Start and Stop ?
Last Updated: Nov 01 2019 20:12, Started by
Remicade
, May 24 2018 14:05
·
0
#55
Posted 27 May 2018 - 19:34
exceswater, on 24 mai 2018 - 14:10, said: De rahat. Economie la benzină chipurile. De fapt dacă oprești 20 de secunde mai mult consumi cu stopul și startul de după. Se dezactivează din buton. Pe mine ma seaca atunci cand la primul semafor imi pun centura, dupa care se activeaza functia SS, si taman cand se face verde atunci se opreste. Am intalnit persoane care stateau cu piciorul pe ambreiaj ca sa nu se opreasca motorul.. de lene sa apase un buton. Daca climatronicul cere activitate, nu se opreste motorul. Are prioritate clima. JJB Anonymous, on 24 mai 2018 - 14:15, said: Il tin oprit pe timp de vara la un Duster. Singura chestie ce ma deranjeaza la sistem: vara, 50 de grade, inainte de semafor: aer rece si reconfortant prin aeratoarele masinii, la semafor: aer cald prin aeratoarele masinii (aparent imi opreste si compresorul de AC). Ceva divin. unpuisor, on 24 mai 2018 - 16:46, said: Asta cu redusul poluarii e un mit. Sau poate doar in laborator. In traficul de zi cu zi din Bucuresti start&stop mareste poluarea. Sa presupunem ca brusc in tot orasul toate masinile oprite la semafor isi opresc motorul 30 sec si nu mai polueaza. Pana aici e adevarat. Dar, dar... cand porneste motorul, se consuma mai mult combustibil si polueaza mai mult si practic anuleaza toata economia. Si in realitatea polueaza mai mult si uzeaza masina mai tare. Se justifica doar daca stai cateva minute la o bariera si acolo e recomandat sa opresti motorul. Astia in loc sa isi bata capul cum sa faca masinile electrice sau sa mearga cu ceva combustibili alternativi si non poluanti inventeaza tot felul de tampenii cum sa se strice masina mai repede si sa iti iei alta, totul e de consum. 0.5L/h consum de ralanti x50 de masini si vezi cat se arde la fiecare ciclu in intersectie. Ideea e sa fie cat mai eficient administrat traficul in intersectii. Sa astepti mai mult dar sa stai o singura data la rosu. |
#56
Posted 27 May 2018 - 19:44
Am sistem S&S la masina, nu l-am dezactivaty decat de vreo 2 ori de curiozitate. Nu ma deranjeaza, merge totul OK. Nici un rateu in 45000Km si 3 ani de condus.
S&S nu este instalat pentru diminuarea consumului ci pentru scaderea poluarii in aglomerarile urbane. Nu se uzeaza suplimentar motorul, nu are de la ce. S&S se activeaza doar daca motorul este cald si bateria peste o anume valoare de incarcare. Electromotorul este mai mare si tot ce tine de elementele de transmisie e special construit pentru zeci-sute de actionari zilnice. Edited by ro_explorer, 27 May 2018 - 19:46. |
#57
Posted 29 May 2018 - 12:05
ro_explorer, on 27 mai 2018 - 19:44, said:
Am sistem S&S la masina, nu l-am dezactivaty decat de vreo 2 ori de curiozitate. Nu ma deranjeaza, merge totul OK. Nici un rateu in 45000Km si 3 ani de condus. S&S nu este instalat pentru diminuarea consumului ci pentru scaderea poluarii in aglomerarile urbane. Nu se uzeaza suplimentar motorul, nu are de la ce. S&S se activeaza doar daca motorul este cald si bateria peste o anume valoare de incarcare. Electromotorul este mai mare si tot ce tine de elementele de transmisie e special construit pentru zeci-sute de actionari zilnice. Una e sa dimensionezi un motor, sistem mecanic pentru ca uzura va fi diferita la 10 000 de actionari vs. 100 000 de actionari oricat l-ai dimensiona tu. Singurele masini cu motoare termice care sunt ok cu SS sunt cele hibride ca acolo te deplasezi doar cu bateria in astfeld e cazuri. |
#58
Posted 29 May 2018 - 19:41
Si daca porneste cu alternatorul?!
PS: SS system are impact in special asupra mediului, desi - contrar credintelor populare din topic - duce, in testele reale - la o scadere a consumului intre 5 si 12%. Parca nu e asa rau! Iar la ce trafic am dimineata spre scoala (si eu sunt genul care cauta activ rute alternative, doar ca sa nu stau), ca intarzii 0.25 secunde la plecarea de pe loc ... Daca vreau sa fiu "pregatit" pur si simplu trec cutia in S, si acolo nu mai intra SS. Si da, e mai comod pe transmisiile automate, dar nu e un capat de tara nici pe manuale. |
#59
Posted 30 May 2018 - 10:23
#60
Posted 30 May 2018 - 10:32
#61
Posted 30 May 2018 - 10:48
Remicade: ar trebui sa scrie si in manual despre timeout. In plus: in general, masinile cu transmisie automata nu pot fi pornite "voluntar" decat daca transmisia este in P, altfel clipeste D-ul ala / te informeaza ca una-alta.
Baxone: corect! |
#62
Posted 30 May 2018 - 11:35
#63
Posted 01 June 2018 - 01:59
Acum 10 ani era la moda: lasa'ma nene, cutiile automate sunt varza. Apesi pe acceleratie si nu reactioneaza, intarzie o secunda, nu e ca la manuale, unde simti masina...
|
#64
Posted 01 June 2018 - 04:54
Dezactivez sistemul din prima.
Am încercat dar nu mă pot adapta. |
|
#65
Posted 03 June 2018 - 11:09
Timp de 2 săptămâni am condus un Peugeot 208 dotat cu "stop and start" (EcoMode). O chestie mai enervantă greu de imaginat! în sensul că nu-l poţi dezactiva tu o dată şi bine că poate ai şi altele la care te gândeşti când porneşti motorul. Un chin inutil, că dacă vreau economie de carburant îmi cumpăr un Hybrid
Edited by Naoto, 03 June 2018 - 11:09. |
#66
Posted 05 June 2018 - 14:15
Naoto, on 03 iunie 2018 - 11:09, said:
Un chin inutil, că dacă vreau economie de carburant îmi cumpăr un Hybrid Noroc ca la Crossland nu am sistemul Edited by Baxon, 05 June 2018 - 14:16. |
#67
Posted 05 June 2018 - 14:38
Start-stop e un sistem inventat pentru reducerea de noxe (pe hartie) si care ajuta industria in detrimentul consumatoruli pe de alta parte. La benzina cu injectie directa, in momentul opririi motorului ramane un amestec de aer/benzina/ulei care ajunge pe supapa. Mai multe opriri, mai multe depuneri pe supapa. Pe termen lung depunerile iti maresc consumul si apar probeleme la pornirea la rece, bagi mana in buzunar sa cureti. La motorina iar, ai turbina supraincalzita de la forja sau drum lung, opresti la iesirea de pe autostrada turbina ramane cu amestec de ulei and shit pe ea, scazi durata de viata accelerat. Cine castiga? Oricine numai nu posesorul masinii.
|
#68
Posted 05 June 2018 - 15:11
Nu mi s-a oprit niciodata motorul dupa forja / in necesar de curent etc.
La automata, asa cum am mai spus, cel mai simplu e sa treci in sport! |
#69
Posted 14 June 2018 - 06:57
Nu exista zi sa nu ma faca de rusine Start & Stop, se face verde intermitent, pornesc, opresc sa dau prioritate pietonilor si nu mai porneste. "Apasa ambreiaj", apas ambreiaj da na fiind noua nu ma cunoaste, cor de claxoane )))).
Edited by Remicade, 14 June 2018 - 06:57. |
|
#70
Posted 14 June 2018 - 08:01
De ce nu-l opresti? Ai un butonel pe undeva pe consola centrala!
|
#71
Posted 14 June 2018 - 08:16
Ca m-am ambitionat sa nu . Da pana ma mai obisnuiesc o sa-i dau delete in puii mei.
|
#72
Posted 14 June 2018 - 09:05
Tyby, on 29 mai 2018 - 19:41, said:
Si da, e mai comod pe transmisiile automate, dar nu e un capat de tara nici pe manuale. Tyby, on 05 iunie 2018 - 15:11, said:
La automata, asa cum am mai spus, cel mai simplu e sa treci in sport! Iar legat de comoditatea sistemului SS pe automate, eu sunt contrar fata de ce ai spus, pt ca la automata in momentul cand ai oprit masina pt cateva secunde (chiar si la o trecere de pietoni) daca conditiile sunt indeplinite SS va opri imediat. Si sa vezi distractie cand vrei sa pleci apoi. Eu il dezactivez la fiecare urcare in masina. Dupa ce apas butonul de frana de mana, apas SS si plec. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users