Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
benzina vs motorina pentru vw golf, ford, opel, seat
#19
Posted 21 August 2014 - 06:24
Multe modele sunt facute acum sa pape ulei, trebuie sa te informezi in avans.
|
#20
Posted 21 August 2014 - 08:33
recomandati si niste site-uri de masini? in general ma uit pe autovit dar poate stiti voi ceva mai bun
|
#21
Posted 21 August 2014 - 08:40
GiGonT3, on 21 august 2014 - 08:33, said:
recomandati si niste site-uri de masini? in general ma uit pe autovit dar poate stiti voi ceva mai bun la banii astia direct de afara sau din tara luata de noua si cu istorie complecta si cu unic proprietar mai ales ca zici ca vrei sa mai strangi peste 30.000 |
#22
Posted 21 August 2014 - 08:42
BV87FFF, on 20 august 2014 - 23:11, said:
Exact, pentru ca 2.0 TDI e o adevarata bijuterie a ingineriei nemtesti. Cand merge! Ironia ta este absolut inutila. Am peste 200.000 km cu un 2.0 TDI si le cam stiu slabiciunile caracteristice... GiGon3, un diesel din anii aia va avea multi km, mult mai multi deat un benzinar. Nu e neaparat un lucru de neaceptat, iti spun doar sa stii, indiferent ce va scrie in bord la masina aia. Ia cu tine pe cineva priceput si alege masina in functie de starea tehnica a ei, nu neaparat in functie de marca. La varsta aia cu toate masinile poti avea probleme, trebuie sa schimbi niste "consumabile" mai scumpe, curatari pe la admisie si evacuare, etc Edited by valitudor, 21 August 2014 - 08:44. |
#24
Posted 21 August 2014 - 08:50
Daca banii nu ajung sa iei ceva cu adevarat bun, cu o benzinara ai sanse mult mai mari sa prinzi ceva mai bun. Plus ca sunt mai ieftine iar reparatiile nu sunt atat de scumpe.
Cu putina atentie la depasiri nu ai absolut nicio problema. Trebuie doar sa te pregatesti si sa retrogradezi. Acum, nu stiu cum e cu consumul in oras, dar se poate pune gaz... |
#25
Posted 21 August 2014 - 08:55
valitudor, on 21 august 2014 - 08:42, said: GiGon3, un diesel din anii aia va avea multi km, mult mai multi deat un benzinar. Asta am vazut peste tot unde m-am uitat si din cauza asta am o dilema. petre69, on 21 august 2014 - 08:45, said:
eu as merge direct pe benzina far discutii daca ar consuma ca tdi-ul... ce bine ar fi. as merge si eu tot pe benzina |
#26
Posted 21 August 2014 - 09:04
O benzinara cu GPL va avea multe avantaje fata de un diesel din acelasi an:
1. pretul de cumparare mai mic 2. taxa mai mica pentru ca benzinarele au devenit euro4/5 mult mai devreme decat dieselele (si mare atentie sa fie EURO4 nu E4!!!) si au motoarele mai mici la aceeasi putere, la fel RCA mai ieftin, impozit mai ieftin 3. intretinere mai ieftina, distributia se face mai rar si la km nu la ani, motoare mai simple, piese mai putine, mai ieftine 4. km mai putini, daca neamtul a luat diesel stia ca face muuulti km ca de aia a dat bani mai multi pe el, daca a luat benzina stia ca face putini 5. cu GPL mergi mult mai ieftin decat cu motorina, de aia toate taxiurile au acum GPL Un Golf4 cu motor de 1.4 merge foarte rezonabil pana la 120 km/h dar mai sus se vede - cutia e special etajata - daca tu ai testat unul si ai fost nemultumit inseamna ca avea ceva probleme... diferentele nu sunt asa de mari golf 1,4 16V(fsi)0-100 km/h 12.90 s - Standing km 34.60 s golf 4 1,6 8v 0-100 km/h 11.40 s - Standing km 32.90 s golf 4 1,6 16v(fsi)0-100 km/h 10.80 s - Standing km 32.00 s In plus tocmai se vorbeste ca de la anul se schimba impozitul pe zona 1600 cmc... Un Golf pe benzina tine minim 400.000 km (reali) - daca il gasesti la 200.000 km (reali) si nelovit ai masina de 3000 euro pe 10 ani. Nu sunt neaparat fan VW dar fata de Opel si Ford au un mare avantaj - baza de date online cu reviziile si km masinilor (disponibila la dealeri). Autovit e un punct de plecare, dar merita si sa pierzi vremea prin targ, sa vezi, sa observi (volane uzate, carti de service false la imprimanta, balamale usi, pedale ambreiaj, tapiterie scaun sofer zona lombara samd...) - oricum NU IEI VW pana nu scoti isotricul cu ultimele reparatii de la un reprezentant VW binevoitor. Edited by Oxigen1234, 21 August 2014 - 09:12. |
#27
Posted 21 August 2014 - 09:08
valitudor, on 21 august 2014 - 08:50, said:
Daca banii nu ajung sa iei ceva cu adevarat bun, cu o benzinara ai sanse mult mai mari sa prinzi ceva mai bun. Plus ca sunt mai ieftine iar reparatiile nu sunt atat de scumpe. De ce ar fi mai ieftina reparatia bucselor la o masina cu motor diesel decat cubenzina? Generalizarea asta masina=motor e inutila si totodata o prostie. La o benzinara ai mai multe sanse sa prinzi un motor mai putin rulat, poate, nu neaparat o masina mai buna, reparatii mai ieftine sau altceva. Plus ca pana sa ai probleme cu motorul efectiv, incepi sa ai probleme cu toate celelalte precum articulatii, amortizoare invechite, bucse invechite, alte cauciucuri, curele si plastice de pe masina, toate care afecteaza bunul mers al masinii sau siguranta, si care in final tot bani bagati in ea inseamna. |
#28
Posted 21 August 2014 - 09:11
GiGonT3, on 21 august 2014 - 08:55, said:
Asta am vazut peste tot unde m-am uitat si din cauza asta am o dilema. In rest sunt 100% de acord cu colegul de mai sus (Oxigen)... Edited by valitudor, 21 August 2014 - 09:12. |
|
#29
Posted 21 August 2014 - 09:13
Stefan_CM, on 21 august 2014 - 09:08, said:
La o benzinara ai mai multe sanse sa prinzi un motor mai putin rulat, poate, nu neaparat o masina mai buna, Implicit mai ieftina la reparatii ... ca piesele imbatranesc si de rulaj si de vechime Edited by Oxigen1234, 21 August 2014 - 09:15. |
#30
Posted 21 August 2014 - 09:16
Oxigen1234, on 21 august 2014 - 09:04, said:
O benzinara cu GPL va avea multe avantaje fata de un diesel din acelasi an: 1. pretul de cumparare mai mic 2. taxa mai mica pentru ca benzinarele au devenit euro4/5 mult mai devreme decat dieselele (si mare atentie sa fie EURO4 nu E4!!!) si au motoarele mai mici la aceeasi putere, la fel RCA mai ieftin, impozit mai ieftin 3. intretinere mai ieftina, distributia se face mai rar si la km nu la ani, motoare mai simple, piese mai putine, mai ieftine 4. km mai putini, daca neamtul a luat diesel stia ca face muuulti km ca de aia a dat bani mai multi pe el, daca a luat benzina stia ca face putini 5. cu GPL mergi mult mai ieftin decat cu motorina, de aia toate taxiurile au acum GPL Un Golf4 cu motor de 1.4 merge foarte rezonabil pana la 120 km/h dar mai sus se vede - cutia e special etajata - daca tu ai testat unul si ai fost nemultumit inseamna ca avea ceva probleme... diferentele nu sunt asa de mari golf 1,4 16V(fsi)0-100 km/h 12.90 s - Standing km 34.60 s golf 4 1,6 8v 0-100 km/h 11.40 s - Standing km 32.90 s golf 4 1,6 16v(fsi)0-100 km/h 10.80 s - Standing km 32.00 s In plus tocmai se vorbeste ca de la anul se schimba impozitul pe zona 1600 cmc... Un Golf pe benzina tine minim 400.000 km (reali) - daca il gasesti la 200.000 km (reali) si nelovit ai masina de 3000 euro pe 10 ani. Nu sunt neaparat fan VW dar fata de Opel si Ford au un mare avantaj - baza de date online cu reviziile si km masinilor (disponibila la dealeri). Autovit e un punct de plecare, dar merita si sa pierzi vremea prin targ, sa vezi, sa observi (volane uzate, carti de service false la imprimanta, balamale usi, pedale ambreiaj, tapiterie scaun sofer zona lombara samd...) - oricum NU IEI VW pana nu scoti isotricul cu ultimele reparatii de la un reprezentant VW binevoitor. Multumesc pentru explicatie. GPL mi se pare cel mai lenes. Probabil depinde si de "reglaje" Tot cu dilema am ramas ) si da colegului de mai sus ii dau dreptate cand spune ca nu doar motorul conteaza. O sa trec si prin targuri sa vad cum stau lucrurile pe acolo. Edited by GiGonT3, 21 August 2014 - 09:17. |
#31
Posted 21 August 2014 - 09:17
Stefan_CM, on 21 august 2014 - 09:08, said:
Nu va inteleg cu explicatiile astea. Motorul face masina? Pe langa motor mai sunt sute de lucruri care se pot strica pe o masina, si care pot sa fie deasemenea foarte scumpe. Eu nu prea inteleg ce nu intelegi si ce recomanzi tu. Normal ca ambele motorizari au bucse si alte articulatii comune care, de regula, pica la ambele, insa benzinarele au ceva piese in minus, care nu se pot strica, tocmai pentru ca nu exista. Turbina, injectoare mai sensibile, EGR mai sensibil, pompa de inalte (pt CR), etc. De ce ar trebui sa vorbim despre bucsele comune intr-un comparativ benzina-motorina? |
#32
Posted 21 August 2014 - 09:22
Bucsele si amortizoarele intra la consumabile in Romania - poti sa pui si uleiul, filtrele (la benzinare mai putin ulei, filtre mai ieftine) si chiar placutele de frana ca benzinarele sunt mai usoare si le uzeaza mai greu
La acelasi pret poti lua (cu aceleasi dotari) un diesel de 400.000 km reali si 10 ani sau o benzinara de 200.000 km si 7 ani - ce alegi? La 400.000 km de obicei cade turbina, ambreiajul la diesel costa aproape dublu, distributia trebuie facuta obligatoriu si e si asta dublu ca pret la diesel... nu mai zic ca pe la 4-500.000 km cade si compresorul de la aer conditionat. Edited by Oxigen1234, 21 August 2014 - 09:27. |
#33
Posted 21 August 2014 - 09:25
valitudor, on 21 august 2014 - 09:17, said:
De ce ar trebui sa vorbim despre bucsele comune intr-un comparativ benzina-motorina? Multi au probleme cu masinile, putini au probleme cu motoarele. Daca nu vorbim de masini absolut rupte de timp si uzura. La kilometri aia poate lua bine-mersi diesel, daca vrea, dar nu-i obligatoriu. Asta e o preferinta personala pe care doar el o stie, el stie ce stil de mers are si care motor i se pare mai comod in utilizare. Cat despre masini, ca despre asta discutam, Focus sau Seat. |
|
#34
Posted 21 August 2014 - 09:26
auzi GiGonT3 tu nu poti prevede cu exactitate ce vei face cu masina....este imposibil asta.
Daca ai rude in afara localitatii, sotia/prietena din alt oras, sau esti impatimit de datul cu placa la munte atunci este clar ce trebuie sa cumperi.....DIESEL !! Esti nelamurit ? Este firesc sa fi asa ... este o investie majora si trebuie sa alegi cu cap. Eu am minim 1 drum pe luna buc <> cta chiar indiferent de perioada anului, nu mai pun mersul la snowboarding in bulgaria / austria ....romania. Pentru mine era clara alegerea, o masina fiabilia nu exagerat de scumpa DIESEL. Eu iti recomand un SKODA SUPERB am condus asa ceva si am fost super incantat (chiar mai mult decat un YETI) YETI l-am bagat in albie de rau si nu prea am fost impresionat (mai degraba un Duster mi-a placut) Ce te descrie cel mai aproape de realitate ? ACTIV / FAMILIST / sedentar / burtos / mergi la sala / MTB-ul este un animal ? / ai obiceiul sa te aventurezi in necunoscut doar cu busola in mana / cate masini ai avut pana acum ale tale / ai copii ? LE: vezi ?.... alegerea unei masini nu tine doar de fiabilitate ci si ce vrei sa faci cu ea .... daca ai un drum max pe an in concediu in rest zi de zi in oras cu masina este clar ca benzina trebuie sa iei. Edited by Mihai_3, 21 August 2014 - 09:33. |
#35
Posted 21 August 2014 - 09:37
@Mihai_3 - cati km pe ani faci?
Regula ar fi ca la 15.000 inca benzina, la 25.000 diesel, dar asta pentru o masina noua sau aproape noua. La o masina veche de 10 ani te gandesti altfel - la costul total de utilizare (TCO) nu numai consum - sa zicem pe 5 ani - aici intra si pretul, taxele, reparatiile, reviziile, consumabilele (inclusiv anvelope), costul combustibilului minus pretul de revanzare. Vei vedea ca la 25000 km pe an diferenta de consum mediu intre 5% si 7% vine vreo 700 euro, cat o turbina sau o distributie. |
#36
Posted 21 August 2014 - 09:37
Mihai_3, on 21 august 2014 - 09:26, said:
auzi GiGonT3 tu nu poti prevede cu exactitate ce vei face cu masina ba cred ca am spus daca vei citi mai cu atentie. am zis ca masina va fi rulata 90% in oras (bucuresti) e drept ca poate o data pe luna va fi drum slatina - bucuresti. vara un drum la mare, iarna unul la munte. sunt convins ca pentru ce am eu nevoie se alege benzina insa imi placea ideea de tdi deoarece e mai vioi. si daca pe un golf 3 din '96 motorul inca trage bine (din ce am simtit eu) ma gandeam ca tdi pe un golf 5 din 2005-2007 ar fi o investitie buna (numai ca stiu si eu faza cu km dati inapoi si nu-mi place) acum, vorba ta, fiind prima masina trebuie sa ma gandesc bine inainte de a da banii. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users