Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

Ce tip de motorina sa pun in Mazda 3 2014 motor 2.2 euro6

- - - - -
  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#19
ncu

ncu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 25.06.2013
Bah, eu nu va inteleg. Aveti diesel cu motoare de 2.2, masini aproape noi ca si generatie, presupun ca si cuplu si putere cacalau ....pt ce vreti sa traga "mai bine" anuland DPF-ul ??  Oricum stam toti bara la bara ca vitele.

Hai, il inteleg pe unu' saracu cu 75 CP ca-si scoate catalizatorul in ideea ca sa traga mai bine (desi de multe ori se intampla contrariul) ....dar in cazul vostru ? In plus varianta mega-diesel de 2.2 frecat in oras chiar nu o pricep !

Sotia are un Fiesta de 1.25 benzinar si-l calarim pe rand in oras. Pt exterioare avem un amarat de diesel si asa modest cum e, are totusi catalizator si EGR ON.

La capitolul CO2 un diesel bate un benzinar ....la NOx deja o ia pe arataura ! Si astea ne omoara.

Edited by ncu, 08 November 2018 - 10:22.


#20
george_alexandru

george_alexandru

    Mwe Austria

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,432
  • Înscris: 30.08.2017

 waterman, on 08 noiembrie 2018 - 09:55, said:

Comanzi de pe Ebay sau de pe Amazon.



Foarte ecologic motorul ăsta.  Zici că e planeta voastră.


Eu sunt la a 4-a masina, primele 3 au fost benzinare. Precedenta, un Passat CC cu cilindree mai mica si putere similara avea emisii 160g/km, Mazda 6 are 107g/km. Statul si el taxa in consecinta, practic ne recomanda sa luam diesel-uri. Apoi a venit scandalul VW si statul a dat-o la intors, ca a gresit sau l-au pacalit aia. Daca statul vine la mine si imi zice "scuze boss, am gresit, da-ne Mazda ta pe motorina si iti dam una identica pe benzina", le-o dau cu placere. Nu tin neaparat sa am diesel...chiar planuiesc ca urmatoarea masina sa fie hibrid sau electrica, dar mai e pana atunci.

#21
Alynnae

Alynnae

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 28.05.2015

 ncu, on 08 noiembrie 2018 - 10:18, said:

Bah, eu nu va inteleg. Aveti diesel cu motoare de 2.2, masini aproape noi ca si generatie, presupun ca si cuplu si putere cacalau ....pt ce vreti sa traga "mai bine" anuland DPF-ul ??  Oricum stam toti bara la bara ca vitele.

Hai, il inteleg pe unu' saracu cu 75 CP ca-si scoate catalizatorul in ideea ca sa traga mai bine (desi de multe ori se intampla contrariul) ....dar in cazul vostru ? In plus varianta mega-diesel de 2.2 frecat in oras chiar nu o pricep !

Sotia are un Fiesta de 1.25 benzinar si-l calarim pe rand in oras. Pt exterioare avem un amarat de diesel si asa modest cum e, are totusi catalizator si EGR ON.

La capitolul CO2 un diesel bate un benzinar ....la NOx deja o ia pe arataura !
eu nu vreau sa anulez dpf-ul pentru treaba asta "ca sa traga mai bine" motorul are putere suficienta pt greutatea masinii. Treaba cu regenerarea e aiurea. Eu o folosesc aproape zilnic pt naveta undeva 30 de km pe zi,in afara orasului

#22
ncu

ncu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 25.06.2013
Regenerarile dese pot fi si de la motorina neconforma, uleiul folosit in motor, mers subturat, etc

#23
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

 Alynnae, on 08 noiembrie 2018 - 10:25, said:

eu nu vreau sa anulez dpf-ul pentru treaba asta "ca sa traga mai bine" motorul are putere suficienta pt greutatea masinii. Treaba cu regenerarea e aiurea. Eu o folosesc aproape zilnic pt naveta undeva 30 de km pe zi,in afara orasului
Am mașină cu motor de 1.8 benzină 143 de cai și fac zilnic exact aceeași kilometri (30) tot așa ies din oraș. De ce 2.2 ? De ce diesel ?

Edited by waterman, 08 November 2018 - 10:40.


#24
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

 Alynnae, on 08 noiembrie 2018 - 09:49, said:

Am citit intr-un articol ca unele masini ar avea ceva "senzor" si nu pornesc daca pui motorina e5 inloc de e6. Dar ma indoiesc, cel putin pe Mazda, altfel nu mai vedeam Mazda pe strazile patriei

Trebuia sa nu o mai cumperi ... Posted Image

#25
ncu

ncu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 25.06.2013

 waterman, on 08 noiembrie 2018 - 10:39, said:

Am mașină cu motor de 1.8 benzină 143 de cai și fac zilnic exact aceeași kilometri (30) tot așa ies din oraș. De ce 2.2 ? De ce diesel ?

Pt ca folclorul romanesc ca "dieselul e masina vietii - nu se strica in veci, "mere' " tare si bate la consum un scuter' ....si uite asa sunt pline forumurile de probleme la turbine, injectoare, senzori, rampe, pompe injectie, DPF-uri, EGR-uri.... si incet-incet pricepe omu' ca a cam dat-o in bara pt ca si-a imaginat ca mentine pe linia de plutire un diesel la costuri de benzinar aspirat.

Nu mai amintesc ca multi dintre "dizelisti" recunosc doar singuri in baie in fata oglinzii ca le era mai potrivit un benzinar pt ca au tot tras pe linii si le-a dat "egal" sau chiar mai bine cu benzina per ansamblu.

Edited by ncu, 08 November 2018 - 10:49.


#26
mkdan2004

mkdan2004

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,030
  • Înscris: 16.07.2008
In the meantime....
http://www.automarke...bile-87981.html

#27
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006

 pufarin, on 08 noiembrie 2018 - 10:07, said:


Pe bune? Ai citit tu pe net ca asa e bine? Ia pune tu motorina de la Navodari de la gazaria din poarta rafinariei si mai vorbim pe urma.
Nu n-am citit, am scris!Posted Image Posted Image

#28
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005

 mkdan2004, on 08 noiembrie 2018 - 10:50, said:

Si ce legatura are asta cu ce vorbin aici?

Edited by dreaQ, 08 November 2018 - 10:52.


#29
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006

 Alynnae, on 08 noiembrie 2018 - 09:33, said:

Salutare! Ce tip de motorina folositi la motoarele diesel euro 6. In viitorul apropiat o sa-mi soseasca masina, ea fiind o Mazda 3 2014 motor 2.2 diesel euro6. Pana acum nu mi-am pus problema asta, eu avand un Opel astra G din 2003 motor 1.4 benzina. De curand am observat ca la pompa,Rompetrol, Rbc, Mol, Petrom, etc nu exista motorina euro 6. Vreau sa stiu, mai ales posesorii de mazda cu acest motor, voi ce motorina puneti?
Bine, am aflat ca ai "dizel euro6" ce mai e altceva de aflat, de insisti atat cu filozofiile citite?  Ti s-a raspuns la intrebare si-ai trecut pe filozofie?

#30
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
De ce eu la diesel si toti prietenii mei cu TDI-uri nu au deloc probleme la motor ? DPF-ul e alta poveste, in rest nu vad nici un dezavantaj.

#31
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

 ncu, on 08 noiembrie 2018 - 10:48, said:

Pt ca folclorul romanesc ca "dieselul e masina vietii - nu se strica in veci, "mere' " tare si bate la consum un scuter' ....si uite asa sunt pline forumurile de probleme la turbine, injectoare, senzori, rampe, pompe injectie, DPF-uri, EGR-uri.... si incet-incet pricepe omu' ca a cam dat-o in bara pt ca si-a imaginat ca mentine pe linia de plutire un diesel la costuri de benzinar aspirat.

Nu mai amintesc ca multi dintre "dizelisti" recunosc doar singuri in baie in fata oglinzii ca le era mai potrivit un benzinar pt ca au tot tras pe linii si le-a dat "egal" sau chiar mai bine cu benzina per ansamblu.
Diesel nu e mașină de oraș. Asta ca să nu înveți cuvinte frumoase și noi ca

Quote

turbine, injectoare, senzori, rampe, pompe injectie, DPF-uri, EGR-uri

Cine nu recunoaște asta e ca în bancul ăla cu elefantul - "Cu atitudinea asta nu scapi niciodată de elefant !"

#32
mkdan2004

mkdan2004

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,030
  • Înscris: 16.07.2008

 dreaQ, on 08 noiembrie 2018 - 10:52, said:

Si ce legatura are asta cu ce vorbin aici?
Ma gandesc ca i-ar interesa pe detinatorii de Mazda. Cel putin pe initiator s-ar putea sa-l intereseze subiectul mai mult decat tipul de motorina pe care il pune in masina.

#33
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Nu era discuție despre tipul de motorină. Era discuție de show off.

#34
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,144
  • Înscris: 15.05.2008
ce belea are initiatorul
eu alimentez petrom,cel mai ieftin sortiment,cand e aglomerat bag si de la pompa camioane,debit mare,cu grija merge
cateodata se uita ca prostii unii,cred ca are raie acea pompa,ca e motorina de camion
sunt camioane,autocare mult mai scumpe decat un cotet de Mazda sau alta masina,deci de unde atatea griji?

#35
maistoru

maistoru

    ex

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,752
  • Înscris: 10.05.2008

 Alynnae, on 08 noiembrie 2018 - 10:25, said:

eu nu vreau sa anulez dpf-ul pentru treaba asta "ca sa traga mai bine" motorul are putere suficienta pt greutatea masinii. Treaba cu regenerarea e aiurea. Eu o folosesc aproape zilnic pt naveta undeva 30 de km pe zi,in afara orasului
si eu ma plangeam de regenerarile la 250km la 1,6tdi ( cu softul nondieselgate se regenera la 1000km )
in niciun caz anulat daca nu e infundat
daca se infunda vezi pe ce cale o iei : inlocuire, curatare(?) sau anulare .

#36
ncu

ncu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 711
  • Înscris: 25.06.2013

 TruculMagic, on 08 noiembrie 2018 - 10:58, said:

De ce eu la diesel si toti prietenii mei cu TDI-uri nu au deloc probleme la motor ? DPF-ul e alta poveste, in rest nu vad nici un dezavantaj.
Diesel am si eu si la motor nu am avut nici cea mai mica problema in 6 ani. Insa dieselul presupune si mentenanta si un stil aparte in exploatare. Si de regula nu motoarele cad ci accesorizarile de care aminteam.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate