Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
The worst of evil

Proiect de lege: Romanii vor achi...

Dopuri / casti amortizare zgomot ...

2 job-uri de 8 ore simultan.
 VW e-Up second hand sau alternati...

Reparatie scara mozaic vechi

Cablu curte destinat deplasarii l...

Sfat de cumparare pentru un Jagua...
 La mulți ani @mishu_bz!

La mulți ani @kyrre!

PF vinde 3 autoturisme ce se inti...

Suturi la relantii 2.0 tdi + fum ...
 Tencuiala exterioara casa caramid...

Restituire RCA Allianz

Contact posibil deteriorat proces...

ce se mai lucreaza remote ?
 

Probleme pornire VW Bora 1.9 TDI

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
26 răspunsuri în acest subiect

#19
al bundy ro

al bundy ro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.730
  • Înscris: 22.02.2007
Contactul imperfect (lipitura rece) se afla pe placuta releului 109, cel care alimenteaza ecu.

#20
MihaiRado

MihaiRado

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 76
  • Înscris: 16.05.2016
Mai mult ca sigur puteai sa o rezolvi de la inceput si singur. Se mai intampla si chestii de genul asta, bucura-te ca nu a fost mult.

Editat de MihaiRado, 30 mai 2016 - 09:28.


#21
WaltherP99AS

WaltherP99AS

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.438
  • Înscris: 22.11.2015
Daca mi s-a sters postarea ce era dreptul meu la replica, atunci consider normal sa se stearga si postarea cu atacul... Ori, ma vad nevoit sa repostez.

#22
ramurel

ramurel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.960
  • Înscris: 12.07.2008
Da, s-a rezolvat fara discutii suplimentare inutile, mi-au schimbat releul 103 cu 109 fara plata suplimentara, cu exceptia unei mici diferente in lei intre cele 2 relee.

Multumesc tuturor pentru ajutorul dat.

.

#23
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 72.852
  • Înscris: 15.06.2007

View PostTsunnnami, on 28 mai 2016 - 15:56, said:

Poate nu e releul ci contactele de la placa de baza.

Te-am intrebat de service sa imi dau seama ce fel de scaner au folosit.
Sunt aparate de citit care nu citesc tot.
Daca e in spatele blocului, e acceptabil.
Eu as plati un scanat si o estimare la reprezentanta
Si eu cand am avut probleme am sunat la reprezentanta din Tm. Cand mi-au zis scoru' am zis , bine, mai vedem. Altii  mai de cartier cereau cat puteau, dar nici scule. Apoi sun in alt judet , la Arad. Stupiza , era sub juma de pret fata de timisoara o diagnoza electronica.  Deci cu tot cu reprezentanta poti sa iei tepe la bani la lucrare etc.

#24
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 50.030
  • Înscris: 20.10.2015

View Posttfmercedez, on 30 mai 2016 - 20:52, said:

Si eu cand am avut probleme am sunat la reprezentanta din Tm. Cand mi-au zis scoru' am zis , bine, mai vedem. Altii  mai de cartier cereau cat puteau, dar nici scule. Apoi sun in alt judet , la Arad. Stupiza , era sub juma de pret fata de timisoara o diagnoza electronica.  Deci cu tot cu reprezentanta poti sa iei tepe la bani la lucrare etc.

Stiu de la WaltherP99AS ca nu toate scnnerele citesc tot
L-am trimis la reprezentanta pentru o estimare si scanare doar.
mai departe depinde de el

#25
emilu7zu

emilu7zu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 23
  • Înscris: 16.04.2015
buna tuturor! am si eu o problema de pornire la o Bora 1.9 tdi 150 hp. daca masina sta mai multe ore oprita cand dau sa pornesc porneste la sfert de cheie dar dupa 3-4 secunde se aude acel zgomot undeva sub bord spre parbriz nu stiu sigur ca si cum ar deschide ceva poate ati auzit atunci cand apesi butonul de recirculare al aerului se aude cum se misca ceva in bord nus redirectioneaza aeru probabil. ei exact asa se aude la mine dupa ce pornesc motorul si din momentul acela scade turatia si apoi fluctueaza sus jos relantiul. si face fum se scutura motoru deoarece scade turatia si tot asa sus jos pana se incalzeste putin . am fost la o diagnoza au zis ca nu arata nimic. am fost in alta parte au gasit overboost periodic . overbustul se manifesta astfel: cand era rece si plecam pe autostrada ii dadeam pana in 4000 cadea turbo. am dat cu ceva spray in turbina la evacuare ca cica ramanea palele pe deschis avea depuneri . dupa ce am dat cu spray nu mai cade ii dau blana nare nimic dar la pornire face fluctuatii relantiu deci pur si simplu sus jos ati patit careva va rog scuzati romanul

#26
emilu7zu

emilu7zu

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Mesaje: 23
  • Înscris: 16.04.2015
mai intra cineva pe acest topic sau sa inchis

#27
calinhd

calinhd

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 11
  • Înscris: 25.10.2010

 ramurel, on 28 mai 2016 - 13:57, said:

Asta e la mine sub volan ! Cea din dreapta alba a fost inlocuita, nu scrie nimic pe ea, pe cea veche este indicativ 103

[ https://scontent.ftsr1-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/13295154_1023120217779416_2146271435_n.jpg?oh=3736ff2567fffafddc45dbc3a7658e06&oe=574C0EBF - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate