Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Megalopolis (2024)

Integra A8690

Solutie asamblare perete - cada.

Balans la ridicare picior dupa ac...
 Izolatie intre OSB si placa de be...

instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...

Hyperos consum excesiv baterie?
 Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...

Permis de conducere nou
 Packet Loss la Digi

Masurare parametri CATV prin Conn...

Youtube a inceput sa aiba lag!?

Internet Archive - adauga item la...
 

Ce nota merită C.C.-ul UPC ?

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
43 răspunsuri în acest subiect

Sondaj: Cea mai buna nota este 5, cea mai slaba nota este 1. (54 membri au votat)

Cat de repede raspunde un operator ?

  1. Nota 1 (11 voturi [20.37%] - Vezi)

    Procentaj al voturilor: 20.37%

  2. Nota 2 (4 voturi [7.41%] - Vezi)

    Procentaj al voturilor: 7.41%

  3. Nota 3 (8 voturi [14.81%] - Vezi)

    Procentaj al voturilor: 14.81%

  4. Nota 4 (14 voturi [25.93%] - Vezi)

    Procentaj al voturilor: 25.93%

  5. Nota 5 (17 voturi [31.48%] - Vezi)

    Procentaj al voturilor: 31.48%

Cat de repede se fac verificarile ?

  1. Nota 1 (7 voturi [12.96%] - Vezi)

    Procentaj al voturilor: 12.96%

  2. Nota 2 (2 voturi [3.70%] - Vezi)

    Procentaj al voturilor: 3.70%

  3. Nota 3 (4 voturi [7.41%] - Vezi)

    Procentaj al voturilor: 7.41%

  4. Nota 4 (16 voturi [29.63%] - Vezi)

    Procentaj al voturilor: 29.63%

  5. Nota 5 (25 voturi [46.30%] - Vezi)

    Procentaj al voturilor: 46.30%

In cele mai multe cazuri problema dvs este rezolvata ?

  1. Nota 1 (9 voturi [16.67%] - Vezi)

    Procentaj al voturilor: 16.67%

  2. Nota 2 (2 voturi [3.70%] - Vezi)

    Procentaj al voturilor: 3.70%

  3. Nota 3 (8 voturi [14.81%] - Vezi)

    Procentaj al voturilor: 14.81%

  4. Nota 4 (14 voturi [25.93%] - Vezi)

    Procentaj al voturilor: 25.93%

  5. Nota 5 (21 voturi [38.89%] - Vezi)

    Procentaj al voturilor: 38.89%

Votează Vizitatorii nu pot vota

#19
grinci

grinci

    Bang the bass, turn up the treble

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.225
  • Înscris: 10.09.2013
Si eu tot 4 pe linie am dat. Per total experienta cu CC UPC e placuta si eficienta, una dintre cele mai reusite dar cum zice Kalman, perfectiune nu exista.

#20
gigsnet

gigsnet

    Retired

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.363
  • Înscris: 22.10.2014

View Postd4m4g3, on 02 februarie 2015 - 09:15, said:

Fix cand aveam nevoie si am sunat, adica extrem de rar, nu au raspuns.
Drept urmare ar trebui sa votez 0, dar nu exista. Asadar 1 pe linie.

Asa mi s-a intamplat si mie de curand :lol: dar in general e ok.

#21
Valmont43

Valmont43

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 15.148
  • Înscris: 22.01.2013
mie intotdeauna mi-au raspuns si intotdeauna s-a rezolvat problema....nu am absolut niciun interes sa-i laud dar in mod obiectiv le acord 5 pe linie

#22
a_d_y

a_d_y

    Hobby Telecom & Mass Media

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.394
  • Înscris: 05.09.2005
Din toate experientele mele , UPC este cel mai ok la CC

#23
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 25.859
  • Înscris: 07.07.2009
Ce-mi place cand vad ca unii voteaza 1 dar nu au si nici nu au avut vreodata contract cu UPC :lol: nu dau nume dar cine frecventeaza forumul stie care sunt acele persoane.

#24
grinci

grinci

    Bang the bass, turn up the treble

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.225
  • Înscris: 10.09.2013
Pai clar, aia care n-au upc sunt cel mai nemultumiti. Trebuia si optiunea de nota 0 pentru haterii cu greutate. Si o piatra eventual :D

#25
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 20.459
  • Înscris: 24.05.2010
Votat si eu ;)
4-5-4

#26
vizitema

vizitema

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 5
  • Înscris: 06.01.2007
Azi am sunat la call center ca sa activez un card care nu a fost folosit  de aproape 2 luni. Am ascultat muzica aproape 20 de minute si nu am reusit sa vorbesc cu nimeni. Card expirat in continuare si un client dezamagit. Multumesc UPC !

#27
madalinmdl1

madalinmdl1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.550
  • Înscris: 11.07.2014
Ai avut ghinion. Nu ca ii laud dar eu mereu am intrat repede in legătură cu ei. Maxim 1 minut de asteptare

#28
feribalint

feribalint

    Il Consigliere

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 20.459
  • Înscris: 24.05.2010
Eu azi i-am sunat pt o informație, și nu am așteptat nimic. Trebuie înțeles că este duminică și sunt momente în care sunt ocupați și momente când sunt liberi

#29
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.241
  • Înscris: 03.05.2007
In mare parte depinde cati angajati sunt in acel moment si cati clienti suna. Mereu o sa se gaseasca un interval cand nu iti raspunde in 1 minut. Depinde cand suni.

#30
yougettinserved

yougettinserved

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 147
  • Înscris: 31.05.2015

View Postvizitema, on 14 iunie 2015 - 13:23, said:

Azi am sunat la call center ca sa activez un card care nu a fost folosit  de aproape 2 luni. Am ascultat muzica aproape 20 de minute si nu am reusit sa vorbesc cu nimeni. Card expirat in continuare si un client dezamagit. Multumesc UPC !

La ce ora ai sunat?

#31
madalinmdl1

madalinmdl1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.550
  • Înscris: 11.07.2014
Eu am sunat la UPC săptămână trecută să înlocuiesc mediabox sd, cu un ci+ și miau intrat din prima, nici măcar o secundă de muzica

#32
claudiuvuta

claudiuvuta

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 109
  • Înscris: 07.03.2011
UPC ofera de departe cea mai buna experienta tv/internet/customer service.
S-a intamplat ca in zona in care locuiesc, in Constanta, sa nu functioneze reteaua internet. Am sunat la relatii clienti unde am fost informat de catre robot ca in 3 ore si 30 de minute se va restabili conexiunea internet. Dupa 3 ore si 30 de minute conexiunea a fost restabilita. No comment, nota 10!
De asemenea, in momentul in care am avut nevoie de o interventie a echipei de teren a UPC acestia au venit in aceeasi zi in care am reclamat defectiunea.
Legat de contractul pe care il am cu UPC, in fiecare an au plusat cu cate ceva. Fie ca a fost vorba de reducerea abonamentului, concomitent cu marirea vitezei de internet (de la 60 mbps la 150 mbps), fie ca au oferit pachetul HBO/HBO Comedy in fiecare an pentru prelungirea abonamentului. Surpinzator anul acesta mi-au redus si valoarea facturii, insa sunt client de 2 ani la ei si probabil ma considera un client loial. Posted Image
Serviciul Wi-Free functioneaza foarte bine, insa trebuie sa gasiti in raza un router wireless UPC.
Am numai cuvinte de lauda fata de UPC si recomand oricarui potential client acest serviciu. Am oferit nota 5 pe linie.

Editat de claudiuvuta, 12 august 2015 - 07:25.


#33
madalinmdl1

madalinmdl1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.550
  • Înscris: 11.07.2014
la mine in Malu Vanat Prahova la ora 9.49 a cazut televiziunea digitala si cea analogica. pe cea digitala aparea numai macrogloburi de nu intelegeai nimic, iar pe cea analogica se vedea negru. doar programul valea prahovei se vedea clar dar doar pe analogic. La 9.57 am apelat la call center upc, am asteptat 8 minute , nu mia raspuns nimeni, dar sia revenit semnalul tv si am inchis apelu. e prima oara cand astept asa mult sa raspunda cineva de la UPC

#34
yougettinserved

yougettinserved

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 147
  • Înscris: 31.05.2015
Daca ai avut imagine neagra pe analogic nu e problema de semnale. Asta inseamna ca a fost afectata o zona mare, de aceeasi asteptarea lunga, probabil sunau multe persoane din Prahova.

#35
grinci

grinci

    Bang the bass, turn up the treble

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.225
  • Înscris: 10.09.2013
UPC cred ca este cea mai civilizata si onesta companie din telecom. Am interactionat aproape de fiecare data cu oameni civilizati, pregatiti, rabdatori si interesati de problema mea atât la CC cat si la domiciliu.

#36
Neaceasca85

Neaceasca85

    You do the math

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 89.076
  • Înscris: 14.10.2008
Cand ai clienti mai putini, poti sa te implici mai mult, cand ai milioane ca RDS, devine dificil sa-i rezolvi.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate