Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Toyota C-HR Hybrid
Ultima postare: mar 14 2024 21:24, Inițiat de
abrakadaver07
, dec 10 2017 19:56
·
27
#37
Publicat: 27 decembrie 2017 - 12:53
m6d, on 26 decembrie 2017 - 20:15, said:
Initiatorului un sfat. Ziceai la inceput ca iti deduci tva ul fiind pentru job....Atentie ca nu e chiar asa, daca e masina director/administrator in regim 50% atunci si tva se deduce tot 50% . Doar daca e qmasina de distributie se deduce integral ...sau daca faci toti km cu foaie de parcurs...daca faci si in interes personal te arzi. Vorbesc din experienta , de o luna si ceva am trecut de un control de fond pe 5 ani de la finante. Mai intreaba niste oameni. In rest o masina excelenta pentru un parcurs preponderent urban. Consum normal iarna 6-7% si vara 3,7-4,7% - oras. Multi km fara incidente. Zen style!!! Mersi mult! |
#39
Publicat: 05 ianuarie 2018 - 12:27
C-HR este cea mai frumoasa Toyota care au facut-o pana acum. Felicitari pentru achizitie, este o alegere perfecta pentru o masina de oras.
boboalex18, Toyota "scoate" 99 respectiv 140 CP din motoare pentru ca folosesc ciclul Atkinson, care favorizeasca consumul. Masina trebuie condusa, pentru ca in oras conteaza foarte mult cuplul, caii putere ii folosesti pentru viteza. Motor 1.8 Atkinson + motor electrica + eCVT = combinatia ideala pentru o masina de oras. |
#40
Publicat: 05 ianuarie 2018 - 12:42
#41
Publicat: 05 ianuarie 2018 - 12:48
Masina are cutie CVT, nu este facuta pentru "linitute", este facuta pentru comfort si consum redus. Legat de comfort, ce nu ti-a placut? Suspensille sunt noi, motorul este super silentios (cand mergi pe electric nu auzi chiar nimic), cutia are variate continua, asadar niciun soc la schimbat "trepte".
Sunt multe masini care "fac" suta in 11 secunde, care este problema? Tu cand mergi cu masina mergi numai in kick-down? Eu la BMW cred ca fac "suta" in 30 de secunde, conduc prin oras nu pilotez. |
#42
Publicat: 05 ianuarie 2018 - 13:42
Bai...ce liniste pe aici. Inseamna ca autorul nu are probleme si nu are ce posta. Deh...plictisitoare Toyotele astea.
@Hex- El prefera Haudi la care schimbi distributiile la 40k km Stai sa vezi cand ii pica pompa de AdBlue si o sa aiba "zapada" prin motor ce bucurie o sa fie. Si o sa pice, la toate pica pentru ca sunt aceleasi piese cu cele de la VW Passat. De recall-urile fara numar pentru o masina "premium" nu mai zic, nu merita sa-i stricam inceputul de an. Mai bine il lasam cu retrofiturile lui, are treaba omul sa-si puna dotari disponibile pana si pe Dacia. Cool! |
#43
Publicat: 05 ianuarie 2018 - 13:54
Aveti o pasiune comuna- masinile.
Dar nevoile fiecaruia sunt diferite. De aici si marcile/motorizarile total opuse pe care le-ati ales. Adevar suprem in ceea ce priveste masinile nu exista, asa ca decat sa va irositi energia cu discutii si intepaturi fara sens, nu mai bine spuneti fiecare ce plusuri si minusuri au masinile voastre si ce v-ati dori in plus de la ele? Toate masinile se strica, toti producatorii fac recalluri. Nu stiu ce e productiv in a va tot scoate ochii. |
#44
Publicat: 05 ianuarie 2018 - 15:04
HEX2FUN, on 05 ianuarie 2018 - 12:27, said:
C-HR este cea mai frumoasa Toyota care au facut-o pana acum. Felicitari pentru achizitie, este o alegere perfecta pentru o masina de oras. edi10000, on 05 ianuarie 2018 - 13:42, said:
Bai...ce liniste pe aici. Inseamna ca autorul nu are probleme si nu are ce posta. Deh...plictisitoare Toyotele astea. Editat de abrakadaver07, 05 ianuarie 2018 - 15:16. |
#50
Publicat: 06 ianuarie 2018 - 00:06
abrakadaver07, on 05 ianuarie 2018 - 15:04, said:
Mers pana in 140km/h pe unde am putut, ma asteptam sa fie mai galagioasa din ce vazusem in review-uri dar nu e nimic iesit din comun, iar la depasiri nu am avut probleme cum anticipa colegul bobalex. Am inteles ca ultimul model de Prius nu mai are e-CVT ci e alt tip de cutie (nu stiu exact de care). Cum e-CVT-ul e de obicei zgomotos la viteze mari, nu cumva si la C-HR nu mai e cutie e-CVT ? Oricum stiu ca C-HR e construit pe aceeasi platforma cu noul Prius, in timp ce Auris hibrid nu. |
#51
Publicat: 06 ianuarie 2018 - 05:04
Ford4, on 06 ianuarie 2018 - 00:06, said: Am inteles ca ultimul model de Prius nu mai are e-CVT ci e alt tip de cutie (nu stiu exact de care). Cum e-CVT-ul e de obicei zgomotos la viteze mari, nu cumva si la C-HR nu mai e cutie e-CVT ? Oricum stiu ca C-HR e construit pe aceeasi platforma cu noul Prius, in timp ce Auris hibrid nu. |
|
#52
Publicat: 06 ianuarie 2018 - 07:59
Toate au eCVT, este nucleul transmiei hibride, daca nu ma insala memoria, la C-HR ai transmisia P610, cea mai noua varianta disponibila de la Toyota, optimizata pentru consum redus.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vHc-_E8xWnM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#53
Publicat: 11 ianuarie 2018 - 17:22
He he he...vanzari record pentru Toyota in Europa, CH-R cu 120.800 de exemplare vandute fiind pe locul 2 intre modelele marcii: http://www.automarke...tre-82071.html. "E prosti" astia din vestul Europei, nu cunosc ei atuurile diesel-ului asa ca romanshii. Tin minte ca era unul pe aici care comenta ca nu se vinde masina asta...
|
#54
Publicat: 11 ianuarie 2018 - 19:01
edi10000, on 11 ianuarie 2018 - 17:22, said:
He he he...vanzari record pentru Toyota in Europa, CH-R cu 120.800 de exemplare vandute fiind pe locul 2 intre modelele marcii: http://www.automarke...tre-82071.html. "E prosti" astia din vestul Europei, nu cunosc ei atuurile diesel-ului asa ca romanshii. Tin minte ca era unul pe aici care comenta ca nu se vinde masina asta... Am incercat sa o pacalesc pe sotie sa ii schimb CX5 ul de 165cp benzina 2000 cu un CHR .....da dupa ce l-a condus a zis pas. O durea la basca de consum si la partea de spatiu interior e o mare diferenta - scaune spate si portbagaj. Mie unul mi-a placut ca masina de oras ...dar am mers pe Yaris ca fiind o cheltuiala la fond pierdut. Sa o vedem cum se tine la imbatranire.... |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi