Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ford EcoSport intră oficial în producție la Craiova
Last Updated: Mar 18 2018 23:05, Started by
Kroghy
, Oct 12 2017 07:24
·
0
#37
Posted 04 March 2018 - 10:31
La mine singurul lucru ce ma deranjează la ecosport este punctul 4, deschiderea este nepractica pentru majoritatea ocaziilor
|
#38
Posted 18 March 2018 - 08:43
Incercand sa inteleg boala asta cu SUV-uri de buzunar si cum exista la orizont nevoia de a cumpara ceva pe termen mediu am fost la test drive cu EcoSport 1.0 125 automat titanium.
1. Spatiu interior - in fata la nivel de fiesta, in spate e o gluma proasta. In varianta cu trapa spatiul la cap e foarte mic, combinat cu bancheta verticala pozitia devine foarte incofortabila. 2. Pozitia la volan - decenta, masina e surprinzator de inalta, daca iti place o pozitie mai verticala la volan, e ok. 3. Calitatea materialelor - Scaunele sunt ok, tapiteria decenta, usile in schimb au fetele aproape integral din plastic tare, bordul e tot din plastic tare, imbinarile puteau sa fie mai bune. 4. Motorul si cutia - avand in dotare focus wagon cu 1.0 ecoboost 125 cu cutie manuala, ma asteptam ca motorasul sa fie bomba. Well..dezamagire maxima. Cutia e lenta si tine motorul subturat. Kickdown-ul ia ani sa se intample. Treci pe modul sport -cutia tine motorul la 4000 de ture constant. Senzatia e ca si cum ai conduce un CVT. 5. Portbagaj - suprinzator de mare si imi place ideea cu usa in loc de hayon. Mai ales in parcari subterane unde un hayon inalt risca sa loveasca tavanul. 6. Pret - aici dezastru. Echipare Titaniun cu pachet Titanium si pachet de iarna 18k EUR. Cu discount si rabla incluse. Pentru o Fiesta mai nepractica pe catalige. 7. Sistemul de infotainment si ergonomie - totul e ok, sistemul se misca fara lag, volanul e ergonomic si usor de folosit. Singura chestie care nu mi s-a parut ok: doua USB-uri deschise pe consola centrala. Puteau pune un capac sau le puteau monta in cotiera. |
#39
Posted 18 March 2018 - 23:05
Între EcoSport și Fiesta Active (de ceva vreme e în ofertă) aș lua-o pe ultima. Poate că nu e așa de înaltă dar nici impresia de struțo-cămilă nu ți-o dă. Pe alb arată chiar binișor.
Problema la Fiesta e spațiul spate la pasageri, ai mai mult pe Ibiza. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users