Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Returnare produs magazin altex
#37
Posted 17 October 2015 - 21:43
Dany_Darke, on 17 octombrie 2015 - 21:35, said:
daca produsul este defect, tu ce faci? doar desfacndu-l poti vedea asta, iar ei chipurile ti-au scris ca daca il desfaci, nu il mai poti returna. despre asta e vb. romanasii sunt parsivi. Dar nu de asta este scris acel pasaj, ci din cauza lui Gigel fara numar care isi comanda inainte de Craciun/Revelion/Pasti/onomastica/bombastica echipamente HiFi, telefoane, camere foto/video bla bla ca sa vada dujmanii ce valoare are el... si apoi le returneaza. Edited by dexterash, 17 October 2015 - 21:48. |
#38
Posted 17 October 2015 - 21:45
Nu am spus asta, nu am luat gamepad-ul sa ma joc cu el si dupa aia sa il returnez. Daca nu il primesc dupa o saptamana de au mai scris acolo ca ai la dispozitie 31 de zile. Ce este in neregula cu ei? Am si justificat "intarzierea" de 7 zile, dar nici nu ar trebuii pentru ca legea nu cere niciun motiv.
|
#39
Posted 17 October 2015 - 21:48
Agenor, on 17 octombrie 2015 - 21:36, said:
Deci asta e legea "de baza" la care magazinele gen emag, altex, etc au facut modificari in favoarea clientului respectiv la altex au termen de 31 de zile, sa ai bonul, ambalajul, etc. Dar ei nu sunt seriosi... O sa vedem ce raspuns primesc luni. -obligativitatea de accept la retur a produselor comandate online, in termen de 14 zile -posibilitatea (dar nu obligatia) de accept la retur a produselor cumparate din magazinele fizice; legea nu obliga pe nimeni sa accepte returul produselor cumparate din magazinele fizice in 14 sau 31 zile Agenor, on 17 octombrie 2015 - 21:45, said:
Nu am spus asta, nu am luat gamepad-ul sa ma joc cu el si dupa aia sa il returnez. Daca nu il primesc dupa o saptamana de au mai scris acolo ca ai la dispozitie 31 de zile. Ce este in neregula cu ei? Am si justificat "intarzierea" de 7 zile, dar nici nu ar trebuii pentru ca legea nu cere niciun motiv. Si da, tre' sa astepti pana luni/marti/miercuri. Nu este nimeni obligat sa raspunda instant la e-mailuri. De bun simt este un termen de 24-48 ore, in timpul celor 5 zile de lucru ale saptamanii. |
#40
Posted 17 October 2015 - 22:01
Nu scrie pe ce sistem de operare opereaza. Chiar am pus problema asta cand l-am cumparat, "ce se intampla daca nu este compatibil cu windows 10", raspuns: "il aduci inapoi", a spus angajatul. Asta este daca nu vor, eu pierd mai putin, ei mai mult.
|
#41
Posted 17 October 2015 - 22:04
mmm3, on 17 octombrie 2015 - 21:40, said: Iar in momentul in care constatati ca nu e ceea ce va doriti sa incetati utilizarea lui si sa faceti retur, nu sa il folositi acel numar de zile (abuzand de lege), nefiind acesta scopul legii (utilizarea gratuita a unui produs pe acea perioada). da, dar poti fi in situatia in care ai luat produsul, il pui in functiune, parca nu este chiar ce ai vrut, dar macar sa vezi daca te poti adapta si sa treci peste respectivul neajuns, daca dupa 3-4 zile tot nu poti sa-l folosesti cum trebuie, il returnezi, dar poate ca mai trece inca 1 zi pana sa le scrii lor, pana iti raspund ei la solicitare ... si uite ca au trecut deja vreo 7 zile pana cand se decide returul. si da, unii abuzeaza de acest retur, un exemplu concludent, este la s6, ai vazut ca imediat dupa lansare, la vreo 2-3 saptamani, incep sa apara retururi? de ce? pt ca gigel il cumpara, il tine cateva zile sa vada cum merge, ce este acest nou model, daca e smecher sau nu, pe urma, il returneaza, ca e cetatean european si are drepturi. iar magazinul ramane cu vreo cateva resigilate si se chinuie sa le vanda pe urma. asta ti se mai pare corect? Agenor, on 17 octombrie 2015 - 22:01, said:
"ce se intampla daca nu este compatibil cu windows 10", raspuns: "il aduci inapoi", a spus angajatul. pai si nu au respectat cele spuse initial? il aduci inapoi, dar nu au spus ca il vor si primi sau iti vor da banii inapoi. |
#42
Posted 17 October 2015 - 22:06
Ai dreptate, trebuia sa il las acolo si sa plec... Sa zic ceva de genu "na ba fraierilor ca nu e bun de nimic".
|
#43
Posted 17 October 2015 - 22:17
dar banii oricum erau platiti, ideal ar fi sa vb cu ei, sa le explici frumos, chiar daca sar cu tupeu la tine, le explici moartea caprioarei si poate se vor da pe brazda.
|
#44
Posted 19 October 2015 - 13:48
Am primit reply la email "Conform acestui regulament, la Cap. 4, se specifica faptul ca produse de acest tip sunt produse care se pot returna doar sigilate." cu toate ca produsul nu face parte din categoria consumabile si nici nu era sigilat. O las balta ca nu rezolv nimic cu ei, am invatat ceva din aceasta intamplare si sper sa nu pateasca si altii la fel. Oricum regulamentul este facut de ei si nu este lege asa ca il pot modifica cum vor ei. Pana la urma este si vina mea ca nu m-am informat mai bine in privinta produsului pe care l-am cumparat.
|
#45
Posted 19 October 2015 - 13:50
pai si daca nu intra in categoriile astea cum sa nu poti returna?
daca nu are sigiliu, cum adica sa il dai sigilat? ai inghitit alta galusca? pune un scoch, spui ca ala e sigiliu |
#46
Posted 19 October 2015 - 14:01
data viitoare cumpara de la vanzatori seriosi ca emag
eu de la altex nu mai cumpar decat cabluri si alte maruntisuri ieftine |
|
#47
Posted 19 October 2015 - 14:09
Dany_Darke, on 19 octombrie 2015 - 13:50, said:
pai si daca nu intra in categoriile astea cum sa nu poti returna? daca nu are sigiliu, cum adica sa il dai sigilat? ai inghitit alta galusca? pune un scoch, spui ca ala e sigiliu Kroghy, on 19 octombrie 2015 - 14:01, said:
data viitoare cumpara de la vanzatori seriosi ca emag eu de la altex nu mai cumpar decat cabluri si alte maruntisuri ieftine Edit: acum caut niste programe ca sa pot folosii controller-ul pe windows 10, dar nu stiu daca o sa functioneze cum trebuie. Edited by Agenor, 19 October 2015 - 14:11. |
#48
Posted 19 October 2015 - 15:10
eu n-as inghiti o asemenea galusca.
adica tu mergi in magazin, cumperi un produs nesigilat de producator, doar intr-o cutie, iar cand vrei sa returnezi iti spune ca de fapt acesta este din categoria sigilatelor si trebuie sa se intoarca sigilat? tu chiar nu gasesti nonsensul? ce parere are ANPC despre acest aspect? un produs nesigilat sa se intoarca sigilat la magazin. e o tampenie astronomica. asa isi bat joc de consumator si toata lumea tace, pe urma lumea se intreaba de ce si cum de s-au invatat asa. totusi, chiar aveam o pretentie de la tine. |
#49
Posted 19 October 2015 - 15:22
"Va mentionam ca am luat nota asupra nemultumirii dumneavoastra si ca depunem toate diligentele necesare rezolvarii cat mai rapide a situatiei insa avem nevoie de concursul dumneavoastra pentru acest lucru.
Mentionam ca, in prezent, nu exista o lege care sa oblige vanzatorul sa primeasca retur produsele vandute. Acestea din urma sunt inlocuite sau restituite (suma platita aferenta) doar in situatia in care prezinta o lipsa de conformitate, iar unitatea service autorizata este in imposibilitatea remedierii acesteia. Pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor, Altex Romania Srl a creat un serviciu numit “Retur in 31 de zile” care are la baza un regulament (afisat in magazin si postat pe site-ul nostru, http://www.altex.ro/...etur-in-31-zile ). Conform acestui regulament, la Cap. 4, se specifica faptul ca produse de acest tip sunt produse care se pot returna doar sigilate. Conform celor precizate mai sus produsul nu se incadreaza in Campania “Retur produse in 31 zile”, iar cererea a fost respinsa. Cerandu-ne scuze pentru eventualele inconveniente, va multumim pentru intelegerea acordata. Raman la dispozitia dumneavoastra pentru orice alte nelamuriri sau intrebari suplimentare. Nu ezitati sa reveniti, puteti intra in contact din nou cu noi folosind formularul de contact din site. Speram ca informatiile furnizate va vor fi de folos si va dorim o zi buna. Cu respect, Cosmina Biltac" Asta este tot email-ul inafara de "Buna ziua". Daca nici asa nu am rezolvat, ultimul lucru ar fi sa apelez la ANPC dar mai bine ii las, nu mai cumpar de la ei si o sa le fac "reclama" ori de cate ori am ocazia. Nu de alta dar daca continui poate ii fac sa isi schimbe regulamentul si ar fi mai mai mare deranjul... |
#50
Posted 19 October 2015 - 15:48
Adevarul e ca mouse-urile si altele de genul asta sunt toate sigilate, sau cel putin eu nu am vazut sa existe nesigilate. Majoritatea sunt bagate in capsula (blister) din aia si trebuie sa rupi spatele sa scoti produsul. Si din cauza blister-ului rupt i-a fost refuzat returul, conform regulamentului.
Ca el a luat unul desigilat din raft sau l-a desigilat in magazin e alta problema. Edited by mmm3, 19 October 2015 - 15:48. |
#51
Posted 19 October 2015 - 15:59
Am cautat pe youtube video cu unboxing si am vazut ca nu are niciun sigiliu cutia. Oricum cutia fusese deschisa in magazin dar nu erau semne sa fi fost folosit controllerul.
|
|
#52
Posted 19 October 2015 - 18:40
mmm3, on 19 octombrie 2015 - 15:48, said:
Adevarul e ca mouse-urile si altele de genul asta sunt toate sigilate, sau cel putin eu nu am vazut sa existe nesigilate. Majoritatea sunt bagate in capsula (blister) din aia si trebuie sa rupi spatele sa scoti produsul. Si din cauza blister-ului rupt i-a fost refuzat returul, conform regulamentului. Ca el a luat unul desigilat din raft sau l-a desigilat in magazin e alta problema. inafara de aceasta restrictie poti duce orice inapoi la emag si nu conteaza cum arata ambajalul, poti sa-l duci si fara ambalaj si pe deasupra nici pe ei nu-i obliga nimeni dar asta inseamna respect pentru client nu reclama mincinoasa de la altex care spun ca poti sa le returnezi si nu primesc nimic inapoi decat daca mai pui bani in plus pt. ceva mai scump si la flanco am dus inapoi un mp3 player auto pt. ca se auzea jalnic, se vedea ca nu sunt foarte bucurosi de retur dar nu au comentat decat ca sa le spun motivul, le-am spus ca sunt nemultumit de calitatea produsului si au primit returul, evident ca ambalajul era desigilat ca altfel nu puteam sa-l probez la altex pana cumperi iti promit de toate, ca poti sa-l returnezi, ca iti face si masaj iar dupa ce ai dat banii uita imediat ce au promis si iti baga in fata nu stiu ce regulament scris cu litere cat mai mici si problema nu e ca nu primesc, nu e nici o problema, nu-i obliga nimeni dupa cum sustin si eu, problema e ca promit ca primesc produsele inapoi si dupa ce le cumperi se sucesc Edited by Kroghy, 19 October 2015 - 18:54. |
#53
Posted 19 October 2015 - 20:36
Agenor, on 19 octombrie 2015 - 15:59, said:
Am cautat pe youtube video cu unboxing si am vazut ca nu are niciun sigiliu cutia. Oricum cutia fusese deschisa in magazin dar nu erau semne sa fi fost folosit controllerul. a fost sau nu intr-un blister? avea ceva din ambalaj ce a trebuit disctrus pt a ajunge la echipament? |
#54
Posted 19 October 2015 - 20:43
Mi-am dat si eu seama ca nu-i obliga nimeni si chiar ti-o spun in fata, intr-un mod direct sau indirect. Cat despre emag, aici e cu totul alta poveste, in primul rand cumperi on-line, ei sunt pe primul loc si trebuie sa ofere servicii de calitate. Chiar anul trecut de black friday emag a vandut produse de cateva mii de lei la 1 leu Altex cred ca si-ar fi luat produsele inapoi cu forta...
Dany_Darke, on 19 octombrie 2015 - 20:36, said:
a fost sau nu intr-un blister? avea ceva din ambalaj ce a trebuit disctrus pt a ajunge la echipament? vezi unboxing Edited by Agenor, 19 October 2015 - 20:45. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users