Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Anii '90

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
2527 replies to this topic

#2125
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
O fi interzis prin lege să producă motoare de 50 Hz pentru piaţa Europeană şi nu ştiu eu. În 1950-1952 au exportat maşini de spălat în Europa... nu prea cred că erau făcute pentru 60 Hz.

Chioşcurile din Gara de Nord din Bucureşti când au apărut. Şi idem când s-a desfiinţat chestia cu casa de bilete în funcţie de direcţia în care mergeai?

#2126
ionfacatoru

ionfacatoru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 581
  • Înscris: 05.05.2018

 djl, on 13 mai 2018 - 19:18, said:

O fi interzis prin lege sć producć motoare de 50 Hz pentru piaža Europeanć ŗi nu ŗtiu eu. Ǝn 1950-1952 au exportat maŗini de spćlat Ć®n Europa... nu prea cred cć erau fćcute pentru 60 Hz.


Cu tot respectul, dar habar nu ai despre ce vorbești.

Lćsćm la o parte, cć vćd cć tii sa ai dreptate, și e una din situațiile alea

#2127
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
Atunci spune te rog frumos ce ar trebui sć vorbesc   Posted Image

De reclame (ce mai pot salva de pe computergames)
- Alungaži monotonia si cumpćraži un pantof Gregorio Rizo!
- Adidas Torsion!
- Titan Ice! Altć viažć! (doamne ce nebunie a mai fost cu asta)
- "Ce faci tatć? Prepar un suc de portocale" (gizaaas [ http://forum.computergames.ro/images/smilies/smile.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ])
- "Nu ma-nebuni? Nea Nicuu? Pepsi la litru" [ http://forum.computergames.ro/images/smilies/smile.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
- Chemaži oamenii de la Minolta!
- Tropicana!
- Reclama la televizoarele NEI cu papagalul!

De aŗ gćsi un mers de tren pe C.D. (au fost ŗi cele pe dischetć, dar au fost scoase ŗi pe C.D.!).

Attached File  bonibon_1211999934.jpg   18.04K   6 downloads Attached File  nalepkykoukoukn7.jpg   55.45K   11 downloads

Edited by djl, 19 May 2018 - 14:43.


#2128
anelka

anelka

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,129
  • Înscris: 17.02.2006
Cartierul Militari - str. Valea Lunga - 1992
https://www.google.r...!7i13312!8i6656

Attached Files



#2129
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
Are greşeli, dar e interesant

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1gqXwXI1f2k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2130
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,081
  • Înscris: 20.12.2007
Un japonez in Romania anilor 90
https://bucurestiulm...norihiro-haruta

#2131
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
Am văzut mai demult pozele. Sinistru mai putea să arate. Nu o fac pe ăla care o dă în extreme. Am văzut poze şi filmări mai de după 1990-1991 şi mai ţin şi eu minte străzi pline de grop, grămezi de gunoaie aruncate uneori şi pe străzile principale, destule spaţii verzi neîngrijite, parcuri neîngrijite. Da, am evoluat faţă de atunci, dar au fost şi chestii unde am involuat (construit aiurea).
Cam pe vremea lui Ciorbea şi a lui hoţul ăla de Lis au început Bucureştii să arate mai bine.
Din păcate unele gări C.F.R. arată mai prost decât pe vremea aia, unele poduri nu au fost încă reparate   :(
Făceam mişto de Saul Bruckner (Silviu Brucan) şi ai lui 20 de ani, credeam că în câţiva ani poate fi gata totul. În câţiva ani se poate simţi o îmbunătăţire dacă avem o conducere ca lumea, dar asta e utopie, aşa că S. Brucan a fost prea optimist!

#2132
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
Dar la eclipsă cine a asistat?   :rolleyes:

#2133
anelka

anelka

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,129
  • Înscris: 17.02.2006
Piata Unirii - martie '90
ebay.com

Attached Files



#2134
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
Da' ce era nebunia aia de trafic, că pe atunci erau mult mai puţine maşini   :mellow:

#2135
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,081
  • Înscris: 20.12.2007
Dupć cum se vede și īn poza exista și sensul dinspre Tribunal īn sus spre Sfānta Vineri. Dupć cāțiva ani au fost modificate sensurile astfel īncāt piața Unirii a devenit un mare giratoriu.

#2136
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
Dar era chiar aşa de aglomerat pe atunci ţinând cont că erau maxim 100.000 - 200.000 de maşini în Bucureşti pe atunci?   :huh:
Dacă 104 intra în ambele sensuri pe acolo, unde avea staţie spre P-ţa Alba Iulia?   :huh:

#2137
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,081
  • Înscris: 20.12.2007
Probabil erau mult mai multe mașini decāt cele īnmatriculate īn București sau Ilfov ca și astćzi de altfel. Nu știu de stația lui 104 dar cred ca fćcea exact ce face și azi, venind dinspre Tribunal face dreapta spre fāntāni la stația de azi.

#2138
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
Asta e posibil.
104 a fost înfiinţată după ce au fost aduse "D.A.F."-urile. Iniţial circula doar până la Podul Izvor (probabil nu aveau îndeajuns de multe autobuze în 1994). Plăcuţele de staţie erau diferite între Mag. Unirea şi P-ţa E. Hurmuzachi (Muncii) a.k.a. Bariera Vergului. RATB apărea pe fond galben, pe fondul albastru era scris cu galben (numărul traseului şi apărea şi o pictogramă de autobuz). A fost ceva unic în Bucureşti. Şi ce frumoase erau autobuzele. Iar muzica făcea parte din acel senzaţioal   :down:    Azi puţine lucruri te fac să te simţi cu adevărat uimit    :(

#2139
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,850
  • Înscris: 11.10.2006
Cand a fost infiintat 104 deja era breteaua prin parc, unde intorcea expresul - alveola exista si azi. De la bun inceput a avut statiile pe care le stim azi - probabil "Piata Unirii 1" sa fi aparut mai tarziu. Poate stie cineva exact cum au stat lucrurile pe acolo.

#2140
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
Dacă tot am dat-o în Bucureştii anilor '90, sunt curios care au fost primele vehicule ale R.A.T.B. la care călătorii puteau deschide uşile: autobuzele "S.A.V.I.E.M." SC10U sau autobuzele "Saurer" 5DUK-A "Hess" (ambele folosite pe liniile expres) ori au fost tramvaiele "Rathgeber" 4.65/5.65?
Vedem o imagine rară cu 2 autobuze "SAVIEM" şi "Saurer" unul lângă altul pe la 24:56  ... e imagine foarte rară. Cred că "S.A.V.I.E.M."-ul era pe linia 781 (aia de atunci, nu actuala de merge în Măgurele); "Saurer" era pe 783.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/i06QsJfueBk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2141
malmoth

malmoth

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,850
  • Înscris: 11.10.2006

View Postanelka, on 21 octombrie 2018 - 10:44, said:

Piata Unirii - martie '90
ebay.com

Efectul primei greve de la metrou. Articulatul ala nu stiu daca avea traseul pe acolo sau a ocolit - 103 sau 117 care mergea pana la Sf. Vineri (nu mult timp, fiind scurtate la Mitropolie).

#2142
djl

djl

    Smrt fa¹izmu, sloboda narodu! Īmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,572
  • Înscris: 13.06.2004
Păi la ce trafic era pe atunci renunţau unii la maşină ca să meargă cu metroul de se produsese îmbulzeala aia?   :huh:
Sau unii nu mergeau cu maşina şi din cauză că încă erau probleme cu aprovizionarea cu carburant la staţiile PECO?    :huh:

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate