Ce nota merită C.C.-ul UPC ?
Last Updated: Oct 23 2015 20:48, Started by
gigsnet
, Feb 01 2015 19:11
·
0
#37
Posted 14 October 2015 - 13:23
Devine dificil asta nu e o scuza. Chiar si la carduri digitale unii asteapta cateva luni ceea ce este o perioada extrem de lunga. Ei stiu ca au cereri multe asa ca de ce nu comanda mai multe?
Deci daca au clienti mai multi nu tot asa trebuie sa fie serviti sau cum? E mai mult nepasare si lipsa de seriozitate. |
#38
Posted 14 October 2015 - 16:09
Eu unul sunt mulțumit de suport, chiar ieri le-am trimis o sesizare pe mail iar astăzi am fost sunat de ei și mi-au rezolvat problema.
|
#39
Posted 21 October 2015 - 09:15
eu am trimis pe my upc o problema legata de abonamentul meu(nu de natura tehnica)...dupa 1 saptamana mi-au trimis un email ca se analizeaza cererea mea....au trecut 10 zile si nu m-a sunat nimeni, nimic...
pai e frumos UPC? eu va laud mereu.... |
#40
Posted 21 October 2015 - 14:12
E mai bine sa ii suni sau sa le trimiti un mesaj pe Facebook (acolo se raspunde foarte repede).
|
#41
Posted 22 October 2015 - 21:40
m-au sunat si s-a rezolvat....raman in continuare la parerea ca UPC este una din cele mai serioase firme
|
#42
Posted 23 October 2015 - 08:52
Părerea mea este total opusa de a ta. Sunt sub orice critica și la CC încerc doar sa te aburească, închid aiurea tichetele și răspund foarte greu. Am făcut o cerere pe site la ei și am fost sunat după 2 săptămâni. Ii doare la basca de clienții care nu au alternative. Reziliam instant dacă aveam alternativa. Sunt exemplu de asa nu!
|
#44
Posted 23 October 2015 - 20:48
sub cuvand de onoare ca ORICE problema am avut s-a rezolvat fie de natura tehnica fie de oferte la retentie...
e adev.ca sunt client vechi si cu plata la zi iar abonamentul pe luna e 108 lei...(aproape toate canalele+net de 500+telefonie fixa) |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users