Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ce tip de motorina sa pun in Mazda 3 2014 motor 2.2 euro6
Ultima postare: nov 10 2018 23:35, Inițiat de
Alynnae
, nov 08 2018 09:33
·
0
#37
Publicat: 08 noiembrie 2018 - 11:13
maistoru, on 08 noiembrie 2018 - 11:10, said:
si eu ma plangeam de regenerarile la 250km la 1,6tdi ( cu softul nondieselgate se regenera la 1000km ) in niciun caz anulat daca nu e infundat daca se infunda vezi pe ce cale o iei : inlocuire, curatare(?) sau anulare . |
#38
Publicat: 08 noiembrie 2018 - 11:13
ceanu1980, on 08 noiembrie 2018 - 11:10, said: sunt camioane,autocare mult mai scumpe decat un cotet de Mazda sau alta masina,deci de unde atatea griji? Acuma totusi sa nu o luam asa. Cotet, necotet, e masina omului si presupun ca n-a furat banii aia sa si-o cumpere si pe undeva e firesc sa-si faca griji. Daca ai fi in locul lui si tu ti-ai face mai ales daca (poate) ar fi prima masina sau primul diesel. |
#39
Publicat: 08 noiembrie 2018 - 11:22
ncu, on 08 noiembrie 2018 - 11:13, said: Acuma totusi sa nu o luam asa. Cotet, necotet, e masina omului si presupun ca n-a furat banii aia sa si-o cumpere si pe undeva e firesc sa-si faca griji. Daca ai fi in locul lui si tu ti-ai face mai ales daca (poate) ar fi prima masina sau primul diesel. |
#41
Publicat: 08 noiembrie 2018 - 11:27
mkdan2004, on 08 noiembrie 2018 - 11:01, said:
Ma gandesc ca i-ar interesa pe detinatorii de Mazda. Cel putin pe initiator s-ar putea sa-l intereseze subiectul mai mult decat tipul de motorina pe care il pune in masina. |
#42
Publicat: 08 noiembrie 2018 - 11:53
dreaQ, on 08 noiembrie 2018 - 11:27, said:
Face referire la masini de pe alte continente, eventual alti ani de fabricatie si cu alte motoare. Ok e Mazda... "Dintre acestea, 230.000 de unități sunt în Japonia, iar restul de 410.000 pe piețele externe, cu excepția Statelor Unite, acolo unde Mazda nu vinde mașini diesel." Daca inteleg eu corect, aici ar intra si Romania si alte piete europene. Din pacate nu mentioneaza ce ani de fabricatie sunt afectati sau ce motorizari, dar pentru posesori ar fi util sa se intereseze. Nu este ceva chiar de neglijat, mai ales cand cumperi o masina SH. |
#43
Publicat: 08 noiembrie 2018 - 11:53
Vești bune.
Quote
Riscul de oprire a motorului Maşinile echipate cu motoare Euro 6 au echipamente de control al emisiilor poluante care blochează funcţionarea motorului, în momentul în care se constată (măsoară) o depăşire a valorilor prestabilite ale emisiilor poluante generate, spune profesorul clujean. Echipamentul de control „blochează în mod automat pornirea motorului pentru a evita deteriorarea ireversibilă a sistemului de evacuare al autovehiculului (sitemul de catalizare al motoarelor pe benzină, respectiv sistemul de filtru de particule al motoarelor Diesel)”, explică Bogdan Varga. Sursa http://www.economica...te_90083.html#n |
#45
Publicat: 08 noiembrie 2018 - 12:47
Off-topic, cum iti dai seama ca o masina isi face ciclul de regenerare?
Sunt proaspat proprietar de Peugeot 207 1.6 HDI FAP si nu-mi dau seama cand isi face regenerari. Consumul instant nu-l pot vedea deoarece butonasul din capul manetei nu functioneaza si nu pot schimba afisajul displayului. Nu folosesc masina prin oras, este doar "masina de excursie". Am mers cu ea cam 2000 km din septembrie si pana acum, un drum la mare si unul la munte plus drumuri mai scurte de 60-70 km. De cateva ori "parca" a mirosit nitel a motorina in habitaclu si o data am vazut cateva secunde un "puf" usor de fum gri in spatele ei. Spre munte am stat in coloana la Comarnic vreo 40 de minute, si temperatura s-a ridicat un pic peste 90 de grade (ma asteptam ca dieselul, spre deosebire de benzina, sa se raceasca nitel la relanti, afara erau cam 20 de grade). Relantiul nu am bagat de seama sa creasca vreodata iar consumul instant, dupa cum spuneam, nu-mi functioneaza butonasul care sa mi-l arate pe display. Masina are FAP, sunt sigur 100% ca este la locul lui, deoarece la accelerari energice nu scoate nici un pic de fum negru. |
#46
Publicat: 08 noiembrie 2018 - 13:04
Depinde de masina. Chiar recent discutam cu cineva care are un Jeep Grand Cherokee, si imi spunea ca are mesaj pe ecran care il anunta. La alte masini sunt semne evidente dar fara mesaje. Eu nu pot sa-mi dau seama la masina mea. Am un soft de diagnoza si din el pot sa verific daca s-a facut si sa solicit o regenerare imediata. Pe un forum de marca (daca exista) s-ar putea sa gasesti mai multe detalii.
|
|
#47
Publicat: 08 noiembrie 2018 - 13:06
La Mazda 6, cand isi face regenerarea, sistemul start - stop nu mai functioneaza, consumul instantaneu este semnificativ mai mare iar motorul scoate un zgomot putin diferit. Pentru mine e un mister motivul pentru care producatorii n-au implementat un sistem de avertizare asupra faptului ca masina e in procesul de regenerare. Nu mai zic ca insasi procesul este explicat sumar in cartea masinii. Asa cum imi afiseaza mesaj ca a scazut presiunea in pneuri, pot pune un mesaj: regenerare, nu opriti motorul. Sunt multi care habar n-au de acest proces si se trezesc cu filtrul colmatat si costuri mari de inlocuire.
|
#48
Publicat: 08 noiembrie 2018 - 13:20
Teoretic cea mai bună motorină e de la Rompetrol. Apoi Petrom sau LUKOIL.
MOL nu recomand, cel puțin la mașina mea se comporta ciudat. A mea, euro 5, ce i drept, 1.6 de la VW, s a comportat mai bine cu standardul de la Petrom decât cu cea premium. Oricum asta vezi prin încercări. |
#50
Publicat: 08 noiembrie 2018 - 17:45
Nu inteleg de ce Mazda diesel. Asiaticele nu au traditie si nu exceleaza la dieseluri. Ei sunt buni si au motoare fiabile pe benzina. Vand cu motoare diesel doar pentru a avea ceva vanzari in Europa, mare fana dieseluri (pana acum ceva vreme).
Vezi ca dieselul la asiatice nu e ca 1.9TDI la VW |
#51
Publicat: 08 noiembrie 2018 - 18:29
Alynnae, on 08 noiembrie 2018 - 09:33, said:
Ce tip de motorina sa pun in Mazda 3 2014 motor 2.2 euro6 Nu de la basculante, masini de gunoi sau de la CFR. george_alexandru, on 08 noiembrie 2018 - 10:02, said:
Am mazda 6 cu motorul 2.2...pun motorina 95 de la Petrom de cativa ani. Singura problema e cu regenerarile dese, cam la 100km. [...] Ma bate gandul sa anulex filtrul dpf. Ca eu motorina 95, n-am auzit. Numa' benzina. waterman, on 08 noiembrie 2018 - 10:07, said:
Să nu cumva să iei o benzinară cu motor mai decent pentru mers urban. 1+Ape+Calessino+70°+ant+def.jpg 156,93K 3 download-uri INVISSIS, on 08 noiembrie 2018 - 17:45, said:
Nu inteleg de ce Mazda diesel. Asiaticele nu au traditie si nu exceleaza la dieseluri. Ei sunt buni si au motoare fiabile pe benzina. |
|
#52
Publicat: 08 noiembrie 2018 - 18:32
Alynnae, on 08 noiembrie 2018 - 09:49, said:
Am citit intr-un articol ca unele masini ar avea ceva "senzor" si nu pornesc daca pui motorina e5 inloc de e6. Dar ma indoiesc, cel putin pe Mazda, altfel nu mai vedeam Mazda pe strazile patriei Eu de doi ani merg cu motorina cea mai ieftina , motor euro 6. Dar numai de la MOL sau Petrom. |
#53
Publicat: 10 noiembrie 2018 - 19:58
Hunor_66, on 08 noiembrie 2018 - 18:29, said: De preferinta, de la pompa. Nu de la basculante, masini de gunoi sau de la CFR. Cred ca problema e ca pui benzina in loc de motorina. De-aia geme dpf-ul ala. Ca eu motorina 95, n-am auzit. Numa' benzina. Una d-asta cred ca ar fi taman buna, macar pentru sezonul cald... 1+Ape+Calessino+70°+ant+def.jpg Fiindca e motorul de la Ford... ? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi