Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...
 Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București
 nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin
 MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro
 

Jaguar XE, urmașul vechiului X-Type

- - - - -
  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#19
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Deja vorbim de chestii subiective. Nu vad in ce fel interiorul unui seria 3 sau a unui Audi a4 este mai premium decat interiorul masinii de fata. Da, XE-ul are un interior simplut, curat, putin sobru, fara luminite, ledulete si multe culori insa tocmai asta mi se pare fain.
Cat despre asemanarea cu Mazda 6 privita din fata...cred ca e doar rodul imaginatiei Posted Image
Este ca si cum ai spune ca XF-ul sau XJ-ul arata la fel ca o mazda 6 (si-ar dori cei de la mazda..).Attached File  jaguar_xe_0_0.jpg   26.65K   20 downloadsAttached File  mazda6-wagon-gallery-front-uk.png   298.13K   21 downloads

Nu vad vreo alta asemanare in afara de faptul ca sunt rosii amandoua.

#20
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
Unii vad similaritati intre orice tip de masina, evident ca sunt toate au 4 roti/usi o grila in fata la motor etc. Intotdeauna se trezeste unul care sa comenteze ca masina X seamana cu masina Y. Le face lor o placere deosebita sa faca observatii d-astea inutile si care rareori sunt pertinente.

#21
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Incearca sa te urci si in masini premium si daca esti putin atent o sa constati multe diferente, incepand de la design (si la clasele premium asta chiar conteaza, si inca foarte mult), apoi la materiale si la estetica imbinarilor si nu in ultimul rand performantele. Jaguar nu cred ca va pune pe aceasta clasa motoare si transmisii care ar putea sa ajunga trioul german. Crezi ca nu-i asa, urca-te in noul C-Class, de preferat cea mai cheala versiune, si o sa vezi ca si aia e premium si arata mai bine ca una echipata mediu/bine dintre celelalte.
Restul sunt pareri peronale. Daca iti place e ok, dar asta nu o face premium.

#22
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Sa inteleg ca tu deja te-ai urcat in XE?
Stii ce cred eu? Cred ca-mi pierd timpul aiurea discutand cu cineva care crede ca doar Audi, BMW si Mercedes pot face masini premium.

Edited by closchkutza, 16 September 2014 - 21:34.


#23
SIR

SIR

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,317
  • Înscris: 06.08.2005
"REAKTIONSFREUDIG UND KULTIVIERT*
Der reaktionsfreudige, kultivierte 3,0-Liter-V6 Motor* des Jaguar XE S lässt mit 340 PS und einem Drehmoment von 450 Nm keine Wünsche des Fahrers offen. Das serienmäßige 8-Gang-Automatikgetriebe mit Schaltwippen erlaubt jederzeit Zugriff auf die beeindruckenden Kraftreserven des Fahrzeugs. Er beschleunigt von 0 auf 100 km/h in nur 5,2 Sekunden – und wird erst bei 250 km/h elektronisch abgeregelt." - cred ca numai cifrele  in sine clarifica dilema dilema colegului care s-a urcat in masini premium germane referitoare la motoare si transmisii... iar ca om care se urca zilnic intr-un W212 asa spre 6 cifre la pret pot sa spun ca interiorul si calitatea materialelor din pozele XE-S-ului (bordul complet imbracat in piele spre exemplu, asta la W212 ar fi costat cca 5k...) m-ar satisface complet. Despre estetica imbinarilor mi-e greu sa ma pronunt din poze si prefer sa nu bat campii...
btw, la noul C-class tableta aia infipta peste bord arata kitsch si e o copie idioata a unei alte solutii imbecile - cea de pe noul A6. Un design clasic excelent se poate vedea in pozele de mai sus... Ca sa nu mai zic de motoarele de 2l/4cilindrii puse pe noile M-Klass si X5 - curat trio premium, mai asteptam noul Q7 care va avea si el probabil vreun 2l TDI...

Attached Files


Edited by SIR, 16 September 2014 - 21:57.


#24
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Ok, my bad. Jaguar e o marca premium, dar la masini sport, eventual la clasele mai mare (competitie la BMW 5, A6, W212), la cele mai mici ... hm.
Ce e cert este ca va costa premium, atat achizitia cat si intretinerea (la fel ca si Range Rover). Despre calitati... ramane de vazut.

#25
Papillon_

Papillon_

    2B

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,007
  • Înscris: 15.04.2011

 marr, on 16 septembrie 2014 - 12:36, said:

Pe mine unul, nu ma "da pe spate".
Din fata seamana cu Mazda 6 ( care overall este mai frumoasa).
Si marile inventii si inovatii aplicate la aceasta masina nu-mi dau "palpitatii" - poate doar .... frisoane ( daca ne gandim la proverbiala fiabilitate britanica).

Da, masina nu arata rau, este "altceva", mai exotica si poate, ofera o imagine mai "rasata" posesorului. Dar atat.
Ma mir ca nu spui ca seamna cu Renault Fluence.

#26
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,478
  • Înscris: 04.05.2006

 sandel_u, on 09 septembrie 2014 - 12:04, said:



Daca ai Jaguar d-asta, acasa parcarea o faci in garaj sau in curte, iar la munca, in garajul bancii sau multinationalei.
Ce zici tu, e un fel de strugurii sunt acri.
Sa nu mai vorbim de casco :)

#27
Jah

Jah

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 17.04.2006
O sa se vanda pentru ca va fi ieftin fata de concurenta. La fel ca XF.
In rest, pentru cine vrea Jaguar si nu doar sa raspunda "Jaguar" cand e intrebat ce conduce - exista XJ, XK, F.

#28
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,766
  • Înscris: 01.10.2002
Hmmm...Posted Image

Attached Files


Edited by Wotan, 23 September 2014 - 15:10.


#29
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Jaguar XF nu a fost ieftin , de fapt era mia scump decat concurenta,acum este ieftin pt ca a ajuns la final de drum. XE-ul va fi cumarat de cei care vor o masina premium de clasa medie,in niciun caz de cei care vor sa zica ca au Jaguar,pt acestia exista sh-uri diesel cu 200k km si la 15k euro.

Mie XF-ul mi s-a parut inghesuit,insa materialele sunt la fel de premium ca la concurenta.

#30
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,766
  • Înscris: 01.10.2002

 Wotan, on 23 septembrie 2014 - 15:09, said:

Hmmm...Posted Image
Daca va uitati la forma capotelor, zici ca poti sa le schimbi intre ele...

#31
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Si ce vrei sa zici cu asta?

#32
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

 Wotan, on 23 septembrie 2014 - 21:18, said:

Daca va uitati la forma capotelor, zici ca poti sa le schimbi intre ele...

Deci ce vrei sa spui ca Jaguar a copiat Ford sau invers? Sau ce?

In realitatea obiectiva n-au legatura una cu alta, sau daca vrei iti gasesc eu similaritati ale capotei la inca 50 de masini. Posted Image

#33
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,766
  • Înscris: 01.10.2002
http://en.wikipedia....wiki/Ian_Callum

Designerul sef a proiectat Forduri inainte... Fratele lui inca lucreaza la Ford.

Edited by Wotan, 27 September 2014 - 10:31.


#34
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
:)) pai priveste partea buna, daca patesti ceva la capota, o cumperi de la Ford ca iesi mai ieftin :D

#35
Papillon_

Papillon_

    2B

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,007
  • Înscris: 15.04.2011
2015 Jaguar XE revealed - full pricing, specs, pictures and video http://www.whatcar.c...s-video/1283319
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LhrJnrLnZjM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

"The Jaguar XE is available to order now, ahead of deliveries in May 2015.

Prices start from £26,995 for the entry-level petrol-engined car and climb to £44,870 for the current range-topping performance S model. The likely best-seller, powered by a 161bhp 2.0-litre diesel and emitting 99g/km of CO2 in manual form, will cost from £29,775.
The full spec and pricing information for every model of the Jaguar XE, which is an Audi A4, BMW 3 Series and Mercedes C-Class rival, is outlined below and at the end of this story.
Jaguar officials say that, as well as eclipsing its rivals through a combination of cutting-edge chassis, engine and in-cabin technology, plus striking design, the XE must lead Jaguar from being a popular but small-scale car maker in to a global powerhouse with ambitions to rival those of its premium German rivals.

Jaguar XE diesels: further information
This new, efficient diesel engines will be part new range of all-new turbo-charged four-cylinder petrol and diesel engines from Jaguar, branded as Ingenium and which, the firm says, will deliver class-leading fuel efficiency, refinement and performance. The engines are said to be up to 80kg lighter than the current equivalent units, and more units will be introduced in the coming years.
These first diesels will all be available with the choice of six-speed manual or eight-speed automatic gearboxes
As well as the low emissions and high fuel economy contributing to low running costs, VED road tax and company car taxation, the diesel engines have service intervals of 21,000 miles or two years.
Both diesels will be available in a choice of eight trim levels: SE, Prestige, R-Sport, Portfolio, SE Auto, Prestige Auto, R-Sport Auto and Portfolio Auto.

Jaguar XE 3.0i Supercharged S
The Jaguar XE S will be available from launch and is powered by a supercharged 335bhp 3.0-litre V6 engine that powers the XE from 0-60mph in 4.9sec and delivers 361lb ft of pulling power, taking it to a limited top speed of 155mph. Prices of the Jaguar XE S start from £44,870, while it averages 34.9mpg and emits 194g/km of CO2.
The engine is a modified version of the unit that powers the base Jaguar F-type, and the performance on offer in the XE is broadly comparable with the £39,310 Audi S4, which produces 335bhp, 325lb ft and hits 0-60mph in 5.0sec.

Other rivals could include the slightly less powerful BMW 335i M Sport, which has a list price of £38,260 but Target Price of £31,837. It is powered by a 302bhp 3.0-litre engine that has 295lb ft of pulling power and hits 0-62mph in 5.5sec.
Mercedes, Lexus and Infiniti do not currently have equivalent rivals in their ranges.
The XE S will be differentiated by an 'S' badge on the front grille. The car also features a deep front bumper, black mesh grille and large air intakes."

#36
tavktm

tavktm

    Old school member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 25.07.2006
Mie nu-mi spune nimic masina asta ! Cred ca este primul model de Jaguar pe care il vad si care nu ma atrage deloc.
Nasol, pentru ei.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate