Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Romania a implementat sistemul eCall
Ultima postare: iul 23 2023 02:43, Inițiat de
l_dan
, apr 04 2018 11:17
·
1
#37
Publicat: 05 aprilie 2018 - 16:10
xeleron, on 04 aprilie 2018 - 23:46, said: Dar drumul si ceea ce faci cu ea nu te priveste numai pe tine. Nu-ti urez necazuri dar doamne feri sa faci accident si aia sifonata sa nu fie persoana ta, ci cea a unei persoane dragi, sa vezi atunci cum iti doresti sa fi fost activa optiunea. |
#38
Publicat: 05 aprilie 2018 - 16:24
MicroEdge, on 04 aprilie 2018 - 13:41, said:
Are nevoie de sim pentru a efectua apeluri fără o cartela sim nu ai cum face asta Ce apeluri? Tot ce trebuie sa faca e sa transmita ID-u' tau + locatia dispeceratului 112 daca senzoru'/senzorii zic ca-i bai.. Atat. Se poate face embedded, ideea SIM-ului e de portabilitate de pe un telefon pe altu', nu o sa scoti SIM-u' din eCall sa-l bagi in alta masina cu touch-screen Nu va asculta nimeni in masina, jucaria n-are microfoane & shit, nici tu nu suni la 112. Cel putin eu asa am inteles. Editat de edy_wheazel, 05 aprilie 2018 - 16:25. |
#41
Publicat: 05 aprilie 2018 - 16:38
edy_wheazel, on 05 aprilie 2018 - 16:24, said:
Nu va asculta nimeni in masina, jucaria n-are microfoane & shit, nici tu nu suni la 112. Cel putin eu asa am inteles. "Sistemul e call este dotat şi cu un buton la îndemâna şoferului, care îi permite să anunţe imediat şi alte urgenţe din trafic." |
#44
Publicat: 06 aprilie 2018 - 08:51
rex, on 04 aprilie 2018 - 11:56, said:
stai tu linistit, ca deja se face localizarea. de ex la masinile Opel exista un sistem numit Opel OnStar care pe langa cateva facilitati de 2 lei (sa localizezi pe telefon unde e masina, sa aprizi faruri din telefon, sa o faci sa claxoneze din telefon), iti face si localizarea 24/7, posibil sa aiba si un fel de black box in care sa inregistreze viteza, franarile agresive si eventualele accidente, adica un fel de cutie neagra ce va fi folosita in prima faza dupa accidente, apoi chiar de asiguratori ca sa iti faca asigurarea in functie de stilul de mers. csi1, on 04 aprilie 2018 - 11:57, said: eu am ceva similar pe Insignia B (OnStar) care apeleaza automat in caz de accident trimitand si coordonatele gps ale masinii. doar ca nu suna la 112 ci la un operator unde am acces 24/24 in toata UE. la operator pot apela oricand si pot face rezervari de hoteluri , informatii, asistenta ,etc. costul serviciului e de 420 lei/an (primul an gratuit cand e masina noua). net pe masina e de la Vodafone(wifi hotspot pt 7 device-uri): „Planul zilnic” de la Vodafone¹: perfect pentru o singură călătorie. 24 de ore sau 15 GB3 de navigație și streaming de mare viteză la prețul de 25 lei. „Planul lunar” (28 de zile)¹ de la Vodafone: ideal pentru utilizare frecventă. 28 de zile sau 10 GB³ de date pentru 35 lei sau 30 GB de date³ pentru 65 lei. rex, on 04 aprilie 2018 - 12:17, said: pai deja stiu prea multe despre tine. in viitor probabil o sa fie conectat online cu ceva dispecerat al politiei si cand depasesti viteza legala pe un anumit sector de drum (are GPS, deci stie deja unde esti si care e limita de viteza pe acel sector) si o sa iti emita direct amenda, eventual o sa iti ia direct banii din cont. asta cred ca se va intampla prin SUA sau prin tarile nordice (Norvegia, Suedia, Finlanda). |
#45
Publicat: 06 aprilie 2018 - 09:08
tfmercedez, on 06 aprilie 2018 - 08:51, said:
Si platesti banii astia pe teritoriul UE numai? Ce te faci in Serbia, Macedonia, Kosovo, Albania tari in care un MB in roaming poate ajunge la 10 euro? pai inchizi datele in tarile astea la fel ca si la telefonul mobil oricum in RO datele pe masina is useless , pot fi folosite la drum lung pentru o tableta sau la navigatie in loc de adresa cauti ceva , exemplu " vulcanii noroiosi". Onstarul functioneaza si fara netul de la Vodafone ! masina nu are SIM , nu mai stiu cum se numeste modulul si ce tehnologie foloseste( e 4 G LTE) La inregistrare trebuie sa scrii date confidentiale(nume, adresa, mail, telefon, nr masina) si am dat acceptul ca producatorul sa se conecteze la masina pentru diagnoza si altele. Locatia masinii o vad oricand pe aplicatia de pe telefon/PC dar are masina are buton si poate fi dezactivata functia. Editat de csi1, 06 aprilie 2018 - 09:11. |
#46
Publicat: 06 aprilie 2018 - 09:28
csi1, on 06 aprilie 2018 - 09:08, said: pai inchizi datele in tarile astea la fel ca si la telefonul mobil oricum in RO datele pe masina is useless , Pai da, si tocmai in tarile alea riscul de furt este mai ridicat.. banuiesc ca pentru imobilizarea masinii este nevoie de o conexiune de date, ca sa nu mai spunnde riscul de evenimente rutiere, ca si ei sunt usa de biserica. |
|
#48
Publicat: 12 aprilie 2018 - 07:45
nu am SIM ci un modul de date, pun un exemplu cu GEN 9(eu am GEN 10) : http://electronics36...module-teardown
eu de la Vodafone achizitionez doar date , serviciul OnStar il platesc la Opel(425 lei/an). |
#50
Publicat: 12 aprilie 2018 - 08:04
"Onstar system uses a CDMA cellular system, not the GSM system that uses a SIM card". GM si Ford folosesc aceeasi tehnologie fara SIM-uri.
https://www.pcmag.co...,2407896,00.asp Editat de csi1, 12 aprilie 2018 - 08:16. |
#51
Publicat: 12 aprilie 2018 - 15:27
martian_693, on 05 aprilie 2018 - 19:53, said:
va fi folosit pt a putea urmarii oamenii. si e scuza perfecta pt asemenea dispozitiv. Eu cred ca tu esti pe alt topic, tu crezi ca telefonul din buzunar este greu de urmarit. Atata timp cat toti avem telefoane la noi, noi ne plangem de interceptari. Inseamna ca nu intelegem tehnologia.... |
|
#52
Publicat: 15 aprilie 2018 - 15:17
Ai și tu ceva dreptate. Însă diferența dintre e-call și telefon e că pe cel din urmă îl pot opri, îi pot scoate bateria sau pot să-l las acasă.
Altfel UE zice așa: Sistemul eCall este activat doar în cazul în care vehiculul este implicat într-un accident grav. În restul timpului, rămâne inactiv. Aceasta înseamnă că atunci când vă aflați la volan nu se produce nicio monitorizare (pentru a controla poziția vehiculului sau modul în care acesta este condus) și nu se transmit date. Când se efectuează un apel prin intermediul sistemului eCall bazat pe numărul de urgență 112, datele dumneavoastră cu caracter personal sunt procesate în conformitate cu normele UE privind protecția datelor. Prin urmare, serviciile de urgență primesc numai informațiile limitate de care au nevoie pentru a gestiona accidentul. Datele dumneavoastră sunt stocate doar pe perioada necesară și sunt șterse în momentul în care nu mai este nevoie de ele. Deci pare OK. Să vedem cît rezistă principiile în fața lobby-ului... |
#53
Publicat: 23 iulie 2023 - 02:43
Cum mai e cu tehnologia eCall? Funcționează cum trebuie, dar mai ales localizează cum trebuie vehiculul, cu o acuratețe de câțiva metri sau poate avea și zeci/sute de metri eroare de localizare?
Pentru mașinile pre-2018, care nu au acest eCall integrat, există soluții alternative? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi