Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Ford EcoSport intră oficial în producție la Craiova
Ultima postare: mar 18 2018 23:05, Inițiat de
Kroghy
, oct 12 2017 07:24
·
0
#20
Publicat: 15 octombrie 2017 - 18:30
Ford EcoSport se situeaza in clasa SUV-urilor mici de calitate standard "normala". Nu concureaza nici cu low-cost (ieftineli de calitate scazuta) ca Duster si nici cu premium ca Q2 sau GLA.
Concurenta directa este Opel Mokka, Renault Captur, nou venitul VW T-Roc si altele din aceasta clasa. Editat de Kroghy, 15 octombrie 2017 - 18:31. |
#22
Publicat: 04 noiembrie 2017 - 14:42
Văzut pe viu la SAB 2017 , arătă mult mai bine in "fiare si cauciuc" decît in reviste , video etc.
Nu poate fi deschis , încă , dar l-am prins deschis pentru o filmare si am reusit să pun un pic mâna pe uși / bord , o surpriză plăcută in varianta ST line expusă . |
#27
Publicat: 16 februarie 2018 - 01:13
se produce in Romania pt toata europa fratilor. ce aveti? se va vinde la greu. nu stiu daca se va face si varianta cu volanul pe dreapta , ca astia in uk iubesc Ford la greu.
desi mie nu mi place ford , le urez succes , mai multe investitii pt Romania. sper sa le mearga bine si sa mai puna o linie de productie sa faca si alte modele. |
#29
Publicat: 16 februarie 2018 - 09:46
Kroghy, on 12 octombrie 2017 - 08:49, said:
In brosura vad ca cel mai mic pret e 15650 euro pt. 1.5 TI-VCT benzina 110 cp M5. Pret de lista. Cel mai mare pret il vad de 20150 euro pt. S-line 1.5 TDCI diesel 90 cp M5. Preturile devin comparabile cu Duster si Dacia va resimti pentru prima oara concurenta pe acest segment. Mi-a placut si noul Duster dar parca urcasera prea mult preturile profitand de cerere. Intotdeauna concurenta e benefica pentru noi cumparatorii. Salut reintoarcerea pe piata a aspiratului 1,5 TI-VCT. Motorul de 1,6 a fost un motor foarte reusit dar din pacate aparuse intr-o perioada cand lumea a fost luata de 'valul' turbo. Insa acest motor este foarte elastic, este aspirat ce-i drept dar are distributie variabila si mai ales este fiabil. |
#31
Publicat: 02 martie 2018 - 09:00
#33
Publicat: 03 martie 2018 - 01:27
|
#35
Publicat: 03 martie 2018 - 14:45
#36
Publicat: 03 martie 2018 - 16:43
Referitor la cum arata, tine de gust si astea nu se discuta. Din ce am citit pe ici si colo, altele sunt neajunsurile acestei masini. Sau sa le zic ciudatenii? Nu stiu ce a fost in capul lor...
1. 4X4 va fi doar pentru variantele diesel. Deci nu pe benzina (cel putin deocamdata). 2. Avind in vedere ce am zis la punctul 1, varianta pe benzina este mai inalta (garda) ca versiunea diesel cu 3 cm. Ati auzit bine. 3. Daca vrei cutie automata, trebuie sa iei obligatoriu pe benzina, insa motorizarea de 125 cai. Si aici ati auzit bine: pe motorul de 140 cai, nu poti pune automata.La fel si pentru cel de 100. 4. Usa de la pătul. Aia din spate. Daca mergi in parcare subterana si parchezi cu spatele iar in spate ai un zid, iti iei gindul de la bagaje. Asta daca nu le-ai pus, preventiv, pe bancheta din spate. 5. Motorul de 140 pe benzina este mai economic ca ala diesel. Cu 1 L la 100... Wow! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/PQ4nIrTBoMA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi