Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Noi nu furam ca romanii"

Canalele Sky Showtime 1 și S...

Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...
 Configuratie PC

Mufa TV

PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u
 Recomandare rulouri exterioare us...

Gaoyue 858

Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...
 Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP
 

Toyota C-HR Hybrid

* * * - - 11 votes
  • Please log in to reply
1661 replies to this topic

#73
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postm6d, on 13 ianuarie 2018 - 11:23, said:

Ioniq ul parca e pe la 440-450 e ceva gen Loganel.....nu e chiar mare. Totusi se abate un pic de la ideea de mini compacta electrica.
De acord cu noul Leaf , astept si eu curios insa am vazut preturi cam mari.
Leaf in germania este de la 31xxx euro, l.am avut in lista de cumparaturi si nu am mai asteptat sa vina la noi.
https://www.nissan.d.../leaf-2018.html
Cu reducerea de 45000 lei, ar fi ok.
Ampera.e este mult mai scump, de la 39xxx euro

Edited by cata, 13 January 2018 - 12:22.


#74
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Ampera-E are si autonomie mai mare, motor de 150kW cu magnet permanent (care e mai scump).

#75
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,147
  • Înscris: 13.11.2017

View Postm6d, on 13 ianuarie 2018 - 09:09, said:

  De aia cred ca anul asta sau cel tarziu la anul ma duc spre o electrica gen Smart sau Yoniq doar sa vedem ce le poate pielea.

Din cate am inteles pe tine te-a deranjat la Yaris scaunul si asta din cate am inteles fiindca esti un tip mai mare. Crezi ca vei gasi unul mai bun in clasa mica ? Ai mai circulat cu masini din aceasta clasa si te-ai simtit OK ?

PS : Vezi ca Ioniq este clasa mai mare.

View Postemil_sv, on 13 ianuarie 2018 - 08:30, said:

Nici nu avem infrastructura de incarcare precum in tarile civilizate. O astfel de initiativa e foarte jos pe lista de prioritati a celor ce ne conduc, pt ca n-au nici sofisticarea nici viziunea sa faca asa ceva. Noi cheltuim bani pe statui si panselute la suprapret.
N-ai infrastructura, n-ai cum sa iti iei o masina electrica, nu e vorba ca sunt romanii neaparat inapoiati.

Nu trebuie sa se ocupe statul, ca atunci e clar ca nu vom avea infrastructura necesara. Sunt fonduri de investitii sau firme private care se pot ocupa de asa ceva.

https://www.agerpres...ctrice-15-30-43

Edited by Ford4, 13 January 2018 - 21:51.


#76
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

View PostFord4, on 13 ianuarie 2018 - 21:56, said:



Din cate am inteles pe tine te-a deranjat la Yaris scaunul si asta din cate am inteles fiindca esti un tip mai mare. Crezi ca vei gasi unul mai bun in clasa mica ? Ai mai circulat cu masini din aceasta clasa si te-ai simtit OK ?

PS : Vezi ca Ioniq este clasa mai mare.



Nu trebuie sa se ocupe statul, ca atunci e clar ca nu vom avea infrastructura necesara. Sunt fonduri de investitii sau firme private care se pot ocupa de asa ceva.

https://www.agerpres...ctrice-15-30-43
Am facut 75000 km intr-un Matiz si am reusit sa-mi gasesc o pozitie acceptabila....se pune???
   Si in Smart se sta mai bine....problema e spatarul si forma data in zona lombara....

#77
cris26

cris26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 568
  • Înscris: 08.03.2015
Cel mai comod e o incarcare la priza domestica pt cine are garaj, un Nissan leaf s ar incarca complet in 13 h ... nu i rau
In fr vb astia de preturi incepand de la 20 mii, cu toate reducerile.
Pretul la km ramane inca ridicat raportat la un hibrid sau o termica ... eu fac prea putini km in oras ca sa fie rentabila deocamdata. Poate peste cativa ani ..

#78
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View PostFord4, on 13 ianuarie 2018 - 21:56, said:



Din cate am inteles pe tine te-a deranjat la Yaris scaunul si asta din cate am inteles fiindca esti un tip mai mare. Crezi ca vei gasi unul mai bun in clasa mica ? Ai mai circulat cu masini din aceasta clasa si te-ai simtit OK ?

PS : Vezi ca Ioniq este clasa mai mare.



Nu trebuie sa se ocupe statul, ca atunci e clar ca nu vom avea infrastructura necesara. Sunt fonduri de investitii sau firme private care se pot ocupa de asa ceva.

https://www.agerpres...ctrice-15-30-43
Nu renteaza la privat. Astea nu consuma mult sa se incarce e imposibil aproape sa faci profit luand in calcul investitia. Cel putin nu acum. Numai real estate-ul in centrele oraselor daca pui la socoteala... Statul trebuie sa faca momentan daca vrea sa le incurajeze.

#79
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,147
  • Înscris: 13.11.2017
In link-ul ala se spune ca o parte din fonduri sunt bani europeni, deci ar putea fi rentabil si pentru privati. Sunt curios unde vor fi amplasate cele 40 de statii de-a lungul celor 3 coridoare, in țara noastra.

#80
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

View PostFord4, on 14 ianuarie 2018 - 02:10, said:

In link-ul ala se spune ca o parte din fonduri sunt bani europeni, deci ar putea fi rentabil si pentru privati. Sunt curios unde vor fi amplasate cele 40 de statii de-a lungul celor 3 coridoare, in țara noastra.
Pai nu e limpede??? Cele 3 coridoare vor fi : Bucuresti -Mamaia,   Bucuresti -Sinaia si in jurul Bucurestiului, pe unde se plimba muschiu parlamentar decident....zeii m..sii.

#81
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postm6d, on 14 ianuarie 2018 - 08:06, said:

Pai nu e limpede??? Cele 3 coridoare vor fi : Bucuresti -Mamaia,   Bucuresti -Sinaia si in jurul Bucurestiului, pe unde se plimba muschiu parlamentar decident....zeii m..sii.
Unul sigur o sa fie pe axa Bucuresti - Timisoara/Arad, pentru ca MOL vrea sa lege capitala de iesirea spre Ungaria.

#82
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,147
  • Înscris: 13.11.2017

View Postm6d, on 14 ianuarie 2018 - 08:06, said:

Pai nu e limpede??? Cele 3 coridoare vor fi : Bucuresti -Mamaia,   Bucuresti -Sinaia si in jurul Bucurestiului, pe unde se plimba muschiu parlamentar decident....zeii m..sii.

Coridoarele vor fi Arad-Bucureşti-Constanţa (culoar IV pan-european), Sebeş-Târgu Mureş-Iaşi şi Suceava-Bucureşti-Giurgiu (parţial culoar IX pan-european).
Eu ma intrebam in ce puncte vor fi amplasate statiile pe aceste culoare.

#83
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Mai oameni buni nu fiti copii!!!!
Clasa asta politica este pusa in functie ca sa tina Romania captiva in prostie, ignoranta, habotnicie  si , normal, lipsa de conectivitate cu occidentul. Autostrada Transilvania trebuia finalizata demult ca sa actioneze ca vector de dezvoltare in tara, TOATA TARA, in schimb lichelele astea de hoti si-au cumparat mai mult timp la carnat dand prostimii drum rapid catre mare si catre munte, sa-si poata cheltui pomenile electorale tot in house ( vezi Mazare).
Cat timp EI sunt sus, Romania lor nu se va lega de Europa cu nici o autostrada.

#84
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
Nu prea mai depinde de ei, vrea UE autostrada pana la Constanta. De asta se si fac, dar tot nu e scuzabil faptul ca au asteptat pana s-au montat presiunile pe ei. Asta a fost motivul principal, nu i-a interesat dezvoltarea tarii, nu i-a interesat numarul urias de victime de pe soselele nationale mizerabile cu o banda pe sens, samd.

#85
arsmundis

arsmundis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,448
  • Înscris: 14.02.2018
Felicitari. E o masina frumoasa. Am facut un drive test cu ea din greseala...ma programasem pentru o Auris Touring hibrid dar cand am ajuns la showroom vanzatorul a spus ceva de genul Vai ce rau imi pare chiar alaltaieri am vandut ultima bucata (in buna traditie romaneasca nu catadicsise sa ma anunte) dar nu vreti sa faceti un test cu CHR? Poi noa, daca tot eram acolo am zis hai s-o incerc. De placut mi-a placut mult, cel putin inainte de a o conduce. Scaune foarte confortabile, interior SF de te astepti sa il vezi pe ET iesind de pe undeva, totul e facut sa iti fure ochii chiar daca nu e ceva util cum ar fi dunga aia albastra de pe bord. Cred ca masina de test era full option pentru ca avea si tapiterie din piele. Pe urma dupa un scurt instructaj care a sunat cam asa: Ati mai condus masini cu cutie automata? Neee. Atunci tineti lipit  piciorul stang lunde e acum  si mana dreapta musai numai pe volan, am pornit. Jale. Masina era in regula, soferul pulbere Posted Image . Pe langa ca nu condusesem inainte automate nici pe crosover nu am mai umblat... Totul era nou, dimensiuni (nu ca ar fi fost prea impozant da tot e altfel decat  Mazda 3 a mea) stil de condus, geamurile fumurii de credeam ca a venit noaptea... In fine, noroc ca test drive-ul nu a durat mai mult de 20 de minute pentru ca imi dadeau transpiratiile.
Cat am reusit sa fiu atent, ca ma focalizam mai mult pe piciorul stang care se incapatana sa apese o pedala inexistenta, mi-a placut. Minusuri: vizibilitatea in spate proasta, luneta mi se pare mult prea mica si parca prost pozitionata, portbagajul minuscul si mie unul mi s-a parut cam lipsita de nerv.
Oricum in afara ca nu au fost morti si raniti testul a fost util, mi-am dat seama ca pentru mine sedanurile raman cele mai cele.
Iti doresc multi kilometri fara probleme si sa te bucuri de masina.

#86
abrakadaver07

abrakadaver07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 301
  • Înscris: 24.10.2016
In primul rand multumesc! Luneta intr-adevar e cam mica, dar cu camera marsarier te descurci foarte bine, portbagajul evident e foarte mic daca il compari cu Auris Touring Sports. Fata de hatchback-ul meu vechi e mai mare cu 30%. Cat despre nerv, daca ai incercat hibridul, e acelasi motor si de pe Auris. Fiind CVT, trebuie sa o calci ca sa beneficiezi de puterea maxima. CVT-ul cauta raportul cel mai eficient pentru viteza respectiva, are ca scop principal eficient. Intr-un fel se muleaza dupa cum calci pedala. In modul sport se schimba treaba dramatic insa.

Edited by abrakadaver07, 16 February 2018 - 11:51.


#87
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
E jurnal de bord, nu versus!
Aviz amatorilor!

#88
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postabrakadaver07, on 16 februarie 2018 - 11:49, said:

In primul rand multumesc! Luneta intr-adevar e cam mica, dar cu camera marsarier te descurci foarte bine, portbagajul evident e foarte mic daca il compari cu Auris Touring Sports. Fata de hatchback-ul meu vechi e mai mare cu 30%. Cat despre nerv, daca ai incercat hibridul, e acelasi motor si de pe Auris. Fiind CVT, trebuie sa o calci ca sa beneficiezi de puterea maxima. CVT-ul cauta raportul cel mai eficient pentru viteza respectiva, are ca scop principal eficient. Intr-un fel se muleaza dupa cum calci pedala. In modul sport se schimba treaba dramatic insa.
Ansamblul motor electric-benzina este altul fata de Auris, optimizat spre consum,etc. Cel de pe Auris are 136 cp, iar 122 C-HR.
Este acealsi care este pe Prius, ultimul model

View Postarsmundis, on 15 februarie 2018 - 22:22, said:

Felicitari. E o masina frumoasa. ..
Scaune foarte confortabile, interior SF de te astepti sa il vezi pe ET iesind de pe undeva, totul e facut sa iti fure ochii chiar daca nu e ceva util cum ar fi dunga aia albastra de pe bord. Cred ca masina de test era full option pentru ca avea si tapiterie din piele.
Minusuri: vizibilitatea in spate proasta, luneta mi se pare mult prea mica si parca prost pozitionata, portbagajul minuscul si mie unul mi s-a parut cam lipsita de nerv.
Oricum in afara ca nu au fost morti si raniti testul a fost util, mi-am dat seama ca pentru mine sedanurile raman cele mai cele.
Da, scaunele erau ff bune. vizibilitatea lipsa pe spate, luneta din cauza ca asa este trendul de cativa ani si ca au vrut sa-i dea impresia de coupe. Portbagajul cred ca este la fel ca la Auris, cel putin asa este impresia.
Versiunea full am vrut sa o iau eu, am testat-o cu dunga albastra si acum 2-3 luni au schimbat-o cu una argintie, eu asa stiu. Legat de nerv, asta a fost si impresia sotie, dar i-am dat masina in modul sport si a inceput sa zambeasca, schimbarea era mult in bine.
Bine acum depinde si cu ce o compari, aici o compari cu C-HR in modul normal cu cel in sport, si dupa acea C-Hr in modul sport cu alta masina. Aceasi situatie cu Aurisul din dotare, nu am folosit modul power decat o data in drum spre Busteni.

Edited by cata, 16 February 2018 - 12:23.


#89
abrakadaver07

abrakadaver07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 301
  • Înscris: 24.10.2016

View Postcata, on 16 februarie 2018 - 12:22, said:

Ansamblul motor electric-benzina este altul fata de Auris, optimizat spre consum,etc. Cel de pe Auris are 136 cp, iar 122 C-HR.
Este acealsi care este pe Prius, ultimul model

Ah, scuze. Credeam ca s-a pus si pe Auris dupa facelift.

#90
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postabrakadaver07, on 16 februarie 2018 - 12:25, said:

Ah, scuze. Credeam ca s-a pus si pe Auris dupa facelift.
Urmeaza pe modelul nou, 2018-2019

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate