Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
BMW X5 2019
#55
Publicat: 06 iunie 2018 - 20:45
realduc, on 06 iunie 2018 - 17:52, said:
se zice ca lumea se imparte in 2 categorii : " cei care au Jeep Wrangler, si cei care viseaza la unu' " ! X5 este o "prastie pe roti" ptr snobi ! ... no offence ! ... Adevarul ca pt 99.9% din timp, cam atat sta masina pe asfalt, Wranglerul este tare rau. Kroghy, on 06 iunie 2018 - 20:21, said:
Hehe, VW-Audi ii mananca pe paine si pe BMW si pe Mercedes. Suma produselor VW-AUDI adica Audi Q7 + VW Touareg + Porsche Cayene domina vanzarile. Vremea BMW a trecut, pana si Volvo incepe sa le sufle in ceafa. Mercedes a cazut pe locul 4 sub VW-Audi si sub Volvo. http://carsalesbase....ge-suv-segment/ Tot timpul, masina cea mai nou lansata este cea mai smechera la capitolul tehnologie. |
#56
Publicat: 06 iunie 2018 - 20:48
ionut_ionut, on 06 iunie 2018 - 20:45, said:
Tot timpul, masina cea mai nou lansata este cea mai smechera la capitolul tehnologie. Unele marci prefera sistemele vechi pentru fiabilitate si pentru ca le e frica de tehnologiile noi. X5 a trecut la frana de mana cu buton dupa Q7 dar macar a trecut la urmatorul model dupa ce si-au dat seaman ca au ramas in urma fata de Audi. Insa la seria 3 au continuat la modele noi cu frana de mana cu maneta mecanica. Apoi frana de mana la multe modele de BMW e pe tamburi si nu pe discuri. Concluzia e ca afirmatia ta e corecta la Audi si Mercedes insa BMW e mai conservator si mai invechit cand vorbim de tehnologie moderna. Editat de Kroghy, 06 iunie 2018 - 20:52. |
#57
Publicat: 06 iunie 2018 - 21:26
realduc, on 06 iunie 2018 - 17:52, said:
se zice ca lumea se imparte in 2 categorii : " cei care au Jeep Wrangler, si cei care viseaza la unu' " ! X5 este o "prastie pe roti" ptr snobi ! ... no offence ! ... Dacă vroiam Jeep Wrangler, imi luam Jeep Wrangler. Ce crezi ca ma oprea? Eu nu imi cumpăr mașini după brand, și deloc in primul rând după aspect, sau imagine. Imi cumpăr mașini in funcție de nevoi.....și de disponibilitatea materială. Acum imi trebuie un X5. Wranglerul...e doar o fiță proasta ericmario, on 06 iunie 2018 - 20:15, said: Și Range RoverEditat de calinkgb, 07 iunie 2018 - 00:15. |
#59
Publicat: 07 iunie 2018 - 07:21
ericmario, on 06 iunie 2018 - 17:33, said: Care-i logica cu DRL-urile, pot Ăźntreba și eu. Cu faza de ĂźntĂąlnire aprinsă tot timpul se rezolvă ideea prezentată de tine. Ideea mea e că acele DRL-uri sunt mai mult de frumusețe, la toți producătorii. Păi mașina trebuie să arate frumos numai din față? Sau dacă se aprind și stopurile, care sunt frumoase, crește consumul de combustibil sau care-i faza? Eu aprind faza scurtă din principiu după ce pornesc motorul mașinii. DRL-urile sint un element de siguranta, si inlocuiesc faza mica pe timpul zilei. Datorita orientarii, sint mai vizibile decit faza mica, si nu deranjeaza. Pe de alta parte, luminile de pozitie spate nu ajuta cu nimic ziua. Cam asta e logica. Nu-s puse pentru aspect. |
#62
Publicat: 07 iunie 2018 - 09:39
Ba da. Au fost create pentru a nu mai utiliza/uza inutil faza mica pe timp de zi, strict pentru vizibilitate in trafic. Evident ca in conditii de ploaie/ceata/etc, nu inlocuiesc farurile.
Se sting/dimeaza automat la aprinderea farurilor. Editat de dan78rom, 07 iunie 2018 - 09:40. |
#63
Publicat: 07 iunie 2018 - 09:49
ericmario, on 07 iunie 2018 - 09:30, said: Fals. Nu inlocuiesc nimic. De aceea nici nu se folosesc și pozițiile spate împreuna cu ele. |
#64
Publicat: 07 iunie 2018 - 10:14
Kroghy, on 06 iunie 2018 - 20:48, said:
Totusi BMW a mers mult timp pe frana de mana cu maneta desi era model mai nou decat concurenta cu frana cu buton. Unele marci prefera sistemele vechi pentru fiabilitate si pentru ca le e frica de tehnologiile noi. X5 a trecut la frana de mana cu buton dupa Q7 dar macar a trecut la urmatorul model dupa ce si-au dat seaman ca au ramas in urma fata de Audi. Insa la seria 3 au continuat la modele noi cu frana de mana cu maneta mecanica. Apoi frana de mana la multe modele de BMW e pe tamburi si nu pe discuri. Concluzia e ca afirmatia ta e corecta la Audi si Mercedes insa BMW e mai conservator si mai invechit cand vorbim de tehnologie moderna. Colegule, la Q7 4L (2007-2015), cel putin la nfl, frana de mana era in stanga jos, era o pedala pe care apasai, exact ca la MB-urile vechi, nici vb de frana electrica. iti spun 100% pt ca l-am avut. La X5 e70 (2007-2013), frana de mana era electrica, la buton. Gandeste-te ca Passat B6 are frana de mana electrica, a fost lansat in 2005 si costa de 4 ori mai putin decat un Q7, concluzia o tragi tu daca este sau nu mai masina decat q7. Care sunt acele modele de Bmw-uri cu tamburi pe spate ? 316i e36 nfl (masina lansata in 1990) ? In acea perioada Audi 80 cu motor de 1.6 si 1.8 ce aveau ? Informeaza-te inainte sa faci afirmatii si numai face off-topic aiurea ! Editat de ionutMembruAnonimut, 07 iunie 2018 - 10:16. |
|
#65
Publicat: 07 iunie 2018 - 10:18
ionut_ionut, on 07 iunie 2018 - 10:14, said:
Care sunt acele modele de Bmw-uri cu tamburi pe spate ? 316i e36 nfl (masina lansata in 1990) ? In acea perioada Audi 80 cu motor de 1.6 si 1.8 ce aveau ? [ https://i.ebayimg.com/images/g/KW0AAOSwfpBahE5p/s-l1600.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Editat de Kroghy, 07 iunie 2018 - 10:19. |
#66
Publicat: 07 iunie 2018 - 10:22
Atat E70 cat si F15 au discuri ventilate atat pe fata cat si pe spate standart. Spre deosebire spre exemplu de ML W166 care are pe spate discuri neventilate daca nu este echipat cu pachet exterior AMG.
Nu intelegi ce incerci sa demnonstrezi, ca noul X5 e mai nasol decat un Golf 7? Editat de mkdan2004, 07 iunie 2018 - 10:23. |
#67
Publicat: 07 iunie 2018 - 10:51
El se referă la frâna de parcare, nu la frâna de serviciu, iar aceasta este intr-adevăr pe tamburi și la X5 F15.
De ce au ales cei de la BMW soluția asta, nu știu și nici nu ma interesează. Folosesc frâna de parcare de 3-4 ori pe an, in rest e inexistenta pentru mine Însă vai, frâna de parcare este de departe cel mai important lucru pe o mașina, este sistemul de referință pentru tehnologie in domeniul auto |
#69
Publicat: 07 iunie 2018 - 12:16
Kroghy, on 07 iunie 2018 - 11:35, said:
E doar o dovada de tehnologie veche (pe tamburi) si lipsa de eficienta si eleganta tehnica (doua sisteme de franare pe aceeasi roata). Multe masini mari/grele/puternice folosesc din Motive de siguranta aceasta technologie invechita. Chiar si unele facute de marele VW... Fișiere atașate |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi