Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Kilometraj mult sau putin?
#37
Publicat: 14 decembrie 2017 - 19:01
Kroghy, on 14 decembrie 2017 - 18:57, said:
Ia citeste discutia inca o data sa vezi cati suntem care iti spunem ca 200 mii km de Germania nu sunt deloc multi. Abia iesita din rodaj, nu? Imi zici si mie de ce ar rezita un rulment pe care il alergi in Germania cu peste 200km/h mai mult decat unul care atinge accidental 100km/h in Romania? Tu mergi cu masina si-ti aperi parerea, eu o proiectez Apropo, acelasi rulment se pune si pe frantuzeasca |
#38
Publicat: 14 decembrie 2017 - 19:13
Tsunnnami, on 14 decembrie 2017 - 19:01, said:
Imi zici si mie de ce ar rezita un rulment pe care il alergi in Germania cu peste 200km/h mai mult decat unul care atinge accidental 100km/h in Romania? Am schimbat un singur rulment la masina cu 200 mii km de Germania. Am schimbat un singur rulment la masina cu 100 mii km de Romania. Nu am fost nevoie sa schimb nici un amortizor la masina cu 200 mii km de Germania. Am schibat amortizoarele fata la doua masini fiecare cu 100 mii km de Romania. Nu am fost nevoie sa schimb bucsele la masina cu 200 mii km de Germania dar le-am schimbat pe cele de pe fata ca mi s-a pus pata. Am schibat toate bucsele si bieletele antiruliu la doua masini fiecare cu 100 mii km de Romania. Din cauza numarului mare de porniri si opriri la freact in oras: Nu am fost nevoie sa schimb compresorul de ac la masina cu 200 mii km de Germania. Am schimbat compresorul de la AC la doua masini fiecare cu 100 mii km de Romania. Nu am fost nevoie sa fac nimic la turbina masinii cu 200 mii km de Germania. Am reconditionat turbina la masina cu 100 mii km de Romania. Concluzia: Pur si simplu nu exista comparatie. O masina cu 100 mii km de frecat in Iasi in aglomeratie si gropi si drumuri scurte e mult mai uzata decat o masina cu 200 mii km de autostrada in Germania. Din experienta mea cu trei masini noi, rulajul din Germania se imparte la 3 ca sa iasa echivalentul rulajului dintr-un oras aglomerat din Romania. Editat de Kroghy, 14 decembrie 2017 - 19:16. |
#39
Publicat: 14 decembrie 2017 - 19:17
Tsunnnami, on 14 decembrie 2017 - 19:01, said: Abia iesita din rodaj, nu? Imi zici si mie de ce ar rezita un rulment pe care il alergi in Germania cu peste 200km/h mai mult decat unul care atinge accidental 100km/h in Romania? Tu mergi cu masina si-ti aperi parerea, eu o proiectez Apropo, acelasi rulment se pune si pe frantuzeasca |
#40
Publicat: 14 decembrie 2017 - 19:32
cammyxxx, on 14 decembrie 2017 - 19:17, said:
Tu nici nu locuiesti in Romania dar ii contrazici pe cei care stau aici despre lucrurile din ro. Nu crezi ca esti penibil? Faci pe gica contra in ale sexului din postura de virgin Da, in Romania 1+1 = 1 nu? Get lost Kroghy, on 14 decembrie 2017 - 19:13, said:
Concluzia: Pur si simplu nu exista comparatie. O masina cu 100 mii km de frecat in Iasi in aglomeratie si gropi si drumuri scurte e mult mai uzata decat o masina cu 200 mii km de autostrada in Germania. Uite alta concluzie. Sectiunea de service Din primele 12 posturi cu probleme mecanice, 10 sunt masinile nemtesti Cum explici asta? Fișiere atașateEditat de Tsunnnami, 14 decembrie 2017 - 19:35. |
#42
Publicat: 14 decembrie 2017 - 19:52
Da am cam luat teapa din pacate.Sper sa fie doar treaba de km nu si de restul.Am verificat in service:suspensiile si sunt bune.Am schimbat distributia cu pompa de apa,placute frana,uleiul de motor,o bieleta si restul de filtre.Masina nu are urme de uzura nici exterior pe sub,am ridicat cu elevatorul,nu are urme de rugina,nu are urme de zgarieturi pe bord sau in interior,comenzile nu sunt deloc sterse,vilanul e in stare buna,maneta schimbator la fel fara uzura.Din pacate vcds-ul nu mi-a aratat km reali,a dat eroare de citire.Banuiam ca nu e chiar real kilometrajul dar nu ma asteptam la 100k.Stiu ca a fost rulata in Franta,era inmatriculata acolo.Dupa ce tipul de la reprezentanta a verificat dupa sasiu,ultima intrare in service era anu trecut.Zicea ca nu a fost de prea multe ori in service dar nu apare sa fi avut alte reparatii decat cele uzuale.N-as vrea sa merg in instanta pt masina.Nu am experienta la motoare diesel.Eram curios doar cam care ar fi nr de km la care rezista motorul asta tdi si daca trebe sa ma astept la alte chestii nasoale in curand.Sunt constient ca nu e ca una noua,din pacate bugetul nu permite una noua.Oricum avand experienta cu masina veche,va primi schimbul de ulei si restu anual ca la carte.De ingrijit cred ca a fost ingrijita bine.
|
#43
Publicat: 14 decembrie 2017 - 19:56
Nu iti mai face griji. Bucura-te de masina. Daca e sa se strice se strica si aia cu 150.000.
Am prieten cu masina cu 60.000 la bord luata de noua si deja a bagat in ea mai multi bani decat mine in aia cu 377000 din care 177000 i-am rulat eu. Si e posibil ca si la a mea sa fie dat inapoi kilometrajul. Editat de PoeOvidiu, 14 decembrie 2017 - 19:57. |
#44
Publicat: 14 decembrie 2017 - 19:56
Cosmyn_87, on 14 decembrie 2017 - 19:52, said:
Da am cam luat teapa din pacate.Sper sa fie doar treaba de km nu si de restul.Am verificat in service:suspensiile si sunt bune.Am schimbat distributia cu pompa de apa,placute frana,uleiul de motor,o bieleta si restul de filtre.Masina nu are urme de uzura nici exterior pe sub,am ridicat cu elevatorul,nu are urme de rugina,nu are urme de zgarieturi pe bord sau in interior,comenzile nu sunt deloc sterse,vilanul e in stare buna,maneta schimbator la fel fara uzura.Din pacate vcds-ul nu mi-a aratat km reali,a dat eroare de citire.Banuiam ca nu e chiar real kilometrajul dar nu ma asteptam la 100k.Stiu ca a fost rulata in Franta,era inmatriculata acolo.Dupa ce tipul de la reprezentanta a verificat dupa sasiu,ultima intrare in service era anu trecut.Zicea ca nu a fost de prea multe ori in service dar nu apare sa fi avut alte reparatii decat cele uzuale.N-as vrea sa merg in instanta pt masina.Nu am experienta la motoare diesel.Eram curios doar cam care ar fi nr de km la care rezista motorul asta tdi si daca trebe sa ma astept la alte chestii nasoale in curand.Sunt constient ca nu e ca una noua,din pacate bugetul nu permite una noua.Oricum avand experienta cu masina veche,va primi schimbul de ulei si restu anual ca la carte.De ingrijit cred ca a fost ingrijita bine. Te poate tine si o juma de milion de km. E insa la noroc. |
#45
Publicat: 14 decembrie 2017 - 20:00
Kroghy, on 14 decembrie 2017 - 19:13, said:
Concluzia: Pur si simplu nu exista comparatie. O masina cu 100 mii km de frecat in Iasi in aglomeratie si gropi si drumuri scurte e mult mai uzata decat o masina cu 200 mii km de autostrada in Germania. Din experienta mea cu trei masini noi, rulajul din Germania se imparte la 3 ca sa iasa echivalentul rulajului dintr-un oras aglomerat din Romania. Suspensia se poate deteriora datorita drumurilor din Romania dar compresorul...turbosuflanta...nu au nicio legatura cu starea drumurilor. Compresorul si turbosuflanta au probleme din cauza conceptiei...si altor motive. Sunt masini care circula pe aceleasi drumuri din Ro si n-au probleme cu piesele astea. Chiar si Loganu' bate la fund la fiabilitate orice VW daca vorbim de turbo sau aer conditionat, si stii de ce ?...pentru ca Reno le-a facut MAI BINE. Editat de alexa32, 14 decembrie 2017 - 20:04. |
#46
Publicat: 14 decembrie 2017 - 20:06
alexa32, on 14 decembrie 2017 - 20:00, said:
Suspensia se poate deteriora datorita drumurilor din Romania dar compresorul...turbosuflanta...nu au nicio legatura cu starea drumurilor. Au cu aerul care... contine mai mult praf Cosmyn_87, on 14 decembrie 2017 - 19:52, said:
Da am cam luat teapa din pacate. Eu as mai verifica o data la alta reprezentanta, 250k la 5 ani e cam mult chiar si pentru Franta Kroghy, on 14 decembrie 2017 - 19:13, said:
Nu am fost nevoie sa schimb compresorul de ac la masina cu 200 mii km de Germania. Daca masina ar rula la polul Nord de cate ori crezi ca ar fi necesar sa schimbi compresorul de AC? Ia fa o compratie de clima Romania vs Germania? Nu crezi ca e normal? |
|
#47
Publicat: 14 decembrie 2017 - 20:11
Kroghy, on 14 decembrie 2017 - 18:36, said:
Depinde de marca. VW se vinde ca painea calda si cu 500 mii km. Daca te referi la "bantustan"....sau alte tari unde Salam si Gutza e vedeta...ai dreptate Tsunnnami, on 14 decembrie 2017 - 20:06, said:
Au cu aerul care... contine mai mult praf Eu as mai verifica o data la alta reprezentanta, 250k la 5 ani e cam mult chiar si pentru Franta Daca masina ar rula la polul Nord de cate ori crezi ca ar fi necesar sa schimbi compresorul de AC? Ia fa o compratie de clima Romania vs Germania? Nu crezi ca e normal? Turbosuflanta de vw nu se strica pe calea de compresor ci pe cealalta sau pe partea de senzori. comanda. Compresorul de a/c se strica chiar si daca nu-l folosesti deoarece este prost proiectat sistemul de aer conditionat. Masinile aduse din Franta au frecvent peste 200k chiar si la 2-3 ani vechime. Editat de alexa32, 14 decembrie 2017 - 20:13. |
#48
Publicat: 14 decembrie 2017 - 20:14
Tsunnnami, on 14 decembrie 2017 - 19:56, said: Te poate tine si o juma de milion de km. E insa la noroc. |
#49
Publicat: 14 decembrie 2017 - 20:16
alexa32, on 14 decembrie 2017 - 20:11, said:
Compresorul de a/c se strica chiar si daca nu-l folosesti deoarece este prost proiectat sistemul de aer conditionat. Baxon, on 14 decembrie 2017 - 20:14, said:
Totul depinde de noroc deci , ai castigat vreodata la loz in plic ? Daca nu , sansele sa vina neplacerile is mari spre foarte mari pt ca se stie ca neamtul / francezul , in general strainul care vinde o masina e ca urmeaza sa ceara bani cu nemiluita ... Nu compara costurile intretinerii din Germania/Franta cu cele din Romania. Masina mea ajunsese atunci cand a fost vanduta la urmatoarele reparatii adunate: revizie, distributie, ulei la cutia de viteze, placute de frana si volanta. In total toate acestea trec de 3-4 mii de euro in Germania. Masina avea TUV valabil, masina buna care circula, nu o epava. Neamtul a zis ca nu merita sa bage 4 mii euro pe consumabile intr-o masina care se vinde cu 12 mii. Nici eu nu as face asa ceva. Eu in Romania m-am "descurcat" daca intelegi ce vreau sa spun. Editat de Kroghy, 14 decembrie 2017 - 20:20. |
#50
Publicat: 14 decembrie 2017 - 20:22
Kroghy, on 14 decembrie 2017 - 20:16, said:
Din contra. AC-ul de la VW-uri au sarcina variabila exact ca AC-urile de apartament cu invertor. AC-urile de la Dacia sunt de tip on-off foarte ineficiente si din acest motiv au fost interzise la vanzare pentru aparatele de apartament. |
#52
Publicat: 14 decembrie 2017 - 21:24
alexa32, on 14 decembrie 2017 - 20:00, said:
Tu chiar crezi ce scrii? Suspensia se poate deteriora datorita drumurilor din Romania dar compresorul...turbosuflanta...nu au nicio legatura cu starea drumurilor. Compresorul si turbosuflanta au probleme din cauza conceptiei...si altor motive. 66.666 km la o viteza medie de 25km/h (desi cred ca e mai mica in orasele aglomerate) =2664 ore de functionare. Asa cu o treime mai mult doar Sa nu mai zicem ca schimbi uleiul la acelasi numar de km. Deci practic are de 4 ori mai multe ore de functionare cu un schimb de ulei in Romania decat in Germania. Oare are ceva influenta asupra uzurilor? Pe de alta parte nu poti baga mana in foc nici pentru Germania. La fel de bine poate sa circule si acolo doar in oras masina. La fel cum nici in Romania nu circula doar in oras. Dar oricum difera viteza medie si automat orele de functionare. Editat de PoeOvidiu, 14 decembrie 2017 - 21:28. |
#53
Publicat: 14 decembrie 2017 - 21:24
ddaannii, on 14 decembrie 2017 - 18:00, said:
In Germania era caz penal. Nu inteleg de ce nu se da in judecata astfel de probleme si in Romania. si in Romania este caz penal, problema este ca daca ai cumparat masina de la un samsar, oricum omul nu are bunuri ca sa il executi silit. Plus ca avocatul costa mult si lumea nu se complica. In Germania majoritatea au asigurare judiciara ca sa ii scoata din astfel de situatii. |
#54
Publicat: 14 decembrie 2017 - 21:27
Cred ca ar trebui sa fim si realisti ca la o masina second vor trebui bagati mai multi bani.E logic,eu nu am avut asteptari ca la una noua.La loz in plic nu am castigat dar am castigat la alte concursuri deci sper sa fie cu noroc.Acuma,ca si o chestie interesanta,vechea masina era un Chevrolet Aveo.Nou din reprezentanta.Un prieten are aceeasi masina acelessi dotari dar mai veche cu un an tot din reprezentanta.La 86000 km reali a picat motorubde a trebuit sa il schimbe.Deci eu zic,cum ti-e norocul.Eu nu am avut probleme de astea la cea veche.Sper sa nu fie la asta,cel putin nu de schimbat motoru,restul cred ca vin de la sine la orice masina la un moment dat.Ca si durata,sa tina cam 10 ani macar,cu un rulaj de 15-20k km pe an.Ca si un mic detaliu,masina a fost luata pe firma.
business11, on 14 decembrie 2017 - 21:24, said: si in Romania este caz penal, problema este ca daca ai cumparat masina de la un samsar, oricum omul nu are bunuri ca sa il executi silit. Plus ca avocatul costa mult si lumea nu se complica. In Germania majoritatea au asigurare judiciara ca sa ii scoata din astfel de situatii. Mergeam pana in maxim 200k km cand am cautt masini.Asa ar fi fost o diferenta de 49k . Nu vreau sa ma complic cu judecata.Ma intereseaza mai mult viitorul de max 10 ani la nr asta de km cu un rulaj de 15-20k km pe an |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi