Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?
 

Unidentified Flying Objects - Accord & GTC

- - - - -
  • Please log in to reply
87 replies to this topic

#19
Viorro

Viorro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 430
  • Înscris: 15.01.2008
La Accord am scut de plastic, distanta e de 4-5 cm pana la baie iar la Astra am scut de metal, distanta e de 2-3 cm intrr scut si baia de ulei, Nu-i absolut nici un pericol sa se incalzeasca scutul, practic aproape toata caldura este disipata in baia de ulei, la 2 cm de pad nu se simte caldura la mana, doar cu un termometru. Singura conditie este ca baia sa fie dintr-un aliaj conductor termic.

Edited by Viorro, 05 October 2014 - 20:25.


#20
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Vb de altceva.

#21
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006
@Vio: la tine la accord baia de ulei este neteda au are striatii/nervuri pentru racirea uleiului?

#22
Super Chief

Super Chief

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,491
  • Înscris: 21.08.2007
Sunt zone pe baia de ulei fara striatii. Sau cu striatii minime ce pot fi slefuite incat sa permita mularea completa a padului.

#23
Viorro

Viorro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 430
  • Înscris: 15.01.2008
Nu are striatii, doar ceva denivelari, insa am folosit o portiune plana (conditie necesara pt. montaj).

Attached Files



#24
Viorro

Viorro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 430
  • Înscris: 15.01.2008
Azi dimineata, am auzit un fasait anormal la motor la Accord, deschid capota si vad stropi de ulei pe motor si "blana" de capota, furtunul mare de servo umezit la capatul metalic dinspre pompa servo, ulei prelins pe langa rola intinzatoare de la accesorii, ceva ulei si pe curea, de unde si fasaitul... Am dus-o la mecanic si m-a sunat adineaori zicandu-mi ca l-a sertizat la o firma de specialitate, maine dimineata mi-l monteaza. Furtunul vechi l-a taiat pe lungime sa vada daca n-are vreo duza, insa era gol. Cel original e 1300 RON la reprezentanta, cam 1000 luat din US. A fost o rechemare in service pt. 500k Acura/Accord pentru schimbarea lui in US, insa in Europa nu. Sertizarea plus montajul ma va ajunge cam 250 ron.

Ieri i-am imbacat in piele volanul Astrei, iesit OK, zic eu. Cu ocazia asta am dat cu spray de contacte pe mufele din volan si-mi merge din nou claxonul, nu ca l-as folosi dar sa fie acolo.

Edited by Viorro, 10 October 2014 - 19:49.


#25
Viorro

Viorro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 430
  • Înscris: 15.01.2008
Rezolvat furtunul de servo, inlocuit partea de cauciuc cu furtun hidraulic cu insertie metalica marcat 330 BAR fabricat in 2014.
120 RON cu manopera inclusa (47 a fost furtunul si 70 montarea/demontarea pe masina). Mecanicul mi-a curatat scurgerile de ulei de pe blocul motor si cureaua de accesorii cu un spray, totul e la fel ca inainte.

#26
Viorro

Viorro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 430
  • Înscris: 15.01.2008
Caut de ceva timp jante e aliaj pt. GTC, n-am gasit nimic SH OEM sa-mi placa, parca as lua ceva de genul:http://www.jantesianvelope.ro/Jante-TORQUE-7-5-prezoane-16-19950.htm
Pe unele site-uri scrie ca sunt fabricate in China, pe cel de mai sus mi-au zis ca sunt facute in Malayezia. Sunt ceva de capul lor sau risc sa le indoi pe soselele mioritice (vor avea anvelope 205/55-16)?

Pana acum am avut doar jante OEM pe masini si n-a fost cazul vreodata sa stramb vreuna, nici nu prea iau gropi, ce-i drept...

#27
banculescu

banculescu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 901
  • Înscris: 04.10.2014
am crezut ca ai vazut un ozn...

#28
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Prefer oricand o janta oem mai banala decat chinezismele de genul din linkul tau.

