Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Consum ulei masina de tuns iarba...

"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni
 Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 

Romtelecom

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
33 replies to this topic

#1
Sebastian

Sebastian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,182
  • Înscris: 26.11.2001
Cati dintre noi nu avem telefon fix ?
Cati dintre noi nu am sunat la 931 ?
Cati dintre noi nu am fost in vreun sediu Romtelecom ?

In aceste editorial, am sa iau cateva aspecte si am sa le discut pe rand.

1.Angjati.

- Cele de  la 931 (un fel de *222,411,111, etc.).
Femeile acestea, cred ca au, intradevar, o munca grea.
Probabil ca le suna telefonul in cap si noaptea...
Probabil ca viseaza zilnic ca le sugruma vreun cablu, ceva...
INSA, tot nu trebuie sa raspunda ceva de genul:
"Informatii 931111, ce dorit ?" (totul rostit intr-o secunda si un pic).
Tot nu trebuie sa iti inchida telefonul fara sa te salute, fara sa fie sigure ca ti-ai notat ,fara sa fie sigure ca nu mai vrei altceva,etc.
Daca ar face si cele de la CONNEX/ORANGE/ZAPP tot asa, nu as mai zice nimic. As crede ca nu se poate mai bine.Dar am termen de comparatie.
-Cei de la relatii cu publicul (la ghiseu)
Se misca foarte greu,dezinteresat si se formeaza cozi imense. Mai mult, sunt foarte putin serviabili.
-Cei de la echipele de interventii.
Isi rezolva numai pilele, iar in cazul unor interventii oridinare, nu misca un deget. Trebuie sa cunosti pe cineva ca sa se rezolve problema.
-Cei ce lucreaza la birou.
Sunt niste fitosi, plini de ei si tot la fel de putin serviabili.

Ca sa trag o line, toti angajatii, de la director la portar, sunt ori incompetenti, ori corupti , ori amandoua.

-Servicii
Sunt destul de proaste. Preturile sunt foarte mari (lipsind concurenta), iar angajatii nu stiu sa prezinte serviciile.
Nimeni nu stie sa iti explice ce e cu ISDN-ul.
Daca te duci sa faci cerere, ti se da un formular cu o gramada de teremni tehnici intre care trebuie sa optezi.
Tot asa se intampla si la achizitionarea unui terminal. Ti se da o fisa cu termeni tehnici, dar nimeni nu stie sa iti explice ce face de fapt acel aparat. Sau nu vrea sa iti explice....

-Seriozitate/Neseriozitate
Dupa cum am mai spus, se misca foarte greu si sunt prost pregatiti - ma refer la angajati.
Si acum sa va povestesc o intamplare.
M-a pus naiba sa sun la 666.
Mi s-a raspuns:"93111...."
Nu mi-a venit sa cred.
Noroc ca il cunosc pe baiatul fostului director Romtelecom si s-a rezolvat fara sa afle lumea.
Cica facusera niste teste si au uitat de alocarea numarului....
Un alt aspect il constituie o magarie care se facea pe centralele analogice.
Cine avea pile, putea sa aiba un nr de telefon necontorizat.
Putea sa vorbeasca ORICAT.
Asta chiar mi se pare un serviciu serios, pacat ca nu era accesibil oricui si pacat ca s-a scos din lista de servicii.
Acum nu mai au nimic interesant....
Sa vedem cu ce  servicii vin noii operatori de telefonie fixa.

#2
TheNTmAx

TheNTmAx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 407
  • Înscris: 21.09.2002
NU TE POTI PISHA CONTRA VANTULUI!!! punct... Romania 2003


Ce mai vrei:(

#3
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
1. La 931, 930, 411, 111, *222 si alte numere ale departamentelor de relatii cu clientii TI SE VORBESTE FRUMOS DACA VORBESTI FRUMOS .  :drac:  Graba pe care o sesizeaza multi la operatoarele RomTelecom e justificata de personalul din ce in ce mai putin numeros.

2. Serviabilitatea angajatilor RomTelecom - NU este tocmai cum spui tu. Poate in zona in care locuiesti asa este. In Capitala s-au schimbat MULT lucrurile.

Quote

Noroc ca il cunosc pe baiatul fostului director Romtelecom si s-a rezolvat fara sa afle lumea. (...) Cine avea pile, putea sa aiba un nr de telefon necontorizat. Putea sa vorbeasca ORICAT.

3. Invocarea de surse din astea din RomTelecom e o aberatie.

Quote

Originally posted by dOT  
toti angajatii, de la director la portar, sunt ori incompetenti, ori corupti , ori amandoua.

4. Ai vrut sa pastrezi un oarecare echilibru   si sa dovedesti o oarecare obiectivitate , dar ai dat-o in bara ! Vorbesti la general pina la un punct, dupa care ii bagi pe toti angajatii RomTelecom in aceeasi oala si ii blamezi pina la ultimul.  :ciocan:

Fii mai obiectiv cind critici! Da Cezarului ce e al Cezarului!  :oK:

PS: Ceea ce ai scris poate fi orice, dar in nici un caz EDITORIAL !  :drac:

#4
Sebastian

Sebastian

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,182
  • Înscris: 26.11.2001
Cu cat te platesc pe luna si cu ce te ocupi ?

#5
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
Salariul nu mi-l iau de la nici o companie de telecomunicatii si nu am o alta legatura cu vreuna dintre aceste companii. Singura calitate pe care o am in relatia cu domeniul telecom e cea de simplu client , mai mult sau mai putin multumit de serviciile prestate.

Sper ca nu te-au deranjat observatiile de mai sus. Am vrut doar sa te ajut sa ajungi la ceea ce ai dorit initial - sa scrii un editorial.  ;)

#6
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001
ma bucur ca exista clienti multumiti de RTC

o pb de mentalitate a Romanilor este sa spuna tot timpul,
"dar nu este chiar asa de rau"
pai de ce sa apreciez eu serviciile RTC daca cei din "front office" dau dovada de neprofesionalism, mutre acrite, fite, inteligente creatoare, birocratie, etc.
ex.
ma duc sambata sa platesc telefonul, coada de cel putin 1h, era doar o singura casiera, vai mama ei.
luna urmatoare, ma invoiesc de la servici si ma duc intr-o marti, relas total, doua casiere, trei pensionari, etc

ptr lucru asta nu-ti trebuie MBA ca sa-ti dai seama ca oamenii muncii o sa vina in zilele libere sa dea banu si atunci trebuie sa suplimentezi nr de casiere.

poate nu toti cei care lucreaza la RTC au pb vizavi de modul cum i-si vand marfa, dar faptul ca tolereaza incapabili pe langa ei ii face la fel de vinovati.
acelasi lucru se aplica si in invatamant (intr-o scolala daca exista 3-4 profi incapabili si coruptii, toti ceilalti o sa fie considerati la fel) de sanatate si administratie (inclusiv politie) nu mai vorbesc.

#7
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
Tarzy, esti tinar si ar trebui sa inveti ca exista si mijloace moderne de plata (virament bancar, card, etc). Daca tu vrei sa stai cu pensionarii la coada e absolut treaba ta. De ce sa suplimenteze RomTelecom numarul de casiere?!  :confused:

Quote

poate nu toti cei care lucreaza la RTC au pb vizavi de modul cum i-si  vand marfa, dar faptul ca tolereaza incapabili pe langa ei ii face la fel de vinovati. acelasi lucru se aplica si in invatamant (intr-o scolala daca exista 3-4 profi incapabili si coruptii, toti ceilalti o sa fie considerati la fel) de sanatate si administratie (inclusiv politie) nu mai vorbesc.
Off-topic : De cratimele puse aiurea tot RTC e de vina? :drac:

#8
Zubaida

Zubaida

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 19.05.2003
Noul director de la Romtelecom pare sa stie cu ce se mananca eficienta si competitivitatea unui telco adevarat. Daca o sa reuseasca sa scape de moleseala pe care ti le induc limuzina cu sofer, bugetul de protocol nelimitat, secretara blonda si limbile in dos (sau in ureche), cred ca in scurt timp angajatii din prima linie a Romtelecom o sa fie nevoiti sa-si imbunatateasca prestatia... sau sa dispara din schema.

#9
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001

Quote

Tarzy, esti tinar si ar trebui sa inveti ca exista si mijloace moderne de plata (virament bancar, card, etc). Daca tu vrei sa stai cu pensionarii la coada e absolut treaba ta. De ce sa suplimenteze RomTelecom numarul de casiere?!  



quote:
--------------------------------------------------------------------------------
poate nu toti cei care lucreaza la RTC au pb vizavi de modul cum i-si vand marfa, dar faptul ca tolereaza incapabili pe langa ei ii face la fel de vinovati. acelasi lucru se aplica si in invatamant (intr-o scolala daca exista 3-4 profi incapabili si coruptii, toti ceilalti o sa fie considerati la fel) de sanatate si administratie (inclusiv politie) nu mai vorbesc.
--------------------------------------------------------------------------------

Off-topic : De cratimele puse aiurea tot RTC e de vina?  

ce bine ca mai exista si destepti pe lumea asta.
plateste tu cu card, virament & stuff
sa vede treaba ca esti picat din luna daca nu stii ca RTC-ul nu poate fi platit decat la el acasa (si dupa programul lui)

PS: daca mai ai alte comentarii te rog sa le faci pe PM

#10
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003
Tarzy, daca ai card (cel putin la Banc Post), dupa completarea unei cereri catre banca, poti achita factura cu ajutorul bancomatului.

Te-as ruga sa te abtii in legatura cu cine e "mai picat din luna" dintre noi  :ciocan:

#11
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001
solutia minune: sa ai card (dar la o anumita banca), dar sa faci si  cerere.
cerere ptr ce?  -  ca sa dai bani

multzam phain, dar e prea complicat pentru mine.

#12
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003

Quote

Originally posted by Tarzy
solutia minune: sa ai card (dar la o anumita banca), dar sa faci si  cerere. cerere ptr ce?  -  ca sa dai bani
multzam phain, dar e prea complicat pentru mine.

Cererea se face pentru activarea serviciului si pentru a preciza codul de abonat, astfel incit in momentul efectuarii platii sa nu mai stai sa tastezi codul de 'nspe cifre, ci doar suma de plata.

Cred ca aceasta facilitate e oferita si de celelalte banci.

#13
Greuceanu

Greuceanu

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,273
  • Înscris: 12.03.2003
Alo, ho, bre, ce v-ati ambalat asa? Incepeti de la Romtelecom si ajungeti la viramente?!

Parerea mea: in ultima vreme prestatia RTC s-a schimbat sensibil in bine. Nu vreau sa ajungem la chestii politice sau mai stiu eu ce, insa:

- angajatele de la info sint ok daca ai si tu un ton OK. Eu personal respect si munca femeii de servici, si pe ea ca atare, si asta REAL - asa ca nu imi e greu sa salut la inceput o femeie in primul rind, sa folosesc termeni ca "va rog frumos", "multumesc", etc. Nu am avut vreodata probleme deosebite cu Info RTC;

- in ultima vreme pilele au cam disparut, am o gramada de cunoscuti care au facut cerere si daca s-a putut, s-a executat;

- caz extrem in care nici nu terminase omul de scris cererea pt. ISDN si meseriasii erau la el acasa sa il instaleze;

- eu personal platesc prin banca RTC;

- sediul si atmosfera de la Vitan cel putin mi se par OK;

- am rezolvat o serie de probleme tehnice (activare servicii, etc.) doar prin telefon si citeva procedee simple de identificare, fara a mai fi nevoie de o gramada de cereri si deplasari;

- instalare de interfon in bloc, soldata cu sectionarea cablului RTC de 4 ori CONSECUTIV (no comment!); sesizare, interventie, rezolvare in circa 40 minute de fiecare data, fara spaga - si nu, nu stau in Primaverii sau Cotroceni.

Sa fiu bine inteles: nu apar RTC, are bubele lui clare, dar incepe sa ma irite atitudinea de negativism totala si suficienta, mai ales intr-o lume cu alternative. Nu imi place RTC - OK, vorbesc (in TOATE cazurile, inclusiv urban) de pe un operator alternativ, sau renunt la abonament. Intr-un fel, cam la fel ca si cu Microsoft: ce s.o. nasol, bla-bla-bla - dar toata lumea il foloseste, uneori si gratis.

#14
Antaris

Antaris

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 497
  • Înscris: 04.01.2002
Dupa cum unii din voi stiu,eu lucrez la RTC.Si nu am nici un motiv sa nu recunosc.Revenind la problemele in discutie,astea sunt foarte adevarate.Si asta nu numai din vina noastra ci in special a conducerii noastre.Pina nu cu mult timp in urma am avut conduceri care nu stralucaeu la capitolul competenta.Ei erau pusi in niste posturi grase si nu ii interesau sa faca decit ce li se ordona de la Atena.Dar acum speram cu totii ca se va schimba ceva in managementul societatii.Unul din voi se plingea de calitatea serviciilor de la 9xx si gisee.Il invit sa lucreze de curiozitate in unul din acele locuri macar o saptamina sa vada si el cum este.La caseriile Orange si Connex nu vin o armata de oameni nervosi sa urle ca nu le merge telefonul de luni de zile.Si nu este vina acelor angajati ca problemele in cauza nu sau rezolvat ci din cauza birocratiei din RTC care persista in continuare.

#15
Apollo

Apollo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 960
  • Înscris: 20.04.2002
Pentru dOT - Mai omule, nu or fi astia de la Romtelecom mama corectitudinii si competentei, dar sunt sigur dupa cum te exprimi, ca daca la ghiseele lor apar trei ca tine intr-o ora e suficient sa-i acresti pe angajati.
Avand in vedere ca telefonia fixa s-a liberalizat, interesul e al lor ca lucrurile sa se schimbe in bine, altfel vor pierde clientii. Numai ca, chiar daca lucrurile vor merge perfect la ei in viitorul apropiat, va fi foarte greu ca toata lumea sa admita lucrul asta(datorita trecutului).
De asta vor profita firmele ce-i vor concura in viitor, blamandu-i in continuare(chiar si fara motiv), in speranta ca vor atrage clientii de partea lor.
Daca ar exista vreun concurent serios in momentul de fata in Craiova pentru Romtelecom, dupa felul in care postezi, s-ar fi spus ca esti interesat sa faci asta.

#16
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,637
  • Înscris: 28.11.2001
nimeni nu a "acuzat" angajatii de la ghiseu, pb-ele sunt clar de management, iar unele din ele relativ usor de rezolvat (suplimentarea numarului de case deschise in weekend, promptitudine in rezolvarea pb-lor tehnice, etc).
spuneti ca au loc mari schimbari in conducere, oare sa fie din cauza aparitiei pe piata a noilor operatori? adica a unei concurente reale?!?!

PS: ptr Alex, din intamplare am card emis de Banc Post, o sa ma interesez de posibilitatea achitarii facturii RTC.

#17
Apollo

Apollo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 960
  • Înscris: 20.04.2002
Are dreptate Alex, si eu platesc prin card.

#18
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
minune ca exista si oameni multumiti de rtc, pacat ca nu ma numar printre ei....motive:
ISDN-nimeni nu stie ce face si ce este, eu am isdn cu 2 canale independente si un SINGUR numar...romtelecom spune ca nu exista asa ceva, concluzia este ca nu ma telefon, desi merge, platesc si facturi....am sunat la 931 sa intreb de caller ID pe isdn m-au trimis la 932, de la 932 m-au trimis la centrala victoria, aia m-au pasat la tehnic, del tehnic la interventii, interventiile m-ua plasat la vitan, vitanul zice ca nu au legatura, sa sun la 932 :), sun iar la 932 si ma trimit..la victoria.....am renuntat
matusa mea a luat o garsoniera acum 4 luni in zona piata muncii, avea si telefon acolo. Kiar a doua zi a demontat aparatul telefonic, a ramas doar priza pt ca vroia sa refaca ap, gresie, zugraveli.....factura a venit de 375.000 lei !!! deci la romtelekk se poate vorbi si fara aparat telefonic, va dat iseama ce tehnologie !!! Zice ok, sa lasam, spaga ca mi-au trecut postul pe numele meu zice matusa...a 2 luna 320.000 (tot fara aparat), a 3-a 430.000, ultima factura a fost de 270.000 (toate aceste luni fara aparat telefonic)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate