Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
benzina vs motorina pentru vw golf, ford, opel, seat
#37
Posted 21 August 2014 - 09:45
fiind prima ta masina eu cred ca in primii ani vei face mai multe drumuri decat ai expus .... si asta pentru simplu motiv ca esti gata sa intinzi aripile si sa mananci kilometrii intregi de sosea.
Esti o fire activa ? Ai copii ? Familie ? Va mai conduce si alta persoana masina ? (atentie cu raspuns-ul la asta!) Cum te vezi peste 3-4 ani ? Ai nevoie zilnic de masina ? / prevezi ca o vei folosi zilnic ?) |
#38
Posted 21 August 2014 - 09:46
Stefan_CM, on 21 august 2014 - 09:25, said:
Atunci reciteste si primul post. Omul nu stie ce sa ia hatchback, Golf 5, Focus, Seat, etc.Iar o masina inseamna mult mai mult decat motor. Multi au probleme cu masinile, putini au probleme cu motoarele. Ok. Niciuna din masinile din titlu nu are probleme cu tabla (nu stiu Opel, dar nu cred). La toate este galvanizata. Suspensiile sunt similare, cu un plus (sau minus, depinde cum privesti) la Focus, Golf si Seat ca sunt independete pe spate. Asta inseamna comportament mai bun in curbe, insa mai multe bucse de schimbat. Dar sunt ieftine, nu-i problema... GiGonT3, un TDI nu este mai vioi decat un benzinar de aceeasi putere, e doar mai confortabil de condus. Singurul avantaj este ca la TDI nu trebuie sa retrogradezi la fel de des ca la benzinara, insa daca o faci la benzinara, e la fel de vioaie. E adevarat, diferenta de consum creste. Pana la urma de cati bani dispui? 30000 lei? Cam putini pentru un Golf TDI bun si cu putini km. http://www.mobile.de...006-01,prx:7001 Edited by valitudor, 21 August 2014 - 09:47. |
#39
Posted 21 August 2014 - 09:59
Daca compari benzina aspirat cu diesel turbo e absolut normal ca dieselul pare mai vioi...
Ia compara 1.8T cu 1.9 Tdi din acelasi an, si mai vorbim dupa cine e mai vioi. Pentru un drum cind si cind in afara orasului cum zici tu ca vei face cumpara o benzina aspirata, ai sa vrei cel mai mic consum posibil acolo unde o freci toata ziua, in bucuresti. Iar in bucuresti, unde mai mult stai decit mergi, orice masina sare din normele normale de consum. Pe o benzina aspirata poti pune GPL, si iesi la un pret decent, asa cum ti s-a spus deja. O alta varianta este un diesel aspirat (daca gasesti), lenes ca naiba dar rezistent si economic. |
#40
Posted 21 August 2014 - 11:40
Mihai_3, on 21 august 2014 - 09:45, said:
fiind prima ta masina eu cred ca in primii ani vei face mai multe drumuri decat ai expus .... si asta pentru simplu motiv ca esti gata sa intinzi aripile si sa mananci kilometrii intregi de sosea. Esti o fire activa ? Ai copii ? Familie ? Va mai conduce si alta persoana masina ? (atentie cu raspuns-ul la asta!) Cum te vezi peste 3-4 ani ? Ai nevoie zilnic de masina ? / prevezi ca o vei folosi zilnic ?) Inca n-am copii, mai tarziu peste cativa ani. Da, sunt o fire activa si probabil masina va fi condusa ocazional de o fata. Peste 4 ani ma gandesc la altceva si cu siguranta va fi un Passat CC dar momentan cred ca un hatchback este alegerea potrivita valitudor, on 21 august 2014 - 09:46, said: Singurul avantaj este ca la TDI nu trebuie sa retrogradezi la fel de des ca la benzinara, insa daca o faci la benzinara, e la fel de vioaie. E adevarat, diferenta de consum creste. Nu inteleg chestia "nu trebuie sa retrogradezi la fel de des" dan78rom, on 21 august 2014 - 09:59, said:
Daca compari benzina aspirat cu diesel turbo e absolut normal ca dieselul pare mai vioi... Ia compara 1.8T cu 1.9 Tdi din acelasi an, si mai vorbim dupa cine e mai vioi. Pentru un drum cind si cind in afara orasului cum zici tu ca vei face cumpara o benzina aspirata, ai sa vrei cel mai mic consum posibil acolo unde o freci toata ziua, in bucuresti. Iar in bucuresti, unde mai mult stai decit mergi, orice masina sare din normele normale de consum. Pe o benzina aspirata poti pune GPL, si iesi la un pret decent, asa cum ti s-a spus deja. O alta varianta este un diesel aspirat (daca gasesti), lenes ca naiba dar rezistent si economic. 1.8T benzina ori n-am vazut eu ori m-am uitat doar dupa 1.6. Mai rar am vazut 2.0 daca zic bine dar cred eu ca papa multa benzina. Nu ma pricep la astfel de lucruri, este doar o presupunere. |
#41
Posted 21 August 2014 - 11:56
cantareste atent toate ofertele si alege atunci cand ai banii
Roaga-te ca totul sa fie OK si gandeste pozitiv. |
#42
Posted 21 August 2014 - 12:20
#43
Posted 21 August 2014 - 12:57
#44
Posted 21 August 2014 - 12:59
#45
Posted 21 August 2014 - 13:19
Eekstein_Blinkovici, on 21 august 2014 - 12:59, said:
E clar... Ia-ti diesel. Imi pare rau daca tu te-ai nascut cu piciorul pe acceleratie si manualul in mana. Multumesc de sfat shiva, on 21 august 2014 - 12:57, said:
Cuplu mai mare la turatii mai mici la diesel. La benzinare, cu cat motorul e mai mic cu atat se cere retrogradare pt. marirea cuplului si, implicit, sprint-uri. Nu stiam ca asa ii zice Edited by GiGonT3, 21 August 2014 - 13:19. |
#46
Posted 21 August 2014 - 15:26
Mihai_3, on 21 august 2014 - 11:56, said:
Roaga-te ca totul sa fie OK si gandeste pozitiv. Iar pentru VW obligatoriu o vizita la dealer cu ploconul sa-ti dea istoricul, macar sa stii cand a fost ultima inregistrare si la ce km. |
|
#47
Posted 21 August 2014 - 18:31
Cu observatia ca este interzis sa ti se puna la dispozitie istoricul service pentru a masina a-l carui proprietar nu esti tu.
Spun asta pentru ca daca vei fi intr-o astfel de situatie sa stii cum sa abordezi discutia |
#48
Posted 21 August 2014 - 22:30
valitudor, on 21 august 2014 - 18:31, said:
Cu observatia ca este interzis sa ti se puna la dispozitie istoricul service pentru a masina a-l carui proprietar nu esti tu. Spun asta pentru ca daca vei fi intr-o astfel de situatie sa stii cum sa abordezi discutia Interzis de lege? Intreb, nu fac pe desteptul. |
#51
Posted 22 August 2014 - 08:13
deci tot cu rugi si cu dosare cusute cum am spus.
Gandeste pozitiv. Daca nu ai noroc cu masina degeaba. Poati sa alegi super masina si altul sa ti-o faca praf. Bucura-te si nu uita sa o " uzi " Edited by Mihai_3, 22 August 2014 - 08:13. |
|
#52
Posted 22 August 2014 - 09:08
GiGonT3 permis ai banuiesc ....
Ce conduci acum ? Sau cati KM ai facut deja in fata covrigului ? |
#53
Posted 22 August 2014 - 10:09
Mihai_3, on 22 august 2014 - 09:08, said:
GiGonT3 permis ai banuiesc .... Ce conduci acum ? Sau cati KM ai facut deja in fata covrigului ? De cativa ani dar km nu stiu sa iti spun, nu m-am gandit niciodata sa tin cont de ei iar ca masina un cielo executive (GPL - lenes rau pana in 3000 rpm) Edited by GiGonT3, 22 August 2014 - 10:19. |
#54
Posted 22 August 2014 - 10:15
La VW este interzis sa iti dea o copie tiparita dupa istoricul de service al masinii deoarece acolo apar si alte date de exemplu numele proprietarului, iar nemtii nu glumesc cu protectia datelor personale.
Nu e interzis sa iti spuna verbal ultimele revizii la ce data s-au facut, cati km avea masina si ce alte operatii s-au executat (e important sa stii daca s-a inlocuit distributia, ambreiajul, daca avea probleme la injectie, elemente de caroserie schimbate sau alte piese schimbate ca de exemplu bordul cu kilometrajul, erori in calculatoare samd. - te poate scuti de niste costuri inutile dar si de probleme ascunse la "cosmetizare" de samsari) Edited by Oxigen1234, 22 August 2014 - 10:17. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users