Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Returnare produs magazin altex
Ultima postare: dec 08 2015 23:42, Inițiat de
Agenor
, oct 17 2015 17:43
·
0
#20
Publicat: 17 octombrie 2015 - 19:29
Din cate stiu, Altex, Flanco si Domo au o "campanie" prin care accepta returul in 31 de zile la cumparaturile din magazine. Produsul trebuie sa fie in ambalajul original si fara urme de uzura sau lovituri/defectiuni.
Am inteles ca trebuie sa contactezi prin email magazinul sa le spui ca vrei sa faci retur si dupa ce primesti raspuns te duci si il predai in magazinul fizic de unde l-ai cumparat. In magazine, majoritatea angajatilor sunt ticalosi si incearca sa te induca in eroare astfel incat sa renunti la idee. Iar tu se pare ca ai dat de unul ticalos |
#23
Publicat: 17 octombrie 2015 - 20:27
Dreptul de retur se aplica, in general/legal, produselor alese/comandate de la distanta - si asta inclusiv la nivel de UE. Atunci cand cumperi direct din magazin se presupune ca ai avut timp sa studiezi produsul, ce scrie pe ambalaj, ce [etc] si ca ai facut o alegere pe barba ta.
Desigur, unele magazine pot accepta si retur la achizitiile direct din magazinele fizice. Dar nu ii obliga legea sa faca asta, ci este un serviciu "extra" oferit clientului. Daca Altex ofera returul si pentru achizitiile directe, atunci trebuie sa afiseze undeva acest lucru, cat si termenii si conditiile in care se desfasoara aceasta campanie. Doar in cazul in care termenii/conditiile nu sunt respectate se poate apela la ANPC dupa ce s-a incercat rezolvarea pe o cale amiabila, de preferat prin e-mail sau alt suport electronic. |
#24
Publicat: 17 octombrie 2015 - 20:40
uite aici politica de retur:
"Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită." |
#26
Publicat: 17 octombrie 2015 - 21:17
Dany_Darke, on 17 octombrie 2015 - 20:40, said:
uite aici politica de retur: "Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dany_Darke, on 17 octombrie 2015 - 20:40, said:
Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită." Editat de dexterash, 17 octombrie 2015 - 21:23. |
#27
Publicat: 17 octombrie 2015 - 21:22
nu am mentionat, nu este la altex, este la un alt magazin online. scuze de confuzie
am postat ca idee, pt ca altii au idei si mai nastrusnice in privinta unui retur. despre asta e vorba. aici si print-ul de pe site, nu am pus numele pt ca nu vreau sa defaimez firma in cauza. Fișiere atașate |
#30
Publicat: 17 octombrie 2015 - 21:29
Dany_Darke, on 17 octombrie 2015 - 20:40, said:
"Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită." Dany_Darke, on 17 octombrie 2015 - 21:22, said:
nu am mentionat, nu este la altex, este la un alt magazin online. scuze de confuzie am postat ca idee, pt ca altii au idei si mai nastrusnice in privinta unui retur. despre asta e vorba. aici si print-ul de pe site, nu am pus numele pt ca nu vreau sa defaimez firma in cauza. Nu le apartine idea/textul. |
#31
Publicat: 17 octombrie 2015 - 21:30
Dany_Darke, on 17 octombrie 2015 - 21:22, said:
...nu am pus numele pt ca nu vreau sa defaimez firma in cauza. http://www.go4all.ro/en/info/livrare# Editat de Peter Blood, 17 octombrie 2015 - 21:31. |
#32
Publicat: 17 octombrie 2015 - 21:33
Nu e nici o defaimare.
Au dat copy-paste de pe siteul UE unde explica motivul privind legea cu Returnarea produselor nedorite. Nu e nimic ilegal. Puteau foarte bine sa puna un link catre siteul UE unde scrie acelasi lucru. Editat de mmm3, 17 octombrie 2015 - 21:34. |
#33
Publicat: 17 octombrie 2015 - 21:35
pai asta e treaba, ca una este sa returnezi produse nedorite si alta este sa foloseasca acel pasaj de lege in alt context, cum ar fi returnarea produsului, indiferent de motivele acestui retur.
daca produsul este defect, tu ce faci? doar desfacndu-l poti vedea asta, iar ei chipurile ti-au scris ca daca il desfaci, nu il mai poti returna. despre asta e vb. romanasii sunt parsivi. |
|
#36
Publicat: 17 octombrie 2015 - 21:40
Tu asta intelegi din pasajul acela emis de UE? Ca iti interzice sa desfaci produsul?
Din contra spune clar ca e facuta legea pentru a examina acasa produsul cum il examinezi in magazine. Adica si prin inspectie vizuala si prin punerea lui in functiune. Iar in momentul in care constatati ca nu e ceea ce va doriti sa incetati utilizarea lui si sa faceti retur, nu sa il folositi acel numar de zile (abuzand de lege), nefiind acesta scopul legii (utilizarea gratuita a unui produs pe acea perioada). Editat de mmm3, 17 octombrie 2015 - 21:41. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi