Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vot europarlamentare

Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania
 AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...

Parere garsoniera Tineretului
 Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche

recomandare placa captura video
 Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti

datasheet crawling
 

problema samsung tv smarthub

- - - - -
  • Please log in to reply
71 replies to this topic

#37
ady000

ady000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 496
  • Înscris: 30.10.2009
La tine nu merge ai incercat?

#38
drugan_i

drugan_i

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 29.09.2014
Buna seara ,

Ma confrunt cu aceiasi problema modelul este 32 f4510.

Astazi am reincarcat contul de Seenow , Smart Hub-ul functiona.
Dupa 3 ore cand am redeschis televizorul, Smart hub-ul nu mai functiona.
Am apasaat history (de pe telecomanda si am accesat contul de Seenow - s-a conectat) am dat return si a aparut aceiasi imagine stg sus Foto,videoclipuri si muzica, in dreapta mijloc o sageata inactiva ,sus in coltul din dreapta ecranul tv fara sonor, toate butoanele de pe telecomanda sunt inactive pot iesi de aici doar apasand source .

Am resetat televizorul de 2 ori fara succes .

Mentionez ca nu am contul Samsung activat.

Ati primit vreun raspuns de la Asistenta Samsung ?

 BVMadalin, on 28 septembrie 2014 - 22:14, said:

Pe mine acum ma sare peste cativa pasi la configurare.de la 6 ma sare direct la final unde imi zice ca smart tv e gata de utilizare

La fel si la mine

#39
ady000

ady000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 496
  • Înscris: 30.10.2009
Chiar daca ai contul de samsung tot așa osa iti faca ...e de la ei .sunt cazute serverele

#40
dwy17

dwy17

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 29.09.2014
Si eu sunt in aceeasi situatie,tot cu un ue32f4500. Azi pe la ora 19-20 a picat..

#41
BlackDay27

BlackDay27

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 30.09.2014
Salut! Am si eu aceeasi problema la televizorul meu Samsung UE32F4500...azi pe la ora 10 cand sa intru pe SMARTHUB sa urmaresc un serial pe Voyo aceeasi chestie...elemente blurate si fereastra canalului micsorata in stanga sus fara sonor...youtube incarcat de pe telefonul mobil merge...i-am dat resetare si toate alea si nimic...daca se remediaza problema la cineva va rog postati. ms!

#42
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,459
  • Înscris: 01.12.2001
Nu cred ca are treaba cu serverele lor. Probabil si-a facut update automat.
Daca deconectez reteaua, pot intra pe smart hub. Deci e ceva local.

#43
dwy17

dwy17

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 29.09.2014
Pai si in cazul asta il duc la garantie sau cum fac?

#44
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,459
  • Înscris: 01.12.2001
Suna la tel verde samsung.

Aveati toti setat autoupdate? Ar fi singura explicatie.

#45
BlackDay27

BlackDay27

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 30.09.2014
Eu zic sa mai asteptam o zi doua sa vedem ce se intampla...faza cu deconectarea retelei nu am incercat-o...

#46
nlightndrk

nlightndrk

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 30.09.2014
Am reusi sa vb cu cine pe livechat ul de pe samsung romania si mi a dat raspunsul acesta :
Oana :
   Bine ati venit pe Live Chat Support! Numele meu este Oana, cum va pot ajuta ?
Pseudonim . :
   Buna ziua
Oana :
   In istoric ati precizat ca este nefunctional Smart Hub-ul .
Pseudonim . :
   de 2 zile nu mai functioneaza smart hub -ul pe un televizor ue32f4510
Pseudonim . :
   da
Oana :
   Serviciul "Smart Hub" va fi inaccesibil in data de 30.09.2014  datorita unor lucrari de mentenanta.
Oana :
   In cel mai scurt timp posibil, acesta va fi functional.
Pseudonim . :
   ah, super . exista un loc unde se fac astfel de notificari?
Oana :
   De regula apare un mesaj pe Tv cu cateva zile inainte de mentenanta.
....

#47
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,459
  • Înscris: 01.12.2001
Nu ai inteles. Am 32F5500 si e ok. Am incercat neconectat la net si imi afiseaza smart hub. Deci nu are legatura cu netul.
Ce sa mai astepti? Crezi ca isi revine fara un alt fw?

La mine de vreo luna tot aparea un mesaj despre media hub

#48
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,203
  • Înscris: 13.07.2005
Idem si la mine.
De doua zile nu mai functioneaza Smart HUB ( mai exact de luni, 29.09.2014).
Model TV: UE32H4510
Celelate aplicatii functioneaza, conexiunea la internet merge fara probleme ( ieri am facut up-date-ul de soft). Browserul de internet merge ...
Probabil e o problema de servere dupa cum pare-se ca sustin cei de la Live Support.

Este oricum jenant pentru Samsung sa tina un serviciu suspendat aproape o sapatamana ( asta in ideea ca o rezolva pana pe 03.10.2014 dupa cum pare-se ca ar fi comunicat unui coleg ).
Pai ce mama zmeului de lucrari fac O SAPTAMANA la server !!??
Cred ca sun si eu azi la Support sa le zic "de dulce" !
....
Si mai platesc de prost si abonament la Voyo si Seenow  !

#49
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,459
  • Înscris: 01.12.2001
Se pare ca azi se va remedia problema. Am sunat la Samsung Ro.

#50
lucimunteanu2000

lucimunteanu2000

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 18.03.2007
Acum am vb la relatii clienți și oficial se face mentenanță pentru serile 4000 + 5000 și au ca termen limita 03.10...da speram ca se respecta.

#51
raduadrianb

raduadrianb

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 327
  • Înscris: 12.08.2007
Intrati la actualizare software. A aparut de aseara o noua actualizare. Eu am facut actualizarea si merge Smart Hub-ul

#52
BlackDay27

BlackDay27

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 30.09.2014
raduadrianb are dreptate...mi.am actualizat softul si merge...si.a revenit in sfarsit dupa 4 zile de inactivitate....

Versiunea noua se termina cu 2101.0?

#53
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,459
  • Înscris: 01.12.2001
2101 am si eu dar am doar 2 taburi.

Aplicatii si Multimedia
Am 32F5500
Altii au cate 5 taburi. Si Games e pe unele TV.
De la Samsung au zis ca e ok.
Oare asa e?

#54
dwy17

dwy17

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 29.09.2014
Am facut si eu update.tot nu merge.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate