Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...
 Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA

Index preturi
 

Ford EcoSport intră oficial în producție la Craiova

- - - - -
  • Please log in to reply
38 replies to this topic

#19
Rdaneel

Rdaneel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 12.09.2017
Pai versusurile sunt bune, vezi unde se situează mașina pe piață.
Nu e problemă, nu toți își iau Duster2, nu e vreun lider de vânzări pe segment.

#20
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006
Ford EcoSport se situeaza in clasa SUV-urilor mici de calitate standard "normala". Nu concureaza nici cu low-cost (ieftineli de calitate scazuta) ca Duster si nici cu premium ca Q2 sau GLA.
Concurenta directa este Opel Mokka, Renault Captur, nou venitul VW T-Roc si altele din aceasta clasa.

Edited by Kroghy, 15 October 2017 - 18:31.


#21
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Imi place! abia astept sa fac un test drive si daca reusesc sa l scot undeva la 13-14k schimb ka ul nevestei

Edited by paul_kelso, 15 October 2017 - 18:53.


#22
rocaddy

rocaddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 621
  • Înscris: 11.03.2007
Văzut pe viu la SAB 2017 , arătă mult mai bine in "fiare si cauciuc" decît in reviste , video etc.
Nu poate fi deschis , încă , dar l-am prins deschis pentru o filmare si am reusit să pun un pic mâna pe uși / bord , o surpriză plăcută in varianta ST line expusă .


#23
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
Au păstrat modul în care se deschide ușa portbagajului, asta e un mare minus

#24
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Da, ca la dricuri. Dupa ce parchezi masina, intri in casa, saluti lumea si vrei sa iesi sa-ti aduci bagajele insa a parcat intre timp altul in curul tau, ai belit-o.

#25
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,694
  • Înscris: 23.04.2007
Azi in gara Timisoara:

Attached Files



#26
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Prim contact Ford EcoSport

#27
martian_693

martian_693

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,507
  • Înscris: 27.07.2016
se produce in Romania pt toata europa fratilor. ce aveti? se va vinde la greu. nu stiu daca se va face si varianta cu volanul pe dreapta , ca astia in uk iubesc Ford la greu.

desi mie nu mi place ford , le urez succes , mai multe investitii pt Romania. sper sa le mearga bine si sa mai puna o linie de productie sa faca si alte modele.

#28
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,278
  • Înscris: 16.08.2016
La prima generație au fost plângeri legate de modul de deschidere al portbagajului, la face-lift doar au scos roata și au lăsat sistemul

#29
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,150
  • Înscris: 13.11.2017

 Kroghy, on 12 octombrie 2017 - 08:49, said:

In brosura vad ca cel mai mic pret e 15650 euro pt. 1.5 TI-VCT benzina 110 cp M5. Pret de lista.
Cel mai mare pret il vad de 20150 euro pt. S-line 1.5 TDCI diesel 90 cp M5.

Preturile devin comparabile cu Duster si Dacia va resimti pentru prima oara concurenta pe acest segment. Mi-a placut si noul Duster dar parca urcasera prea mult preturile profitand de cerere. Intotdeauna concurenta e benefica pentru noi cumparatorii.
Salut reintoarcerea pe piata a aspiratului 1,5 TI-VCT. Motorul de 1,6 a fost un motor foarte reusit dar din pacate aparuse intr-o perioada cand lumea a fost luata de 'valul' turbo. Insa acest motor este foarte elastic, este aspirat ce-i drept dar are distributie variabila si mai ales este fiabil.

#30
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
Un lucru pozitiv este ca au scapat de PowerShift si au pus transmisie automata clasica in locul ei.

#31
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Ford România începe anul 2018 cu cea mai mare producţie înregistrată vreodată la Craiova

#32
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
Sa-i ajute si sa tina asa, dar trebuie sa bage 4x4 pe benzina si automat pe diesel, asa cum este masina, este destul de dezechilibrata.

#33
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

 arab, on 12 octombrie 2017 - 08:30, said:

Uratica masina...!Posted Image
Frumos spus . De fapt e penibila Posted Image

 Ford4, on 16 februarie 2018 - 09:46, said:


Dacia va resimti pentru prima oara concurenta pe acest segment.
Sandero , da ; Duster e peste aceasta struto-camila dpmdv .

#34
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
baxoane, acu' totul tine de gusturi. Mie chiar mi se pare misto masina asta, urita cu spume mi se par Vitara si swift.

Oricum, Ford a dat sah la Dacia. Acum ramine sa vedem mutarea acestora. Daca nu fac ceva, vor lua mat.

#35
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Uratica neuratica, arata mai bina decat Vitara de exemplu.  
Ca si pret este foarte competitiv, pentru cei care cauta ceva in gama asta, eu zic ca o sa fie prima alegere. Mai ales pentru cei care instinctiv au o retinere cand aud numele Dacia. Ford parca suna a masina straina.:))

#36
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Referitor la cum arata, tine de gust si astea nu se discuta. Din ce am citit pe ici si colo, altele sunt neajunsurile acestei masini. Sau sa le zic ciudatenii? Nu stiu ce a fost in capul lor...
1. 4X4 va fi doar pentru variantele diesel. Deci nu pe benzina (cel putin deocamdata).
2. Avind in vedere ce am zis la punctul 1, varianta pe benzina este mai inalta (garda) ca versiunea diesel cu 3 cm. Ati auzit bine.
3. Daca vrei cutie automata, trebuie sa iei obligatoriu pe benzina, insa motorizarea de 125 cai. Si aici ati auzit bine: pe motorul de 140 cai, nu poti pune automata.La fel si pentru cel de 100.
4. Usa de la pătul. Aia din spate. Daca mergi in parcare subterana si parchezi cu spatele iar in spate ai un zid, iti iei gindul de la bagaje. Asta daca nu le-ai pus, preventiv, pe bancheta din spate.
5. Motorul de 140 pe benzina este mai economic ca ala diesel. Cu 1 L la 100... Wow!
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PQ4nIrTBoMA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate