Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Alo Nelimitat FIX si Mobil - nu este chiar nelimitat
Last Updated: Jun 26 2015 21:51, Started by
Neolix
, Sep 27 2014 21:11
·
0
#19
Posted 29 September 2014 - 15:28
LunaCrystal, on 27 septembrie 2014 - 23:09, said: Deci sa inteleg ca daca folosesc fixul doar pentru primit apeluri de la rudele din strainatate Neolix, on 27 septembrie 2014 - 21:11, said:
Nu exista limita de minute ci mai nou se calculeaza in procente. Daca este sa o luam matematic, daca vorbesti intr-o luna doar 1 minut catre international fara sa primesti nici un apel ai incalcat toate cele trei reguli de mai jos: - Traficul de Voce către alti operatori depăseste 90% din traficul total de voce efectuat; (ai 100%) - Traficul de Voce către alti operatori este de minim 3 ori mai mare decât traficul de Voce primit de la ceilal!i operatori; ( > 3 ori ) - Traficul de Voce international depaseste 60% din traficul total de voce efectuat.(ai 100%) |
#20
Posted 30 September 2014 - 08:04
Salut,
Incepand de ieri, 29 Septembrie, sunt proaspat beneficiar al serviciilor UPC: TV Maxim+Pannonia, NET de 200 si TEL Nelimitat Mobil. Inca de Joi , 25 Sepembrie, cand am semnat Contractul la unul dintre magazinele lor din Bucuresti, am sesizat si semnalat aberatiile din FUP despre care vorbiti si voi si am pus urmatoarea intrebare: Ce se intampla daca in cursul unei luni voi da FIX 2-3 telefoane doar pe mobil in Europa? Conform FUP am depasit nu 90%, ci am facut 100% din trafic. Rezultatul: perplexitate din partea agentului (nici nu stia ce scrie in noua Anexa). Stati linistit ca nu am intampinat pana acum probleme. N-a venit nimeni sa se planga. La care eu ii atrag atentia ca nici nu avea cum sa vina cineva in conditiile in care nici nu s-au emis inca faturi pe noua oferta si cu noile pachete abia intrate. In concluzie a facut o solicitare interna pentru a i se lamuri problema si mi-a promis ca ma va suna personal sa ma lamureasca. Inainte de noile oferte, in FUP se preciza foarte clar o suma de 2000 de minute in alte retele (conform Anexei de telefonie aflata pe site Joi si inca si astazi), pe cand la semnarea Contractului am primit o noua Anexa actualizata cu FUP-urile astea aberante. In concluzie, ramane sa vedem. Astazi voi formula si o solicitare de lamuriri prin telefon. LE: Am facut solicitarea prin telefon dupa ce am primit niste explicatii halucinante cum ca pot folosi serviciul atata timp cat nu depasesc MEDIA de minute folosite IN MOD NORMAL de o persoana fizica. Am intrebat si eu: care e MEDIA si cum se defineste NORMALUL ? Mai aveam putin si o faceam sa inteleaga ca intram in filosofie pura si intrebari existentiale Edited by georgetoader, 30 September 2014 - 08:22. |
#21
Posted 30 September 2014 - 10:09
Oferta cu nelimitat fix si mobil a venit tocmai pentru a atrage clienti daca UPC apeleaza strict la FUP conform contractului rezultatul va fi o scadere dramatica a numarului de clienti pe telefonie si nu o crestere asa cum ei au intentionat.
|
#22
Posted 30 September 2014 - 18:22
Ar mai fi o varianta: sunati pe un nr de UPC, la un prieten/cineva din familie, si il lasati deschis cateva ore, ca sa nu aveti 100% apeluri internationale )))
|
#23
Posted 11 October 2014 - 04:49
georgetoader, on 30 septembrie 2014 - 08:04, said: ...pot folosi serviciul atata timp cat nu depasesc MEDIA de minute folosite IN MOD NORMAL de o persoana fizica. Dumnezeule mare!! Pai daca nimeni nu are voie sa depaseasca MEDIA, acea medie nu mai e medie, devine maxim permis. Si atunci unde se va situa noua medie care din nou devine maxim permis?! Ai intrebat-o pe fatuca aia daca are ceva in cap? Si asta nu e filozofie existentiala, e logica elementara, de bun simt! Lasand asta, eu nu am auzit inca pe nimeni sa aiba numarul de telefon UPC restrictionat pentru motivele aduse aici in discutie. |
#24
Posted 11 October 2014 - 07:48
Salut,
Tocmai am primit raspuns la solicitarea de lamuriri asupra problemei semnalate. Dupa politeturile normale, sunt anuntat ca mi s-au atasat la email scanuri de pe Contractul semnat si Anexe (pe care le aveam si eu evident), apoi vine urmatoarea "lamurire" : "Conform contractului, limita de 2000 minute nu se aplica contractului dumneavoastra, Alo Nelimitat Mobil include convorbiri gratuite, nelimitate catre orice retea fixa si mobila din Romania, Europa, SUA, Canada si Israel. Apelurile catre alte destinatii decat cele mentionate, se tarifeaza conform listei actuale de tarife." Atat. Am raspuns evident acestui mesaj si am formulat inca o data nalamurirea pe care o am si am solicitat inca o data clarificari. |
#25
Posted 16 October 2014 - 21:12
Am sunat si eu dupa ce am citit aici sa cer lamuriri iar operatorul de la relatii clienti m-au asigurat ca pot sa sun gratuit oriunde in Romania, Europa, SUA, canada si Israel. Am cerut sa imi enumere si tarile din Europa unde pot suna nelimitat. Nu le mai tin minte pe toate dar nu cred ca au exclus vre-o tara din UE. S-ar putea sa ma insel dar tarile principale erau incluse toate. Era chiar si Moldova printe ele. O sa sun linistit, nu ma astept sa faca UPC-ul vreo figura de genul asta, si-ar face mai mult reclama negativa pentru nimic. O veste de genul asta s-ar raspandii foarte usor pe internet, nu cred ca ar vrea sa riste asta.
Edited by pahomi, 16 October 2014 - 21:19. |
#26
Posted 16 October 2014 - 21:25
Ai luat si telefonie fixa? Si eu am tot abonamentul nelimitat si nu am avut surprize pana acuma. Il folosesc cu succes peste tot unde am de sunat.
|
#27
Posted 17 October 2014 - 11:59
Da, am luat si Alo Nelimitat Mobil. Pentru 15ron pe luna sa sun nelimitat oriunde chiar merita, mai ales ca am familie si prin Germania si SUA si pot sa ii sun oricand acum
Edited by pahomi, 17 October 2014 - 12:00. |
#29
Posted 18 October 2014 - 17:45
Am cateva nelamuriri cu acest abonament nelimitat mobil international
in pagina de prezentare scrie ca e nelimitat Europa dar cand dai click la alte destinatii apar ca taxabile majoritatea tarilor din EU Austria, Belgia, Danemarca, Elvetia, Franta, Germania, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Marea Britanie, Olanda, Portugalia, Spania, Suedia, Moldova, Bulgaria, Ucraina, Turcia, Polonia {Retele Mobile (0.90 lei/minut, fara TVA)} a doua necunoscuta este daca pot sa imi fac acest abonament chiar daca nu sant aria de acoperire fizica al UPC m-ar interesa sa folosesc acest abonament strict cu aplicatia Upc phone pentru android deci nu necesita instalarea unui post fix de telefon Thanks in advance pentru orice info |
#30
Posted 18 October 2014 - 17:47
Nu se taxeaza, e gresita formularea pe site. Fiind vorba de telefonie fixa, nu te poti abona daca nu ai reteaua fixa la locatia ta.
|
#31
Posted 24 October 2014 - 09:00
Hai ca m-ati speriat. Am cautat contractul semnat si aveam limita veche, de 2000 de minute. Daca tot am sunat sa ii intreb de Wi-Free, am intrebat si de FUP-ul vietii.
Mi-au zis ca FUP-ul este pus pentru citez: "a-i depista pe cei care fac contract pe persoana fizica si folosesc in interes de firma". Din ce spunea agentul, au avut cazuri de firme care erau un fel de call-center pe vanzari si cu 15 lei ar fi putut sa sune oriunde in lume. Daca nu ar fi fost mentiunea in contract, nu ar fi avut voie sa le faca nimic, dar ca in mod sigur nu se va intampla nimic cu utilizatorii normali. Zicea ca singura data cand cuiva i-a fost blocat numarul, a fost cand o nebuna, cauta numere in cartea de telefon si suna oamenii doar sa le auda glasul! Cica a fost si la stiri. Avea 12.000 de minute pe luna. Mi-e frica sa calculez cate ore pe zi vorbea "zana" la telefon ))) Pana una alta, eu de-abia astept sa plec in concediu. Cred ca e cam singurul moment cand folosesc telefonia lor, cu aplicatia din mobil, ca sa nu mai dau roaming. |
#34
Posted 30 October 2014 - 16:47
#35
Posted 30 October 2014 - 16:55
Kalman2007, on 30 octombrie 2014 - 16:47, said:
De unde ai constatat ca e teapa? "8.4 POLITICA DE UTILIZARE REZONABILĂ A SERVICIULUI DE TELEFONIE (FUP) - setul de reguli pe care un client al Serviciului de telefonie trebuie să le respecte pentru a beneficia de oferta de mai sus, după cum urmează: Clientul nu poate utiliza Serviciul în interes comercial (ex. să revândă Serviciul sau să-l utilizeze în cadrul unei activită!i comerciale); Clientul nu poate utiliza Serviciul într-un asemenea mod care să aibă ca efect disfunc!ionalită!i ale re!elei UPC si/ sau ter!ilor; Clientul nu poate utiliza Serviciul astfel încât prestarea serviciilor UPC către al!i clien!i ai săi să fie întreruptă sau asigurată sub parametrii de calitate declara!i (ex. convorbiri telefonice cu o durată foarte mare, număr foarte mare de apeluri într-o perioadă scurtă de timp etc.); În plus, pentru serviciile UPC oferite prin abonamentele nelimitate se consideră, de exemplu dar nelimitat la, utilizare abuzivă, dacă sunt îndeplinite următoarele condi!ii: - Traficul de Voce către alti operatori depăseste 90% din traficul total de voce efectuat; - Traficul de Voce către alti operatori este de minim 3 ori mai mare decât traficul de Voce primit de la ceilal!i operatori; - Traficul de Voce international depaseste 60% din traficul total de voce efectuat. În cazul în care pe parcursul unui ciclu de facturare (durata unui ciclu de facturare fiind de o lună) Clientul nu respectă FUP, acesta nu va mai putea ini!ia apeluri până la sfârsitul ciclului de facturare respectiv, cu excep!ia numerelor pentru apeluri de urgen!ă; În cazul în care Clientul are comportamentul din prezentul alineat oricare două cicluri de facturare succesive (durata unui ciclu de facturare fiind de o lună), atunci contractul pentru Serviciul de telefonie este reziliat de plin drept, fără a fi necesară îndeplinirea niciunei alte formalită!i, fără interven!ia instan!ei de judecată si fara posibilitatea de a primi despagubiri." MembruAnonim, on 30 octombrie 2014 - 16:45, said:
Nu e teapa, cum sa fie? "8.4 POLITICA DE UTILIZARE REZONABILĂ A SERVICIULUI DE TELEFONIE (FUP) - setul de reguli pe care un client al Serviciului de telefonie trebuie să le respecte pentru a beneficia de oferta de mai sus, după cum urmează: Clientul nu poate utiliza Serviciul în interes comercial (ex. să revândă Serviciul sau să-l utilizeze în cadrul unei activită!i comerciale); Clientul nu poate utiliza Serviciul într-un asemenea mod care să aibă ca efect disfunc!ionalită!i ale re!elei UPC si/ sau ter!ilor; Clientul nu poate utiliza Serviciul astfel încât prestarea serviciilor UPC către al!i clien!i ai săi să fie întreruptă sau asigurată sub parametrii de calitate declara!i (ex. convorbiri telefonice cu o durată foarte mare, număr foarte mare de apeluri într-o perioadă scurtă de timp etc.); În plus, pentru serviciile UPC oferite prin abonamentele nelimitate se consideră, de exemplu dar nelimitat la, utilizare abuzivă, dacă sunt îndeplinite următoarele condi!ii: - Traficul de Voce către alti operatori depăseste 90% din traficul total de voce efectuat; - Traficul de Voce către alti operatori este de minim 3 ori mai mare decât traficul de Voce primit de la ceilal!i operatori; - Traficul de Voce international depaseste 60% din traficul total de voce efectuat. În cazul în care pe parcursul unui ciclu de facturare (durata unui ciclu de facturare fiind de o lună) Clientul nu respectă FUP, acesta nu va mai putea ini!ia apeluri până la sfârsitul ciclului de facturare respectiv, cu excep!ia numerelor pentru apeluri de urgen!ă; În cazul în care Clientul are comportamentul din prezentul alineat oricare două cicluri de facturare succesive (durata unui ciclu de facturare fiind de o lună), atunci contractul pentru Serviciul de telefonie este reziliat de plin drept, fără a fi necesară îndeplinirea niciunei alte formalită!i, fără interven!ia instan!ei de judecată si fara posibilitatea de a primi despagubiri." |
#36
Posted 30 October 2014 - 16:57
Acest post nu l-ai citit
pozarul, on 24 octombrie 2014 - 09:00, said:
Hai ca m-ati speriat. Am cautat contractul semnat si aveam limita veche, de 2000 de minute. Daca tot am sunat sa ii intreb de Wi-Free, am intrebat si de FUP-ul vietii. Mi-au zis ca FUP-ul este pus pentru citez: "a-i depista pe cei care fac contract pe persoana fizica si folosesc in interes de firma". Din ce spunea agentul, au avut cazuri de firme care erau un fel de call-center pe vanzari si cu 15 lei ar fi putut sa sune oriunde in lume. Daca nu ar fi fost mentiunea in contract, nu ar fi avut voie sa le faca nimic, dar ca in mod sigur nu se va intampla nimic cu utilizatorii normali. Zicea ca singura data cand cuiva i-a fost blocat numarul, a fost cand o nebuna, cauta numere in cartea de telefon si suna oamenii doar sa le auda glasul! Cica a fost si la stiri. Avea 12.000 de minute pe luna. Mi-e frica sa calculez cate ore pe zi vorbea "zana" la telefon ))) Pana una alta, eu de-abia astept sa plec in concediu. Cred ca e cam singurul moment cand folosesc telefonia lor, cu aplicatia din mobil, ca sa nu mai dau roaming. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users