Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Unidentified Flying Objects - Accord & GTC
Last Updated: Apr 26 2024 07:17, Started by
Viorro
, Sep 25 2014 14:42
·
2
#37
Posted 06 January 2015 - 08:51
Desi am fost nevoit s-o montez dupa doar cateva ore de stat la caldura, geamul oglinzii a ramas la locul lui dupa ultimele geruri si o spalare cu turbojetul. Consumul la Opel s-a stabilizat la 6.5 (exclusiv urban, in ultima mie de km) iar la Accord pe la 10%, insa la cat de putini km face nu prea conteaza.
Attached Files |
#38
Posted 24 January 2015 - 23:40
Montat ieri folie faruri la Accord, polish doar de luciu la farul stang unde erau ceva zgarieturi fine. Consumul (urban doar) a mai scazut pe la 9.8 de cand s-a mai incalzit afara.
Miercuri urmeaza sa-i fac ITP-ul si la o inspectie sumara la sistemul de iluminare am observat becul de pozitie dreapta fata ars (de fapt un led T10 cu 40 de SMD-uri), asa ca le-am inlocuit pe ambele cu alte leduri de putere mai mica, tot albe. |
#39
Posted 28 January 2015 - 10:22
Efectuat ITP-ul la Accord, timp consumat aproape o ora, verificat tot la sange, trecut fara probleme. Mi s-a parut ciudat ca nu a lasat motorul sa sa incalzeasca, i-a luat gazele la relanti si la 2500 RPM cand acul de caldura era sub jumatatea cadranului, a iesit poluare 0. Mi-a zis ca doar la diesel trebuie incalzit motorul.
|
#40
Posted 28 January 2015 - 13:33
Aceeasi chestie am intalnit-o si eu la Avensis (de 2 ori). Motorul nu avea mai mult de 45 grade celsius cand s-a facut testul iar tipul de la ITP a zis ca nu e necesar sa fie cald-cald, caldut este ok. Testul a iesit in parametrii.
Edited by closchkutza, 28 January 2015 - 13:34. |
#41
Posted 04 February 2015 - 00:19
Imi aduc aminte ca ai zis mai demult ca ai jante de tabla si am crezut ca-s din aliaj. Tu ai modelul asta de jante de tabla - http://imgur.com/jXH8bXn ?
Daca da, sunt super ca nu sunt modelul clasic gen http://www.vadrexim....-10085_mare.jpg Ma voi pune pe cautat sa-mi gasesc ceva asemanator ca nu arata rau ca jante de iarna. Sper sa gasesc prin dezmembrari/vulcanizari ca eu am modelul in 4 prezoane. |
#42
Posted 04 February 2015 - 10:23
Da, modelul asta il am, doar ca difera un pic capacele fata de cele din link-ul tau. Sunt foarte OK si pt. vara, daca mai gaseam un set la fel il luam chiar si fara capace, sa pun anvelopele de vara pe ele, prefer sa schimb rotile singur decat sa pierd timpul pe la vulcanizari.
Attached FilesEdited by Viorro, 04 February 2015 - 10:25. |
#44
Posted 04 February 2015 - 12:16
Ai dreptate, sunt ok si de vara ca sunt in 5 spite si pacalesc ochiul. Eu am deja jante de aliaj dar vreau sa le tin doar pt vara.
|
#46
Posted 20 March 2015 - 09:26
Montat la Opel rotile de vara (la 95000 km), am facut comanda si de un set de 20 prezoane OZ M20x1.5 de 58 mm cu lungimea filetului de 25 mm (cele originale au 47.5 cu lungimea filetului de 20 mm si prind doar patru ture de filet). Am schimbat si stergatoarele cu un set Valeo. Azi i-am facut si plinul la Rompetrol, cred ca e ultimul plin la care folosesc aditiv de iarna http://www.renewable...l Fuel Cond.pdf, la urmatorul o sa pun de vara. Consumul sta pe la 6.2 exclusiv urban cu motorina de 51 de la Rompetrol, cu cea (tot de 51) de la OMV consuma cam 6.5, tot urban. Toata iarna a pornit la prima cheie, chiar si la - 19 grade, acoperita cu zapada viscolita in parcare.
Attached FilesEdited by Viorro, 20 March 2015 - 09:34. |
|
#47
Posted 26 March 2015 - 09:18
Au sosit prezoanele pt. Opel. insa difera putin fata de ce era in anunt (lungime filet de 30 mm si suprafata de strangere semisferica fata de conica la prezoanele originale). Ca lungime s-au potrivit, cat despre suprafata de strangere diferita, le-am strans putin mai tare fata de normal (la 140 N/m fata de 120), o sa verific in timp daca au tendinta de a se slabi, desi nu cred ca va fi vreo diferenta (latimea benzii de contact dintre prezonul conic si janta este cam de 2-3 mm, destul de mica pentru a influenta prea mult frictiunea dintre prezon si janta in cazul prezonului semisferic).
Attached Files |
#48
Posted 06 April 2015 - 12:35
Esti din BC? Cred ca ne-am intalnit la iesirea din Iasi, am mers in spatele tau putin
|
#49
Posted 06 April 2015 - 13:13
Da, insa era la volan juniorul, mai mult el o conduce in ultimul timp.
|
#50
Posted 06 April 2015 - 15:29
Cam agresiv la volan juniorul. Sa-i zici sa nu mai incerce sa depaseasca prin dreapta (acostament) autocare ca au si alea unghi mort
Edited by paul_kelso, 06 April 2015 - 15:29. |
#51
Posted 07 April 2015 - 07:16
Ce vrei, tanar si nelinistit, la 21 de ani eu eram mai nebun. Are peste 40000 km la activ, majoritatea facuti in oras si nici-o problema pana acum, in afara catorva amenzi de viteza la inceput... Scotea ceva fum masina? ...ca dupa remapare n-am apucat sa merg in spatele ei.
|
|
#53
Posted 07 April 2015 - 21:56
De cand i-am anulat EGR-ul si am facut remaparea n-am mai vazut fum in oglinzi, ce-i drept inainte aveam si admisia obturata pe jumatate iar softul nu era cel original, avea vreo 46 de modificari fata de acesta. Mi-a zis juniorul ca acum ajunge la 190 pe GPS, fata de 175 inainte de remapare, deci se confirma cei 120 de ponei. Consumul extraurban e acelasi cu cel urban (6.5%), dealtfel si la Accord e tot la fel, doar ca mai mare cu aproape 3 litri.
|
#54
Posted 07 April 2015 - 22:55
Masina arata foarte bine. Singura modificare pe care as aduce-o ar fi scoaterea carligului de remorcare. Parca nu-i din acelasi film
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users