Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Toyota C-HR Hybrid
#19
Posted 14 December 2017 - 21:06
Mai este si Auris Touring Sports, are portbagaj de peste 500l din cate stiu.
|
#20
Posted 15 December 2017 - 11:16
Asta da portbagaj (530 l) ! Mie nu prea imi plac break-urile sau hatch-urile dar in lipsa de sedan este o varianta de luat in seama fiindca este destul de ieftina.
La Auris hatch hybrid am vazut ca au si o promotie care o aduce la 19000 Euro deci sub pretul unui diesel slab de 105 CP cu cutie automata. Din pacate doar la hatch. Eu nu mai sunt deocamdata in cautare de alta masina deoarece mi-am schimbat-o anul trecut, dar urmaresc cu interes evolutile deoarece cam dupa 6-7 ani o voi da si pe aceasta la buyback. Cand mi-am luat Ford-ul anul trecut nu m-am interesat de hybride deoarece stiam ca sunt scumpe. Intamplarea a facut sa merg anul acesta cu un prieten care voia sa-si ia un Auris Hybrid si am condus-o si eu vreo 10 km urban si 15 extraurban. Cu prilejul acela am vazut ca pretul a scazut mult devenind comparabil cu un diesel. Mi-a placut mult la oras cum se conduce fata de a mea, dar m-a dezamagit putin la exterior ca dinamica. Dar daca este sa faci compromisuri la ceva, cred ca m-as impaca cu acest neajuns mai ales ca pana anul trecut am avut un diesel slab 1,6 TDCI. La Auris insa m-a dezamagit consumul care este mai mare decat la CHR sau PRIUS II. A nu se intelege ca este foarte mare dar ma asteptam la mai putin. Cat am mers eu am avut in medie vreun 5,8 urban si 7,2 extraurban cu AC pornit si 130 km/h extraurban. Nu stiu insa cat sunt de relevante aceste consumuri deoarece s-au obtinut pe distante mici iar la urban sigur scoti mai putin chiar si cu motorizarea aceasta mai veche daca te obisnuiesti cu ea. Eu si cu Ford-ul nou scot acum consumuri mai bune in oras decat scoteam cand am luat-o. Daca insa la facelift au pus si pe Auris motorizarea hibryda noua de la PRIUS si CHR atunci consumurile vor fi sigur mai bune |
#21
Posted 15 December 2017 - 11:25
Nici eu nu-s cu break-urile dar Auris-ul chiar arata decent. Consumul ala mi se pare ok pentru un mers normal, fara compromisuri. Eu am pe la 5,8 in bord dupa 950km, mers doar prin Iasi. Si am condus-o ca pe fostul meu diesel. Plus perioada asta clima pornita mereu, incalzirea in scaune si volan pornita, faruri, muzica, etc. inainte sa-mi zica tedeistii ca am mers doar la vale pe liber.
Poti scoate lejer sub 5 dar masina n-am luat-o doar pentru consum, cand sunt in criza de timp o mai calc. La exterior incearca modul sport cand mai apuci. Edited by abrakadaver07, 15 December 2017 - 11:28. |
#22
Posted 15 December 2017 - 16:25
să o stăpânești sănătos și îți doresc ca și peste 6-12 luni să fii la fel de mulțumit de alegerea făcută.
nu repet părerea mea pe care cred că o cunoști. |
#23
Posted 16 December 2017 - 14:24
#24
Posted 16 December 2017 - 16:27
Toyota corrola cred că arată cel mai bine la exterior din gama ei de preț. Rav4 la fel, arată foarte bine.
Toyota s-a concentrat pe hibrid și din punctul meu de vedere a fost o carte pierzătoare, chiar dacă multi mă contrazic. Dar la fel că alți participanți pe acest topic, îți atrag atenția că mașina are doar aspect exterior. Chiar nu vreau să încep iar discuțiile pro/contra hibrid și Toyota și sincer îți doresc sa fii mulțumit de mașină |
#25
Posted 16 December 2017 - 17:01
Culmea la mine e fix invers. Adica imi place mult aspectul exterior dar vad de ce unora li s-ar parea ciudat, vezi si cazul noului Civic. Insa la interior mi se pare mult peste ce ofera Toyota la momentul actual, in afara de Avensis si Rav4. Ca e plastic in spate, mie unul nici nu-mi pasa, puteam sa am doar 2 locuri. Ai vazut ce inalte sunt geamurile in spate? Daca ai copii o sa creada ca a innoptat afara cand se urca inauntru.
Acum na, gusturile nu se discuta si fiecare isi ia ce ii trebuie. Mersi, e a saptea Toyota din familie/firma, sper sa fiu la fel de multumit cum sunt de celelalte. Edited by abrakadaver07, 16 December 2017 - 17:07. |
#26
Posted 18 December 2017 - 09:32
Din ce ai vazut pana acum, masina pleaca numai pe electric de pe loc sau depinde de temperatura exterioara ?
|
#27
Posted 18 December 2017 - 10:36
Ford4, on 18 decembrie 2017 - 09:32, said:
Din ce ai vazut pana acum, masina pleaca numai pe electric de pe loc sau depinde de temperatura exterioara ? Daca motorul e la temperatura optima si ai si ceva baterie atunci de fiecare data cand nu ai piciorul pe acceleratie va trece pe modul electric. Asta inseamna la decelerare, franare, stat la semafor sau in trafic, etc. esti pe modul electric. La plecarea de pe loc la fel, se realizeaza in modul electric, depinde strict de talpa ta daca intra si motorul termic sa ajute. Eu am reusit sa merg pana pe la 60km/h doar pe electric. Daca masina a stat in frig sau nu a fost condusa de mai multe ore, sunt sanse sa porneasca si motorul termic ca sa fie adus la temperatura optima, astfel incat trecerea de pe un motor pe celalalt sa fie cat mai eficienta. Edited by abrakadaver07, 18 December 2017 - 10:37. |
#28
Posted 21 December 2017 - 12:12
felicitari autorului pentru achizitie! Nu am vazut topicul pana acum. O sa-l urmaresc cu interes.
Edited by Dany_Darke, 21 December 2017 - 23:28. |
|
#29
Posted 21 December 2017 - 12:16
Mersi mult! Tu aveai doua in familie parca, nu?
Edited by Dany_Darke, 21 December 2017 - 23:28. |
#30
Posted 21 December 2017 - 12:42
Bine că e ch-r spațioasă ))) nu cred că există un SUV mai puțin practic și mai Ăźnghesuit.
Te poți uita ce succes au vânzările cu toată politica prohibride Edited by bobalex18, 21 December 2017 - 12:43. |
#32
Posted 21 December 2017 - 15:02
E cool masinuta asta, e un pic ciudata ca design dar mie personal chiar imi place. S-o stapanesti sanatos!
|
#33
Posted 21 December 2017 - 21:19
bobalex18, on 21 decembrie 2017 - 12:42, said:
Bine că e ch-r spațioasă ))) nu cred că există un SUV mai puțin practic și mai ĂŽnghesuit. Te poți uita ce succes au vânzările cu toată politica prohibride E mai lung si mai lat decat Mokka si CX-3 de exemplu, si cu portbagaj mai mare. Inseamna ca astea-s si mai putin practice/inghesuite. edi10000, on 21 decembrie 2017 - 12:42, said:
Da, am doua CHR si inca o Toyota alt model. Am trecut in 2 ani de la VAG la Toyota pe toate cele 3 masini ale familiei. Sa vedem cat ma tine ) pt ca deja ma gandesc la full electrice. Noi din 2005 nu am mai luat altceva, sper sa ai acelasi noroc. emil_sv, on 21 decembrie 2017 - 15:02, said:
E cool masinuta asta, e un pic ciudata ca design dar mie personal chiar imi place. S-o stapanesti sanatos! Multumesc mult! Edited by abrakadaver07, 21 December 2017 - 21:21. |
|
#34
Posted 26 December 2017 - 16:04
Consum de iarna pe ultimii 2000 km:4.3%. Astazi am facut o Poiana, masina se comporta ireprosabil. PS Dati-mi o solutie sa scap de un troll, vad ca pe toate topicurile isi baga in seama cu mine. Exista functie de ignore?
|
#35
Posted 26 December 2017 - 17:54
edi10000, on 26 decembrie 2017 - 16:04, said:
Consum de iarna pe ultimii 2000 km:4.3%. Astazi am facut o Poiana, masina se comporta ireprosabil. PS Dati-mi o solutie sa scap de un troll, vad ca pe toate topicurile isi baga in seama cu mine. Exista functie de ignore? Orice dezbatere civilizata poate sa duca la idei bune. |
#36
Posted 26 December 2017 - 20:15
Initiatorului un sfat. Ziceai la inceput ca iti deduci tva ul fiind pentru job....Atentie ca nu e chiar asa, daca e masina director/administrator in regim 50% atunci si tva se deduce tot 50% . Doar daca e qmasina de distributie se deduce integral ...sau daca faci toti km cu foaie de parcurs...daca faci si in interes personal te arzi.
Vorbesc din experienta , de o luna si ceva am trecut de un control de fond pe 5 ani de la finante. Mai intreaba niste oameni. In rest o masina excelenta pentru un parcurs preponderent urban. Consum normal iarna 6-7% si vara 3,7-4,7% - oras. Multi km fara incidente. Zen style!!! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users