Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...

Probleme cu scurgerea de ulei pe ...

Blocuri cu apartamente de 5+ camere
 Casa noua finisata, teava incalzi...

Ce marca si model de DVD-RW sa cu...

Achizitie camera video auto (II)

Baza de date cu imagini pe bani
 Robotul martian european, revigor...

Are cineva o inregistrare Radio R...

Geoana: „Sistemul de vot es...

Imprimare mai multe pagini intr-o...
 trebuie sa depun declaratie unica...

Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...
 

Depanero.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
881 replies to this topic

#73
Valmont43

Valmont43

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,148
  • Înscris: 22.01.2013
domle nu-s ce sa zic dar eu nu am ce sa reprosez celor de la depanero, cel putin intr-o prima etapa(am avut o mica problema la masina de spalat in garantie ce s-a dovedit a nu fi defect)
a venit un baietas care se vedea ca e priceput, a verificat cu rabdare problema, mi-a explicat ce si cum, etc.
sper ca si pe viitor sa fie tot atat de seriosi

#74
Depanero

Depanero

    Official Depanero Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 67
  • Înscris: 16.02.2015
Domnule Vasile, intrucat tableta este in perioada de garantie a fost trimisa la service-ul autorizat Toshiba inca din data de 13 februarie si a revenit de acolo pe 27 februarie. Noi am trecut in fisa defectul reclamat de Dvs. dar responsabilitatea interventiei apartine serviceului autorizat. In cazul Dvs Depanero actioneaza in calitate de partener eMAG pentru serviciile postvanzare. Vom investiga cazul Dvs la Restart Service si vom reveni in privat pe adresa de mail cu detalii.

#75
vasile-asus

vasile-asus

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 16.02.2015

 Depanero, on 04 martie 2015 - 10:35, said:

Domnule Vasile, intrucat tableta este in perioada de garantie a fost trimisa la service-ul autorizat Toshiba inca din data de 13 februarie si a revenit de acolo pe 27 februarie. Noi am trecut in fisa defectul reclamat de Dvs. dar responsabilitatea interventiei apartine serviceului autorizat. In cazul Dvs Depanero actioneaza in calitate de partener eMAG pentru serviciile postvanzare. Vom investiga cazul Dvs la Restart Service si vom reveni in privat pe adresa de mail cu detalii.
Apreciez! Va multumesc! ..si, pentru a vedea ca nu sunt ipocrit, voi posta si in situatia in care lucrurile se vor rezolva, la fel cum am facut cand a fost cazul nemultumirii. Asa mi se pare corect.

Edited by vasile-asus, 04 March 2015 - 10:51.


#76
alin_afronie

alin_afronie

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 238
  • Înscris: 26.11.2007
Dupa aproape 3 saptamani laptopul meu vine de la Depanero cu diagnosticul:`DEFECTIUNEA NU SE MENIFESTA`.Incredibil asa ceva,INCREDIBIL,sta 3 saptamani la ei si imi zic ca merge ,ba din contra,ca nu se manifesta defectiunea,luni o sa il iau de la firma de la care l-am cumparat,o sa le arata ca click stanga de la touch pad nu functioneaza si le dau cu el in cap.Sunt sigur ca ei au deschis laptopul,au dat cu degetul pe toucpad,au vazut ca se misca dar click stanga nici macar nu l-au probat.Nu inteleg de ce firma de la care l-am luat nu ma trimite direct la Samsung sa rezolv,ne arunca pe toti in gura Depanero de unde iti vin lucrurile nu reparate,ori  neatinse ori mai stricate decat pleaca.

#77
Depanero

Depanero

    Official Depanero Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 67
  • Înscris: 16.02.2015
Buna ziua, va rog sa ne trimiteti pe adresa de [email protected] cu subiectul "alin_afronie" numarul de fisa sa investigam cazul. Cu stima, Echipa Depanero

#78
Pekiasan

Pekiasan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,561
  • Înscris: 16.12.2011
Depanero-emag : mi-am luat teapa!!!

E-mag: Am prins o promotie de black-friday la ei. Am comandat mai multe produse printre care si o memorie Hama de 32g . In urma cu vre-o 2 saptamani si-a dat obstescul sfarsit. Am completat online formularul de garantie dupa care, la 2 zile , curierul a preluat-o.

In cursul zilei de astazi ma suna ...depanero!
Depanero: Produsul nu poate fi reparat si nici nu mai exista in stoc. Eu eram la volan, nu puteam vorbi prea mult. Am acceptat stornarea banilor daca nu mai au produsul pe stoc.

Ajuns acasa caut pe e-mag. Surpriza... produsul exista pe stoc.

Doar ca ... sun iar la depanero... ne pare rau... ati acceptat stornarea si noi am facut-o deja.

Sun la e-mag... ne pare rau dar link-ul din factura dvs (le-am dat nr facturii) ne trimit la un set de lenjerie de dama. Le spun sa verifice pe traseul produse--> periferice pc--> memorii usb __> 32g si o gasesc. Am gasit-o. E pe stoc! Doar ca nu la noi ci la Flanco. Ok. Atunci eu cand am cumparat rahatu asta nu de la voi l-am luat? Memoria apare in stoc pe site-ul vostru?

Deci o singura concluzie! TEPARI NENOROCITI. MAGAZIN DE MARLANI!

Probabil depanero lucreaza mana-n-mana cu ei convingandu-te sa accepti stornarea banilor daca e ma i avantajos pentru e-mag.

Ps. Imi pare rau ca m-am repetat in postari dar marlania si tupeul excrocilor m-a enervat la culme!


FERITI-VA DE E-MAG SI DEPANERO!

#79
Depanero

Depanero

    Official Depanero Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 67
  • Înscris: 16.02.2015
Pekiasan, va rugam sa ne comunicati pe mail, cu subiectul "pekiasan" numarul de fisa. Sunt sigur ca a fost o eroare ce va fi corectata in favoarea Dvs.

Pekiasan, adresa pentru comunicare este [email protected]. Cu stima, Echipa Depanero

#80
Pekiasan

Pekiasan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,561
  • Înscris: 16.12.2011
Numarul de fisa este  RMA #313412. Oricum nu cred ca se mai poate face ceva. Am discutat de 2 ori cu relatii clienti depanero si odata e-mag.  Asta este. Pacat de e-mag de la care am facut multe cumparaturi in trecut. Acum au o atitudine profund corporatista. Doar banul conteaza. Satisfactia clientului nu mai e importanta.

#81
Depanero

Depanero

    Official Depanero Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 67
  • Înscris: 16.02.2015
Multumim pentru informatie. Luni vom reveni cu o solutie. Atat eMAG cat si Depanero se ghideza dupa principiul conform caruia banii sunt un rezultat al lucrului bine facut. Sunt importanti, dar clientul este mai important. Luni cel tarziu vom dovedi asta. Sfarsit de saptamana bun.

#82
Bochi

Bochi

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 07.03.2015
Am trimis o tableta Lenovo de 3 ori intr-un interval de 3 saptamani la ei in sevice si de fiecare data mi-o retrimit cu mentiunea defect nemanifestat.
De toata rusinea dupa ce ei fac receptia tabletei si constata ca nu porneste.
JALNICI.

#83
Depanero

Depanero

    Official Depanero Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 67
  • Înscris: 16.02.2015
Domnule Bochi, va rog sa ne comunicati numarul de fisa in privat, pe adresa [email protected] cu subiect "Bochi" si investigam situatia.

@Pekiasan Asa cum am promis, luni ati fost contactat si s-a oferit o solutie care sa corespunda asteptarilor Dvs. produsul a plecat si va ajunge marti. Veti primi pe mail nr AWB. Echipa Depanero

#84
Bochi

Bochi

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 07.03.2015
V-am trimis

#85
Pekiasan

Pekiasan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,561
  • Înscris: 16.12.2011

 Pekiasan, on 06 martie 2015 - 17:24, said:

Depanero-emag : mi-am luat teapa!!!

E-mag: Am prins o promotie de black-friday la ei. Am comandat mai multe produse printre care si o memorie Hama de 32g . In urma cu vre-o 2 saptamani si-a dat obstescul sfarsit. Am completat online formularul de garantie dupa care, la 2 zile , curierul a preluat-o.

In cursul zilei de astazi ma suna ...depanero!
Depanero: Produsul nu poate fi reparat si nici nu mai exista in stoc. Eu eram la volan, nu puteam vorbi prea mult. Am acceptat stornarea banilor daca nu mai au produsul pe stoc.

Ajuns acasa caut pe e-mag. Surpriza... produsul exista pe stoc.

Doar ca ... sun iar la depanero... ne pare rau... ati acceptat stornarea si noi am facut-o deja.

Sun la e-mag... ne pare rau dar link-ul din factura dvs (le-am dat nr facturii) ne trimit la un set de lenjerie de dama. Le spun sa verifice pe traseul produse--> periferice pc--> memorii usb __> 32g si o gasesc. Am gasit-o. E pe stoc! Doar ca nu la noi ci la Flanco. Ok. Atunci eu cand am cumparat rahatu asta nu de la voi l-am luat? Memoria apare in stoc pe site-ul vostru?

Deci o singura concluzie! TEPARI NENOROCITI. MAGAZIN DE MARLANI!

Probabil depanero lucreaza mana-n-mana cu ei convingandu-te sa accepti stornarea banilor daca e ma i avantajos pentru e-mag.

Ps. Imi pare rau ca m-am repetat in postari dar marlania si tupeul excrocilor m-a enervat la culme!


FERITI-VA DE E-MAG SI DEPANERO!

Pe 7 martie am fost sunat de un reprezentant Depanero cu care am avut o discutie mai mult decat ok, si am primit promisiunea rezolvarii situatiei in favoarea mea.

Astazi am primit acasa prin curierat  sticul usb schimbat.

Deci pot spune ca trebuie sa-mi retrag afirmatiile si sa-mi cer scuze fata de reprezentantii Depanero. Pana la urma ei au fost cei care cu promptitudine au remediat situatia desi nu-i considerasem pe ei cei mai responsabili de nemultumirile mele  inca de la bun inceput.

Totul e bine cand se termina cu bine, zic eu, asa ca inca odata imi cer scuze pentru atitudinea avuta si limbaj !

Edited by Pekiasan, 11 March 2015 - 16:19.


#86
Depanero

Depanero

    Official Depanero Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 67
  • Înscris: 16.02.2015
@Pekiasan Nu trebuie sa va cereti scuze pentru limbaj, este limbajul unui client nemultumit si este in limita DEX-ului :)! A fost o eroare de comunicare, ne-am asumat partea noastra de vina, dar s-a rezolvat pana la final. Cum bine ati spus, totul e bine cand se termina cu bine! Cu stima, Echipa Depanero

#87
RudykRo

RudykRo

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 11.03.2015
Buna,

Dupa prima experienta care am avut-o cu Depanero chiar am inceput sa ma interesez ce se scrie pe forumuri despre ei. Sincer, nu sunt foarte "entuziasmat".

Mi-am cumparat un latop Lenovo de la PcGarage si dupa jumate de an mi s-a dus placa video. Celor de la Depanero le-a luat 19 zile sa-mi dea fisa de negatie.
Un lucru nu inteleg, daca se vede ca nu poate fi reparat in termen de 15 zile, pentru ce sa-si bata joc de mine si sa ma tina pe loc atata timp, mai ales ca folosesc laptopul pentru munca.

Dupa acea negatie mi-am luat un alt laptop (ASUS) tot de la PcGarage, si (SUPRIZA!!! noroc chior) dupa o luna nu mai incarca bateria laptopului (tinand cont ca nu folosesc bateria cand e incarcata 100% si laptopul alimentat la sursa de energie). Aflu ca iar trebuie sa ajung la Depanero. Daca prima data l-am dus eu personal, acum l-am trimis prin curier. Nu pot sa le reprosez nimic, urmatoarea zi dupa ce am depus cererea a venit curierul, impreuna cu el l-am pus in cutie sa fie vazut ca e in regula (oricum l-am fotografiat si i-am facut un video), sa fiu sigur ca nu-l primesc "sifonat".

M-am amuzat enorm sa aud ca-mi schimba placa de baza, tinand cont ca mai peste tot unde am citit despre experientele Depanero, la 80% din ele a fost schimbata placa de baza.


Mai am o zi pana se implinesc acele 15 zile conform legii, si abia astept sa vad ce-o sa-mi mai spuna si maine.

P.S. Pentru "Echipa" Depanero care am vazut ca urmareste aceste posturi, incercati sa va imbunatatiti skillurile de customer care. Nu asteptati sa pierdei clientii, pentru ca sincer, nu voi mai cumpara vre-un produs care este in garantie la voi.

#88
vasile-asus

vasile-asus

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 16.02.2015
Legat de promptitudinea cu care raspunde Depanero la reclamatii, trebuie sa spun si eu ca la cateva zile dupa ce am postat pe acest forum, nemultumirea mea, m-a contactat o doamna cumsecade, careia i-am explicat situatia si am convenit  sa retrimit tableta in service daca mai apare vreo defectiune si sa specific faptul ca tableta e trimisa in atentia dumneaei. Problema e ca nu mai am numele acelei doamne (mi s-a furat borseta din masina, cu agenda cu tot)... Deci, stimabila doamna, va rog, daca sunteti amabila, sa imi trimiteti un mesaj privat cu numele dvs., pentru a-l putea preciza la predare.
Asadar, pentru faptul ca ati facut ceva in privinta reclamatiei mele, va multumesc.

In schimb, vreau sa formulez o intrebare de ordin logic elementar: de ce nu se pot rezovla in aceasta maniera reclamatiile inca de la inceput, cand un produs este trimis in service sau este contactat service-ul prin telefon-relatii clienti, ci doar abia dupa ce se expun problemele in spatiul public ?!..
Nu sar sa arat cu degetul, sau sa critic, ci vreau sa spun ca asa s-ar evita multi peri albi si multe reclamatii la adresa companiei dumneavoastra. Ar fi win-win (client&service).
Cu siguranta sunt clienti care-si pun aceeasi intrebare..

Cu respect,
Va multumesc!

Edited by vasile-asus, 11 March 2015 - 18:08.


#89
Depanero

Depanero

    Official Depanero Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 67
  • Înscris: 16.02.2015
@Vasile-Asus. Procesam peste 27.000 de cereri pe luna, iar intr-un numar limitat de cazuri nu performam conform angajamentelor, este o realitate pe care o asumam. Folosim orice cale de comunicare, inclusiv Softpedia, pentru a asculta clientii si a le solutiona cererile. Multumim, echipa Depanero.

#90
RudykRo

RudykRo

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 11.03.2015

 Depanero, on 12 martie 2015 - 16:50, said:

@Vasile-Asus. Procesam peste 27.000 de cereri pe luna, iar intr-un numar limitat de cazuri nu performam conform angajamentelor, este o realitate pe care o asumam. Folosim orice cale de comunicare, inclusiv Softpedia, pentru a asculta clientii si a le solutiona cererile. Multumim, echipa Depanero.

As vrea sa revin la ultima postare care am facut-o, precizand ca deja scriu de pe laptopul care mi-a ajuns astazi de la Depanero, cu multumirile de rigoare.

Insa nu pot sa inteleg cele scrise mai sus. Daca spuneti ca procesati o asemenea cantiate de cereri, de ce nu faceti ceva pentru a va extinde sau pentru a va axa doar pe un numar de solicitari pe care stiti ca le puteti procesa ?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate