Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Trecerea la automobile electrice ameninta in Germania circa 75000 locuri de munca in industria auto
Ultima postare: iun 08 2018 10:28, Inițiat de
max_01
, iun 07 2018 15:01
·
0
#1
Publicat: 07 iunie 2018 - 15:01
Quote Aproximativ 75.000 de locuri de muncă în sectorul producţiei de motoare şi cutii de viteze din Germania ar putea fi puse în pericol, ca urmare a tranziţiei la automobilele electrice, arată un studiu realizat la comanda sindicatelor şi industriei auto din Germania, transmite Reuters. Potrivit autorului studiului - Fraunhofer Institute of Industrial Engineering - industria auto asigură 840.000 de locuri de muncă în Germania, dintre care 120.000 sunt legate de producţia de sisteme de transmisie. Introducerea pe piaţă a vehiculelor non-poluante creează noi locuri de muncă în domeniul electronicii şi bateriilor, însă automobilele electrice vor duce la mai puţine locuri de muncă pe liniile de asamblare, avertizează puternicul sindicat german IG Metall. "Până în 2030, unul din două locuri de muncă în sistemele de transmisie pentru autoturisme va fi afectat direct sau indirect de electromobilitate. Politicienii şi industria trebuie să pună la punct strategii pentru a gestiona această transformare", subliniază preşedintele IG Metall, Joerg Hofmann. Potrivit acestuia, companiile trebuie să demareze programe de recalificare pentru a-i pregăti pe muncitori pentru noile tehnologii, în timp ce politicienii trebuie să elaboreze o politică industrială şi de ocupare comprehensivă. Cifra de 75.000 de locuri de muncă în pericol sunt bazate pe ipoteza că 25% din toate autoturismele vor fi electrice până în 2030, 15% vor fi modele hibride şi 60% vor fi modele echipate cu motoare pe benzină sau motorină. O adoptare mai rapidă a vehiculelor electrice ar putea pune în pericol 100.000 de locuri de muncă, avertizează IG Metall. Şeful Comitetului de întreprindere de la Volkswagen, Bernd Osterloh, susţine că în cazul automobilelor electrice o cutie de viteză are doar o şesime din componentele care fac parte dintr-o cutie de viteză destinată motoarelor cu combustie internă, ceea ce înseamnă că pot fi asamblate mai rapid. Osterloh adaugă că autoturismele electrice au nevoie de 30% mai puţin timp pentru a fi asamblate comparativ cu modelele actuale, iar uzinele de baterii au nevoie doar de o cincime din forţa de muncă a unei uzine de motoare. Chiar dacă găzduieşte unii dintre cei mai mari şi mai renumiţi constructori auto, industria auto din Germania a permis unor noi competitori, precum Tesla, să preia poziţia de lider pe segmentul automobilelor electrice. |
#2
Publicat: 07 iunie 2018 - 15:09
asa si? saracii nemti. sa-i plangem putin zic.
da' de romani, nimic? nimeni? mda, de ce ne-ar interesa de noi, hai sa ne aia grija de altii, ca la noi curge lapte si miere. nemtii sa fie sanatosi, ca nici lor nu li se rupe de noi... Editat de dygey, 07 iunie 2018 - 15:12. |
#4
Publicat: 07 iunie 2018 - 15:17
Dar daca trecem la alea pe hydrogen ce are ?
https://ssl.toyota.com/mirai/fcv.html https://en.wikipedia...ydrogen_vehicle |
#8
Publicat: 07 iunie 2018 - 16:07
Germania are peste 82 milioane de oameni, deci 75 K e mai putin de 1 la mie.
Dintre ei, oricum toti vor avea de lucru, majoritatea reprofilati, si cei fixisti merg la productie si asamblare de service sau custom. Si bine e scris mai sus, pe langa milionul de refugiati pe ajutoare, era oricum nimic, insa chiar e nimic avand in vedere ca industria de automobile electrice e in crestere exploziva si au nevoie de forta de munca umana pe langa roboti. Editat de loock, 07 iunie 2018 - 16:07. |
#9
Publicat: 07 iunie 2018 - 16:22
diegodanny, on 07 iunie 2018 - 15:17, said:
Dar daca trecem la alea pe hydrogen ce are ? https://ssl.toyota.com/mirai/fcv.html https://en.wikipedia...ydrogen_vehicle Acum sa ii vad pe petrolisti . max_01, on 07 iunie 2018 - 15:01, said: Chiar dacă găzduieşte unii dintre cei mai mari şi mai renumiţi constructori auto, industria auto din Germania a permis unor noi competitori, precum Tesla, să preia poziţia de lider pe segmentul automobilelor electrice.'' |
#12
Publicat: 07 iunie 2018 - 18:56
Evolutia rapida duce la mari probleme sociale, mai ales cand industria afectata este una de mari dimensiuni.
Masinile cu motor termic au extrem de multe componente. Masinle electrice putem zice ca sunt foarte simple dpdv al ansamblarii si al nr de componente. Masinile electrice sunt teoretic si mult mai fiabile => pierderi mari pe partea de manopera service si inlouire piese. Va creste imens cererea de electricieni specializati pe voltaje inalte si va disparea cererea de mecanici calificati la locul de munca, pe cheltuiala clientului. Toate astea vor avea un mare impact pe viitor. Pana nu rezolva insa problemele precum: - autonomia vs pret - timpul de incarcare - alternative la bateriile actuale masinile 100% electrice vor fi doar o alternative hipiota. |
#13
Publicat: 08 iunie 2018 - 00:19
dygey, on 07 iunie 2018 - 15:09, said:
asa si? saracii nemti. sa-i plangem putin zic. da' de romani, nimic? nimeni? mda, de ce ne-ar interesa de noi, hai sa ne aia grija de altii, ca la noi curge lapte si miere. nemtii sa fie sanatosi, ca nici lor nu li se rupe de noi... Daca dau germanii faliment, da si Romania imediat dupa. |
#15
Publicat: 08 iunie 2018 - 01:20
unbrutus, on 08 iunie 2018 - 00:19, said:
deci dupa mintea ta, daca o fabrica nemteasca da faliment, trage dupa ea o tara intreaga. genial! la cate mine si fabrici au inchis astia p-aci, la cate disponibilizari au facut...trebuia sa ne ducem dracului de mult si uite ca inca mai existam. iti dai seama cum a fost cu Nokia de la Jucu? am scapat ca prin urechile acului, nu? pfff... in alta ordine de idei, astia nu cumva produc cauciucuri? ca asa imi aduc aminte, plus de asta si site-ul lor zice la fel...asa ca rogu-te, explica-ne cu cuvintele tale care e legatura intre motoare pe benzina sau motorina si cauciucuri si de ce o eventuala dezvoltare a motoarelor electrice va afecta productia de anvelope. sa intelegem ca daca ne luam Trabant electric, ala merge cu roti de tramvai si boghiuri de cale ferata, nu cu anvelope, nu? aham... Editat de dygey, 08 iunie 2018 - 01:25. |
|
#16
Publicat: 08 iunie 2018 - 06:58
O aberatie de stire... .
Mari producatori sunt nevoiti sa modernizeze fabricile fie ca e pentru electrice, diesel sau benzina!! Modernizarea = ROBOTI si automat scade numarul de angajati. Cine nu crede sa verifice ce se intampla cand se modernizeaza o fabrica (nu la noi)... Editat de fotbal5, 08 iunie 2018 - 06:59. |
#17
Publicat: 08 iunie 2018 - 07:30
andreic, on 07 iunie 2018 - 17:07, said:
Nu ati remarcat esentialul din mesajul sindicalistilor... ei nu plang de mila ci solicita din timp recalificari astfel incat sa nu se simta transformarea... simplu |
#18
Publicat: 08 iunie 2018 - 07:32
unbrutus, on 08 iunie 2018 - 00:19, said:
Continental este cel mai mare angajator din Romania, cu peste 20.000 de oameni Daca dau germanii faliment, da si Romania imediat dupa. Chiar ma miram sa nu apari si tu sa le plangi pe umerii saracilor nemti care ne dau de lucru pe salarii de 10% fata de Germania. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi