Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Jaguar XE, urmașul vechiului X-Type

- - - - -
  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#1
Papillon_

Papillon_

    2B

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,007
  • Înscris: 15.04.2011

Quote

Jaguar a dezvăluit astăzi noul XE, propunerea sa pentru segmentul sedanurilor medii premium. Cu o caroserie construită în mare parte din aluminiu şi cu motoare noi, eficiente, noul Jaguar XE va încerca să fure din clienţii lui BMW Seria 3 şi Mercedes C-Klasse.

Jaguar promite că noul XE va fi o revoluţie în segment, fiind dezvoltat pe o platformă modulară complet nouă, botezată iQ.
Caroserie construită în proporţie de 75% din aluminiu

Englezii au anunţat că vor folosi aluminiu pentru mai mult de 75% din caroseria lui XE, lucru nemaiîntâlnit în rândul unui model premium aparţinând acestui segment. Mai mult decât atât, Jaguar va folosi un aliaj special de aluminiu, numit RC 5754. Acesta include Cupru, Titaniu, Zinc, Crom, Fier, Siliciu, Magneziu şi Mangan, pe lângă aluminiu.
Proporţiile speciale ale acestor elemente vor asigura o rigiditate torsională ridicată a caroseriei şi o masă totală mai redusă decât a unui model echivalent, cu aceleaşi dimensiuni. Este primul semn că Jaguar a învăţat de la noul Mercedes C-Klasse.

Sistem multimedia InControl cu ecran de 8 inch

Britanicii au înţeles că pentru a se putea bate cu modele devenite deja etalon, au nevoie de un pachet tehnologic inovativ. Motiv pentru care au gândit cu atenţie gadget-urile instalate pe XE. Noul sistem infotainment numit InControl va fi principalul punct de atracţie în habitaclul noului model.
InControl este un sistem total, dezvoltat de la zero de către specialiştii Jaguar. Sistemul se bazează pe un ecran tactil de 8 inch, amplasat central pe planşa de bord. Va include integrare completă pentru telefoanele inteligente atât cu sistem de operare IOS cât şi Android, aplicaţii dedicate şi posibilitatea de a crea un hot spot WiFi pentru mai multe device-uri care au nevoie de internet.

Noua gamă de motoare Ingenium

Noutăţi importante şi demne de menţionat şi sub capotă, unde facem cunoştinţă cu primii reprezentanţi ai gamei de motoare Ingenium. Este o gamă de propulsoare noi, dezvoltate după o tehnologie vansată, care promite emisii şi consum de carburant foarte reduse.
Cea mai economic alternativă va fi reprezentată de un motor diesel de 2.0 litri, care promite emisii de 99 de g/km şi un consum de numai 4 litri/100 de kilometri. Va exista şi un motor pe benzină, turbo, tot cu o capacitate de 2.0 litri.

Vârful de gamă va fi însă versiunea XE-S, ilustrată şi în comunicatul de presă. Sedanul împrumută motorul V6 de 3.0 litri al actualului F-Type şi se bucură astfel de 340 de cai putere şi 450 de Nm. Alături de o transmisie automată cu opt rapoarte, noul XE-S poate accelera de la 0 la 100 de km/h în doar 4.9 secunde, oferind o viteză maximă, limitată electronic, de 250 km/h."


Automarket

Specificatii Jaguar XE

Attached Files


Edited by Adm, 09 September 2014 - 11:22.


#2
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Mi se pare normal, a aparut noul Mondeo, apare si noul Jaguar X*. Foarte interesant cum "noul" motor Ingenium de 2 litri diesel are 163 cp, exact ca si Mondeo/Kuga. Ar putea fi o conincidenta. Ar putea fi...

#3
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
Nici o legatura, coincidenta de cifre, e noua linie de motoare Jaguar care se fabrica in UK si care isi face debutul pe XE, urmeaza sa fie puse si pe LR/RR. Jaguar nu mai are treaba cu Ford.

Arata bine, dar tot  imi place XF mai mult.

Edited by emil_sv, 09 September 2014 - 11:36.


#4
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Beton. Asta pana cand iti gasesti masina putin indoita in parcare, te duci la service si vezi cat costa elementul de caroserie respectiv plus vopsitul.

#5
sandel_u

sandel_u

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,663
  • Înscris: 21.11.2009

 Friskey, on 09 septembrie 2014 - 11:57, said:

Beton. Asta pana cand iti gasesti masina putin indoita in parcare, te duci la service si vezi cat costa elementul de caroserie respectiv plus vopsitul.

Daca ai Jaguar d-asta, acasa parcarea o faci in garaj sau in curte, iar la munca, in garajul bancii sau multinationalei.
Ce zici tu, e un fel de strugurii sunt acri.

#6
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Asa e, pe drum nu se poate intampla nimic, parcarile multinationalelor (mai ales din Bucuresti) se stie ca sunt imense si foarte libere si nici acolo nu se poate intampla nimic, in parcarile mall-urilor sau supermarketurilor la fel, etc, etc.
Sau poate ca masinile astea vor fi cumparate numai de niste babute care le vor folosi numai duminica la biserica, cu sofer bineinteles.
Sau poate are optiune de teleportare.

Cred ca producatorii auto deja se cam intrec cu gluma, baga tot felul de tehnologii super scumpe si care sunt si mai scumpe de intretinut numai ca sa aduca un plus de 1% de feeling.
Plm, va bucurati ca are sasiu si caroserie titanice cu aliaje luate de la OZN-uri super rezistent la nu stiu ce extorsiuni unghiulare, ca e mai stiff cu 0,5%, ca ia curbele mai sharp si mai fast cu 0,1 secunde, ca prinde suta in 7.8 secunde si nu in 7.9 secunde etc, etc. de parca toata ziua ati fi mai ceva ca Şumahăr. Asta in timp ce limita legala e 50km/h pe DN+uri si 120 pe autostrazi in linie dreapta (vorbesc de alea din afara ca la noi nu exista). Dar nici vitezele astea nu le atingeti ca aveti oricum vreo rasnita cu cel mult 1.4 aspirat.
Si apoi ma acuzati pe mine ca zic ca strugurii sunt acri cand voi n-ati lins nici un strugure pana acum.

Edited by Friskey, 09 September 2014 - 12:25.


#7
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006
Da sefu, s-a notat!

- Logan luam, e facut de romani, cu creier fratuzesc
- cu oarecare efort depaseste "viteza legala" a sunetului (130 Km/h)
- nu te frustreaza pe tine!

E masina excelenta pt tine, da' noi astialaltii... suntem niste ilegalisti infractori, care dau bani pe prosti si nu dau la copi ! Posted Image (imi place sa mananc i)

P.S. Am 5 masini, cea mai malnutrita are 381 CP si... nu ma tratez!
Sic, Sic, sic, valoarea mia...

Edited by Ahasverus, 09 September 2014 - 12:48.


#8
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Absolut superba, ca toate modelele actuale de la Jaguar.
Sunt insa curios cum sta cu spatiul in spate, fiind stiut faptul ca XF-ul nu exceleaza la acest capitol iar XE-ul este ceva mai mic.

#9
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Vorbea cineva de Logan si de 381 de cai putere pe aici? Critica cineva aici pe cei care umbla cu masini puternice?
Apropo de putere, masina asta vine in echipare si cu motor de 2.0 litri diesel si cred ca asta va fi de departe cel mai vandut si care nu cred ca va avea mai mult de 170-180 cp. Atunci cand iti iei o asemenea "dihanie" de motor e logic ca iti trebuie musai sasiu si caroserie de titan aliat cu alte minuni care rezista la nu stiu ce mega extorsiuni ca la ce "putere" dezvolta "dihania" aia care consuma 4% (cica) altfel nu se poate.
Da, iti iei 2.0 diesel care consuma numai 4% ca doar esti un econom si deloc risipitor dar dai o caruta de bani pe sasiu si caroserie care nici nu isi au rostul pe masina aia si care te vor toca de bani pana si la o simpla indoitura.

Edited by Friskey, 09 September 2014 - 13:14.


#10
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Friskey, pierzi din vedere anumite aspecte:
- masina asta (si marca in sine) nu se adreseaza persoanelor care nu au bani de motorina si cand alimenteaza o fac de 50 lei. Daca ai bani sa dai +40k Euro pe ea, ai bani si sa ii faci un Casco. Iar cine nu are..isi merita soarta, cu varf si indesat.
- o masina nu are nevoie sa aiba 300.000.000.000.000 cp pentru a avea un sasiu bine pus la punct.
- o masina nu are nevoie sa aiba 300.000.000.000.000 cp pentru a avea o caroserie usoara. O scadere (facuta cu cap) a greutatii masinii nu aduce decat beneficii.
- o masina nu are nevoie sa aiba 300.000.000.000.000 cp pentru a fi facuta "fun to drive".
- la momentul actual exista o batalie intre producatori bazata pe cine scoate puterea cea mai mare cu un consum cat mai mic. Faptul ca au anuntat ca motorul ala diesel va avea un consum de 4 l/100km nu vine in intampinarea celor de la punctul 1 iar masina aia, in realitate, in traficul de zi cu zi, nu va consuma atat.

Altfel nu prea inteleg inversunarea ta.

Edited by closchkutza, 09 September 2014 - 14:49.


#11
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
La cat de inghesuit e XF-ul, XE-ul asta o sa fie cat un Logan la interior. Altfel masina e superba dar ma intreb unde o sa fie entry level-ul ca pret avand in vedere ca XF-ul incepe la 40k EUR cu tot cu TVA.

#12
OutOfMind

OutOfMind

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,548
  • Înscris: 04.06.2012
Asteptam de mult timp un Audi umblat putin prin UK.

#13
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,693
  • Înscris: 30.01.2006
Adta e masina ma? Sa vezi cum e Loganu. Aia madina, are 4 roti volan, scaune si costa de 10 ori mai putin. Eu vreau Tata ca e mai ieftina.

#14
TudorMondialul

TudorMondialul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 543
  • Înscris: 15.10.2010
Oricum ar trebui sa fie perfecta ca sa fure tronul de la BMW Seria 3 si sincer nu prea o vad facand asta. Motorul de pe BMW e mai bun, mai puternic, consuma mai putin, iar de manevrabilitate nu ai de ce sa iti faci griji, cam de 30 de ani se stie cine e "fun to drive" in clasa asta.

#15
radu_vasile59

radu_vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,255
  • Înscris: 02.04.2011
Exteriorul arata bine. Imi pare ca totusi stopurile seamana a Audi A4, forma usii spate a ceva de BMW E46/90, farurile, Audi iarasi. Ma rog, pararea mea.
Interiorul, nu e premium nici macar in poze. Pe viu o sa fie maxim la nivel de Volvo, si Volvo nu e premium oricat incearca sa fie. E peste VW, Ford, Opel dar nu e Audi/MB/BMW. Asa si Jaguar.

#16
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
As fi foarte curios sa aflu, ce nu este premium la interiorul ala? Cumva bordul imbracat in piele sau plafonul in alcantara? Nu inteleg..

#17
merlin21

merlin21

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 11.09.2006
in primul rand cum arata..
imbinarea (nu fizica) a elementelor pare nefericita... sau combinatia de culori poate.. dar nici mie nu imi inspira deloc premium..

daca pui pe un Logan piele pe bord si alcantara pe plafon, devine premium, cumva? exagerez dar sper ca intelegi..

#18
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,200
  • Înscris: 13.07.2005
Pe mine unul, nu ma "da pe spate".
Din fata seamana cu Mazda 6 ( care overall este mai frumoasa).
Si marile inventii si inovatii aplicate la aceasta masina nu-mi dau "palpitatii" - poate doar .... frisoane ( daca ne gandim la proverbiala fiabilitate britanica).


Da, masina nu arata rau, este "altceva", mai exotica si poate, ofera o imagine mai "rasata" posesorului. Dar atat.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate