Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Kadjar 1.2 TCE 130 CP
Ultima postare: iun 17 2023 13:19, Inițiat de
Remicade
, iun 09 2018 12:17
·
3
#451
Publicat: 05 decembrie 2018 - 08:10
Așa e sistemul și la mine, și mie îmi convine așa. Marele avantaj în timp e că geamul nu se zgârie dacă îl deschizi prăfuit, înghețat, găinățat etc, plus că geamul se deschide întotdeauna ușor și uniform. Picăturile de apă fug singure în mers, de la soluția hidrofobă.
|
#452
Publicat: 05 decembrie 2018 - 09:32
alexcrist, on 05 decembrie 2018 - 08:10, said:
Așa e sistemul și la mine, și mie îmi convine așa. Marele avantaj în timp e că geamul nu se zgârie dacă îl deschizi prăfuit, înghețat, găinățat etc, plus că ... |
#453
Publicat: 05 decembrie 2018 - 09:42
Nu stiu..la masini de peste 10ani (e adevarat,japo) cu tot frecatul geamului nu exista nici o problema.
Cat estimezi ca dureaza pana se zgarie?100 de ani?.. Cam frecare de menta daca am ajuns sa ne doara de 'gainat' pe geamuri. Mai ales la masini de 'duzina',hai ca la una de expozitie mai inteleg. Apa paie si bataie(adicalea kilometrii colegilor). |
#454
Publicat: 05 decembrie 2018 - 10:27
Depinde de norocul fiecăruia. Nu se zgârie geamul de la frecat cu cauciucul, se zgârie de la fire de nisip. Fire pe care poți să nu le prinzi niciodată, sau poți să le prinzi a doua zi după ce ai cumpărat mașina. Iar când o pățești, se întâmplă de-astea:
[ https://www.ft86club.com/forums/attachment.php?attachmentid=44042&stc=1&d=1373808331 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ https://obswww.unige.ch/~wildif/cars/AHbj7/2002.10.01/glass/driver_window_1_med.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://obswww.unige.ch/~wildif/cars/AHbj7/2002.10.01/glass/driver_window_1_med.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Clar sistemul ăsta, oricare ar fi el, nu e un criteriu eliminatoriu pentru alegerea mașinii, eu am spus doar de ce îmi place așa. Mai departe depinde și de piticii fiecăruia. Parcă chiar cu Remicade (sper să nu confund ) am avut eu ”dispute” pe tema folosirii ștergătoarelor pe parbriz vs. soluție hidrofobă. E cam același gen de discuție, doar că pentru alte geamuri. Apa din portiere e o non-problemă. Apă în uși intră oricum, ori de la condens, ori chiar pe la chedere, chederele alea nefiind perfect etanșe la nicio mașină când geamurile sunt deschise, cu atât mai puțin în timpul mișcării geamului. Motiv pentru care orice mașină are canale de scurgere și evacuare a apei în partea de jos a portierelor. Iar când geamurile sunt închise presupun că și Remicade poate confirma că geamul său stă perfect lipit de chedere. Editat de alexcrist, 05 decembrie 2018 - 10:29. |
#455
Publicat: 05 decembrie 2018 - 15:16
Eu nu-mi amintesc sa fi vorbit de solutii hidrofobe ca nu cunosc nimic legat de ele dar poate mi-oi fi dat cu parerea . Pe facebook pe grupul nostru m-am exprimat ca eu niciodata nu folosesc stergatoarele cand e vreme uscata pentru ca sunt sanse ca lamelele sa prinda niste particule de nisip fine si in ani apar zgarieturi. Am patit la Logan si e urat noaptea. Din cand in cand dau cu laveta de bumbac si solutie de spalat geamuri, oi fi eu exagerat dar la doua masini noi noute am observat fenomenul asta si nu e un efort foarte mare doar ironia vecinilor eventual.
|
#456
Publicat: 05 decembrie 2018 - 16:39
Posibil să te confund eu, scuze.
Dar vezi, dacă la parbriz eviți ștergătoarele, la geamurile laterale de ce n-ai face-o? Cu atât mai mult cu cât geamurile laterale se udă/murdăresc mult mai greu în mers. Iar dimineața, când ștergi parbrizul, ștergi și lateralele și problema e rezolvată. Apă (rouă) pe geamuri găsești puțin timp pe an pe geamuri, însă praf e mereu. Cum ziceam, fiecare cu piticii lui. Eu de ștergătoare nu mă feresc, ba chiar le folosesc din abundență, și pe față, și pe spate. Dar pe laterale îmi convine mai mult că nu se freacă la deschidere, chiar și din simplul motiv că nu întind jegul pe tot geamul (ignorând uzura). Asta și pentru că la muncă parchez în subteran, cu acces cu cartelă (deschid geamul complet la fiecare intrare/ieșire), și unde mereu (fie vară, fie iarnă) se pune un strat fin de praf pe toată mașina din cauza sistemului puternic de turbine de ventilație din subteran. Editat de alexcrist, 05 decembrie 2018 - 16:55. |
#457
Publicat: 05 decembrie 2018 - 17:13
Vad ca si altii au problema asta cu geamul: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/c9yXWSdyxaI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Am ajuns cu vremea asta rece la un consum exclusiv urban de 13%, viteza medie vad că e 13 km/h, circul in Cluj doar la ore de vârf. Mi se pare enorm ptr un motor de 1,2 litri sincer. Voi cum stati? Editat de Remicade, 05 decembrie 2018 - 17:30. |
#459
Publicat: 06 decembrie 2018 - 10:18
Remicade, on 05 decembrie 2018 - 17:13, said:
Vad ca si altii au problema asta cu geamul Însă să înghesui un cablu de 5mm în cheder mi se pare că pune un stres foarte mare pe macaraua geamului, mai ales la ultima fază, când e geamul sus și sistemul încearcă să-l împingă spre exterior să-l etanșeze, și nu va putea. Remicade, on 05 decembrie 2018 - 17:13, said:
Am ajuns cu vremea asta rece la un consum exclusiv urban de 13%, viteza medie vad că e 13 km/h, circul in Cluj doar la ore de vârf. Mi se pare enorm ptr un motor de 1,2 litri sincer. Voi cum stati? |
#463
Publicat: 06 decembrie 2018 - 13:18
Drumuri scurte fac, 2-3 km, as putea sa o las la relanti 2-3 minute când ies din garaj sa vad. In cartea tehnica la Logan scria sa pornesc imediat ca sa se încălzească motorul in mers la mașina asta nu-mi amintesc daca scrie. Tot dau referințe Loganul că a fost prima mașină după Dacia 1310 și mi s-au părut avion, tot citeam manualul .
|
#464
Publicat: 06 decembrie 2018 - 13:20
10-11 aveam asta vara, ba chiar 12-13, deci....iarna nici nu ma sinchisesc sa il masor ! Bine, si sistemul de masurare al reno e de toata jena....fara consum all time . Eu il resetez pe perioade, am terminat rodajul...3000 km, reset, am trecut vara...3000 km, reset fix la sfarsitul lui Octombrie...peste 3000 km sau cat or fi la 1 martie iar reset, probabil ii voi da la 4000 km, sa fac un mediu la primii 10 mii. Compu e imposibil de folosit la masurat consumul, mai bine nu ii mai puneau toate rahaturile alea de categorii de trip-uri ! Poate il updateaza cumva...
Dimineata incalzesc binisor masina, minim 10 minute , sa fie pregatita pentru cei 3 km facuti in 15 minute 😂😂😂 Editat de M0sGerila, 06 decembrie 2018 - 13:24. |
#465
Publicat: 06 decembrie 2018 - 13:40
Remicade, on 06 decembrie 2018 - 13:18, said:
la mașina asta nu-mi amintesc daca scrie. Iar dacă consumul la ralanti e așa insignifiant față de cel din mers, pe ce bază s-ar încălzi motorul mai repede în 2-3 minute de ars gazul aiurea în parcare? Din contră, dacă te apuci de de-astea, vei vedea o creștere a consumului, pentru că arzi benzină și nu parcurgi nimic cu ea. Cartea aia a fost scrisă conform unor ingineri care știu ce înseamnă un motor iarna. E cam dubios s-o ignori și să pleci urechea la mituri de pe forumuri. |
|
#467
Publicat: 06 decembrie 2018 - 16:34
Baxon, on 06 decembrie 2018 - 10:39, said:
Remi , incearca sa incalzesti putin motorul la ralanti inainte sa pleci , o sa fie mai bine si pt motoras . De ce o sa fie mai bine? Ai idee ce scrie in manualul de utilizare? Dar dai sfaturi |
#468
Publicat: 06 decembrie 2018 - 19:12
Mai toti recomanda incalzirea motorului in mers dar in acelasi timp recomanda si mersul mai subturat. Pai la motoarele astea este recomandat sa mergi de la 2500 rpm in sus, cum faci incalzirea in mers sub 2000 rpm ?
Aproape mereu plec cu motorul incalzit, daca indicatorul sta la 90 de grade cand e calda atunci dupa pozitia lui inseamna ca mereu plec cu ea cand are 70 , deci suficient de incalzit. Incalzirea asta o fac partial stationand si partial mergand fara sa accelerez peste 1500 rpm, adica un iddle run, cat se autotureaza ea. Mult/putin, ieftin/scump, bine/rau asta e, consider ca e mai bine decat sa ii dau cheie si sa plec cu ea rece astfel incat atunci cand ajung la destinatie sa nu fie incalzita nici macar la 60 de grade ! Turbo astea mici au si ele niste nevoi aparte ca sa functioneze corect si pe termen lung ! Editat de M0sGerila, 06 decembrie 2018 - 19:13. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi