Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Google Maps-directie

Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024
 De ce nu protestati?

Etanșare intre cada perete b...

Back-up box Fronius ?

Router de la Digi nu face fata la...
 Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS
 Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet

Apometru defect?
 

Ford EcoSport intră oficial în producție la Craiova

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
38 răspunsuri în acest subiect

#37
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.286
  • Înscris: 16.08.2016
La mine singurul lucru ce ma deranjează la ecosport este punctul 4, deschiderea este nepractica pentru majoritatea ocaziilor

#38
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.566
  • Înscris: 26.06.2003
Incercand sa inteleg boala asta cu SUV-uri de buzunar si cum exista la orizont nevoia de a cumpara ceva pe termen mediu am fost la test drive cu EcoSport 1.0 125 automat titanium.

1. Spatiu interior - in fata la nivel de fiesta, in spate e o gluma proasta. In varianta cu trapa spatiul la cap e foarte mic, combinat cu bancheta verticala pozitia devine foarte incofortabila.
2. Pozitia la volan - decenta, masina e surprinzator de inalta, daca iti place o pozitie mai verticala la volan, e ok.
3. Calitatea materialelor - Scaunele sunt ok, tapiteria decenta, usile in schimb au fetele aproape integral din plastic tare, bordul e tot din plastic tare, imbinarile puteau sa fie mai bune.
4. Motorul si cutia - avand in dotare focus wagon cu 1.0 ecoboost 125 cu cutie manuala, ma asteptam ca motorasul sa fie bomba. Well..dezamagire maxima. Cutia e lenta si tine motorul subturat. Kickdown-ul ia ani sa se intample. Treci pe modul sport -cutia tine motorul la 4000 de ture constant. Senzatia e ca si cum ai conduce un CVT.
5. Portbagaj - suprinzator de mare si imi place ideea cu usa in loc de hayon. Mai ales in parcari subterane unde un hayon inalt risca sa loveasca tavanul.
6. Pret - aici dezastru. Echipare Titaniun cu pachet Titanium si pachet de iarna 18k EUR. Cu discount si rabla incluse. Pentru o Fiesta mai nepractica pe catalige.
7. Sistemul de infotainment si ergonomie - totul e ok, sistemul se misca fara lag, volanul e ergonomic si usor de folosit. Singura chestie care nu mi s-a parut ok: doua USB-uri deschise pe consola centrala. Puteau pune un capac sau le puteau monta in cotiera.

#39
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.368
  • Înscris: 10.09.2014
Între EcoSport și Fiesta Active (de ceva vreme e în ofertă) aș lua-o pe ultima. Poate că nu e așa de înaltă dar nici impresia de struțo-cămilă nu ți-o dă. Pe alb arată chiar binișor.

Problema la Fiesta e spațiul spate la pasageri, ai mai mult pe Ibiza.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate