Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Ford EcoSport intră oficial în producție la Craiova

- - - - -
  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#37
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,268
  • Înscris: 16.08.2016
La mine singurul lucru ce ma deranjează la ecosport este punctul 4, deschiderea este nepractica pentru majoritatea ocaziilor

#38
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Incercand sa inteleg boala asta cu SUV-uri de buzunar si cum exista la orizont nevoia de a cumpara ceva pe termen mediu am fost la test drive cu EcoSport 1.0 125 automat titanium.

1. Spatiu interior - in fata la nivel de fiesta, in spate e o gluma proasta. In varianta cu trapa spatiul la cap e foarte mic, combinat cu bancheta verticala pozitia devine foarte incofortabila.
2. Pozitia la volan - decenta, masina e surprinzator de inalta, daca iti place o pozitie mai verticala la volan, e ok.
3. Calitatea materialelor - Scaunele sunt ok, tapiteria decenta, usile in schimb au fetele aproape integral din plastic tare, bordul e tot din plastic tare, imbinarile puteau sa fie mai bune.
4. Motorul si cutia - avand in dotare focus wagon cu 1.0 ecoboost 125 cu cutie manuala, ma asteptam ca motorasul sa fie bomba. Well..dezamagire maxima. Cutia e lenta si tine motorul subturat. Kickdown-ul ia ani sa se intample. Treci pe modul sport -cutia tine motorul la 4000 de ture constant. Senzatia e ca si cum ai conduce un CVT.
5. Portbagaj - suprinzator de mare si imi place ideea cu usa in loc de hayon. Mai ales in parcari subterane unde un hayon inalt risca sa loveasca tavanul.
6. Pret - aici dezastru. Echipare Titaniun cu pachet Titanium si pachet de iarna 18k EUR. Cu discount si rabla incluse. Pentru o Fiesta mai nepractica pe catalige.
7. Sistemul de infotainment si ergonomie - totul e ok, sistemul se misca fara lag, volanul e ergonomic si usor de folosit. Singura chestie care nu mi s-a parut ok: doua USB-uri deschise pe consola centrala. Puteau pune un capac sau le puteau monta in cotiera.

#39
LeopardSurd

LeopardSurd

    Graf von Taubenburg

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,358
  • Înscris: 10.09.2014
Între EcoSport și Fiesta Active (de ceva vreme e în ofertă) aș lua-o pe ultima. Poate că nu e așa de înaltă dar nici impresia de struțo-cămilă nu ți-o dă. Pe alb arată chiar binișor.

Problema la Fiesta e spațiul spate la pasageri, ai mai mult pe Ibiza.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate