Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Unidentified Flying Objects - Accord & GTC
Last Updated: Jul 28 2022 22:02, Started by
Viorro
, Sep 25 2014 14:42
·
0
#1
Posted 25 September 2014 - 14:42
Prima a venit la mine in garaj dupa mai mult de 1 an de cautari, detineam de ceva ani o Leganza si voiam neaparat CL7 cu facelift. Accord-urile de pe piata erau fie supraevaluate, fie neintretinute, conditia principala fiind sa fie la primul proprietar, istoric complet service. In august 2012, rasfoind ca de obicei anunturile de pe Autovit am vazut-o si a fost love at first sight, ca sa zic asa. Dupa un telefon si ceva mail-uri schimbate am adus-o acasa, primul drum definitivand relatia deja infiripata .
Masina este din 2007, 2.0 i-VTEC 155 CP, am luat-o la putin peste 180k km (rulati preponderent in exterior si in vacante prin Europa, omul avand si masina de oras), dotarile fiind suficiente pentru mine (erau suficiente climatronicul, scaunele incalzite, trapa si geamurile electrice): jante aliaj pe 16', trapa, xenon OEM cu spalatoare faruri, proiectoare ceata, ABS, VSA, controlul tractiunii, alarma OEM cu inchidere centralizata, 8 airbag-uri , imobilizator, geamuri electrice cu impuls, oglinzi electrice/incalzite/pliabile, aer conditionat 2 zone, tapiserie piele, sistem audio premium cu 6CD changer si 8 incinte acustice, servo directie progresiva, computer bord, pilot automat, scaune incalzite, senzori ploaie/lumina, comenzi volan, handsfree bluetooth, etc... Intre timp i-am mai luat un set de jante de vara ENKEI OEM pe 17' pr care le-am echipat cu anvelope 225/45-17 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 si alt set de aliaj OEM de iarna pe 16', tot ENKEI pe cere am pus anvelope 205/55-16 Goodyear UltraGrip 8. In doi ani am schimbat doar consumabile, am montat un incalzitor de baie de la Wolverine si am verificat tachetii, erau in specificatii si nu a fost nevoie de reglaj. Ulei folosesc Renewable Lube Bio-SynXtra™ Super High Performance Motor Oil SAE 5W30 "Dr Haas", schimbat anual in noiembrie, undeva la 7-8000 km. Acum are putin peste 200K km insa din pricina job-ului nu prea am timp sa o scot la plimbare. Din mai a.c. a aparut in garaj si un Astra H GTC din 2008 (upgrade la masina nevestei) cu motor Z13 DTH, fara DPF, 90 CP. Am luat-o la 82 K km, tot de la primul proprietar, a fost rulata in Italia si inmatriculata in Romania in 2012. Dotarile sunt basic (AC, 8 airbag-uri, CD 30 Audio cu 6 dif. si comenzi volan, computer bord, pilot automat, geamuri electrice cu impuls, oglinzi electrice/incalzite, alarma OEM, etc.). La asta i-am schimbat distributia (avea un zgomot lantul, cred ca datorita faptului ca primul proprietar schimba uleiul la 2 ani, GM 5w30 Dexos 2), cureaua accesorii (era ciupita, probabil de la o piatra sarita) cu intinzator, pompa apa (avea o urma de scurgere antigel), fulie alternator (scotea un zgomot in primul minut de la pornire). I-am montat si asteia incalzitor de baie de la Wolverine (https://www.wolverin...-p/9.1csace.htm), scut metalic, schimbat filtre, ulei (Renewable Lub Bio-SynXtra™ Heavy Duty Super High Performance Motor Oil SAE 5W40) din care dupa 8000 km nu a scazut decat 2-3 mm pe joja. I-am curatat clapeta admisie aer, urmeaza sa-i curat toata galeria de admisie si EGR-ul. I-am facut si un upgrade la sistemul audio (amplificator MTX 180W, subwoofer MTX 250W si condensator 1.2 F), urmeaza sa-i imbrac volanul in piele si sa-i montez folie de protectie pe faruri si proiectoare (inclusiv la Accord - folia). Sunt in cautarea unui set de jante de aliaj OEM de 16" (momentan are jante otel pe 16" cu anvelope Goodyear 4 Seasons), deocamdata nu am gasit nimic care sa merite. Intentionez in curand un remap la 125 CP si 230 Nm plus anulare EGR, inca sunt in dubii... Attached Files |
#2
Posted 25 September 2014 - 15:30
Ai apucat sa pui la treaba padurile termice? Cat timp este necesar sa fie cuplate la retea?
|
#3
Posted 25 September 2014 - 15:30
nu am inteles titlul pana nu am vazut pozele.
Edited by shelder, 25 September 2014 - 15:32. |
#4
Posted 25 September 2014 - 15:32
#5
Posted 25 September 2014 - 15:38
Super Chief, on 25 septembrie 2014 - 15:30, said:
Ai apucat sa pui la treaba padurile termice? Cat timp este necesar sa fie cuplate la retea? Da, pe Accord functioneaza de doi ani; folosesc o priza programabila, iarna e suficient 3 ore iar vara o ora, diferenta de temperatura este de 40 grade fata de mediul ambiant. Motorul se incalzeste in mai putin de 1 km iarna. |
#6
Posted 27 September 2014 - 19:02
Aseara am pus folie de protectie pe faruri si proiectoare la Astra, n-a fost nevoie de polish, cost 60 lei, folie Oraguard de la Oracal. Peste doua saptamani am programat si Accordul pt. aceeasi "operatie".
Attached Files |
#7
Posted 28 September 2014 - 17:45
Vezi ca accordul cl7-cm1 nu are servo directie progresiva ( doar servo directie hidraulica ) si singurul buton/geam cu impuls este cel de la sofer.
|
#8
Posted 28 September 2014 - 20:41
Viorro, on 27 septembrie 2014 - 19:02, said:
Aseara am pus folie de protectie pe faruri si proiectoare la Astra, n-a fost nevoie de polish, cost 60 lei, folie Oraguard de la Oracal. Peste doua saptamani am programat si Accordul pt. aceeasi "operatie". |
#9
Posted 29 September 2014 - 07:30
spyros, on 28 septembrie 2014 - 17:45, said:
Vezi ca accordul cl7-cm1 nu are servo directie progresiva ( doar servo directie hidraulica ) si singurul buton/geam cu impuls este cel de la sofer. Corect, buna obervatia. Directia este OK si la viteze mari, ofera un feeling optim. CorneRos, on 28 septembrie 2014 - 20:41, said:
De ce pui folii pe faruri si pe proiectoare? masina mea are pana acum 120.000 km si nu prezinta urme de pietre. Preventiv, sa nu se matuiasca/ingalbeneasca. La Accord am ceva zgarieturi, o sa le poshez inainte de a pune folia. Pt. 100 lei cat costa, merita - zic eu. |
#10
Posted 29 September 2014 - 09:56
CorneRos, on 28 septembrie 2014 - 20:41, said:
De ce pui folii pe faruri si pe proiectoare? masina mea are pana acum 120.000 km si nu prezinta urme de pietre. Daca tu nu le vezi nu inseamna ca ele nu exista: [ http://i208.photobucket.com/albums/bb153/show36/DSC08164.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] @Viorro: multi km fara probleme cu agregatele! |
|
#11
Posted 29 September 2014 - 10:13
Merci, la fel!
Astra e primul diesel in familie, am cedat la insistentele sotiei si juniorului, sper sa nu faca probleme la iarna... Momentan folosesc aditiv de motrina Bio-Power™ Soy-Based Summer Diesel Fuel Conditioner (1/1000), urmand ca prin noiembrie sa trec la cel de iarna. |
#12
Posted 04 October 2014 - 20:03
Ma facusei curios cu padurile alea dar vad ca nu sunt ceva de soi.
Daca tot ai garaj de ce nu bagi si o aeroterma sau ceva in masina, tot asa, cu priza programabila. In 10 min ar trebui sa fie cald bine in masina. Sincer eu as fi pus un calorifere jos in dreptul baii de ulei daca as fi avut garaj lipit de casa. Un cap termostatat programabil pt calorifer e vreo suta de lei. Edited by undercoverbrother, 04 October 2014 - 20:11. |
#13
Posted 04 October 2014 - 20:49
Din propria mea experinta am aflat ca literele UFO de la numere reprezinta un fel de mesaj subliminal pentru politisti pentru ca nu te mai opresc asa de des semnificand (unidentified flying object) adica daca nu pot identifica masina , nu o opresc .
E mai rau cand cineva trebuie sa iti dea prioritate (daca nu iti poate indetifica masina fiind invizibila) |
#14
Posted 04 October 2014 - 23:25
undercoverbrother, on 04 octombrie 2014 - 20:03, said:
Ma facusei curios cu padurile alea dar vad ca nu sunt ceva de soi. Daca tot ai garaj de ce nu bagi si o aeroterma sau ceva in masina, tot asa, cu priza programabila. In 10 min ar trebui sa fie cald bine in masina. Sincer eu as fi pus un calorifere jos in dreptul baii de ulei daca as fi avut garaj lipit de casa. Un cap termostatat programabil pt calorifer e vreo suta de lei. Calorifer in garaj, iarna, inseamna umiditate ridicata, umiditate ce nu face bine la fieratanii.. |
#15
Posted 04 October 2014 - 23:38
LOL?
Doar nu o bagi rece in garajul cald sa faca condens. De aia ziceam cu termostat programabil. Ala sa stea sub baie sa se ridice caldura la motor, nu sa incalzesti garajul. Asta ca sa nu lasi chestii electrice (gen aeroterme) nesupravegheate. Edited by undercoverbrother, 04 October 2014 - 23:39. |
|
#16
Posted 05 October 2014 - 06:38
O aeroterma consuma mult mai mult si nu este eficienta intr-un garaj neincalzit, se pierde caldura aiurea. Calorifer n-am cum sa pun, garajul nefiind lipit de casa. Padul termic are 125 W si dupa o ora scot joja calda din motor, cred ca e cea mai simpla solutie.
|
#18
Posted 05 October 2014 - 19:26
undercoverbrother, on 04 octombrie 2014 - 23:38, said:
LOL? Doar nu o bagi rece in garajul cald sa faca condens. Viorro, on 05 octombrie 2014 - 06:38, said:
O aeroterma consuma mult mai mult si nu este eficienta intr-un garaj neincalzit, se pierde caldura aiurea. Calorifer n-am cum sa pun, garajul nefiind lipit de casa. Padul termic are 125 W si dupa o ora scot joja calda din motor, cred ca e cea mai simpla solutie. Man, tu sub baia de ulei ai scut de plastic sau metalic (sau nu ai)? Daca ai de plastic, cam ce distanta este intre pad si scut? M-ar bate si pe mine ideea (eventual impreuna cu un Block Heater (de vazut daca blocul are locasul destinat acestuia) insa scutul de sub motor este din plastic si nu stiu cum s-ar impaca cu padul. Edited by closchkutza, 05 October 2014 - 19:28. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users