noastre.
Multi veti fi surprinsi de cat de lejere si spatioase sunt cele din Bucuresti.

#15
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003

 bobocul, on 13 noiembrie 2018 - 08:25, said:

Pai aveau linii de spalat automatizate. Poate nu mai functioneaza, dar toate depourile aveau linii in care intra garnitura si era spalata..
S-ar putea sa fie veche, lipsita de intretinere sau ineficienta la numarul de trenuri.

#16
bobocul

bobocul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,392
  • Înscris: 16.09.2003
Posibil. Cea de la Berceni, am vazut-o functionand anul asta.

#17
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016

 shefu_de_combinat, on 13 noiembrie 2018 - 05:42, said:

Cu metrourile vechi, daca ar avea astia cap, ar face fix asta:
https://www.abc.net....dollars/9759268

Quote

A piece of Melbourne's history is up for sale and it can be yours for the bargain price of just $1,000.

There are 237 trams enjoying their retirement at the Newport Railway Workshops and 134 of these will be put up for sale.
There are some great examples of trams being repurposed for various uses including as cafes and classrooms.
Not-for-profit group Hands On Learning has repurposed one tram which is being used at Fitzroy High School.

O cafenea / burger diner de hipsteri facut intr-un vagon de metrou vechi...the shit Posted Image
Ca veni vorba de transformat vechile garnituri Astra IVA in cafenele / burger diner pt. hipsteri, ati remarcat ca vechile garnituri romanesti au interiorul mai bine izolat fonic decat astea noi ?
In garniturile Bombardier si CAF surzesti de la zgomotul produs in timpul mersului indiferent ca geamurile sunt inchise sau deschise.

Asta se datoreaza faptului ca interiorul la Astra IVA
Attached File  Interior_de_vagon_de_metrou_tip_Astra_IVA.jpg   392.43K   30 downloads
este mai mic fata de Bombardier Movia 346
Attached File  interior_vagon_Bombardier Movia 346.jpg   339.04K   31 downloads
si CAF
Attached File  interior_vagon_CAF.jpg   254.7K   30 downloads

Deci "peretii" vagoanelor Astra IVA sunt mai grosi fata de celelalte, de aici si zgomotul mai mic la interior in timpul mersului.
Dar asta pe vremuri caci acum doar cateva garnituri mai deservesc liniile Metrorex ce fac legatura intre gara Bucuresti si metrou.

#18
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Prin Bucuresti si pe langa Bucuresti trec o gramada de cai ferate, ca doar gara de N este in oras. Daca erau baieti destepti, copiau de la modelul Viena, si aveau pe langa metrou, si tren rapid care sa te duca fara multe statii in puncte cheie din Bucuresti. Si tot ce trebuiau sa faca e sa cumpere cateva trenuri rapide, cu 1-2 vagoane.  Si faceau o gramada de bani.

Culmea ca o cale ferata trece prin cea mai aglomerata zona de birouri si corporatii.  Ce sa faci, daca nu e cap.

https://www.google.c...194!4d26.031081

Bucuresti e un oras trist, plin de oameni frustrati care au venit sa faca bani din tot felul de colturi ale tarii, betoane fara gust, blocuri inalte, mizerie, mafie. Alimentele cele mai proaste calitativ se gasesc in magazine in Bucuresti, de ce? pt ca aici e cea mai densa zona locuitori pe mp. Daca aveti de ales, nu va mutati in Buc, treceti doar in vizita.

Edited by Deenman, 13 November 2018 - 08:57.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate