Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
ING Romania - Credit respins
Last Updated: Apr 21 2018 11:52, Started by
Valmont43
, Apr 19 2018 14:10
·
0
#55
Posted 19 April 2018 - 18:53
Asta pentru ca sistemele sunt facute cu chestii de bifat... apoi dau rezultatul in functie de algoritm.
Motivul refuzului deja e irelevant, asa ca nici nu se comunica in aplicatie. In parte si din cauza ca unii mai ingeniosi se vor gandi cum sa fenteze sistemul si sa bifeze macar aparent ce trebuie |
#56
Posted 19 April 2018 - 18:55
Deci daca din aplicatie angajata nu a primit un motiv clar, pe care sa ti-l transmita, in seamna ca e proasta?...
|
#57
Posted 19 April 2018 - 19:05
#58
Posted 19 April 2018 - 19:18
Desigur ca ING Romania este o bataie de joc, si RDS este o bataie de joc, si eu nu inteleg un lucru, angajat pe termen nelimitat, salar bun, peste medie, de ce te duci sa iei telefon de la RDS? sa iti mareasca ei contractul pe 2 ani ?, dar nu iti spune decat daca intrebi, mergi la orice banca, fa-ti un card de cumparaturi, ia telefonul, nu te obliga nimeni sa stai la RDS, iti iei jucariile si pleci cand vrei, ce iti da RDS? 5 lei reducere cum mi-a dat mie dupa 17 ani de abonament? adica o mica si rapida clanta ?
|
#59
Posted 19 April 2018 - 19:36
Chestiile de genul asta chiar nu poate sa ti le zica cineva intro filiala. Lor le apare "NU" pe ecran si aia e, chiar n-au ce sa faca din motive foarte simple, daca era o problema asa de mare trebuia sa incerci sa vorbesti cu un manager de filiala sa vezi ce optiuni ai avea. Operatiunile de tipul asta trebuie facute manual de persoane cu abilitati total diferite fata de cele a persoanelor cu care vorbesti si chiar dureaza.
|
#61
Posted 19 April 2018 - 19:54
In afara de ING, BCR, BRD, BT, ALFA, OTP si mai cateva care nu-mi vin momentan in minte si care-s niste jeguri de banci, toate celelalte sunt foarte de incredere si exemple de corectitudine si obedienta fata de client. Numai ca alea, nu au filiale in Romania.
|
#62
Posted 19 April 2018 - 19:58
DjMx, on 19 aprilie 2018 - 19:36, said:
Chestiile de genul asta chiar nu poate sa ti le zica cineva intro filiala. Lor le apare "NU" pe ecran si aia e, chiar n-au ce sa faca din motive foarte simple, daca era o problema asa de mare trebuia sa incerci sa vorbesti cu un manager de filiala sa vezi ce optiuni ai avea. Operatiunile de tipul asta trebuie facute manual de persoane cu abilitati total diferite fata de cele a persoanelor cu care vorbesti si chiar dureaza. N-am mai avut rabdare sa discut cu un manager ING desi cred ca intr-un final ar fi fost tot un fiasco...Totusi chiar si ca simpla angajata ar fi trebuit sa cunoasca minime chestii legate de problema, daca-i vedea fata(imi pare rau ca nu i-am facut o poza) parea ca un copil cu sindrom Down... Din motive de confidentialitate nu pot pune aici ce mesaje primesc in privat cu oameni batjocoriti de ING, de-aici imi dau seama de calitatea acestei banci... Edited by Valmont43, 19 April 2018 - 20:01. |
#63
Posted 19 April 2018 - 20:06
Bibulus, on 19 aprilie 2018 - 14:30, said:
Si de ce nu i-ai zis -- "ai vazut ca nu e nicio problema la mine si aplicatia voastra da rateuri, pune tu bifa acolo ca sa pot sa-mi iau telefon". nu se încurcă ei cu sumele astea... băieţii sunt la dat tunuri...asta nu se înţelege încă. ar fi timpul să realizăm că e ţara unde se creditează un salar normal ioropian 6 ani!!! Edited by sarac.lipit, 19 April 2018 - 20:07. |
#64
Posted 20 April 2018 - 08:45
TheRipper, on 19 aprilie 2018 - 18:47, said:
prin simplul fapt ca consideri ca e prost ala care nu iti da creditul ( recte angajatul ing ), si nu sistemul care zice ca nu esti eligibil. Ca doar nu ala de la ghiseu decide daca poti sau nu sa iti iei cu "alviu" de la RDS. Da stim, angajatii sunt acolo de mobila. Doamne fereste sa dea feedback smecherilor din centrala cu ce se intampla in lumea reala. Cand se intampla asa ceva intr-o institutie publica, aia trebuie linsati. Cand e la multinationala, tot noi trebuie sa ne cerem scuze, nu ??? TheRipper, on 19 aprilie 2018 - 19:19, said:
e clar. dupa limbaj, atitudine, nivel de inteligenta si socializare + poza esti un ex-comunist obosit, imi pare rau ca ti-ai irosit viata degeaba Nu, nu el e comunist. Eu sunt. Si nu sunt obosit. Nu vrei sa ma intalnesti. Nota: uitasem de specimenele care, in pana de injurii, o baga pe aia "comunistule". Edited by overseas, 20 April 2018 - 08:45. |
|
#65
Posted 20 April 2018 - 10:07
Am adaptat titlul topicului la tema subiectului.
Fiecare banca are politica proprie in privinta aprobarii unei facilitati de credit, in ceea ce priveste profilul clientului (scoring-ul fiind de multe ori foarte complex), iar faptul ca tu nu te-ai incadrat in el, nu se traduce intr-o bataie de joc la modul general. Va rog sa aveti in vedere totodata sa discutati pe subiect si cu un limbaj decent.Orice atac la persoana, offtopic, va fi sanctionat. Edited by TheGrudge, 20 April 2018 - 10:07. |
#66
Posted 20 April 2018 - 17:09
Stimate moderator, titlul este gresit nefiind vb.de niciun card de credit ci de un imprumut banal refuzat din motive numai de ei stiute. Din punctul meu de vedere ramane o bataie de joc atata vreme cat nici macar nu s-au ostenit sa-mi ofere o explicatie. Stiu, se tem probabil sa nu citeasca prea multa lume acest topic la o cautare pe Google deoarece prostul nu e prost destul daca nu e si fudul.
In postul 43 un coleg m-a jignit si nu am dat raport, poate acolo trebuia mai degraba modificat. Edited by Valmont43, 20 April 2018 - 17:11. |
#67
Posted 20 April 2018 - 17:21
TheRipper, on 19 aprilie 2018 - 18:55, said:
Deci daca din aplicatie angajata nu a primit un motiv clar, pe care sa ti-l transmita, in seamna ca e proasta?... Nu,nu inseamna ca este proasta...inseamna ca sistemul informatic / programele dezvoltate de ING sunt relativ interpretabile...deci ca o concluzie tot factorul uman este factor decizional. |
#68
Posted 20 April 2018 - 18:21
TheGrudge, on 20 aprilie 2018 - 10:07, said:
Fiecare banca are politica proprie in privinta aprobarii unei facilitati de credit, in ceea ce priveste profilul clientului (scoring-ul fiind de multe ori foarte complex), iar faptul ca tu nu te-ai incadrat in el, nu se traduce intr-o bataie de joc la modul general. Eu am cunoscut o persoana care injura bancile de zor ca nu ii ofera credit, si in final a luat de la IFN pe care le lauda ca sunt misto rau... dupa ce s-a vazut cu banii, n-a mai platit nimic. Dar tot bancile erau nenorocite ca l-au mirosit ca are risc mare de a fi tepar Edited by romangx, 20 April 2018 - 18:21. |
#69
Posted 20 April 2018 - 18:44
ING este banca Las Fierbinți. BCR - impotenta IT, comportament de dinozaur imobil, Unicredit creier putin,lentoare,dezinteres cât cuprinde.
|
|
#70
Posted 20 April 2018 - 18:47
Ai omis Raiffeisen...din punctul meu de vedere este cea mai tembela banca,urmata de ING si UniCredit.
|
#71
Posted 20 April 2018 - 19:52
romangx, on 20 aprilie 2018 - 18:21, said:
Asta asa este. Eu am cunoscut o persoana care injura bancile de zor ca nu ii ofera credit, si in final a luat de la IFN pe care le lauda ca sunt misto rau... dupa ce s-a vazut cu banii, n-a mai platit nimic. |
#72
Posted 20 April 2018 - 20:04
Au pierdut aia fraieri care nu stiu cum sa fenteze sistemul.
Cand n-ai nimic pe numele tau, n-ai ce sa pierzi. Si daca iti mai bagi si veniturile in zona neagra... mult succes. Astia sunt teparii Romaniei... cu averile trecute pe bunica, mama, nevasta, sora, copilul, nepotul, astfel incat cand vine vremea de executare sau de sentinta sa nu aiba ce executa. Vezi Becali, si alti infractori, care desi au prejudicii de milioane, ei pe numele lor nu mai au nimic, chiar daca au avut, au instrainat tot inainte de sentinta, uneori chiar inainte sa incepa dosarul de cercetare. Doar in cazul Voiculescu care a donat ficelor inainte de sentinta, a aplicat judecatorul confiscare extinsa dat fiind ca era clara intentia de frauda prin donatia averii inainte de sentinta. Cred ca fara sa exagerez, vreo 20% din masinile din tara sunt pastrate pe numele fostului proprietar in scopuri de frauda (ajutoare sociale, plata taxe/impozite, nu pot fi executate). |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users