Din poze vad ca deja ai jante din aliaj, vrei pt iarna?

Edited by paul_kelso, 12 October 2014 - 00:11.


#29
Viorro

Viorro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 430
  • Înscris: 15.01.2008
Pe Opel am jante de tabla cu capace, chiar daca par de aliaj.

#30
Viorro

Viorro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 430
  • Înscris: 15.01.2008
Poze cu volanul la Opel, inainte  si dupa ce a fost imbracat in piele.

Attached Files



#31
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,407
  • Înscris: 08.12.2006
Foarte fain a iesit!

#32
Viorro

Viorro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 430
  • Înscris: 15.01.2008
Da, insa parca mai mult imi place cel de la Accord! Posted Image

#33
Viorro

Viorro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 430
  • Înscris: 15.01.2008
Am trecut la anvelope de iarna, intre timp. GTC-ul a beneficiat si de o remapare la 120 CP si 235 Nm by EDS, motorul e mult mai elastic acum, imi permit depasiri mai din scurt si parca s-a micsorat si consumul. Acelasi drum (Bacau-Bucuresti/retur) l-am facut la dus cu 5.5% consum, media orara de 74 km/h iar la intors cu 5%, media orara de 80 km/h. Inainte de remap i-am curatat admisia si EGR-ul care a fost blocat pe inchis si anulat din soft.
I-am luat si un set de jante de aliaj pe care le-am echipat cu anvelopele de vara.

Attached Files

  • Attached File  Rial.jpg   77.58K   36 downloads

Edited by Viorro, 30 October 2014 - 15:35.


#34
Viorro

Viorro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 430
  • Înscris: 15.01.2008
Schimbat ieri in regie proprie uleiul si filtrele la ambele agregate, flush motor cu Metabond engine cleaner, spalat motorul de doua ori cu cate 2,5 litri de ulei 5W30 ramase de la schimburile anterioare.

Astra a ajuns la 92 636 km si a beneficiat in continuare de RLI Bio-SynXtra HD SHP Motor Oil SAE 5W40 (filtru de ulei Champion) iar Honda a ajuns la 200743 km si e la al doilea schimb de RLI Bio-SynXtra SHP 0w30 (filtru Purflux).  Resetat si consumul (5,8 la la Astra si 9,2 la Honda, exclusiv urban). Am spalat si ambele masini, n-am mai apucat sa fac poze ca m-a prins noaptea…

Ca o observatie, pe cat de simpla e operatiunea la Honda (filtru de ulei demontat cu cheie tip colier, surub de 22 la baie, scutul decupat in dreptul surubului de golire al baii de ulei) pe atat de complicat e la Opel (filtru de ulei in carcasa, suruburi  torx, cheie tubulara de 26 pt. filtru, surub torx la baie, demontat scut metalic pt. a putea avea acces la baia de ulei).

Edited by Viorro, 16 November 2014 - 07:10.


#35
Viorro

Viorro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 430
  • Înscris: 15.01.2008
Asta seara, cand scoteam Opelul din curte m-am trezit ca-mi cade oglinda de pe stanga (doar sticla), fiind zapada pe jos a ramas intacta. Se lipeste cu vreun adeziv special, sau merge sa incerc cu un tub de adeziv pt. plastic/sticla de la Lidl? N-as vrea sa mai pice iar, data viitoare sigur se sparge. Ma gandesc ca datorita variatiilor de temperatura (oglinzi incalzite) nu orice adeziv rezista acolo...

#36
Viorro

Viorro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 430
  • Înscris: 15.01.2008
Am lipit-o cu Poxipol (asta aveam prin casa) dupa ce am demontat partea din plastic cu rezistenta de incalzire si am curatat cu pistolul de aer cald ambele suprafete de adezivul vechi. O las 24 de ore in casa si maine o montez.

Oglinda din stanga nu este din fabricatie, a fost schimbata ulterior.

Edited by Viorro, 31 December 2014 - 12:07.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate