UE49NU7102KXXH
Last Updated: Nov 09 2018 10:16, Started by
GeorgeBR92
, Nov 08 2018 11:53
·
0
#1
Posted 08 November 2018 - 11:53
Buna ziua! Mi-am achiziționat zilele trecut un tv Samsung UE49NU7102KXXH si nu pot sa-i accesez apps( sa descarc aplicații) intru in meniul hub->apps apoi arata: "apps încarcă" în 2 sec se închide. Tv-ul este conectat la un router tp-link 300M Model No. TL-WR841N / TL-WR841ND. Știți de unde vine problema?
|
#2
Posted 08 November 2018 - 12:01
Problema poate fi ca aplicatiile pe care vrei sa le descarci NU sunt compatibile cu televizorul.
|
#3
Posted 08 November 2018 - 12:07
Dar nici macar nu pot să scriu numele unei aplicatii sau ceva de genul. Nu se deschide apps.
|
#4
Posted 08 November 2018 - 12:08
Ai conectat contul de email ? Adica eu mi-am pus gmailul...
|
#5
Posted 08 November 2018 - 12:10
Da, mi-am facut un cont de samsung.
Attached FilesEdited by GeorgeBR92, 08 November 2018 - 12:13. |
#7
Posted 08 November 2018 - 12:18
Am la tv setat "obținere ip automat" iar cel din tv coincide cu cel de la router. (nu sunt expert in asa ceva.)
|
#8
Posted 08 November 2018 - 12:19
Ai pus ultimul firmware ?
In browser daca intrii pe net, se deschide vreun site ? |
#9
Posted 08 November 2018 - 12:21
Fa-i update de firmware. Daca tot nu merge returneaza-l cat mai poti.
Aplicatiile preinstalate merg ? |
#10
Posted 08 November 2018 - 12:23
Viteza internetului ar putea fi o problema
Televizoarele astea au nevoie de o viteza minima si constanta - undeva la 10 Mbps Ia incearca direct cu LAN cable |
|
#11
Posted 08 November 2018 - 12:25
Am făcut update la soft, youtube și browserul merg fără probleme. Netflix se deschide dar nu am cont. Nu cred ca trebuie sa-i fac retur, dacă avea o problema din soft ma gândesc ca nu mergeau nici restul.
|
#12
Posted 08 November 2018 - 12:28
GeorgeBR92, on 08 noiembrie 2018 - 12:25, said:
Am făcut update la soft, youtube și browserul merg fără probleme. Netflix se deschide dar nu am cont. Nu cred ca trebuie sa-i fac retur, dacă avea o problema din soft ma gândesc ca nu mergeau nici restul. Revenim la intrebarea initiala Ce aplicatii incerci sa descarci ? |
#13
Posted 08 November 2018 - 12:28
Acelaşi lucru îl păţesc eu acum cu un Note 9. Am 5 device-uri conectate la acelaşi router: TV smart Panasonic (SO proprietar), iPad 4, iPhone 6, Samsung Note 3 şi Samsung Note 4. Toate merg impecabil, numai Note 9 nu vrea să meargă. Note 4 rupe tot, raportează viteze de 90 Mbps, urmat de iPhone 6. Note 9 raportează viteze de 0,2 Mbps. Acelaşi router, IP dinamic, restul setărilor pe automat. Securitate WPA/WPA2. Router TP-Link TL-WR940N.
Cu Note 4 am semnal şi la parter (stau la 7), în faţa blocului. Semnal minim, dar pot viziona pe YouTube fără probleme. Deci, ca şi la mine, device-ul e vinovat (TV-ul). |
#14
Posted 08 November 2018 - 12:32
Esti sigur ca tv-ul suporta sa instalezi alte aplicatii in afara de alea default ?
Sunt deja pe piata multe tv-uri cu numele "smart", dar cu diverse limitari. |
#15
Posted 08 November 2018 - 12:35
E varianta 2018, ar fi culmea sa numi permita sa instalez o aplicatie. Inițial voiam să caut o aplicatie să convertească DTS to DD. Am observat ca formatele mkv cu dts au o problemă, e filmul mut. Si așa am constat ca nu merge apps. Acum intrebarea mea este alta, daca n-ar merge acel apps cu ce m-ar deranja? Tvul pe cablu e ok, yt e ok, hdd extern ruleaza ok, în viitor sper sa ruleze consola(doresc să-mi achiziționez un xbox).
|
|
#16
Posted 08 November 2018 - 12:38
Variantele de Samsung 2018 nu suporta DTS (niciunul), de aceea mi-am luat varianta 2017.
|
#17
Posted 08 November 2018 - 12:41
#18
Posted 08 November 2018 - 12:46
Nah acum asta e, insa tit ce presupune DTS...renunta. Sau play de pe comp cu share screen sau chromecast.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users