Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Bascov (Pitesti) desfiintati calea ferata !
Ultima postare: aug 11 2017 15:17, Inițiat de
overseas
, aug 30 2016 14:31
·
0
#20
Publicat: 30 august 2016 - 15:54
Nu cred ca este un caz singular in tara. In Timisoara e "the same shit". Era una spre Mosnita Noua se formau cozi kilometrice duminica seara. Au mai reparat ceva la ea.
CFR-ul nu sincronizeaza bine barierele, drumarii nu repara trecerea, pe toti ii doare in banana. Important e sa-si ia banii! |
#21
Publicat: 30 august 2016 - 16:02
vorbim de autostrada A1, care are 2 benzi pe sens si limita de viteza de 130 km/h; la Bascov autostrada se termina si in continuarea ei ai un drum cu o singura banda pe sens si limita de viteza de 50 km/h. iar tu te miri ca se formeaza cozi acolo
incetinirea la trecerea aia de cale ferata ajuta la producerea cozilor, dar nu e cauza principala. |
#22
Publicat: 30 august 2016 - 16:11
_Smiley_, on 30 august 2016 - 16:02, said:
vorbim de autostrada A1, care are 2 benzi pe sens si limita de viteza de 130 km/h; la Bascov autostrada se termina si in continuarea ei ai un drum cu o singura banda pe sens si limita de viteza de 50 km/h. iar tu te miri ca se formeaza cozi acolo incetinirea la trecerea aia de cale ferata ajuta la producerea cozilor, dar nu e cauza principala. fix aia e eu circul de 15 ani saptamanal pe acolo |
#23
Publicat: 30 august 2016 - 16:13
Eu am trecut de cateva ori pe acolo ,dar nu erau cozi de zeci de km (adica 10 ori in 2.3 ani ))
Dar aud mereu la infotrafic ca se incetineste fara motiv,ca nu ar fi funcionala ) La cum arata trecerea aceea ,parerea mea ,este ca nu se poate trece cu o viteza mare peste ea ,deoarece nu este ''plana '' si ''rupi '' masina . |
#24
Publicat: 30 august 2016 - 16:18
_Smiley_, on 30 august 2016 - 16:02, said:
vorbim de autostrada A1, care are 2 benzi pe sens si limita de viteza de 130 km/h; la Bascov autostrada se termina si in continuarea ei ai un drum cu o singura banda pe sens si limita de viteza de 50 km/h. iar tu te miri ca se formeaza cozi acolo incetinirea la trecerea aia de cale ferata ajuta la producerea cozilor, dar nu e cauza principala. argument: coada e la fel de mare si din sens invers |
#28
Publicat: 30 august 2016 - 23:26
Ingreunarea traficului in zona respectiva se datoreaza faptului ca acolo se fac lucrari de canalizare pentru localitatea Valea Ursului. Merg zilnic acolo si stiu ce vorbesc. Probabil initiatorul a fost dus in eroare de faptul ca acea cale ferata este in apropierea lucrarilor de care vorbeam.
|
|
#29
Publicat: 31 august 2016 - 08:45
KLMN, on 30 august 2016 - 23:26, said:
Ingreunarea traficului in zona respectiva se datoreaza faptului ca acolo se fac lucrari de canalizare pentru localitatea Valea Ursului. Merg zilnic acolo si stiu ce vorbesc. Probabil initiatorul a fost dus in eroare de faptul ca acea cale ferata este in apropierea lucrarilor de care vorbeam. Stau la cozi din ambele sensuri si cand am trecut se circula pe ambele benzi in zona lucrarilor. Am stat la cozi si cu ani in urma, cand nu se facea nici o lucrare de canalizare. Mormanele de pamant si moloz stau in afara carosabilului, alea in prezent nu incurca nici o circulatie. DECI NU ! Am scris cu majuscule sa fie clar ca NU. O concluzie a acestui topic e urmatoarea: de aia nu se face nimic in tara asta, fiindca trec 100 pe acolo (sau pe langa alta situatie care ne buleste vietile), daca se gaseste 1 sa o semnaleze, dupa care vin vreo 80 din cei afectati direct de situatie care au vazut cu totul altceva sau nu considera ca ar trebui sa ca se poate modifica ceva. Ah, sa nu uit: desfiintati nenorocita aia de cale ferata de la Bascov ! Editat de overseas, 31 august 2016 - 08:46. |
#31
Publicat: 14 februarie 2017 - 13:01
Acea cale ferată ce intersectează DN7, aici în Bascov, vine din gara Bascov, prin dreapta șoselei, iar aici traversează șoseaua și continuă pe stânga (mergând spre Vâlcea), având capătul în incinta U.M. de aici... Este o linie ”strategică”, linie care deocamdată nu se desființează.....
”Trecerea” la nivel este în perimetrul localității, unde este și restricție de 50 km/h, iar ceva mai ”sus”, în dreptul unităților de la Valea Ursului stă de obicei radarul și ISTCR-ul (factori de încetinire și care așa provoacă aglomerare)....Așa că viteza redusă are muulte alte motive...... |
#33
Publicat: 29 iulie 2017 - 08:34
Pentru toti haterii care ma contrazic fiindca stiu ei mai bine, luati de pe siteul politiei infotrafic cu data de 28 iulie:
Și pe DN7 există coloană de mașini pe sensul de mers către Râmnicu-Vâlcea, pe raza localității Bascov. Aceasta deoarece mulți conducători auto încetinesc sau chiar opresc la o trecere la nivel cu o cale ferată închisă, în zona Valea Ursului. |
|
#34
Publicat: 04 august 2017 - 07:26
Cred ca pierzi din vedere un amanunt esential: conform regulamentului auto (din ce imi mai aduc aminte) la trecerea cu calea ferata trebuie sa opresti si sa te asiguri. Eu nu am de unde sa stiu ca respectiva cale ferata este dezafectata sau nu! E suficient ca pe respectiva CF sa treaca un tren odata la 3 ani, si sa te nimeresti tu tocmai atunci si ... ghinion
|
#36
Publicat: 09 august 2017 - 13:37
Calea ferata activa este semnalizata, daca trebuie sa opresti.
Coada se formeaza mereu in weekenduri. In primul rand toti care m-au contrazis ca nu se face coada acolo din cauza liniei, ci din alte motive sa-si bage motivele undeva. In al doilea rand nu are de ce sa existe obstacol pe drum european. E o rusine. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi