Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vot europarlamentare

Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania
 AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...

Parere garsoniera Tineretului
 Sfaturi achizitie boxe hi-fi pent...

Baterie externa solara vs baterie...

Sapa peste pardosea veche

recomandare placa captura video
 Trecere apartament pe numele meu

Seria 3 - E90 / 91

LakeSide 11 Straulesti

datasheet crawling
 

As dori sa lucrez ca menajera interna (live-in maid) in UK. Cat se castiga ?

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#19
coronita

coronita

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 206
  • Înscris: 10.01.2011

 Tipiric, on 17 septembrie 2014 - 19:16, said:

Plus ca scorurile alea din SUA nu e intern deci te mai costa cazarea, utilitatile plus transportul (obligatoriu cu masina personala) care in SUA poate sa fie km buni.

O fi uk o tara bogata dar nu pentru menajere.

Eu cred ca in Anglia gasesti mai multe joburi de menajere decat in restul EU. Pai englezii au si traditie in asta!

#20
Purpura

Purpura

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,818
  • Înscris: 14.02.2014

 coronita, on 17 septembrie 2014 - 19:14, said:

Menajera interna ....NU faci doar curatenie ! Despre ce vorbim ? faci de toate !

Ok, ce mai faci? Mancare? Speli rufe (vorba vine, speli). Si crezi ca iti dau mai mult decat dublu pe salariu minim pe economie pe chestia asa? Esti super naiva. Nu zic ca nu sunt vreo 2-3 femei care iau suma asta dupa ani de sclavagie intr-o casa de milionari din California, dar sunt exceptii.

#21
Arianna-D

Arianna-D

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,477
  • Înscris: 16.09.2014