Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
"How Tesla Will Change The World" by Tim Urban
Ultima postare: mai 04 2024 04:24, Inițiat de
inuendo0
, mai 07 2017 20:50
·
2
#115
Publicat: 23 mai 2017 - 10:04
Torquemada-666, on 22 mai 2017 - 18:32, said:
Asa a afirmat musk sus si tare. Daca nu a ganxit ce sa faca si a cautat sa pacaleasca cumparatorii, doar ca sa cumpere Tesla, lumea ii sare in cap pe buna dreptate. Cine cumpara tesla dupa 15.ian.adio free charging. Nu beneficiaza din nou proprietarii. Doar cativa care au cumparat masini pana in ian.15. Restul pa si pusi. Te roade un pic, dar asta e. Dar capu' sus, ai tai au e-Golf ! (sau aia nu se pune?) Si nu dau incarcare gratis deloc... |
#122
Publicat: 24 mai 2017 - 09:46
Inca o stire interesanta:
https://electrek.co/...ple-disruption/ Tesla fata de industrie cica ar fi ca Apple fata de Nokia in 2007. |
#123
Publicat: 24 mai 2017 - 15:52
diabolik213, on 24 mai 2017 - 09:46, said:
Inca o stire interesanta: https://electrek.co/...ple-disruption/ Tesla fata de industrie cica ar fi ca Apple fata de Nokia in 2007. |
|
#124
Publicat: 24 mai 2017 - 16:06
diabolik213, on 24 mai 2017 - 09:46, said:
Tesla fata de industrie cica ar fi ca Apple fata de Nokia in 2007. Comparatiile astea intre Tesla vs ceilalti si gasite ca fiind similare cu cele intre Apple vs Nokia sau automobilul vs caruta trebuie judecate in functie de cine le face. Daca le face un om important, care nu poate fi suspectat ca fiind batut in cap, cum este acest Andreessen, eu l-as suspecta de niscai interes: cauta atentie, simpatie, lobby pentru Silicon Valley, etc. Daca insa le face un neica nimeni cum suntem toti pe aici, care nu are nimic de castigat de pe urma acestor afirmatii, eu l-as suspecta de naivitate cronica, sa nu zic chiar dificultati cognitive. Automobilul a inlocuit firesc, natural, caruta deoarece cea din urma avea niste limitari severe fata de primul. Exceptand poate, pretul, restul avantajlor erau de partea automobilului si nu erau putine. Mai ales ca se sfarsise revolutia industriala. Chiar si asa, oamenii au migrat destul de lent la automobile, la noi se mai gasesc chiar si acum destule carute in mediul rural. Similar, odata cu cresterea capacitatilor de procesoare a noilor CPU-uri, a memoriilor, Apple a avut imensul talent in domeniul marketingului de a scoate primul smartphone de succes din lume. Spun marketing, pentru ca nu Apple l-a scos pe primul, ci o alta companie, cu multi ani inainte, insa n-au avut la dispozitie un geniu comercial cum a fost Jobs. Asadar, o alta nevoie naturala a oamenilor (internet, lizibilitate mare a ecranului, jocuri, muzica, camera, etc) a fost asigurata de produsele Apple, migrarea fiind din nou naturala. Acum spune-mi tu ce asigura Tesla in dauna celorlalti? timpi 0-100 km/h de domeniul rachetelor la preturi de +$100.000? Pret mic de deplasare avand in vedere costul curentului? Mai ai rabdare putin sa vedem cat va costa schimbarea infrastructurii de producere si distribuire a energiei electrice pe care va trebui s-o platim cu totii, etc. Ce mai asigura Tesla? Asadar, ce nevoie iti asigura Tesla si este imposibil s-o gasesti la ceilalti? Are tesla o retea mondiala care sa se apropie macar de a celorlalti? Are tesla service-uri, dealeri, etc? Poate fi comparata producerea si intretinerea unui telefon cu producerea si intretinerea unei masini? Nu aveti decat sa visati, dar eu zic ca ar trebui sa va mai si treziti... Editat de valitudor, 24 mai 2017 - 16:08. |
#125
Publicat: 24 mai 2017 - 16:13
valitudor, on 24 mai 2017 - 16:06, said: Iti dau o oarecare dreptate, dar nu uita ca traim intr o in lume in care nevoile sunt create, eu nu cred ca smartphonul era o nevoie, dar niste baieti destepti au creat aceasta falsa impresie ca tu ai avea nevoie de un smartphone. Nevoia de a avea ultima generatie de telefon si samd. |
#126
Publicat: 24 mai 2017 - 16:26
Scubaskot, on 24 mai 2017 - 16:13, said:
eu nu cred ca smartphonul era o nevoie, dar niste baieti destepti au creat aceasta falsa impresie ca tu ai avea nevoie de un smartphone. Nevoia de a avea ultima generatie de telefon si samd. Daca mi-as permite masina exclusiv pentru oras (adica salariu semnificativ mai mare sau pret de achizitie semnificativ mai mic) in mod cert mi-as indrepta atentia asupra lor. Dar nu din prostii legate de mediu, ci pur si simplu din ratiuni economice sau de confort personale. Revenind la discutie, oricat de mare simpatie se bucura Tesla in acest moment, ea nu se poate bucura de "norocul" lui Apple. Cand ceilalti producatori vor simti terenul fertil (si deja incep sa-l simta: mult lobby pentru electrice, modificari legislative, scaderi de preturi, baterii mai bune), toti vor migra usor, usor spre electrice. Iar ceilalti vor avea un mare avantaj in fata Tesla: retele de service, reprezentante, experienta in domeniul masinilor, etc. Tesla deja are pierderi imense facute de-a lungul anilor, cum crezi tu ca vor putea lupta in razboiul preturilor cu ceilalti? De exemplu cu Toyota? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi