Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
problema samsung tv smarthub
Last Updated: Oct 24 2014 05:55, Started by
alin2016
, Sep 27 2014 21:20
·
0
#38
Posted 29 September 2014 - 21:36
Buna seara ,
Ma confrunt cu aceiasi problema modelul este 32 f4510. Astazi am reincarcat contul de Seenow , Smart Hub-ul functiona. Dupa 3 ore cand am redeschis televizorul, Smart hub-ul nu mai functiona. Am apasaat history (de pe telecomanda si am accesat contul de Seenow - s-a conectat) am dat return si a aparut aceiasi imagine stg sus Foto,videoclipuri si muzica, in dreapta mijloc o sageata inactiva ,sus in coltul din dreapta ecranul tv fara sonor, toate butoanele de pe telecomanda sunt inactive pot iesi de aici doar apasand source . Am resetat televizorul de 2 ori fara succes . Mentionez ca nu am contul Samsung activat. Ati primit vreun raspuns de la Asistenta Samsung ? BVMadalin, on 28 septembrie 2014 - 22:14, said:
Pe mine acum ma sare peste cativa pasi la configurare.de la 6 ma sare direct la final unde imi zice ca smart tv e gata de utilizare La fel si la mine |
#39
Posted 29 September 2014 - 21:37
Chiar daca ai contul de samsung tot așa osa iti faca ...e de la ei .sunt cazute serverele
|
#40
Posted 29 September 2014 - 23:21
Si eu sunt in aceeasi situatie,tot cu un ue32f4500. Azi pe la ora 19-20 a picat..
|
#41
Posted 30 September 2014 - 11:22
Salut! Am si eu aceeasi problema la televizorul meu Samsung UE32F4500...azi pe la ora 10 cand sa intru pe SMARTHUB sa urmaresc un serial pe Voyo aceeasi chestie...elemente blurate si fereastra canalului micsorata in stanga sus fara sonor...youtube incarcat de pe telefonul mobil merge...i-am dat resetare si toate alea si nimic...daca se remediaza problema la cineva va rog postati. ms!
|
#42
Posted 30 September 2014 - 11:46
Nu cred ca are treaba cu serverele lor. Probabil si-a facut update automat.
Daca deconectez reteaua, pot intra pe smart hub. Deci e ceva local. |
#43
Posted 30 September 2014 - 11:49
Pai si in cazul asta il duc la garantie sau cum fac?
|
#44
Posted 30 September 2014 - 12:39
Suna la tel verde samsung.
Aveati toti setat autoupdate? Ar fi singura explicatie. |
#45
Posted 30 September 2014 - 13:05
Eu zic sa mai asteptam o zi doua sa vedem ce se intampla...faza cu deconectarea retelei nu am incercat-o...
|
#46
Posted 30 September 2014 - 13:45
Am reusi sa vb cu cine pe livechat ul de pe samsung romania si mi a dat raspunsul acesta :
Oana : Bine ati venit pe Live Chat Support! Numele meu este Oana, cum va pot ajuta ? Pseudonim . : Buna ziua Oana : In istoric ati precizat ca este nefunctional Smart Hub-ul . Pseudonim . : de 2 zile nu mai functioneaza smart hub -ul pe un televizor ue32f4510 Pseudonim . : da Oana : Serviciul "Smart Hub" va fi inaccesibil in data de 30.09.2014 datorita unor lucrari de mentenanta. Oana : In cel mai scurt timp posibil, acesta va fi functional. Pseudonim . : ah, super . exista un loc unde se fac astfel de notificari? Oana : De regula apare un mesaj pe Tv cu cateva zile inainte de mentenanta. .... |
|
#47
Posted 30 September 2014 - 13:48
Nu ai inteles. Am 32F5500 si e ok. Am incercat neconectat la net si imi afiseaza smart hub. Deci nu are legatura cu netul.
Ce sa mai astepti? Crezi ca isi revine fara un alt fw? La mine de vreo luna tot aparea un mesaj despre media hub |
#48
Posted 01 October 2014 - 09:57
Idem si la mine.
De doua zile nu mai functioneaza Smart HUB ( mai exact de luni, 29.09.2014). Model TV: UE32H4510 Celelate aplicatii functioneaza, conexiunea la internet merge fara probleme ( ieri am facut up-date-ul de soft). Browserul de internet merge ... Probabil e o problema de servere dupa cum pare-se ca sustin cei de la Live Support. Este oricum jenant pentru Samsung sa tina un serviciu suspendat aproape o sapatamana ( asta in ideea ca o rezolva pana pe 03.10.2014 dupa cum pare-se ca ar fi comunicat unui coleg ). Pai ce mama zmeului de lucrari fac O SAPTAMANA la server !!?? Cred ca sun si eu azi la Support sa le zic "de dulce" ! .... Si mai platesc de prost si abonament la Voyo si Seenow ! |
#49
Posted 02 October 2014 - 12:38
Se pare ca azi se va remedia problema. Am sunat la Samsung Ro.
|
#50
Posted 02 October 2014 - 14:05
Acum am vb la relatii clienți și oficial se face mentenanță pentru serile 4000 + 5000 și au ca termen limita 03.10...da speram ca se respecta.
|
#51
Posted 02 October 2014 - 14:19
Intrati la actualizare software. A aparut de aseara o noua actualizare. Eu am facut actualizarea si merge Smart Hub-ul
|
|
#52
Posted 02 October 2014 - 15:59
raduadrianb are dreptate...mi.am actualizat softul si merge...si.a revenit in sfarsit dupa 4 zile de inactivitate....
Versiunea noua se termina cu 2101.0? |
#53
Posted 02 October 2014 - 16:33
2101 am si eu dar am doar 2 taburi.
Aplicatii si Multimedia Am 32F5500 Altii au cate 5 taburi. Si Games e pe unele TV. De la Samsung au zis ca e ok. Oare asa e? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users