Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ce nota merită C.C.-ul UPC ?
Last Updated: Oct 23 2015 20:48, Started by
gigsnet
, Feb 01 2015 19:11
·
0
#19
Posted 02 February 2015 - 16:00
Si eu tot 4 pe linie am dat. Per total experienta cu CC UPC e placuta si eficienta, una dintre cele mai reusite dar cum zice Kalman, perfectiune nu exista.
|
#20
Posted 02 February 2015 - 18:07
#21
Posted 04 February 2015 - 18:21
mie intotdeauna mi-au raspuns si intotdeauna s-a rezolvat problema....nu am absolut niciun interes sa-i laud dar in mod obiectiv le acord 5 pe linie
|
#22
Posted 04 February 2015 - 23:07
Din toate experientele mele , UPC este cel mai ok la CC
|
#23
Posted 05 February 2015 - 17:39
Ce-mi place cand vad ca unii voteaza 1 dar nu au si nici nu au avut vreodata contract cu UPC nu dau nume dar cine frecventeaza forumul stie care sunt acele persoane.
|
#24
Posted 05 February 2015 - 17:46
Pai clar, aia care n-au upc sunt cel mai nemultumiti. Trebuia si optiunea de nota 0 pentru haterii cu greutate. Si o piatra eventual
|
#26
Posted 14 June 2015 - 13:23
Azi am sunat la call center ca sa activez un card care nu a fost folosit de aproape 2 luni. Am ascultat muzica aproape 20 de minute si nu am reusit sa vorbesc cu nimeni. Card expirat in continuare si un client dezamagit. Multumesc UPC !
|
#27
Posted 14 June 2015 - 14:57
Ai avut ghinion. Nu ca ii laud dar eu mereu am intrat repede in legătură cu ei. Maxim 1 minut de asteptare
|
#28
Posted 14 June 2015 - 15:53
Eu azi i-am sunat pt o informație, și nu am așteptat nimic. Trebuie înțeles că este duminică și sunt momente în care sunt ocupați și momente când sunt liberi
|
|
#29
Posted 14 June 2015 - 18:20
In mare parte depinde cati angajati sunt in acel moment si cati clienti suna. Mereu o sa se gaseasca un interval cand nu iti raspunde in 1 minut. Depinde cand suni.
|
#30
Posted 14 June 2015 - 20:46
#31
Posted 06 July 2015 - 14:54
Eu am sunat la UPC săptămână trecută să înlocuiesc mediabox sd, cu un ci+ și miau intrat din prima, nici măcar o secundă de muzica
|
#32
Posted 12 August 2015 - 07:25
UPC ofera de departe cea mai buna experienta tv/internet/customer service.
S-a intamplat ca in zona in care locuiesc, in Constanta, sa nu functioneze reteaua internet. Am sunat la relatii clienti unde am fost informat de catre robot ca in 3 ore si 30 de minute se va restabili conexiunea internet. Dupa 3 ore si 30 de minute conexiunea a fost restabilita. No comment, nota 10! De asemenea, in momentul in care am avut nevoie de o interventie a echipei de teren a UPC acestia au venit in aceeasi zi in care am reclamat defectiunea. Legat de contractul pe care il am cu UPC, in fiecare an au plusat cu cate ceva. Fie ca a fost vorba de reducerea abonamentului, concomitent cu marirea vitezei de internet (de la 60 mbps la 150 mbps), fie ca au oferit pachetul HBO/HBO Comedy in fiecare an pentru prelungirea abonamentului. Surpinzator anul acesta mi-au redus si valoarea facturii, insa sunt client de 2 ani la ei si probabil ma considera un client loial. Serviciul Wi-Free functioneaza foarte bine, insa trebuie sa gasiti in raza un router wireless UPC. Am numai cuvinte de lauda fata de UPC si recomand oricarui potential client acest serviciu. Am oferit nota 5 pe linie. Edited by claudiuvuta, 12 August 2015 - 07:25. |
#33
Posted 23 August 2015 - 09:20
la mine in Malu Vanat Prahova la ora 9.49 a cazut televiziunea digitala si cea analogica. pe cea digitala aparea numai macrogloburi de nu intelegeai nimic, iar pe cea analogica se vedea negru. doar programul valea prahovei se vedea clar dar doar pe analogic. La 9.57 am apelat la call center upc, am asteptat 8 minute , nu mia raspuns nimeni, dar sia revenit semnalul tv si am inchis apelu. e prima oara cand astept asa mult sa raspunda cineva de la UPC
|
|
#34
Posted 23 August 2015 - 10:37
Daca ai avut imagine neagra pe analogic nu e problema de semnale. Asta inseamna ca a fost afectata o zona mare, de aceeasi asteptarea lunga, probabil sunau multe persoane din Prahova.
|
#35
Posted 14 October 2015 - 10:54
UPC cred ca este cea mai civilizata si onesta companie din telecom. Am interactionat aproape de fiecare data cu oameni civilizati, pregatiti, rabdatori si interesati de problema mea atât la CC cat si la domiciliu.
|
#36
Posted 14 October 2015 - 10:57
Cand ai clienti mai putini, poti sa te implici mai mult, cand ai milioane ca RDS, devine dificil sa-i rezolvi.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users