Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta

Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta
 Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...
 Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota

Sfat achiziție laptop ~4500 ...

A fost adoptata legea privind alc...
 La multi ani Costi

Vreau sa ofer imprumut pentru con...

Usa de garaj la o magazie existenta

The worst of evil (2023)
 

cariera

* - - - - 2 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
12 răspunsuri în acest subiect

#1
alexiatanase534

alexiatanase534

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 4
  • Înscris: 06.11.2017
Salutare!Sunt noua pe acest forum.Ma numesc Alexia si sunt eleva in clasa 11 mate info si as vrea sa va adresez o intrebare.Posted Image
Recent am auzit de facultatea de automatica si calculatoare timisoara si eu avand o baza in c++,mi am zis sa incerc!Am fost pe siteul lor si am vazut domeniile,departamentele,profesorii,admiterea...in fine toate bune si frumoase pana cand venise momentul sa ma decid cam la ce departament as invata cel mai bine programare c++.(mi ar placea sincer sa urmez ceva soft,nu si hard)Asa ca m am uitat si am constatat ca pe langa IS si CTI mai era si departamentul de informatica numai ca nu inteleg daca s ar merita sau nu.Deci intrebarea mea este:merita departamentul de informatica din cadrul acestei facultati?daca da argumentati.Daca nu atunci care dintre celelalte doua ar fi mai potrivit pentru programarea soft.Posted Image Posted Image Posted Image .

Editat de alexiatanase534, 06 noiembrie 2017 - 19:47.


#2
andu2006

andu2006

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.091
  • Înscris: 16.02.2013
Ca sa fiu rautacios : exista si programare hard ?
Daca vrei sa aprofundezi programarea du-te la informatica. Ce ai vazut tu tine de politehnica , partea de hard ( cel putin asa este la Iasi ).

#3