Toyota C-HR Hybrid
#55
Posted 11 January 2018 - 19:05
CX5 este o masina frumoasa. Este in alta clasa fata de CHR, atat la pret cat si la spatiu. Eu nu am nevoie de o masina mai mare, din rationament de spatiu (garaj subteran) si utilitate (nu am ce face cu o masina mare in Bucuresti). Daca mergi mult extraurban, CX5 merita (mai ales ca Mazda stie sa faca benzinare bune, fiabile si apropiate la consum de diesel).
Edited by edi10000, 11 January 2018 - 19:06. |
#56
Posted 11 January 2018 - 20:07
edi10000, on 11 ianuarie 2018 - 19:05, said:
CX5 este o masina frumoasa. Este in alta clasa fata de CHR, atat la pret cat si la spatiu. Eu nu am nevoie de o masina mai mare, din rationament de spatiu (garaj subteran) si utilitate (nu am ce face cu o masina mare in Bucuresti). Daca mergi mult extraurban, CX5 merita (mai ales ca Mazda stie sa faca benzinare bune, fiabile si apropiate la consum de diesel). Nasol e cand trebuie sa iei in calcul si alte chestii care nu-ti prea convin. De pret, pe mine ma cam roade pretul CHR...eu pe Mazda am dat 26000 euro si era pe mare mare val....smechera Toyota sa ia asa mult pe un echivalent de CX3....tot vreo 25-30000 €....da daca se vand......bravo lor. |
#57
Posted 11 January 2018 - 21:03
Vazut azi t roc 30.000e rezonabil dotat. Inca nu avea piele pe scaune. Golf Alltrack ok dotat cu alcantara 35.000 si 2.0tdi 184.... Ma interesasem de a4 allroad asta nou, daca iei 2.0tsi 252cp e cu 3000e mai ieftin decat 2.0tdi 190! De q2 nu are sens sa pomenesc. Niște preturi enoorme pt 2 3 cm de garda la sol in plus și un 4x4 vs un polo golf etc. Dar daca asta se cere ...
M-am urcat in stelvio si il comparam cu tiguanul aferent cu acelasi pret 46 stelvio 2.0 280, 45 Tiguan cu 2.0 tdi 150... Nu vad de ce ai lua tiguanul... Edited by t-balt, 11 January 2018 - 21:09. |
#58
Posted 11 January 2018 - 21:17
t-balt, on 11 ianuarie 2018 - 21:03, said:
Vazut azi t roc 30.000e rezonabil dotat. Inca nu avea piele pe scaune. Golf Alltrack ok dotat cu alcantara 35.000 si 2.0tdi 184.... Ma interesasem de a4 allroad asta nou, daca iei 2.0tsi 252cp e cu 3000e mai ieftin decat 2.0tdi 190! De q2 nu are sens sa pomenesc. Niște preturi enoorme pt 2 3 cm de garda la sol in plus și un 4x4 vs un polo golf etc. Dar daca asta se cere ... M-am urcat in stelvio si il comparam cu tiguanul aferent cu acelasi pret 46 stelvio 2.0 280, 45 Tiguan cu 2.0 tdi 150... Nu vad de ce ai lua tiguanul... |
#59
Posted 11 January 2018 - 21:51
C-HR nu este in clasa cu CX3, chiar daca unii considera altfel in mod eronat. Platforma este de Prius, adica de clasa C si asta se vede (este mai lunga, mai inalta si s-ar putea mai lata decat Golf-ul) iar CX3 este in clasa B (platforma de Mazda 2). Pe de alta parte, in clasa C "masina de povara" a Toyotei este Rav4, dar este mult prea mare pt. mine. C-HR este un "hibrid" intre clase, Toyota are experienta in dezvoltarea de masini intre clase, mai ales pe pietele non-europene. In alta ordine de idei, masina pleaca de la 19k euro, la 26k este hibrid si este dotata mult peste omoloagele europene iar Mazda CX5 cam de pe la 26k are pret de pornire. Mie pretul mi se pare relativ normal, este mai scumpa decat o masina cu motor termic si mult mai ieftina decat una electrica. PS Spun ca pretul este relativ normal, pt. ca sistemul hibrid de la Toyota, Honda and co. este dedicat, nu sunt minciunile alea micro-hibrid montate pe masinile europene cu scopul de parea eco.
Edited by edi10000, 11 January 2018 - 21:57. |
#60
Posted 11 January 2018 - 22:00
t-balt, on 11 ianuarie 2018 - 21:03, said:
Vazut azi t roc 30.000e rezonabil dotat. Inca nu avea piele pe scaune. Golf Alltrack ok dotat cu alcantara 35.000 si 2.0tdi 184.... Ma interesasem de a4 allroad asta nou, daca iei 2.0tsi 252cp e cu 3000e mai ieftin decat 2.0tdi 190! De q2 nu are sens sa pomenesc. Niște preturi enoorme pt 2 3 cm de garda la sol in plus și un 4x4 vs un polo golf etc. Dar daca asta se cere ... M-am urcat in stelvio si il comparam cu tiguanul aferent cu acelasi pret 46 stelvio 2.0 280, 45 Tiguan cu 2.0 tdi 150... Nu vad de ce ai lua tiguanul... Daca tot compari, macar nu abera. Tiguan 2.0 tdi 190 de cai pachet r line il iei cu 40 k euro. Nu ca Stelvio nu e mai misto, cel putin la design, dar sa nu exageram. Cat despre Chr, o fi platforma de Prius, dar inauntru este de liliputani. Mare pe afara, mica inauntru. Edited by cavaliere, 11 January 2018 - 22:01. |
#61
Posted 11 January 2018 - 22:13
Pai mai fa si tu sport, mai slabeste si poate incapi.
|
#62
Posted 12 January 2018 - 00:35
Cavaliere, nu mi-am batut capul prea mult. Aveam treaba la audi, trebuia sa pierd jumatate de ora si m-am uitat prin showroom iar la final am oprit pt stelvio si Jeep compas sa ma uit putin. Problema era ca erau apropiate preturile de stelvio in versiunea de 280cp,atat
|
#63
Posted 12 January 2018 - 22:49
edi10000, on 11 ianuarie 2018 - 21:51, said:
C-HR nu este in clasa cu CX3, chiar daca unii considera altfel in mod eronat. Platforma este de Prius, adica de clasa C si asta se vede (este mai lunga, mai inalta si s-ar putea mai lata decat Golf-ul) iar CX3 este in clasa B (platforma de Mazda 2). Pe de alta parte, in clasa C "masina de povara" a Toyotei este Rav4, dar este mult prea mare pt. mine. C-HR este un "hibrid" intre clase, Toyota are experienta in dezvoltarea de masini intre clase, mai ales pe pietele non-europene. In alta ordine de idei, masina pleaca de la 19k euro, la 26k este hibrid si este dotata mult peste omoloagele europene iar Mazda CX5 cam de pe la 26k are pret de pornire. Mie pretul mi se pare relativ normal, este mai scumpa decat o masina cu motor termic si mult mai ieftina decat una electrica. PS Spun ca pretul este relativ normal, pt. ca sistemul hibrid de la Toyota, Honda and co. este dedicat, nu sunt minciunile alea micro-hibrid montate pe masinile europene cu scopul de parea eco. La Toyota trebuie sa te cam tarasti. Poate de aia te ajuta pe tine mai mult in Bucale...ca nu prea ai unde sa faci 60 kmph. Pe de alta parte, zici tu mild hybrizi europeni da nu ne tine prea mult nici pe noi bateriutza aia de pe Yaris sau CHR ...cei 2km pur electric sunt suficienti pentru a face sa fie un mild hybrid cu un pic de muschi. Am condus un Q7 e-tron si acolo se schimba treaba, cam pa toti hybrizii germani mergi pe curent cei 30-100km inoras cu viteze de 100-120kmph...si asta e fffain. Singura arma a Toyotei este Prius Prime...dar sunt prea tampiti sa o promoveze lanoi...noi suntem prea prosti si saraci sa faca un efort. Au dus-o in America . |
#64
Posted 12 January 2018 - 23:00
Mai băiatule, ce faci? Le dai cu "crezul" in cap de ii zăpăcești. Vrei iar să-ți dorească să ai parte de fiabilitate )))
|
|
#65
Posted 13 January 2018 - 06:46
In sfarsit, aud pe cineva ca a condus e-tron-ul! Unde ai reusit, ca vreau sa ma programez si eu? Nu de alta, dar stiu din sursa sigura ca in Romania nu au adus nici unul, nu se vinde. Aici se vinde doar diesel-ul, asta apropo de cat de needucati si saraci sunt romanii.
Edited by edi10000, 13 January 2018 - 06:55. |
#66
Posted 13 January 2018 - 08:30
Nici nu avem infrastructura de incarcare precum in tarile civilizate. O astfel de initiativa e foarte jos pe lista de prioritati a celor ce ne conduc, pt ca n-au nici sofisticarea nici viziunea sa faca asa ceva. Noi cheltuim bani pe statui si panselute la suprapret.
N-ai infrastructura, n-ai cum sa iti iei o masina electrica, nu e vorba ca sunt romanii neaparat inapoiati. Edited by emil_sv, 13 January 2018 - 08:31. |
#67
Posted 13 January 2018 - 09:09
edi10000, on 13 ianuarie 2018 - 06:46, said:
In sfarsit, aud pe cineva ca a condus e-tron-ul! Unde ai reusit, ca vreau sa ma programez si eu? Nu de alta, dar stiu din sursa sigura ca in Romania nu au adus nici unul, nu se vinde. Aici se vinde doar diesel-ul, asta apropo de cat de needucati si saraci sunt romanii. In cluj au aparut destul de multe electrice si phev uri....tesla, Mitsubishi, leaf, multe golfuri si passaturi E.....nu stiu pe unde dar sigur si le incarca ei pe undeva....bani ciircula destui si pe aici....curti private au ( ca doar n-o sta ala cu Tesla la bloc!!!!) Din punctul meu de vedere, un Q7 e tron e aiurea, ar insemna ca eu vreau sa umblu cu dulapul asta prin oras. Ok iti da consum 0 pe cele cateva zeci de km navetate zilnic dar e f greu daca ai treaba in oras, nu gasesti parcari, nu te poti strecura pe stradutele inguste.....chiar nu e de zi cu zi. Parerea mea. De aia cred ca anul asta sau cel tarziu la anul ma duc spre o electrica gen Smart sau Yoniq doar sa vedem ce le poate pielea. |
#68
Posted 13 January 2018 - 10:20
Eu intr un oras mic 50 mii in fr am vreo 15 borne, dar tot mi se par putine, toate s in inima orasului .. trebuie vazut si timpul de incarcare.
Momentan cu un plin pe hibrid care il faci in 5 min mergem 1 luna ... |
#69
Posted 13 January 2018 - 10:29
m6d, pe 13 ianuarie 2018 - 09:09, a scris:
De aia cred ca anul asta sau cel tarziu la anul ma duc spre o electrica gen Smart sau Yoniq doar sa vedem ce le poate pielea. Poti astepta Nissan Leaf, vine oficial in 3-4 luni, sa iei din Ungaria sau Germania un Opel Ampera-e sau de la noi BMW I3. Edited by cata, 13 January 2018 - 10:31. |
|
#70
Posted 13 January 2018 - 10:37
EU as merge pe I3 ca masina de oras electrica. Daca iei modelul full electric adica fara range extender subventia de la stat e 10 mii de euro, chiar nu e rau, cred ca il iei cu ceva de genul 30-32 mii de euro. M-a tentat si pe mine sa vad si eu care e treaba cu ele.
Intre timp mi-a facut cineva o propunere, de un golf E, care e mult mai jos ca pret, cu subventie cu tot incepe de pe la 18 mii de euro, problema e ca la pretul asta momentan este disponibil doar in leasing operational, nu il pot cumpara. Oricum i3 arata mai cool decat un golf E de asta as fi vrut I3, doar ca nu prea imi vine sa scot 30k+ din buzunar pentru un moft. Si singurul loc cu charger dintre cele pe care le frecventez este mall-ul baneasa. In rest nimic. Edited by emil_sv, 13 January 2018 - 10:38. |
#71
Posted 13 January 2018 - 11:23
cris26, pe 13 ianuarie 2018 - 10:20, a scris:
Eu intr un oras mic 50 mii in fr am vreo 15 borne, dar tot mi se par putine, toate s in inima orasului .. trebuie vazut si timpul de incarcare. Momentan cu un plin pe hibrid care il faci in 5 min mergem 1 luna ... cata, pe 13 ianuarie 2018 - 10:29, a scris:
Ioniq ul parca e pe la 440-450 e ceva gen Loganel.....nu e chiar mare. Totusi se abate un pic de la ideea de mini compacta electrica. De acord cu noul Leaf , astept si eu curios insa am vazut preturi cam mari. emil_sv, pe 13 ianuarie 2018 - 10:37, a scris:
EU as merge pe I3 ca masina de oras electrica. Daca iei modelul full electric adica fara range extender subventia de la stat e 10 mii de euro, chiar nu e rau, cred ca il iei cu ceva de genul 30-32 mii de euro. M-a tentat si pe mine sa vad si eu care e treaba cu ele. Intre timp mi-a facut cineva o propunere, de un golf E, care e mult mai jos ca pret, cu subventie cu tot incepe de pe la 18 mii de euro, problema e ca la pretul asta momentan este disponibil doar in leasing operational, nu il pot cumpara. Oricum i3 arata mai cool decat un golf E de asta as fi vrut I3, doar ca nu prea imi vine sa scot 30k+ din buzunar pentru un moft. Si singurul loc cu charger dintre cele pe care le frecventez este mall-ul baneasa. In rest nimic. Din ce am vazut, ramane totusi un smart electric care merge suficient ca autonomie, din ce am condus are un comfort superior yarisului si pentru cativa km poate lejer sa duca doi adulti si doi copii prin oras......si e cel mai ieftin la ora actuala...undeva la 12-14000 dupa ce se scade bonusul. |
#72
Posted 13 January 2018 - 11:34
m6d, pe 13 ianuarie 2018 - 11:23, a scris:
Teoretic si un full hybrid e ok, e clar ca daca mai trebuie sa pierzi timp cu incarcarea e o problema. Eu am posibikitatea de a o incarca acasa....gratis ....asa ca ar merita. Ioniq ul parca e pe la 440-450 e ceva gen Loganel.....nu e chiar mare. Totusi se abate un pic de la ideea de mini compacta electrica. De acord cu noul Leaf , astept si eu curios insa am vazut preturi cam mari. Nici eu nu cred ca merita sa dai peste 15-20000€ pe o chestie de asta. Devine chiar un moft si banii in plus depasesc orice economie ai face....ramane doar aerul mai curat in oras....pentru ceilalti, ca tu aspiri in continuare fumul gros al camioanelor diesel non euro care nu inteleg de ce nu au interdictie in oras sau macar taxe de 3-4000 ron/an. Din ce am vazut, ramane totusi un smart electric care merge suficient ca autonomie, din ce am condus are un comfort superior yarisului si pentru cativa km poate lejer sa duca doi adulti si doi copii prin oras......si e cel mai ieftin la ora actuala...undeva la 12-14000 dupa ce se scade bonusul. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users