Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ce tip de motorina sa pun in Mazda 3 2014 motor 2.2 euro6
Last Updated: Nov 10 2018 23:35, Started by
Alynnae
, Nov 08 2018 09:33
·
0
#19
Posted 08 November 2018 - 10:18
Bah, eu nu va inteleg. Aveti diesel cu motoare de 2.2, masini aproape noi ca si generatie, presupun ca si cuplu si putere cacalau ....pt ce vreti sa traga "mai bine" anuland DPF-ul ?? Oricum stam toti bara la bara ca vitele.
Hai, il inteleg pe unu' saracu cu 75 CP ca-si scoate catalizatorul in ideea ca sa traga mai bine (desi de multe ori se intampla contrariul) ....dar in cazul vostru ? In plus varianta mega-diesel de 2.2 frecat in oras chiar nu o pricep ! Sotia are un Fiesta de 1.25 benzinar si-l calarim pe rand in oras. Pt exterioare avem un amarat de diesel si asa modest cum e, are totusi catalizator si EGR ON. La capitolul CO2 un diesel bate un benzinar ....la NOx deja o ia pe arataura ! Si astea ne omoara. Edited by ncu, 08 November 2018 - 10:22. |
#20
Posted 08 November 2018 - 10:23
waterman, on 08 noiembrie 2018 - 09:55, said:
Comanzi de pe Ebay sau de pe Amazon. Foarte ecologic motorul ăsta. Zici că e planeta voastră. Eu sunt la a 4-a masina, primele 3 au fost benzinare. Precedenta, un Passat CC cu cilindree mai mica si putere similara avea emisii 160g/km, Mazda 6 are 107g/km. Statul si el taxa in consecinta, practic ne recomanda sa luam diesel-uri. Apoi a venit scandalul VW si statul a dat-o la intors, ca a gresit sau l-au pacalit aia. Daca statul vine la mine si imi zice "scuze boss, am gresit, da-ne Mazda ta pe motorina si iti dam una identica pe benzina", le-o dau cu placere. Nu tin neaparat sa am diesel...chiar planuiesc ca urmatoarea masina sa fie hibrid sau electrica, dar mai e pana atunci. |
#21
Posted 08 November 2018 - 10:25
ncu, on 08 noiembrie 2018 - 10:18, said:
Bah, eu nu va inteleg. Aveti diesel cu motoare de 2.2, masini aproape noi ca si generatie, presupun ca si cuplu si putere cacalau ....pt ce vreti sa traga "mai bine" anuland DPF-ul ?? Oricum stam toti bara la bara ca vitele. Hai, il inteleg pe unu' saracu cu 75 CP ca-si scoate catalizatorul in ideea ca sa traga mai bine (desi de multe ori se intampla contrariul) ....dar in cazul vostru ? In plus varianta mega-diesel de 2.2 frecat in oras chiar nu o pricep ! Sotia are un Fiesta de 1.25 benzinar si-l calarim pe rand in oras. Pt exterioare avem un amarat de diesel si asa modest cum e, are totusi catalizator si EGR ON. La capitolul CO2 un diesel bate un benzinar ....la NOx deja o ia pe arataura ! |
#22
Posted 08 November 2018 - 10:31
Regenerarile dese pot fi si de la motorina neconforma, uleiul folosit in motor, mers subturat, etc
|
#23
Posted 08 November 2018 - 10:39
Alynnae, on 08 noiembrie 2018 - 10:25, said:
eu nu vreau sa anulez dpf-ul pentru treaba asta "ca sa traga mai bine" motorul are putere suficienta pt greutatea masinii. Treaba cu regenerarea e aiurea. Eu o folosesc aproape zilnic pt naveta undeva 30 de km pe zi,in afara orasului Edited by waterman, 08 November 2018 - 10:40. |
#24
Posted 08 November 2018 - 10:44
Alynnae, on 08 noiembrie 2018 - 09:49, said:
Am citit intr-un articol ca unele masini ar avea ceva "senzor" si nu pornesc daca pui motorina e5 inloc de e6. Dar ma indoiesc, cel putin pe Mazda, altfel nu mai vedeam Mazda pe strazile patriei Trebuia sa nu o mai cumperi ... |
#25
Posted 08 November 2018 - 10:48
waterman, on 08 noiembrie 2018 - 10:39, said:
Am mașină cu motor de 1.8 benzină 143 de cai și fac zilnic exact aceeași kilometri (30) tot așa ies din oraș. De ce 2.2 ? De ce diesel ? Pt ca folclorul romanesc ca "dieselul e masina vietii - nu se strica in veci, "mere' " tare si bate la consum un scuter' ....si uite asa sunt pline forumurile de probleme la turbine, injectoare, senzori, rampe, pompe injectie, DPF-uri, EGR-uri.... si incet-incet pricepe omu' ca a cam dat-o in bara pt ca si-a imaginat ca mentine pe linia de plutire un diesel la costuri de benzinar aspirat. Nu mai amintesc ca multi dintre "dizelisti" recunosc doar singuri in baie in fata oglinzii ca le era mai potrivit un benzinar pt ca au tot tras pe linii si le-a dat "egal" sau chiar mai bine cu benzina per ansamblu. Edited by ncu, 08 November 2018 - 10:49. |
#26
Posted 08 November 2018 - 10:50
#27
Posted 08 November 2018 - 10:52
#28
Posted 08 November 2018 - 10:52
#29
Posted 08 November 2018 - 10:56
Alynnae, on 08 noiembrie 2018 - 09:33, said:
Salutare! Ce tip de motorina folositi la motoarele diesel euro 6. In viitorul apropiat o sa-mi soseasca masina, ea fiind o Mazda 3 2014 motor 2.2 diesel euro6. Pana acum nu mi-am pus problema asta, eu avand un Opel astra G din 2003 motor 1.4 benzina. De curand am observat ca la pompa,Rompetrol, Rbc, Mol, Petrom, etc nu exista motorina euro 6. Vreau sa stiu, mai ales posesorii de mazda cu acest motor, voi ce motorina puneti? |
#30
Posted 08 November 2018 - 10:58
De ce eu la diesel si toti prietenii mei cu TDI-uri nu au deloc probleme la motor ? DPF-ul e alta poveste, in rest nu vad nici un dezavantaj.
|
#31
Posted 08 November 2018 - 11:00
ncu, on 08 noiembrie 2018 - 10:48, said:
Pt ca folclorul romanesc ca "dieselul e masina vietii - nu se strica in veci, "mere' " tare si bate la consum un scuter' ....si uite asa sunt pline forumurile de probleme la turbine, injectoare, senzori, rampe, pompe injectie, DPF-uri, EGR-uri.... si incet-incet pricepe omu' ca a cam dat-o in bara pt ca si-a imaginat ca mentine pe linia de plutire un diesel la costuri de benzinar aspirat. Nu mai amintesc ca multi dintre "dizelisti" recunosc doar singuri in baie in fata oglinzii ca le era mai potrivit un benzinar pt ca au tot tras pe linii si le-a dat "egal" sau chiar mai bine cu benzina per ansamblu. Quote turbine, injectoare, senzori, rampe, pompe injectie, DPF-uri, EGR-uri Cine nu recunoaște asta e ca în bancul ăla cu elefantul - "Cu atitudinea asta nu scapi niciodată de elefant !" |
#33
Posted 08 November 2018 - 11:05
Nu era discuție despre tipul de motorină. Era discuție de show off.
|
|
#34
Posted 08 November 2018 - 11:10
ce belea are initiatorul
eu alimentez petrom,cel mai ieftin sortiment,cand e aglomerat bag si de la pompa camioane,debit mare,cu grija merge cateodata se uita ca prostii unii,cred ca are raie acea pompa,ca e motorina de camion sunt camioane,autocare mult mai scumpe decat un cotet de Mazda sau alta masina,deci de unde atatea griji? |
#35
Posted 08 November 2018 - 11:10
Alynnae, on 08 noiembrie 2018 - 10:25, said:
eu nu vreau sa anulez dpf-ul pentru treaba asta "ca sa traga mai bine" motorul are putere suficienta pt greutatea masinii. Treaba cu regenerarea e aiurea. Eu o folosesc aproape zilnic pt naveta undeva 30 de km pe zi,in afara orasului in niciun caz anulat daca nu e infundat daca se infunda vezi pe ce cale o iei : inlocuire, curatare(?) sau anulare . |
#36
Posted 08 November 2018 - 11:10
TruculMagic, on 08 noiembrie 2018 - 10:58, said:
De ce eu la diesel si toti prietenii mei cu TDI-uri nu au deloc probleme la motor ? DPF-ul e alta poveste, in rest nu vad nici un dezavantaj. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users