Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
UPC Wi-Free.
Last Updated: Jun 16 2021 09:59, Started by
MembruAnonim
, Oct 22 2014 15:16
·
0
#883
Posted 21 February 2017 - 10:27
Ce benzi sa dezactivezi ? Acasa oricum fol netul normal, naspa este cand pleci si ai nevoie dar nu functioneaza.
Ce benzi sa dezactivezi ? Acasa oricum folosesti netul normal. Ma rwfer cand pleci undeva. |
#884
Posted 21 February 2017 - 10:45
Am spus ce banzi si am spus si de ce. Unii afirma ca se pot conecta la wi-free propriu, eu nu am reusit decât daca reteaua mea nu merge.
In rest nu am testat dar o voi face si comunic rezultatul. |
#885
Posted 24 February 2017 - 15:29
Reconfirm, imi functioneaza foarte bine Wi-free, cam pe orice retea am incercat, inclusiv propriul router.
|
#887
Posted 26 February 2017 - 14:17
Posibil una din variantele de mai sus (probleme ale UPC, probleme de conectare la router sau user/parola gresite).
Mie WP mi se conecta imediat la WiFree (chiar era preferat fata de routerul din abonament). Nu am mai folosit serviciul întrucât am cedat abonamentul tatei si netul de pe telefon imi ajunge, iar acasă ai servici am wireless) |
#888
Posted 26 February 2017 - 18:47
Pe android imi merge perfect, dar pe windows phone nu, nici pe windows phone 8, nici 10.
|
#889
Posted 26 February 2017 - 18:57
Am testat ieri si mergea ok, la un alt client acasa. Merge si pe routerul propriu, inainte nu mergea cand nu gasea una din benzile mele (ori 2,4 ori 5GHz), am testat acum si m-am conectat. Nu stiu daca pe routerul meu sau pe altul, primesc un semnal foarte slab de la un alt wi-free (-90dB).
M-am uitat in inSSIDer sa vad adresele MAC si nu corespunde cu nici una (nici cu a mea, nici cu aia), nu stiu cum sa verific altfel. |
#890
Posted 05 March 2017 - 15:38
Am si eu o rugaminte. Am ajuns intr o locatie unde trebuie sa stau timp de o saptamana si singura sursa de internet vad ca e o retea upc wi free. Se poate sa primesc prin mesaj privat un cont de log in ? Am vazut ca nu costa nimic. Se poate sterge/schimba dupa o saptamana. Multumesc
|
#891
Posted 13 April 2017 - 15:04
Salutare , zilele acestea am creat un cont pe www.upc.ro -> my upc , abonat fiind recent, l-am facut mai mult de curiozitate si in afara de factura si facilitatile care le am active (extraoptiuni etc) , nu ma ajuta prea mult ..desi ei lauda foarte mult aceasta aplicatie, nu e cine stie ce .. as vrea sa renunt la el(la cont) , sa il sterg/dezactivez ..am cautat in aplicatie ..si n-am gasit la "detalii cont" , posibilitatea de stergere ..s-a mai confruntat careva cu problema aceasta ? eu am testat aplicatia lor pentru mobil , pe android. Legat de upc wifree..n-am gasit retele disponibile in zona mea ..iar netul de la ei , pot spune ca e acceptabil.. Multumesc..sper sa ma ajute careva cu stergerea contului ..
|
#893
Posted 24 April 2017 - 11:40
temptation21, on 13 aprilie 2017 - 15:04, said:
Salutare , zilele acestea am creat un cont pe www.upc.ro -> my upc , abonat fiind recent, l-am facut mai mult de curiozitate si in afara de factura si facilitatile care le am active (extraoptiuni etc) , nu ma ajuta prea mult ..desi ei lauda foarte mult aceasta aplicatie, nu e cine stie ce .. as vrea sa renunt la el(la cont) , sa il sterg/dezactivez ..am cautat in aplicatie ..si n-am gasit la "detalii cont" , posibilitatea de stergere ..s-a mai confruntat careva cu problema aceasta ? eu am testat aplicatia lor pentru mobil , pe android. Legat de upc wifree..n-am gasit retele disponibile in zona mea ..iar netul de la ei , pot spune ca e acceptabil.. Multumesc..sper sa ma ajute careva cu stergerea contului .. 031.100.1000 sau 872 (daca ai telefon de la ei) |
#894
Posted 26 May 2017 - 20:51
#895
Posted 27 May 2017 - 09:27
Am testat acum si pot sa ma conectez atat de pe laptop cat si de pe telefon la wi-free, la routerul personal.
Nu am avut cum sa verific conexiunea la alte routere dar in trecut mergea fara probleme. De cateva luni am net arhisuficient mobil, nu mai folosesc wi-free. |
#897
Posted 09 June 2017 - 11:08
La nemți e puțin diferit http://www.broadband...-wi-fi-network/
|
|
#898
Posted 09 June 2017 - 13:17
Din ce zice acolo, difera putin fata de ce are UPC. La noi, esti informat si ai optiune de dezactivare WiFree. Din moment ce au luat-o in mana, cred ca au omis informarea (desi imi cam vine greu sa cred).
|
#899
Posted 18 June 2017 - 22:00
Am citit citeva pagini , si nu am inteles nimic ; astfel :
1.De ce ar trebui sa dau "accept" pentru acest wififree ? de ce nu este implicit ? 2.Ce se intimpla daca fac acesta treaba ? Routerul meu devine public ? Am un router mic , mai vechi , de 54 mb. 3.Am urmarit tutorialul de la upc ; nu inteleg "nume utilizator cont myupc" ; ce se trece acolo ? nume din contract ? cind ma conectez , ala unde ma conectez stie cum ma chiama ? |
#900
Posted 19 June 2017 - 17:18
1. habar nu am
2. Chestia este valabila doar pentru aparatele lor. 3. Asa cum faci un cont pe undeva,un forum de exemplu,alegi un nume (nickname) sau se pune adresa de mail.Cand favi un cont pe myupc iti trebuie o adresa de mail si codul de abonat.Ulterior adresa de mail devine nume utilizator. Pentru wifi free trebuie setata o alta parola (bineinteles poate fi aceeasi ca si la contul myupc insa poate fi si diferita) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users