Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Starea drumului Gura Humorului- C...

Gura Humorului- Campulung Mold.- ...

Samsung Dex sau similar

Protectie vant.
 Suzuki SX4 S-cross 1.0 Boosterjet...

achizitie masina pentru inmatricu...

Sfat achizitionare televizor (201...

Recomandare telefon Vodafone
 Synology DS218Play - bune practici

CEx-ul si remanierea

Casa pe structura de lemn cu form...

Șeful Renault-Nissan a fost ...
 Conexiune

Suma incorecta la plata amenzii

Vibratii volan in mers

Pareri Farmacia Tei.
 

UE49NU7102KXXH

- - - - -
  • Please log in to reply
47 replies to this topic

#1
GeorgeBR92

GeorgeBR92

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 17.10.2017
Buna ziua! Mi-am achiziționat zilele trecut un tv Samsung UE49NU7102KXXH si nu pot sa-i accesez apps( sa descarc aplicații) intru in meniul hub->apps apoi arata: "apps încarcă" în 2 sec se închide. Tv-ul este conectat la un router tp-link 300M Model No. TL-WR841N / TL-WR841ND. Știți de unde vine problema?

#2
Naijax

Naijax

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,943
  • Înscris: 13.03.2017
Problema poate fi ca aplicatiile pe care vrei sa le descarci NU sunt compatibile cu televizorul.

#3
GeorgeBR92

GeorgeBR92

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 17.10.2017
Dar nici macar nu pot să scriu numele unei aplicatii sau ceva de genul. Nu se deschide apps.

#4
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,204
  • Înscris: 24.11.2015
Ai conectat contul de email ? Adica eu mi-am pus gmailul...

#5
GeorgeBR92

GeorgeBR92

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 17.10.2017
Da, mi-am facut un cont de samsung.

Attached Files


Edited by GeorgeBR92, 08 November 2018 - 12:13.


#6
ciine

ciine

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,642
  • Înscris: 04.06.2007
Sigur este conectat in internet , ai un ip valid?

#7
GeorgeBR92

GeorgeBR92

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 17.10.2017
Am la tv setat "obținere ip automat" iar cel din tv coincide cu cel de la router. (nu sunt expert in asa ceva.)

#8
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 44,056
  • Înscris: 15.06.2004
Ai pus ultimul firmware ?
In browser daca intrii pe net, se deschide vreun site ?

#9
modoran

modoran

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,065
  • Înscris: 08.02.2011
Fa-i update de firmware. Daca tot nu merge returneaza-l cat mai poti.

Aplicatiile preinstalate merg ?

#10
Naijax

Naijax

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,943
  • Înscris: 13.03.2017
Viteza internetului ar putea fi o problema
Televizoarele astea au nevoie de o viteza minima si constanta - undeva la 10 Mbps

Ia incearca direct cu LAN cable

#11
GeorgeBR92

GeorgeBR92

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 17.10.2017
Am făcut update la soft, youtube și browserul merg fără probleme. Netflix se deschide dar nu am cont. Nu cred ca trebuie sa-i fac retur, dacă avea o problema din soft ma gândesc ca nu mergeau nici restul.

#12
Naijax

Naijax

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,943
  • Înscris: 13.03.2017

Vizualizare mesajGeorgeBR92, pe 08 noiembrie 2018 - 12:25, a scris:

Am făcut update la soft, youtube și browserul merg fără probleme. Netflix se deschide dar nu am cont. Nu cred ca trebuie sa-i fac retur, dacă avea o problema din soft ma gândesc ca nu mergeau nici restul.

Revenim la intrebarea initiala

Ce aplicatii incerci sa descarci ?

#13
PSC

PSC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,195
  • Înscris: 06.10.2006
Acelaşi lucru îl păţesc eu acum cu un Note 9. Am 5 device-uri conectate la acelaşi router: TV smart Panasonic (SO proprietar), iPad 4, iPhone 6, Samsung Note 3 şi Samsung Note 4. Toate merg impecabil, numai Note 9 nu vrea să meargă. Note 4 rupe tot, raportează viteze de 90 Mbps, urmat de iPhone 6. Note 9 raportează viteze de 0,2 Mbps. Acelaşi router, IP dinamic, restul setărilor pe automat. Securitate WPA/WPA2. Router TP-Link TL-WR940N.
Cu Note 4 am semnal şi la parter (stau la 7), în faţa blocului. Semnal minim, dar pot viziona pe YouTube fără probleme.
Deci, ca şi la mine, device-ul e vinovat (TV-ul).

#14
modoran

modoran

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,065
  • Înscris: 08.02.2011
Esti sigur ca tv-ul suporta sa instalezi alte aplicatii in afara de alea default ?

Sunt deja pe piata multe tv-uri cu numele "smart", dar cu diverse limitari.

#15
GeorgeBR92

GeorgeBR92

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 17.10.2017
E varianta 2018, ar fi culmea sa numi permita sa instalez o aplicatie. Inițial voiam să caut o aplicatie să convertească DTS to DD. Am observat ca formatele mkv cu dts au o problemă, e filmul mut. Si așa am constat ca nu merge apps.  Acum intrebarea mea este alta, daca n-ar merge acel apps cu ce m-ar deranja? Tvul pe cablu e ok, yt e ok, hdd extern ruleaza ok, în viitor sper sa ruleze consola(doresc să-mi achiziționez un xbox).

#16
RealThing

RealThing

    Si nu ne duce pe noi in ispita, caci gasim drumul si singuri.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 24,041
  • Înscris: 06.02.2006
Variantele de Samsung 2018 nu suporta DTS (niciunul), de aceea mi-am luat varianta 2017.

#17
GeorgeBR92

GeorgeBR92

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 17.10.2017

View PostRealThing, on 08 noiembrie 2018 - 12:38, said:

Variantele de Samsung 2018 nu suporta DTS (niciunul), de aceea mi-am luat varianta 2017.
L-am luat la reducere 1899, 123cm. iar cele din 2017 erau 2200+ și nu mai aveam diferență.

#18
RealThing

RealThing

    Si nu ne duce pe noi in ispita, caci gasim drumul si singuri.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 24,041
  • Înscris: 06.02.2006
Nah acum asta e, insa tit ce presupune DTS...renunta. Sau play de pe comp cu share screen sau chromecast.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale, astfel încat vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate