Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Curațare disc vinil

Display cu culori neuniforme

Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel
 Windows 11 si boxa portabila - de...

Angajarea unei persoane de 18 ani...

Depunere declaratie unica PFA - i...

Situatie mostenire
 Inlocuit/upgrade placa video Nvid...

Google tv si open vpn

Vot europarlamentare

Sfat reparatii Golf 5
 Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...
 

inginer proiectant

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
28 replies to this topic

#1
ronin0ro

ronin0ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 25.10.2008
Salut,
Am si eu 2 intrebari. Sunt student in anul 1, la o facultate tehnica, specializarea AR (autovehicule rutiere).
Cred ca mi-ar placea sa devin inginer proiectant, sau sa lucrez in proiectare, dar nu stiu exact ce inseamna asta.As fi recunoscator daca m-ar putea lamuri cineva.

Si a doua chestie,cum ajungi inginer proiectant? Eu momentan in anul 1 fac geometrie descriptiva-sem 1(care imi place,sunt foarte putine materii care imi plac) si desen tehnic pe sem 2. Astea sunt materiile care au legatura cu proiectarea,nu? M-ar interesa pe ce materii ar trebui sa ma concentrez in principal.

Edited by ronin0ro, 28 January 2012 - 22:31.


#2
XON-XOFF

XON-XOFF

    Big Fat Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,442
  • Înscris: 27.05.2006

 ronin0ro, on 28th January 2012, 22:30, said:

Astea sunt materiile care au legatura cu proiectarea,nu? M-ar interesa pe ce materii ar trebui sa ma concentrez in principal.