Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ford Mondeo 2.0 TDCI - 2009
#91
Posted 29 June 2018 - 07:47
Marius3k, on 26 iunie 2018 - 08:15, said:
Scoate-l afară și trimite-mi un PM cu seriile. Încerc să te ajut. Poze cu agregatul? received_1590860444356413.jpeg 364.14K 72 downloads received_1590861184356339.jpeg 343.12K 64 downloads received_1590861324356325.jpeg 385.61K 58 downloads |
#92
Posted 30 June 2018 - 23:51
Arata super misto. Chiar imi place grila din fata si culoarea este una care nu atrage nici soarele si nici nu scoate murdaria in evidenta.
Kilometrii cat mai multi fara probleme. |
#93
Posted 12 July 2018 - 16:37
tehnics, on 24 aprilie 2018 - 09:50, said:
Nice. Fa poza si ziua. Arata cam ca a mea din postul asta Apropo, comenzile pe volan iti functioneaza ? In ce sens comunica cu bordul ? Iti afiseaza ceva in bord sau te referi la comenzile de pe volan ? Sunt curios pentru ca la mine nu imi arata nimic pe display-ul din cluster, doar comenzile pe volan functioneaza. Imi place faptul ca iluminatul este rosu ca al bordului si zici ca este unitatea originala. Da un link de unde ai luat unitatea media...sunt curios cum arata. Pentru descriere explicita cauta pe Workshop manuals Pentru QYBA aici ai pasii pentru schimbarea distributiei. Pentru QXBA aici gasesti pasii pentru distributie.. si asa mai departe. Dar cum au zis si colegii, du-te la service..ca eu vazut ce am patit eu cu surubul ala de la motorul asta... |
#94
Posted 13 July 2018 - 10:43
evil_inside, on 12 iulie 2018 - 16:37, said:
am motorul de 2.0 tdci,140 cp.....si am schimbat singur distributia la focus mk 1 si ambreiajul,cred ca ceva habar am... Mai nou, la mine a inceput sa scartaie rulmentul pe dreapta-fata. Alti bani, alta distractie...doar ca nu prea imi plac mie distractiile de genul asta. O sa trebuiasca sa il schimb. Din ce am vazut ar costa undeva la 460 de lei de la SKF. |
#95
Posted 13 July 2018 - 12:56
tehnics, on 13 iulie 2018 - 10:43, said:
Inseamna ca ai cod motor QXBA si ar trebui sa arate ca in poza asta. Daca simti ca te poti baga sa schimbi distributia, go for it. Ar fi bine sa citesti si topicul meu ca sa vezi cam ce sa ai in vedere pentru ca e acelasi motor ca al meu. Mai nou, la mine a inceput sa scartaie rulmentul pe dreapta-fata. Alti bani, alta distractie...doar ca nu prea imi plac mie distractiile de genul asta. O sa trebuiasca sa il schimb. Din ce am vazut ar costa undeva la 460 de lei de la SKF. |
#96
Posted 13 July 2018 - 16:10
Ufff, acele amortizoare sunt durere in cur...Alea le dezactivezi doar cu o diagnoza care are MS-CAN. Eu am un ELM-327 modificat pentru asa ceva, bine nu pentru amortizoare, pentru alte chestii. Uite aici si folosesti FORScan
Ca sa schimbi distributia urmeaza pasii de aici 1. Dai jos capacele de la distributie 2. Dai jos ditributia 3. Schimbi si pompa de apa. Atentie ca pompa de apa are un surub comun cu unul din capace care se monteaza la final. Ai grija sa il strangi bine ca altfel pierzi antigel pe acolo. Se vede intr-o poza din link ca un surub e mai diferit... La punctul 6 din linkul cu distributia, ai sa vezi ca acolo se blocheaza pinionul axei cu came cu o scula speciala...poti folosi lejer un surub M10 lung de vre-o 60-80mm daca imi aduc eu bine aminte. Astfel in pozitia aia esti 100% sigur ca pistonul 1 este in PMS. In rest nu misti motorul pana nu montezi cureaua. Cel mai indicat ar fi ca inainte de a scoate cureaua veche sa dai semne cu oja pe curea+pinion axa cu came si curea+pinion arbore cotit. Ai grija la discul de pozitie al arborelui cotit cum il manevrezi. Apare intr-una din pozele astea din postul de aici Succes. Edited by tehnics, 13 July 2018 - 16:19. |
#97
Posted 14 July 2018 - 21:39
tehnics, on 13 iulie 2018 - 16:10, said:
Ufff, acele amortizoare sunt durere in cur...Alea le dezactivezi doar cu o diagnoza care are MS-CAN. Eu am un ELM-327 modificat pentru asa ceva, bine nu pentru amortizoare, pentru alte chestii. Uite aici si folosesti FORScan Ca sa schimbi distributia urmeaza pasii de aici 1. Dai jos capacele de la distributie 2. Dai jos ditributia 3. Schimbi si pompa de apa. Atentie ca pompa de apa are un surub comun cu unul din capace care se monteaza la final. Ai grija sa il strangi bine ca altfel pierzi antigel pe acolo. Se vede intr-o poza din link ca un surub e mai diferit... La punctul 6 din linkul cu distributia, ai sa vezi ca acolo se blocheaza pinionul axei cu came cu o scula speciala...poti folosi lejer un surub M10 lung de vre-o 60-80mm daca imi aduc eu bine aminte. Astfel in pozitia aia esti 100% sigur ca pistonul 1 este in PMS. In rest nu misti motorul pana nu montezi cureaua. Cel mai indicat ar fi ca inainte de a scoate cureaua veche sa dai semne cu oja pe curea+pinion axa cu came si curea+pinion arbore cotit. Ai grija la discul de pozitie al arborelui cotit cum il manevrezi. Apare intr-una din pozele astea din postul de aici Succes. Edited by evil_inside, 14 July 2018 - 21:55. |
#98
Posted 15 July 2018 - 07:50
evil_inside, on 14 iulie 2018 - 21:39, said:
..poti roti pinionul cate ture doresti sa dea gaura in gaura dar de unde stim cand pistonul este sus... După câte ne spui pari posesor de benzinar,așa este? Attached Files |
#99
Posted 15 July 2018 - 10:32
Marius3k, on 15 iulie 2018 - 07:50, said:
Păi ai o singură gaură, asta e ideea de fapt. Când poți bloca axul cu came doar atunci poți bloca și arborele cotit , asta presupunând că e pusă bine la punct în momentul ăsta. Bine, dacă nu ar fi nu ar porni, așa că spor la treabă! După câte ne spui pari posesor de benzinar,așa este? |
#101
Posted 15 July 2018 - 16:21
evil_inside, on 14 iulie 2018 - 21:39, said:
intrebarea este, in care moment introduci surubul pt blocare.Opresti motorul,iei borna si rotesti pinionul pana ajunge gaura din ax in dreptul gauri din chiulasa si introduci surubul,nimic greu,dar de unde sti ca pistonul unu este la PMS..poti roti pinionul cate ture doresti sa dea gaura in gaura dar de unde stim cand pistonul este sus...la benzina scoti bujia,bagi surubelnita pana este ridicata,blochezi cu ceva axele cu came si gata,sti ca distributia este blocata.... La motorul de 2 ca sa vezi cand este in PMS merge sa scoti injectorul si verifici cu surubelnita mai lunga...dar e frecus mare ca e inghesuit si e nasol daca scoti injectorul...asa ca fa cum ti-am spus mai devreme: blocheaza doar axa cu came si atat, nu iti mai bate capul cu PMS si altele. Si fa semne inainte de a slabi vechea curea. |
#102
Posted 15 July 2018 - 19:53
Marius3k, on 15 iulie 2018 - 12:47, said:
Nu nu, înainte de 2.0 ai avut benzinar? tehnics, on 15 iulie 2018 - 16:21, said:
Deci, asa cum ti-am zis: in pozitia in care poti baga un surub de blocaj in acea gaura, garantat 100% atunci pistonul este in PMS. Daca blochezi axa cu came nu mai ai nevoie sa stii unde este pistonul. Blochezi axa, slabesti si schimbi cureaua, pompa de apa, intizatorul si rola de ghidaj si apoi montezi la loc. Simplu, nu e bataie mare de cap. La motorul de 2 ca sa vezi cand este in PMS merge sa scoti injectorul si verifici cu surubelnita mai lunga...dar e frecus mare ca e inghesuit si e nasol daca scoti injectorul...asa ca fa cum ti-am spus mai devreme: blocheaza doar axa cu came si atat, nu iti mai bate capul cu PMS si altele. Si fa semne inainte de a slabi vechea curea. |
#103
Posted 16 July 2018 - 08:00
#104
Posted 16 July 2018 - 08:32
Fără pistol de impact mai tare de 500N eu nu m-aș apuca.
|
#106
Posted 16 July 2018 - 09:04
Tu l-ai forțat/torsionat cu chei normale și ulterior s-a rupt când ai pus pistolul pe el. Am asistat la schimbul distribuției și la Cmax 2.0tdci și la Mondeo 2.2 tdci, la ambele s-a desfăcut foarte ușor șurubul de la arborele cotit cu pistolul de impact. La service-ul unde am lucrat înainte nu s-a întâmplat așa ceva la sute de mașini în 4 ani...
Edited by Marius3k, 16 July 2018 - 09:04. |
#107
Posted 16 July 2018 - 09:37
Marius3k, on 16 iulie 2018 - 09:04, said:
Tu l-ai forțat/torsionat cu chei normale și ulterior s-a rupt când ai pus pistolul pe el. Am asistat la schimbul distribuției și la Cmax 2.0tdci și la Mondeo 2.2 tdci, la ambele s-a desfăcut foarte ușor șurubul de la arborele cotit cu pistolul de impact. La service-ul unde am lucrat înainte nu s-a întâmplat așa ceva la sute de mașini în 4 ani... |
#108
Posted 30 July 2018 - 21:08
Mondeo Mk4 2010
Salutare sunt nou pe aici nu știu unde să postez.am achiziționat un Mondeo titanium X din 2010 cu 80000 de km,de câteva zile la rece dimineața pornește normal dar pentru 40 de secunde are fluctuații de rotații,mi sa spus că ar fi injectoarele mă puteți ajuta.apropo este un 2.0 litri diesel automat Edited by Elvisromania, 30 July 2018 - 21:09. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users